ja, graag. hij had zn secretaresse gestuurd om te pype maar ze is niet komen opdagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zijn secretaresse hier. Wilt u iets doorgeven?
haha gast ik sta op het punt van doorbreken. PIJPEEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
heb jij ooit nog die dj set aangeraakt? ik bied 100 ek
LOL OFFENSIVEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Brioni het volgende:
Ik twijfelde ook hoor, Chai. Ik wilde eerst Mouz zeggen vanwege het kutgezicht, maar toen zei ik Mozy vanwege de haren.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Brioni het volgende:
Ik twijfelde ook hoor, Chai. Ik wilde eerst Mouz zeggen vanwege het kutgezicht, maar toen zei ik Mozy vanwege de haren.
l o l beter opgeven vriend. 100 ek ik zeg het je. ik kom persoonlyk ophalenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha gast ik sta op het punt van doorbreken. PIJPEE
snel laki, pak de auto, z'n vliezen brekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha gast ik sta op het punt van doorbreken. PIJPEE
Haren. Men wil mij niet begrijpen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zie dat gezicht van die gast met al die littekensIk heb dat echt niet hoor chappie.
sorry ik weet niet hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja, graag. hij had zn secretaresse gestuurd om te pype maar ze is niet komen opdagen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
snel laki, pak de auto, z'n vliezen breken
kom je vanzelf achterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sorry ik weet niet hoe je eruit ziet
pyplyding
de watquote:
quote:Mijn ex en ik liepen hand-in-hand door wat straten heen in Groningen. We waren op zoek naar een kattenshow waar we heen gingen.
Dus op een gegeven moment, lopen we langs wat wijken...
En kneep ie opeens keihard in mijn hand...Dus ik zei van : "Auw, je knijpt mijn hand fijn".
Toen moest ie bijna huilen en zei : "Ik heb in mijn broek gepoept".
Mijn eerste reactie was van : "Had je niet naar de wc gekund op het station?". Maar toen moest ie nog niet...
Gelukkig had ie een schone onderbroek in zijn tas zitten. Dus wij op zoek naar een steegje.
De lieve vriendin, dat ik ben...Hield netjes en volwassen mijn jas voor hem, zodat ie zich kon omkleden...
Maar, jeetje, wat stonk dat! Hahaha!
Heel erg gênant... :p
Hij was 26.
paardenmeisjesquote:
haha sorryquote:
wtf. schone onderbroek in je tas WTFquote:
wtf am i readingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
haha sorryhad niet door dat ie nog op pagina 1 stond..
faal
haha okequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
haha sorryhad niet door dat ie nog op pagina 1 stond..
faal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |