Uhuh, daar zeg je wat!quote:
Alles prima hier! Inderdaad, het studentenleven bevalt me goed... Zie mezelf nog wel even genieten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ludo
Met mij gaat het goedMet jou? Nog steeds je luizenleventje, studentje?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik de komende 2 weken verliefd ga zijn op Godt.
Die is er dan toch niet. Kan ik lekke rongegeneerd fantaseren!
Mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef Ludootje het volgende:
Alles prima hier! Inderdaad, het studentenleven bevalt me goed... Zie mezelf nog wel even genieten.
Ja hallo, dat is altijd met die stomme bicurious straight boys.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
Ah stoute Ang3l breekt maar hartjes hier!
Touché... Maar ik zie mezelf toch niet m'n hele leven werken en huisje boompje beestje enzo. Ik zie wel waar ik eindig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
MooiHaha, echt? Lekker een lening opbouwen waar je dan weer 15 jaar over doet om af te betalen!
Aii will onlyy zzzaii dis wanssquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
Wat klinkt een Zwitser die engels spreekt toch schattig!
Jonguh, ik had de tanden uit je mond getongt als je hem de 18e hem niet stiekem gesmeerd was!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is altijd met die stomme bicurious straight boys.
Als dan puntje bij paaltje komt is het ineens "ik durf niieeeet", "ik heb een vriendiiiiin", "Je gaat het toch niet op fok zeggen heeee?"
![]()
Aan je leeftijd en studierichting te zien ben je dat ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Touché... Maar ik zie mezelf toch niet m'n hele leven werken en huisje boompje beestje enzo. Ik zie wel waar ik eindig.
Moet wel zeggen dat ik me wel wat oud begin te voelen als student.
Ben je niet bang om ontslagen te worden als iemand erachter komt dat je dat regelmatig doet terwijl 't niet mag?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
Mooi, collega is opgetieft, lekker binnen roken
Ben ik wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan je leeftijd en studierichting te zien ben je dat ook.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jonguh, ik had de tanden uit je mond getongt als je hem de 18e hem niet stiekem gesmeerd was!
Leugens! Jij durfde het niet eens aan om mij gedag te zeggen.. Bang dat je verliefd op me zou worden!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens daar had je de hele avond de tijd voor gehad!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |