700 en je mag em ophalen :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
l o l beter opgeven vriend. 100 ek ik zeg het je. ik kom persoonlyk ophalen
lol je carriere verkopen voor 700. INZIEN vriend, beter pak je die 100 ek van emquote:
jij hebt altijd luiers in je tas.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wtf. schone onderbroek in je tas WTF
heb jij een zusje?quote:
Tja als je kringspier niet zo goed werkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wtf. schone onderbroek in je tas WTF
chuck's moeder is gestopt met streepjes op de muur zetten toen hij 9 werd. hij is nooit meer gegroeid.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chuck's moeder is gestopt met streepjes op de muur zetten toen hij 9 werd. hij is nooit meer gegroeid.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
haha sorryhad niet door dat ie nog op pagina 1 stond..
faal
quote:
keizbabyquote:
haar gezicht valt in het nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik denk eerder dat wijf aan de linker kant. holy shit wat een kin zeg.
die nigger wordt niet ouder dan 12 geschat jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
keizbabyhij krijgt zoveel underaged pussy je wil neit weten
misschienquote:
dat hebben chuck en hij gemeenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
die nigger wordt niet ouder dan 12 geschat ja
kksmerig
komt omdat hij er zelf nog uit ziet als een baby.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
keizbabyhij krijgt zoveel underaged pussy je wil neit weten
quote:
HEAVENquote:
ik weet hoe je je voelt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef Skylark. het volgende:
ik ben zo moe maar moet nog heel veel leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |