Ja! WinAmpquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
Ik gebruik al 10 jaar winamp en kom er nu pas achter dat je met 1 druk op de knop de complete kleurstelling kan veranderen.
Ja dat je zegt "Uh steeph, ik blijf nog ff in het dompelbadje!"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
OEF!
ik was bijna bang dat je zou zeggen.. OKEE! zaterdag gaan we...Wat jij hebt heb ik ook.. straks raak ik lichtelijk opgewonden van je.. wat moeten alle anderen wel niet denken?
Ik heb toen ik deze laptop kocht Windows Media Player een kans gegeven, maar doe mij maar good ol' Winamp.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat je zegt "Uh steeph, ik blijf nog ff in het dompelbadje!"
Ik denk dat creativiteit pas echt iets waar wordt als je het deelt. Vernieuwend kan zoveel zijn, als niemand het leuk vindt, dan heb je niks.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is geen creativiteit, dat is gedrevenheid, passie hebben voor iets.
Creativiteit is meer hoe goed je in staat bent om nieuwe dingen te verzinnen/te creeëren en met verschillende oplossingen, ideeën te komen. Dus bij een DJ is dat hoe goed/origineel hij mixed en bij een schilder hoe 'vernieuwend' zijn schilderijen zijn.
WMP is echt kut als muziek player.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb toen ik deze laptop kocht Windows Media Player een kans gegeven, maar doe mij maar good ol' Winamp.
Creativiteit is juist buiten de gebaande paden treden, ongeacht wat de massa of een ander leuk vind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat creativiteit pas echt iets waar wordt als je het deelt. Vernieuwend kan zoveel zijn, als niemand het leuk vindt, dan heb je niks.
Mensen inspireren of samenbrengen is voor mij inherent aan creativiteit.
Ik gebruik WMP dus ook voor video.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
WMP is echt kut als muziek player.
Winamp weer als videoplayer
De nieuwe versie van............?quote:
Dat er nu pas bepaalde schilderijen opduiken van Vincent van Gogh, maakt hem ervoor niet minder creatiefquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat creativiteit pas echt iets waar wordt als je het deelt. Vernieuwend kan zoveel zijn, als niemand het leuk vindt, dan heb je niks.
Mensen inspireren of samenbrengen is voor mij inherent aan creativiteit.
Wel buiten de gebaande paden, maar als niemand jouw nieuwe pad leuk vindt, wat heb je dan nog?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Creativiteit is juist buiten de gebaande paden treden, ongeacht wat de massa of een ander leuk vind.
Je hebt oren toch? LUISTEREN.quote:
Vincen van Goghquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel buiten de gebaande paden, maar als niemand jouw nieuwe pad leuk vindt, wat heb je dan nog?
Heb je helemaal gelijk in, maar de tijden zijn heel erg veranderd natuurlijk?! Iedereen heeft (vaak helemaal gratis) toegang tot zo ongelooflijk veel creativiteit....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Dat er nu pas bepaalde schilderijen opduiken van Vincent van Gogh, maakt hem ervoor niet minder creatief
Dus schilders die nu pas gewaardeerd worden zijn eigenlijk maar gewoon totaal niet creatieve kwastklungelaars?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel buiten de gebaande paden, maar als niemand jouw nieuwe pad leuk vindt, wat heb je dan nog?
dan ben je mordernquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn maar het is niet de eerste keer dat je een woord gebruikt, uit zijn context weet te rukken en net scheef weer weet terug te plaatsen. Ik snap je intentie en wat je wil zeggen je pakt alleen net even het verkeerde woord.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar de tijden zijn heel erg veranderd natuurlijk?! Iedereen heeft (vaak helemaal gratis) toegang tot zo ongelooflijk veel creativiteit....
Ik zat zo ongeveer net hetzelfde te denken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn maar het is niet de eerste keer dat je een woord gebruikt, uit zijn context weet te rukken en net scheef weer weet terug te plaatsen. Ik snap je intentie en wat je wil zeggen je pakt alleen net even het verkeerde woord.
Daardoor is dit wederom een vermoeiende op de letter neuk discussie aan het worden. Simpel omdat jij vast blijft houden aan je eigen feit dat jij dat woord zo wel ziet.
Dat kan ik dan in elk geval in mijn zak stoppen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zat zo ongeveer net hetzelfde te denken.
Media Player Classic Home Cinemaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
WMP is echt kut als muziek player.
Winamp weer als videoplayer
Past dat bij de rest van je bagage denk je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ik dan in elk geval in mijn zak stoppen.
Wel in je meeneem zak.. Altijd leuk dat als je in Azie ergens een beetje depressief in een hoekje zit te huilen je het zakje met "leuke dingen" open maakt en dan deze van Kluts eruit haaltquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ik dan in elk geval in mijn zak stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |