Raad van WW opgevolgd en met 'serviezen' in je gedachten in slaap gevallen ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben nu pas wakker :d en ben heeeeeel blij dat ik zo naar de dokter ga! Ik hoop echt dat ik een kuurtje krijg ofzo!
Moet ik wel eerst mijn bed uit ben ik bang!
Oh en ik heb niet gedroomd!!! :d
Octagon brengt koffie, croissants, thee, jus, eitje etc....:)quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben nu pas wakker :d en ben heeeeeel blij dat ik zo naar de dokter ga! Ik hoop echt dat ik een kuurtje krijg ofzo!
Moet ik wel eerst mijn bed uit ben ik bang!
Oh en ik heb niet gedroomd!!! :d
Kracht van de verbeelding gebruiken... kun je de heerlijke geur van versgezette koffie niet ruiken ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe ik uit bed kom.. Hmm een kop koffie die beneden op me wacht is voldoende. Maar die staat er niet!
Kan je ook nog een kopje van dat slootwater hier beloven maar dat gaat niet helpen....quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee het waren niet de serviezen.. Was wel een goede raad overigen, kan niet wachten tot ik mijn eigen servies kan gebruiken!
Hoe ik uit bed kom.. Hmm een kop koffie die beneden op me wacht is voldoende. Maar die staat er niet!
Ik ruik niets! Ben mijn eventuele voorhoofd of bij of neusholte ontsteking aan het verwaarlozen :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:58 schreef Octagon het volgende:
[..]
Kracht van de verbeelding gebruiken... kun je de heerlijke geur van versgezette koffie niet ruiken ?
Je hoeft maar een excuus te hebben.... maar goed dat je dus naar de dokter gaat lijkt me....quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ruik niets! Ben mijn eventuele voorhoofd of bij of neusholte ontsteking aan het verwaarlozen :p
TOP..... maakt niet uit wat het was dat viel.... als het maar op de plek valt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik liep al een paar dagen met een enorm rotgevoel rond, maar gisteravond viel alles ineens op z'n plaats en heb ik voor het eerst sinds ruim 3 weken héérlijk geslapen!. Ben nu wel weer kwijt wat er precies op z'n plaats viel, maar goed, dat komt wel weer boven als het nodig is
.
En vandaag ben ik ondernemend. Al allemaal belangrijke mailtjes verstuurd, straks lekker hardlopen en dan nog een sollicitatiebrief schrijven.
Das ook wel een belangrijke les.... daar kan ik je lastig bij helpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja maar misschien moet ik me ook eens leren ziekmelden als het echt niet gaat
Nou nee, niet op die manierquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:08 schreef ennudan het volgende:
[..]
TOP..... maakt niet uit wat het was dat viel.... als het maar op de plek valt!
betekent in ieder geval dat je er onbewust een plaats aan het geven bent....
Klopt.. Heb ik nooit echt gehad, dat ik me makkelijk ziekmeld. En dat ik 0,0 (volgens mij) betaald krijg als ik ziek ben is niet heel motiverend (wat misschien ook wel de bedoeling is :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:09 schreef ennudan het volgende:
[..]
Das ook wel een belangrijke les.... daar kan ik je lastig bij helpen
Oei... als Belg vind ik dat een eigenaardige opmerking.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Klopt.. Heb ik nooit echt gehad, dat ik me makkelijk ziekmeld. En dat ik 0,0 (volgens mij) betaald krijg als ik ziek ben is niet heel motiverend (wat misschien ook wel de bedoeling is :p
Viking: fijn dat je goed geslapen hebt en dat je zo ondernemend bent vandaag!
Niet betaald als je ziek bent lijkt mij (als HR manager ) een beetje raar... tenzij je een nul uren contract hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Klopt.. Heb ik nooit echt gehad, dat ik me makkelijk ziekmeld. En dat ik 0,0 (volgens mij) betaald krijg als ik ziek ben is niet heel motiverend (wat misschien ook wel de bedoeling is :p
Viking: fijn dat je goed geslapen hebt en dat je zo ondernemend bent vandaag!
Ik heb dat contact geïnitieerd, maar als ik het niet gedaan had, zou zij het gedaan hebben (ze was van plan geweest om me op m'n verjaardag te mailen - over 2,5 week). En ik had het plan om haar op haar verjaardag te mailen (die dus al geweest isquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Octagon het volgende:
@Viking : wie heeft dat contact geïnitieerd ?
Waarom ik dat vraag ?
De laatste email van mijn ex spreekt ze van "een poosje" geen contact, en dan zouden we wel zien of er IRL nog iets moest besproken worden.
Ik heb daar toen nog een antwoord op gestuurd - en sindsdien is er geen contact meer (morgen 2 weken).
Zelf voel ik momenteel niet de behoefte om haar te contacteren (ik had die behoefte wel gedurende de 6 weken voorafgaand aan het verbreken van het contact - maar toen kon een IRL ontmoeting niet voor haar), en ik leef in de veronderstelling dat zij die behoefte ook niet heeft (ze heeft gezegd nu gelukkig te zijn), of dat ze aan het wachten is totdat zij een IRL ontmoeting aankan...
Lastig maar het lijkt de goeie kant op te gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb dat contact geïnitieerd, maar als ik het niet gedaan had, zou zij het gedaan hebben (ze was van plan geweest om me op m'n verjaardag te mailen - over 2,5 week). En ik had het plan om haar op haar verjaardag te mailen (die dus al geweest is), dus wat dat betreft waren we wel redelijk in sync
.
Er is overigens alleen nog e-mailcontact geweest.
Ja maar ik weet niet of ik dat wel wil wetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:23 schreef ennudan het volgende:
[..]
Lastig maar het lijkt de goeie kant op te gaan
Je kunt overigens alleen weten wat er in haar omgaat als je het vraagt!
En wat ik eerder al zei: als er wederzijdse affectie is, dan komt het uiteindelijk altijd goed. En als die er niet is: wat kun je er dan aan doen?quote:Said, woman, take it slow
It'll work itself out fine
All we need is just a little patience
Said, sugar, make it slow
And we come together fine
All we need is just a little patience
(patience)
Mm, yeah
Het leek mij ook erg sterk hoor.. Een collega begon er over gisteren dat er dan een behoorlijk bedrag van je salaris af gaat die maand. Zal het wel eens zien op mijn loonstrook, als ik me ga ziekmelden deze maandquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:21 schreef ennudan het volgende:
[..]
Niet betaald als je ziek bent lijkt mij (als HR manager ) een beetje raar... tenzij je een nul uren contract hebt
Goh... nu lijk je te zeggen dat elke breuk er komt door een gebrek aan wederzijdse affectie. Correct ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:28 schreef Viking84 het volgende:
En wat ik eerder al zei: als er wederzijdse affectie is, dan komt het uiteindelijk altijd goed. En als die er niet is: wat kun je er dan aan doen?
In jouw geval zou ik het trouwens weer lastig vinden om te bepalen of ik contact op moet nemen of niet. Enerzijds zou ik denken: zij laat wel van zich horen als ze eraan toe is. Anderzijds wacht zij misschien op jou en trekt zij misschien de conclusie dat het voor jou niet meer hoeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:20 schreef Octagon het volgende:
@Viking : wie heeft dat contact geïnitieerd ?
Waarom ik dat vraag ?
De laatste email van mijn ex spreekt ze van "een poosje" geen contact, en dan zouden we wel zien of er IRL nog iets moest besproken worden.
Ik heb daar toen nog een antwoord op gestuurd - en sindsdien is er geen contact meer (morgen 2 weken).
Zelf voel ik momenteel niet de behoefte om haar te contacteren (ik had die behoefte wel gedurende de 6 weken voorafgaand aan het verbreken van het contact - maar toen kon een IRL ontmoeting niet voor haar), en ik leef in de veronderstelling dat zij die behoefte ook niet heeft (ze heeft gezegd nu gelukkig te zijn), of dat ze aan het wachten is totdat zij een IRL ontmoeting aankan...
Ah ja, top dat er weer contact is, én dat je je bewust bent van de "gevaren" die dat contact kunnen inhouden
Nee hoor, dat zeg ik niet (of dat bedoel ik iig niet te zeggen). Misschien ben ik wel een hopeloze romantica, maar als er iets is tussen twee mensen, dan blijft dat in principe (tenzij één van beide partijen iets onvergeeflijks heeft gedaan). Soms is de tijd of de plek op een bepaald moment niet goed en later wel. Geduld dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:32 schreef Octagon het volgende:
[..]
Goh... nu lijk je te zeggen dat elke breuk er komt door een gebrek aan wederzijdse affectie. Correct ?
Als er al zoiets gebeurd moet er ergens een policy/procedure zijn die beschrijft dat er bij ziekmelding bedragen worden ingehouden.... anders kan/mag de werkgever echt niet zomaar aan je salaris zitten.....Ik weet niet of er eventueel sprake is van wachtdagen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het leek mij ook erg sterk hoor.. Een collega begon er over gisteren dat er dan een behoorlijk bedrag van je salaris af gaat die maand. Zal het wel eens zien op mijn loonstrook, als ik me ga ziekmelden deze maand![]()
Heb geen 0uren contractmaak wel meer uren dan mijn daadwerkelijke contracturen, naar dat kan er niets mee te maken hebben denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |