kotst?quote:
zou je geven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook altijd baas. Zijn tweets.
Dat is toch de vriend van Katy Perry?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook altijd baas. Zijn tweets.
Okay, Ludo is wel grappig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
Het is hier weer een dolle boel zie ik.
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is toch de vriend van Katy Perry?
man. omg volg je geen shownieuwsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bored now.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okay, Ludo is wel grappig.
Dat was het.
Ja, Russell Brand.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja hij was stand up of zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Die Russell is ook acteur en volgens mij cabaretier en nog wat.
Hij zat ook in Forgetting Sarah Marshall. En nu die get him to the greek enzo
Niet gezien, maar schijnt kut te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Over films gesprokenheeft iemand die nieuwe meet the parents gezien? is die fa2? ik wil naar de bios =$
ja ik ben geweest, hij is wel oke. niet zo leuk als de vorige.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Over films gesprokenheeft iemand die nieuwe meet the parents gezien? is die fa2? ik wil naar de bios =$
ahh okay. dan wordt die het wel denkik. geen zin in harry potterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ik ben geweest, hij is wel oke. niet zo leuk als de vorige.
quote:
quote:
Hot n cold.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
russell brand heeft moodswings. bipolar disorder.
hou je mond, autistquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef reetveter het volgende:
Mensen die een stoornis hebbenZWAKKELINGEN
Ik niet. Pannekoeken zijn niet grappig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest hier om lachen.happy pancake day.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet. Pannekoeken zijn niet grappig.
Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okay, Ludo is wel grappig.
Dat was het.
quote:Mijn (ondertussen ex-) vriendje en ik waren anderhalf jaar samen,
Nu omdat anderhalf jaar,niet lang maar ook niet kort is,besloot hij iets liefs voor me te doen,
Hij had een cd gemaakt met allemaal liedjes die ons aan elkaar deden denken inclusief een papiertje gemaakt voor de voor en achterkant met hartjes erop,en lieve tekstjes,en alle liedjes + artiest.
Ik probeerde ze in de wagen op de weg naar huis af te spelen,maar de cd blokkeerde telkens..
Maar ik vond het toch wel zonde van een mooi cadeau,en ik wou de cd ook echt horen,
Dus ik stak de cd in de computer thuis in de hoop dat dat werkte.
Tot mijn verbazing gebeurde er eerst niets,En toen kwam er een mapje op het scherm.
Geen mediaplayer/itunes,gewoon een mapje,
Dus ik dacht 'oh hier staan ze vast in'
Ik dubbelklik,
En in de plaats van een serie lieve liedjes,
Stuit ik op een serie naaktfoto's van zijn ex,
De cd had nooit kunnen werken,want hij had een verkeerde cd genomen om de liedjes op over te schrijven
quote:Wie is die ontzettende creep die vorige week in een BNN show naast Jeroen Pauw zo dom zat te lullen over een Vlaamse Gaai? Is dat een acteur
quote:Ik bedoel Christus. Wat een ongelofelijke domme proleet is die Kooiman? Bekend door een soap? Tenenkrommend infantiel aanwezig was hij.
quote:Jan Kooijman, duidelijk iemand die te weinig hoort dat het om te janken is wat hij uit zit te kramen. Ik ga me eens in hem verdiepen.
quote:@dnUut Haha. Acteur bij GTST. Wat een mooie paradox.
quote:Klinkt veelbelovend. Dansen en soapie.
quote:ik heb hem een uur dom zien zitten lullen. En GTST acteur zijn is natuurlijk meteen al om te janken.
quote:Een herhaling van twee dagen geleden. Zelden zo een vooringenomen talentloze proleet gezien.
quote:Nog nooit iemand zo genant geforceerd lollig zien zitten doen. Totaal fake verhaal.
Wat heeft hij allemaal gezegd in die show dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Nico Dijkshoorn.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Weet ik niet, ik ga niet kijken naar shows met jan kooimanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft hij allemaal gezegd in die show dan.
i'll buy you a new one if you have sex with me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:18 schreef reetveter het volgende:
Mijn laptop. Ene moment doet internet het, andere moment weer niet
. En meestal valt het scherm OOK nog eens weg
.
Doe niet zo respectloos. Rv heeft ook nog inhoud hoor. En hij is geen hoer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
i'll buy you a new one if you have sex with me.
[ afbeelding ]
Ik doe het ook voor z'n inhoud.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe niet zo respectloos. Rv heeft ook nog inhoud hoor. En hij is geen hoer.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe het ook voor z'n inhoud.
[ afbeelding ]
THE GAY IS HIGHquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe het ook voor z'n inhoud.
[ afbeelding ]
quote:
kom maar trutquote:
gelijk heb je, ik zou toch alleen maar onder de gordel spelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik bedoel een waardige tegenstander.
nevermind
Hoiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nevermind
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nevermind
zuurpruimquote:
quote:
Gewoon een strakke lemming maken. Is meestal al genoeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil buiten de SC rellen. Maar ik heb ook geen inspiratie voor een topic.
hah hij is indoquote:
En een lelijke chick.quote:
Nou, nog niks eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef L0t.. het volgende:
Luur, hoe was het nog afgelopen met die ene gast die tegen die vriendin van jouw beste vriend had geluld?
Zal ik je mijn adres even sturen om te streetviewen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil buiten de SC rellen. Maar ik heb ook geen inspiratie voor een topic.
Beetje lullig tegenover je ouders.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik je mijn adres even sturen om te streetviewen?
Adres van mijn ex. Ssst.quote:
je broertje draagt drquote:
jaquote:
heb jij ooit nog die dj set aangeraakt? ik bied 100 ekquote:
De haren wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal niet, die lijkt ook echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |