Je bent niet zo groot. Gisteren nog een rugzak gekocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Past dat bij de rest van je bagage denk je?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet zo groot. Gisteren nog een rugzak gekocht.
Straks ben ik zo een mongool met 1 tas achterop en 1 voorop.![]()
Ze bekijken het maar ik laat me lekker rijden en ze tillen mijn tassen maar.
Anders koop je nog zo'n handig heuptasje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent niet zo groot. Gisteren nog een rugzak gekocht.
Straks ben ik zo een mongool met 1 tas achterop en 1 voorop.![]()
Ze bekijken het maar ik laat me lekker rijden en ze tillen mijn tassen maar.
Kluts, zo krijgt ie onderweg nooit seksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders koop je nog zo'n handig heuptasje.Voor bij je teenslippers.
Dat valt onder onnodige verwarring.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
Woorden misbruiken, valt dat niet onder creativiteit?
Ik meen me te herinneren dat hij serieus op teenslippers gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kluts, zo krijgt ie onderweg nooit seks
"lekker gek"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt onder onnodige verwarring.
Je gaat toch ook niet de hele dag door een rood stoplicht rijden omdat het zo lekker creatief is?
Sommige afspraken zijn gewoon handig.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij serieus op teenslippers gaat.
Ik noem het liever dat ik weet wat ik wil en ik kan het betalen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe, mooie MI weer, decadente zak
Ik weiger structureel. Ook geen afritsbroekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anders koop je nog zo'n handig heuptasje.Voor bij je teenslippers.
Dat is in Azie normaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe, mooie MI weer, decadente zak
Die slippers of dat tasje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik noem het liever dat ik weet wat ik wil en ik kan het betalen.
[..]
Ik weiger structureel. Ook geen afritsbroek
Natuurlijk gek!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij serieus op teenslippers gaat.
Ja want als je eenmaal MIJN goddelijke lijf ziet, poe poe poeh zeg!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
denk dat dat mijn vaste standplaats zou zijn in een sauna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botjes en bleek vel
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zo min mogelijk, in mijn beleving. Goed voorbeeld trouwens. Ik huldig Theo Maassen in deze. Duitsland hanteert een andere norm...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt onder onnodige verwarring.
Je gaat toch ook niet de hele dag door een rood stoplicht rijden omdat het zo lekker creatief is?
Sommige afspraken zijn gewoon handig.
Zie je nou wel MissB, told you so.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk gek!Lekker in je warme schoenen lopen is slim.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik noem het liever dat ik weet wat ik wil en ik kan het betalen.
[..]
Ik weiger structureel. Ook geen afritsbroek
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want als je eenmaal MIJN goddelijke lijf ziet, poe poe poeh zeg!.... ik .......... ben er stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botjes en bleek velvan!
zo even lunch regelen..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want als je eenmaal MIJN goddelijke lijf ziet, poe poe poeh zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botjes en bleek velAh zo wordt de middag alsnog draaglijk!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Jezus, als zelfs Godt al overstag gaat...quote:
Godt gaat hostelhoppen toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kluts, zo krijgt ie onderweg nooit seks
Teenslippersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk gek!Lekker in je warme schoenen lopen is slim.
![]()
[ afbeelding ]
Hier structureel in het nederlands praten/tikken is ook een afspraak waar je je graag aan weet te houden. Omdat het ook makkelijk is. Je kan hier wel lekker swahili of een verzonnen taal gaan praten maar je zal er zelden wat mee opschieten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo min mogelijk, in mijn beleving. Goed voorbeeld trouwens. Ik huldig Theo Maassen in deze. Duitsland hanteert een andere norm...
Birckenstocks dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Teenslippers
helaas heb ik zulke smalle voetjes dat die dingen bij iedere voorwaartse beweging van mijn voet af vliegen en ik dus met gekromde tenen moet lopen om dat te voorkomen waardoor ik na 10 min lopen al kramp heb ik mijn voet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |