Geen idee. Niks gepland.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet. Bangkok zie ik... Maar de hele reis zo? Of afwisselen? Dat vind ik geniaal. Ene nacht in een luxe hotel, volgende in een "crappy" maar gezellig hostel.
Jij moet sowieso vaak stofzuigen.. Peuter heeft van heel je huis een bord gemaakt waar hij vanaf kan etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet er wel gestofzuigd zijn want ik word helemaal iebel van dingetjes onder mijn voeten voelen.
Een van de mooiste platen ooit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:31 schreef DustPuppy het volgende:
All along the watchtower, princess kept a view
While other women came and went, barefoot servants too.
Outside in the distance a wild cat did growl.
Two riders were approaching and the wind began to howl.
Maar ik heb rugpijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij moet sowieso vaak stofzuigen.. Peuter heeft van heel je huis een bord gemaakt waar hij vanaf kan eten
Hier kan zelfs ik weinig tegenin brengen.quote:
Ik alleen maar zelfs, niets mis mee. Soms een kamer voor 2 genomen, maar meestal gewoon in de zaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:33 schreef Ripley het volgende:
In australie heb ik veel in hostels gezeten, maar dat had ook wle zo zijn charme en ze waren vaak heel schoon en gezellig. Gewoon goed om je heen kijken en soms via internet wat dingetjes uitzoeken
Zo erg is het nog niet, anders had mn foon wel al gerinkeld.. En anders kan je het Peuter toch leren? Zeg je dat het een soort brandweerman apparaat is en dan vindt hij het machtig interessant!quote:
Australie lijkt me ook geweldig om rond te reizen. Australiers zijn over het grote algemeenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:33 schreef Ripley het volgende:
In australie heb ik veel in hostels gezeten, maar dat had ook wle zo zijn charme en ze waren vaak heel schoon en gezellig. Gewoon goed om je heen kijken en soms via internet wat dingetjes uitzoeken
Ik had op dag 1 mijn latere vriend ontmoet dus twee weken later waren we wel toe aan een kamer voor twee ja. Maar dat heb je ook op veel plekken en je kunt het makkelijk afwisselen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik alleen maar zelfs, niets mis mee. Soms een kamer voor 2 genomen, maar meestal gewoon in de zaal..
Twee maanden gezeten, echt geweldig land.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Australie lijkt me ook geweldig om rond te reizen. Australiers zijn over het grote algemeen
Ja dat is ook zo. Mezelf kennende lees ik de stad/dorp ervoor me in en weet ik wel waar ik heen wil.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:33 schreef Ripley het volgende:
Hij stofzuigt ook wel voor me. Maar hij is er gewoon niet zo goed in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, anders had mn foon wel al gerinkeld.. En anders kan je het Peuter toch leren? Zeg je dat het een soort brandweerman apparaat is en dan vindt hij het machtig interessant!
Veel en vaak laten oefenen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij stofzuigt ook wel voor me. Maar hij is er gewoon niet zo goed in.
Vet! Verrijkt je leven...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Twee maanden gezeten, echt geweldig land.Wil heel graag nog een keer terug.
Ik vind de LP vooral heel handig voor advies over het reizen, eten en bezienswaardigheden, maar ik vond hun tips qua accomodatie vaak nogal schortenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Mezelf kennende lees ik de stad/dorp ervoor me in en weet ik wel waar ik heen wil.
Alle LP's staan op mijn iPad. Ik heb echt heel Azie in LP boekvorm bij me. Zelfs de landen waar ik in theorie niet heen ga maar you never know.
Niets mis mee!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Veel en vaak laten oefenen..
Hoewel.... dan maak je er wel een ongelooflijke bruin harige Ang3l van he..
Hoe zwaar is die zak ondertussen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ik dan in elk geval in mijn zak stoppen.
quote:
Whut?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Veel en vaak laten oefenen..
Hoewel.... dan maak je er wel een ongelooflijke bruin harige Ang3l van he..
Plinten zijn overschat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het moet een stoere vent worden die WEL een schilderij op kan hangen of een plint kan vastmaken zodat ie niet meer omvalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |