kotst?quote:
zou je geven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook altijd baas. Zijn tweets.
Dat is toch de vriend van Katy Perry?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook altijd baas. Zijn tweets.
Okay, Ludo is wel grappig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
Het is hier weer een dolle boel zie ik.
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is toch de vriend van Katy Perry?
man. omg volg je geen shownieuwsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bored now.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okay, Ludo is wel grappig.
Dat was het.
Ja, Russell Brand.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja hij was stand up of zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Die Russell is ook acteur en volgens mij cabaretier en nog wat.
Hij zat ook in Forgetting Sarah Marshall. En nu die get him to the greek enzo
Niet gezien, maar schijnt kut te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Over films gesprokenheeft iemand die nieuwe meet the parents gezien? is die fa2? ik wil naar de bios =$
ja ik ben geweest, hij is wel oke. niet zo leuk als de vorige.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Over films gesprokenheeft iemand die nieuwe meet the parents gezien? is die fa2? ik wil naar de bios =$
ahh okay. dan wordt die het wel denkik. geen zin in harry potterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik ben geweest, hij is wel oke. niet zo leuk als de vorige.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |