Ik kan de rough guide niet vinden om te downloaden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind de LP vooral heel handig voor advies over het reizen, eten en bezienswaardigheden, maar ik vond hun tips qua accomodatie vaak nogal schorten
Rough Guide van Mexico vond ik erg relaxed. Voor Kaukasus LP gebruikt, ook prima. En couchsurfen, dat helpt ook veel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan de rough guide niet vinden om te downloaden.![]()
Had je de laatste editie? Er is geloof ik wel een nieuwe uit sinds enkele weken/maanden dacht ik.
Nadeel van de LP is ook dat veel mensen het gebruiken. Dus de die plekken zijn het eerst vol en druk.
Hoe zwaar gaat hij worden dan?quote:
Dat laatste klopt en accomodaties worden er ook lui vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan de rough guide niet vinden om te downloaden.![]()
Had je de laatste editie? Er is geloof ik wel een nieuwe uit sinds enkele weken/maanden dacht ik.
Nadeel van de LP is ook dat veel mensen het gebruiken. Dus de die plekken zijn het eerst vol en druk.
Max 20 kg denk ikquote:
Oh tips absoluut. Dinnetje heeft het 6 maanden gedaan ongeveer zelfde trip twee jaar geleden en daar heb ik nu heeeeeeeeeeel veel aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat laatste klopt en accomodaties worden er ook lui vanIk kijk meestal op tripadvisor voor accomodaties, vind ik betrouwbaarder. Maar LP is handig om bij de hand te hebben voor die andere dingen die ik noemde vind ik, reistips en zo.
Tip!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
niet te veel meenemen idd. Je kunt bijna overal goedkoop wassen en je hebt alleen maar spijt van alle onzin die je meeneemt.
Wel meenemen:
1 paar dichte schoenen
1 paar slippers
1 lange broeken
trui of vest
paar shirts
paar shorts
Zwembroek
handdoek
Toilettas
Dan ben je er al wel hoor, je hebt weinig verder nodig en als je iets mist kun je goedkoop ter plekke wat scoren.
Hey! Hoe kom je aan mijn lijstje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
niet te veel meenemen idd. Je kunt bijna overal goedkoop wassen en je hebt alleen maar spijt van alle onzin die je meeneemt.
Wel meenemen:
1 paar dichte schoenen
1 paar slippers
1 lange broeken
trui of vest
paar shirts
paar shorts
Zwembroek
handdoek
Toilettas
Dan ben je er al wel hoor, je hebt weinig verder nodig en als je iets mist kun je goedkoop ter plekke wat scoren.
Ja dat heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier verstand van outlook?
Mijn mailtjes komen op de computer niet meer binnen, hij heeft steeds een melding dat het wachtwoord geverifieerd moet worden, terwijl ik gewoon steeds het juiste wachtwoord invoer.
Ja het was net een pacman op z'n kant vanochtendquote:
Ik las paars shirt en dacht "Ja jeetje ga je dat nou voor hem bepalen?!"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
Wel meenemen:
1 paar dichte schoenen
1 paar slippers
1 lange broeken
trui of vest
paar shirts
paar shorts
Zwembroek
handdoek
Toilettas
En extra sterke condooms met veul glijmiddel, je weet het maar nooit met die aziatische rommel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
Wel meenemen:
1 paar dichte schoenen
1 paar slippers
1 lange broeken
trui of vest
paar shirts
paar shorts
Zwembroek
handdoek
Toilettas
Ik heb het al een hele maandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens.
Meestal is er dan gewoon iets met de server aan de hand.
En breinaalden. Just in case.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En extra sterke condooms met veul glijmiddel, je weet het maar nooit met die aziatische rommel.
Pacmanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het was net een pacman op z'n kant vanochtend
Ik zie ze toch nooit meer en ik blijf ook geen 9 maanden hangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En extra sterke condooms met veul glijmiddel, je weet het maar nooit met die aziatische rommel.
spijkerbroek zou ik zeker meenemen, al was het maar voor plekken waar je door de jungle moet oid en je benen moet bedekken. Bovendien mag je bijvoorbeeld niet de tempels in met veel korte broeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hey! Hoe kom je aan mijn lijstje?![]()
Sneakers blijven thuis. idd 1 paar wandelschoen. Nog een beetje hippe lage ook. Lelijke krengen dat het zijn. 2 paar flip flops![]()
1 spijkerbroek anders ga ik het echt missenHeel misschien die toch niet maar ik wil het heul graag.
Ik denk een fleece vest. Moet ik nog kopen. Lekker voor in Noord Thailand.
Ik ga over enkele minuten de stad in om een sneldroog handdoek te kopen.
Voor op het strand koop ik daar wel een sarong. Kan lekker af gaan geven.![]()
En ik koop straks ook wat handwasmiddel voor als ik snel even wat moet doen. Merendeel zal inderdaad wasserette zijn.
De huisarts.. Die vindt het vast niet leuk als jij in 1x de gehele soa top 20 mee terug brengt naast je gescheurde toompje en een uitgerekte kringspier..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie ze toch nooit meer en ik blijf ook geen 9 maanden hangen.
Who cares.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |