ja, graag. hij had zn secretaresse gestuurd om te pype maar ze is niet komen opdagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zijn secretaresse hier. Wilt u iets doorgeven?
haha gast ik sta op het punt van doorbreken. PIJPEEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
heb jij ooit nog die dj set aangeraakt? ik bied 100 ek
LOL OFFENSIVEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Brioni het volgende:
Ik twijfelde ook hoor, Chai. Ik wilde eerst Mouz zeggen vanwege het kutgezicht, maar toen zei ik Mozy vanwege de haren.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Brioni het volgende:
Ik twijfelde ook hoor, Chai. Ik wilde eerst Mouz zeggen vanwege het kutgezicht, maar toen zei ik Mozy vanwege de haren.
l o l beter opgeven vriend. 100 ek ik zeg het je. ik kom persoonlyk ophalenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha gast ik sta op het punt van doorbreken. PIJPEE
snel laki, pak de auto, z'n vliezen brekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha gast ik sta op het punt van doorbreken. PIJPEE
Haren. Men wil mij niet begrijpen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zie dat gezicht van die gast met al die littekensIk heb dat echt niet hoor chappie.
sorry ik weet niet hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja, graag. hij had zn secretaresse gestuurd om te pype maar ze is niet komen opdagen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
snel laki, pak de auto, z'n vliezen breken
kom je vanzelf achterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sorry ik weet niet hoe je eruit ziet
pyplyding
de watquote:
quote:Mijn ex en ik liepen hand-in-hand door wat straten heen in Groningen. We waren op zoek naar een kattenshow waar we heen gingen.
Dus op een gegeven moment, lopen we langs wat wijken...
En kneep ie opeens keihard in mijn hand...Dus ik zei van : "Auw, je knijpt mijn hand fijn".
Toen moest ie bijna huilen en zei : "Ik heb in mijn broek gepoept".
Mijn eerste reactie was van : "Had je niet naar de wc gekund op het station?". Maar toen moest ie nog niet...
Gelukkig had ie een schone onderbroek in zijn tas zitten. Dus wij op zoek naar een steegje.
De lieve vriendin, dat ik ben...Hield netjes en volwassen mijn jas voor hem, zodat ie zich kon omkleden...
Maar, jeetje, wat stonk dat! Hahaha!
Heel erg gênant... :p
Hij was 26.
paardenmeisjesquote:
haha sorryquote:
wtf. schone onderbroek in je tas WTFquote:
wtf am i readingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
haha sorryhad niet door dat ie nog op pagina 1 stond..
faal
haha okequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
faal
700 en je mag em ophalen :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
l o l beter opgeven vriend. 100 ek ik zeg het je. ik kom persoonlyk ophalen
lol je carriere verkopen voor 700. INZIEN vriend, beter pak je die 100 ek van emquote:
jij hebt altijd luiers in je tas.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wtf. schone onderbroek in je tas WTF
heb jij een zusje?quote:
Tja als je kringspier niet zo goed werkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wtf. schone onderbroek in je tas WTF
chuck's moeder is gestopt met streepjes op de muur zetten toen hij 9 werd. hij is nooit meer gegroeid.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chuck's moeder is gestopt met streepjes op de muur zetten toen hij 9 werd. hij is nooit meer gegroeid.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
faal
quote:
keizbabyquote:
haar gezicht valt in het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik denk eerder dat wijf aan de linker kant. holy shit wat een kin zeg.
die nigger wordt niet ouder dan 12 geschat jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
keizbabyhij krijgt zoveel underaged pussy je wil neit weten
misschienquote:
dat hebben chuck en hij gemeenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
die nigger wordt niet ouder dan 12 geschat ja
kksmerig
komt omdat hij er zelf nog uit ziet als een baby.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
keizbabyhij krijgt zoveel underaged pussy je wil neit weten
quote:
HEAVENquote:
ik weet hoe je je voelt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Skylark. het volgende:
ik ben zo moe maar moet nog heel veel leren
14-16 bij voorkeur. Ze kan zich hier komen melden, pics in dr eerste post. Hyves vind ik zelf wel.quote:
nee volgens mij is het wel keizerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef Maisnon het volgende:
Er komt nou een of ander programma binnenkort op TV met Ali B en iemand die op Keizer lijkt maar het is em vast niet want wat moet hij met Ali B in een TV programma
Dat wast.
ja, nu lijkt hij 30 en pedoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt het over chuck voordat hij naar de kapper ging he
ze woont in brabant doe het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
14-16 bij voorkeur. Ze kan zich hier komen melden, pics in dr eerste post. Hyves vind ik zelf wel.
Vechten. Negers en Maroks gaan niet samen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef Maisnon het volgende:
Er komt nou een of ander programma binnenkort op TV met Ali B en iemand die op Keizer lijkt maar het is em vast niet want wat moet hij met Ali B in een TV programma
Dat wast.
walgelijk racismequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Brioni het volgende:
[..]
Vechten. Negers en Maroks gaan niet samen.
wat nou jonge?quote:
hoe gaat het met dat project waar ik je op heb gezet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Chai het volgende:
Miss-bakvis, zie dat je nieuw bent hier. Vertel eens, hoe ben je hier belandt.
Inleiding? Mwa ging wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik weet hoe je je voelt.
hoe ging je tentamen?![]()
met haar ziet ie er veel jonger uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt het over chuck voordat hij naar de kapper ging he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verveling en sogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Chai het volgende:
Kijk haar interesse tonen. Jij bent nu echt dit:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Chai het volgende:
ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wat nou jonge?
niemand komt aan brabant
Liever niet neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
wat nou jonge?
niemand komt aan brabant
Hoezo? Ik doe geen projecten. Had alleen 1 ding gepost bij zo'n kind, geen reactie op gehad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoe gaat het met dat project waar ik je op heb gezet?
nou zeg dat is niet aardigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze ziet er eerder uit als een limburger of een belg.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
met haar ziet ie er veel jonger uit.BAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hallo, we moeten toch weten hoe meisjes hier terecht komen als we nieuwe willen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk haar interesse tonen. Jij bent nu echt dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
met haar ziet ie er veel jonger uit.Hier was ie 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Hoe zien limburgers of belgen er dan uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze ziet er eerder uit als een limburger of een belg.
studieontwijkend gedrag.quote:
Wat zeg jij? Sky, Fyah en ik behoren tot die categorie. Mooiste blanke mannen aanwezig hier samen met Mozy.quote:
Kom dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die praten over brabant geef me je adres want you're going down.
jij zit op project haal 16jarigen hierheen omdat we anders alleen met 18+dames zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe geen projecten. Had alleen 1 ding gepost bij zo'n kind, geen reactie op gehad.
enige blanke mannen hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Brioni het volgende:
[..]
Wat zeg jij? Sky, Fyah en ik behoren tot die categorie. Mooiste blanke mannen aanwezig hier samen met Mozy.
Ik wil alleen jou, chai.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo, we moeten toch weten hoe meisjes hier terecht komen als we nieuwe willen.
Ja maar ik kan dat niet, want meestal zijn ze irritant en daar kan ik niet tegen. Zeg maar zoals gmh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij zit op project haal 16jarigen hierheen omdat we anders alleen met 18+dames zitten
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
seksueel overdraagbare gekkeziektes
Over 10 jaar verkoop je die YouTube naam voor 10k, let op mijn woordenquote:
Gewoon Limburgs en Belgisch. Dat zie je gewoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe zien limburgers of belgen er dan uit.
Gelul. en jij en wd dan? wd was 15 zelfs toen ze hier kwam.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dat niet, want meestal zijn ze irritant en daar kan ik niet tegen. Zeg maar zoals gmh.
chai 16quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gelul. en jij en wd dan? wd was 15 zelfs toen ze hier kwam.
boy wat kom jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Over 10 jaar geef ik kassameisjes 10k als fooi als ze lief lachenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over 10 jaar verkoop je die YouTube naam voor 10k, let op mijn woorden.
Ja weet ik veel. Tegenwoordig hebben ze gewoon teveel attitude en als ze die niet hebben is het hier eng.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Socios.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Over 10 jaar geef ik kassameisjes 10k als fooi als ze lief lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |