Dus! Chips in je oma? Ja, nee, waarom niet?quote:Ik moet eerlijk zeggen dat in zo'n chip eigenlijk ook niet zo'n slecht idee vind,
maar dat komt misschien omdat ik een Pa heb van 80+ jaar die al een paar
maal een nogal ''vage'' periode heeft gehad, wat gelukkig nu veel beter gaat,
maar om een voorbeeld te geven,
Hij woont 5 minuten lopen van mijn moeder, hij gaat daar iedere dag om 12.00 uur
eten, meestal gaat hij er al heen om 11.00 uur, hij belt dan mijn Ma, zo van, ik ga
nu van huis, ik kom er aan en dan drinken ze eerst koffie in de kamer van mijn Ma.
Oke, toen hij een beetje ''vaag'' was, zat mijn Ma dus te wachten met de koffie,
geen Pa...
Nu wil het toeval dat mijn broertje toevallig OOK bij mijn Ma was, en na 15 minuten is
hij gaan zoeken en vond mijn vader een flink eind verderop helemaal over zijn stuur,
Dus ik wil maar zeggen, als het je Pa of Ma is wil je wel dat hij/zij zo snel mogelijk
gevonden wordt en het liefst niet in een sloot op platgereden onder een auto en
met zo'n chip heb je wel meer kans dat hij/zij zo snel mogelijk weer thuis is en ze
hoeven dan ook niet meteen achter slot en grendel wat anders misschien wel
zou gebeuren als iemand af en toe''vage periode's'' heeft omdat ze toch zo'n chipding
hebben.
Dus tja, er valt best iets voor te zeggen zo'n chipding... aangezien het er toch niet naar
uitziet dat er op korte termijn erg veel meer geld vrij komt voor de zorg, eerder minder.
Nah... stad in, jeans zoeken enzo..
Ik heb een totaal ander beeld van de haalbaarheid van nog meer zorg, Zeker met de op handen zijnde vergrijzing. De kosten zijn nu al vrijwel onbeheersbaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo een chip die weer een menselijke taak wegneemt. Ik blijf erbij dat het geld dat hiermee is gemoeid, beter kan worden besteed aan meer handjes in de zorg. En ja, ik snap dat dit geld daar niet afdoende voor is, maar dat vind ik dan weer extra reden om meer in de zorg te investeren. Zeker met de vergrijzing die gaat pieken.
Zal je zien dat die chip een watersensor heeft en je dus meteen je garantie kwijt bent op Opa/Oma.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dan ligt Pa of Ma met z'n chip in de sloot dus dat maakt geen verschil.
En dat enzo zal wel gaas zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
.
Nah... stad in, jeans zoeken enzo..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
We hebben helemaal geen extra geld nodig in de zorg, we moeten geld bespáren op strooizout en nergens meer zebrapaden maken.
Zijn wij het zo vaak niet eens dan?quote:
Dat verbroedert! Gezellig allemaal zoeken naar Mevrouw de Vries en de eerste die d'r te pakken heeft mag het grootste stuk taart op de na-borrel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben ook voor.
Wij hadden een demente vrouw in de straat die ook altijd wegliep.
Heel handig, liep de buurt weer te zoeken
Was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat verbroedert! Gezellig allemaal zoeken naar Mevrouw de Vries en de eerste die d'r te pakken heeft mag het grootste stuk taart op de na-borrel.
Toch is het een lastig probleem hoor, voor de grensstaten. Alle Zuidelijke Middellandse Zee-landen hebben er mee te kampen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:47 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat enzo zal wel gaas zijn.![]()
[ afbeelding ]
...watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh Juud en Dementor wat leuk, een meidje
Kan je lekker los op Pip-spullen![]()
Haha, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh Juud en Dementor wat leuk, een meidje
Kan je lekker los op Pip-spullen![]()
Ik heb een tas voor m'n zwangere buuf gekocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, daar had ik nog niet aan gedacht.
IkPip spullie.
Een verzorgingstas dan maar, of een kussen?
Ik zelf zou ze allemaal toelaten en een opleiding tot bejaardenverzorger/ster geven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch is het een lastig probleem hoor, voor de grensstaten. Alle Zuidelijke Middellandse Zee-landen hebben er mee te kampen.
De aanloop van Siberiërs en dergelijke op de Noordkaap is dan weer een stuk beter beheersbaar.
Behang is geen optie, we hebben spack spuitwerk op de muren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb een tas voor m'n zwangere buuf gekocht.
Behang!
Echt heel mooi. Ik heb die zilveren voor in de woonkamer, het staat écht heel erg leuk
En kussens, natuurlijk!
Dat laat dementor toch niet gebeuren joh.quote:
Hahaha, die Annemarie is die zweefteef die toen in SV kwamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:03 schreef Coos het volgende:
En hier hebben we de lariekoekverkopers weer.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ijks-overkomen.dhtml
Dat is wellicht hoe zo'n kaars rechtop blijft staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik las oorkaas, da's nog net even wat ranziger.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is wellicht hoe zo'n kaars rechtop blijft staan.
Bij Liesje in de tuin?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 mei meet bij liesje, ze krijgen een bevrijdingsfestival.
Heul de haag is liesjes tuin jwtzquote:
Gelukt dus met de oppas.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef CarOnline het volgende:
Jaaa net geboekt, 21-24 Feb zitten we in Berlijn in een hotel, nou nog stil houden voor de family
Het wordt een gezellig klein bevrijdingsfestivalletje.quote:
Nee, niet geluktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukt dus met de oppas.![]()
Ook weleens úit het hotel komen hoor, het is een mooie stad! Berlčn is fčn, zeggen ze altijd hier op straat, en da's niet voor niets natuurlijk.
Ja. Dat was dus geheim.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt een gezellig klein bevrijdingsfestivalletje.![]()
Dat met die wachttorens en herdershonden en hard bevelen schreeuwen doen we de dag ervoor wel weer, bij jou.
Wél gezellig! En dan mit dem Zug?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, niet gelukt
Dus ze gaan maar mee. Hopelijk heb ik het goed gedaan met de schoolvakantie
Alsof iemand daar naar binnen kan zonder toestemming. Of eruit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Dat was dus geheim.
Invite only!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wél gezellig! En dan mit dem Zug?
Zat leuks met kinderen te doen daar ook!
[..]
Alsof iemand daar naar binnen kan zonder toestemming. Of eruit.![]()
Uhuh.. alleen op uitnodiging
Denk gewoon met de auto. Is voor ons een tikkie dichterbij he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa!
We zijn het nog niet verleerd![]()
Screw them.
We're going home.
OMFG.. Dat is die zweefteef uit Studio Vlemmixquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:03 schreef Coos het volgende:
En hier hebben we de lariekoekverkopers weer.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ijks-overkomen.dhtml
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik was net op Q-music
Had gesmst met een reactie op de dj, bellen ze me terug
Was dat nu maar volgende week gebeurd, dan had ik er een auto mee kunnen winnen
En ik van mijn geld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, daar had ik nog niet aan gedacht.
IkPip spullie.
Een verzorgingstas dan maar, of een kussen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik van mijn geld.
Ik ben nog geen dag van huis of het vliegt alweer de voordeur uit.
Hou je knip maar in de gaten, Oililly heeft ook weer een doorstart gemaakt heb ik gehoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik van mijn geld.
Ik ben nog geen dag van huis of het vliegt alweer de voordeur uit.
We kiezen samen wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gekocht, weet ik verdulleme dat ik een meid krijg, kan ik niet kiezen....
Das lelijk spul mehn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hou je knip maar in de gaten, Oililly heeft ook weer een doorstart gemaakt heb ik gehoord
Nah... mijn gedachte was dan meer zo van, dat pa of Ma zo snel mogelijk wordtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dan ligt Pa of Ma met z'n chip in de sloot dus dat maakt geen verschil.
Een chip klinkt wel erg negatief, kan ook gewoon een armbandje zijn ofzo..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
Zo'n chip heeft alleen zin als er actief gemonitored wordt (wie gaat dat doen?) en er bijvoorbeeld een alarm afgaat buiten een bepaalde zone. Een mobiele telefoon biedt heel wat meer mogelijkheden om interactief met de patient te praten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hou je knip maar in de gaten, Oililly heeft ook weer een doorstart gemaakt heb ik gehoord
ze hebben hele leuke slabbetjes bij de zeeman hoorquote:
Speciaal voor demente bejaardenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben hele leuke slabbetjes bij de zeeman hoor
nou ja zeg hahahaha die krijgen van die papieren wegwerp slabbetjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Speciaal voor demente bejaarden![]()
of ging het daar niet meer over
En van die lekkere grote witte onderbroeken, gebloemd hebben ze ook, fleurigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben hele leuke slabbetjes bij de zeeman hoor
hahahha en ik lees Juud die draagt ze ook alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En van die lekkere grote witte onderbroeken, gebloemd hebben ze ook, fleurig
oh Juud je hebt zo en zoveel voor meisjes he, echt te kust en te keur zoals ze zeggen, meer voor meiden dan voor jongens als je hier op de markt komt hele kramen met comlete minirokjes plus sokjes en kantjes en strookjes oh te snoezig allemaal. en veel stoere meidenkleding al in maatje 62, zucht al die mooie vrolijke kleurtjes en je hebt vandaag helemaal nog niks gekochtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik hou niet van Oililly...
Waar ik wel van hou is dit soort pakjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede vind ik leuk Juud.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik hou niet van Oililly...
Waar ik wel van hou is dit soort pakjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi dat het niet andersom is!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Laysa het volgende:
En de Hutselpot staat op en ligt Dk onder bureau in de woonkamer de pc aan te koppelen
Ja ze hebben ook wel leuke kleren van Jottum, moet je wel van houden, maar goed. Best ruime keus daar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:18 schreef Juud79 het volgende:
@Marrije Ow, die is idd wel leuk, ik ga eens even neuzen daar...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi dat het niet andersom is!
Voelt het al als thuis?
Nou.....zo werkt dat niet in huize Laysa/Dk-Dk/Laysaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
leuk al die rompertjes, en Laysa nu lekker met de beentjes op de bank
Nee? Zit die ketting ook al gemonteerd in de keuken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou.....zo werkt dat niet in huize Laysa/Dk-Dk/Laysa![]()
Heb jij al een chip Coos?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee? Zit die ketting ook al gemonteerd in de keuken?
Nee joh...DK ken nie koken gekkiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee? Zit die ketting ook al gemonteerd in de keuken?
Maar daarom moeten ze die enkelband zo aanpassen dat als hij/zij buiten het "spergebiet" komt effe een schok van 220 V door dat been gaat. Dan weet ie zo weer waarom.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
Ik weet wel dat die enkelband er voor straf zit, maar zo'n oudje weet toch niet meer wat ie gedaan heeft, toch?
Dat zijn dan van die vragen die mij bezig houden..
bronquote:Is yoga gevaarlijk?
Men kan nauwelijks een fitness- of wellnesscentrum bezoeken of men wordt geconfronteerd met een aanbieding van een of andere yogavorm. Naar schatting zijn er op dit ogenblik wereldwijk ongeveer 50 miljoen mensen die dagelijks yoga beoefenen. Merkwaardig daarbij is dat het grootste aantal verspreid is over West-Europa, de Verenigde Staten en Canada. Merkwaardig toch, want yoga is uiteindelijk afkomstig uit India. Waaraan is het succes van deze exotische discipline toe te schrijven?
door Roger Hendrickx
Om enig inzicht op deze vraag te krijgen is het nodig om even in het verleden te kijken. De oudste afbeeldingen van yogahoudingen zouden volgens historici teruggaan tot vijfduizend jaar voor onze tijdsrekening. Het waren afbeeldingen van mensen in merkwaardige houdingen, teruggevonden in grotten. Veel later, ongeveer 200 jaar voor onze tijdsrekening, vindt men van deze houdingen een beschrijving terug in diverse hindoegeschriften, waaronder de Bhagavad Gita en het standaardwerk over yoga, namelijk de Yoga Soetra's van Patanjali.Tot in de tweede helft van de negentiende eeuw betrof het een discipline die hoofdzakelijk beoefend werd in India. Het waren uitsluitend mannelijke leerlingen, die door yogameesters jarenlang werden opgeleid. De verkregen instructies werden geheim gehouden en het openbaren van bepaalde teksten werd beschouwd als verraad.
Nu komen twee vragen aan de orde:
1. Wat betekent yoga voor de Indiërs?
2. Hoe heeft yoga zich naar het Westen verspreid?
De betekenis van yoga voor de Indiërs. Yoga betekent in het Sanskriet 'juk' en komt duidelijk uit de Hindoeďstische filosofie die stelt dat door het gevoel en het lichaam te beheersen men de vereniging met God bereikt. Althans dat is het officiële standpunt dat door de meeste yogameesters onderschreven wordt. Er is nochtans veel meer aan de hand. Yoga is ontegensprekelijk verbonden met het Indische kastensysteem. Wie geboren wordt in een bepaalde kaste moet zich bij zijn lot neerleggen. Wie geduldig zijn lot ondergaat, heeft een kans om in een volgende reďncarnatie op te stijgen in een hogere kaste. Maar wie opstandig is, kan alleen maar een erger lot beschoren zijn dan datgene wat hij in zijn huidige incarnatie ondergaat. Het is onmiddellijk duidelijk dat een dergelijk kastensysteem baat heeft bij een discipine waarin willoosheid en onderwerping centraal staan. Ik kom hier later nog op terug in dit artikel.
Tweede vraag is: “hoe heeft yoga zich kunnen verspreiden vanuit India naar het westen?”. De yogagemeenschap heeft steeds volgehouden dat het Westen de yogaleer is gaan halen uit India. Westerlingen, onder wie voornamelijik Engelsen, zouden in contact zijn gekomen met Indische yogameesters in India en zouden vervolgens de opgedane leer in het westen verspreid hebben. Dit is één van de flagrante leugens die de yogagemeenschap verspreidt. Dat het hier gaat om een flagrante onwaarheid, blijkt onmiddellijk uit het feit dat de overdracht tussen Indische yogameesters en hun leerlingen uiterst selectief was. Het onderricht gebeurde daarenboven in het Sanskriet, wat voor een westerling niet evident was. Daarenboven was er de geheimhouding. Enkel de happy few, die door de Indische yogameesters uitverkoren waren, mochten kennis nemen van de leer. Wat was er dan wel aan de hand? Men moet zich de toestand in India in de negentiende eeuw inbeelden. India was een Engelse kolonie en leefde onder -zeg maar- Engelse bezetting. De Indiërs wisten zeer goed dat hun onafhankelijkheid niet met wapens veroverd kon worden. Er bleef maar één enkel middel over en dat was de kracht van het woord en de gedachte. Wanneer men het westen sympathiek zou kunnen stemmen tegenover de onafhankelijkheidsgedachte die in India leefde, dan was dit misschien een kans. Die kans werd gegrepen door “Vivekananda”, een briljante Indische intellectueel en kenner van het Hindoeďsme.
In 1893 geeft hij op het wereldcongres van religies te Chicago op 19 september een voordracht over het Hindoeďsme. Deze briljante voordracht, die natuurlijk een pleidooi was voor Hindoecultuur, sloeg dermate in, dat hij op slag gevraagd werd om voordrachten te houden in de rest van de Verenigde Staten, maar ook in Europa. Het is zo goed als zeker dat het Vivekananda is die het westen bekend gemaakt heeft met de yogaleer. Maar met welk doel? Het doel was tweeledig, namelijk sympathie in het Westen aanwakkeren voor het Hindoeďstische gedachtengoed en men was zich in yogakringen waartoe Vivekananda toegang had welbewust van de gevaren die aan yoga verbonden waren. Dat zijn in de eerste plaats het aanwakkeren van onverschilligheid, de vernietiging van de menselijke wil en de persoonlijkheid. Aldus kan men de verspreiding van yoga in het westen zien als een vergiftigd geschenk. Daarbij moet men in gedachten houden dat de oorspronkelijke teksten met betrekking tot yoga die beschikbaar waren, in het Sanskriet geschreven waren. Slechts een klein deel daarvan is in de negentiende eeuw vertaald en dan nog door niet-professionele vertalers. Men heeft zich geconcentreerd op de praktische aspecten zoals de 'asana' (lichamelijke oefeningen) en de 'pranayama' (ademhaling). De rest is pas veel later vertaald, maar bleef binnen een klein kringetje van academici circuleren. Carl Gustav Jung schrijft in het voorwoord tot het “Tibetaanse dodenboek” reeds over de gevaren die verbonden zijn aan de beoefening van yoga. Maar ondertussen was de leer verspreid. Het sloeg sympathiek aan en de yogaleer werd ondertussen verder verspreid door zelfverklaarde yogameesters of door mensen die hun zogezegde wijsheid haalden uit enkele slecht vertaalde geschriften. Op het einde van Vivekananda's leven heeft hij echter herhaalde malen gewaarschuwd voor de gevaren van yoga. Op dit ogenblik treft men op het internet tienduizenden artikels aan die wijzen op de gevaren van yogabeoefening, alsook getuigenissen van slachtoffers.In grote lijnen kunnen deze gevaren als volgt samengevat worden:
- De initiële gevaren, namelijk onverschilligheid, vernietiging van de wil en de persoonlijkheid van de beoefenaars.
- Secundaire gevaren: die voornamelijk voortkomen uit het feit dat de yoga-instructeurs in het Westen slecht of helemaal niet zijn opgeleid. Er bestaat namelijk nergens een door de wet beschermde opleiding. Eenieder kan zich yoga-instructeur noemen. Daar waar de meeste klachten van slachtoffers gaan over mentale problemen zoals onrust, slapeloosheid, depressies, concentratiestoringen, zijn er ontzettend veel problemen rond lichamelijke letsels aan het skelet, bindweefsel en spieren. Daarenboven lokken de meeste yogascholen hun leden binnen onder het voorwendsel dat yoga een soort gymnastiek is, die leidt tot algemeen welzijn. Pas na een zekere tijd komt de aap uit de mouw en blijkt dat op de beoefenaars ingepraat wordt en dat deze geďndoctrineerd worden met allerlei leerstellingen die in het Hindoeďsme thuishoren.
Bij de gevaarlijkste zijn er nochtans zeer onschuldig uitziende oefeningen, namelijk de ademhalingsoefeningen (pranayama). Waarom zijn deze zo gevaarlijk? Een aantal van onze lichaamsfuncties, waaronder ademhaling en hartslag, worden bepaald door het vegetatieve zenuwstelsel. Het ritme van de ademhaling en de hartslag is eigen aan ieder persoon. Door middel van de ademhalingstechnieken die in yoga toegepast worden, kan men het ritme van ademhaling en hartslag en daarmee ook de bloedsomloop en zuurstoftransport beďnvloeden. Wat gebeurt er nu wanneer iemand dagelijks deze ademhalingsoefeningen toepast? Zoals eerder gezegd heeft ieder zijn eigen ritme van ademhaling en hartslag, dat bepaald is door zijn constitutie. Wanneer men nu dat ritme kunstmatig gaat beďnvloeden, weet het vegetatieve zenuwstelsel niet meer welk ritme het moet volgen. Daardoor slaat soms het hart op hol (tachicardie?), ontstaat en mogelijke hyperventilatie en eventueel gebrek aan zuurstoftoevoer. Het probleem is nu dat wanneer mensen met dergelijke klachten naar een arts gaan meestal niet onmiddellijk de link gelegd wordt tussen de yogabeoefening en de klachten. Dit is trouwens één van de grote problemen waarmee alle slachtoffers af te rekenen hebben. Gelukkig is er op dit ogenblik wereldwijd onderzoek aan de gang naar de gevaren die aan yogabeoefening verbonden zijn, maar het kan nog meerdere jaren duren vooraleer men het probleem volledig in kaart heeft gebracht.
In de eerste plaats dient er toezicht te komen op diegenen die zich geroepen voelen om yoga-instructeur te worden. Verder dienen de leden van yogaverenigingen schriftelijk in kennis te worden gesteld van de gevaren die aan de beoefening van yoga verbonden zijn. Er dient eveneens toezicht te worden gehouden op sektevorming en (seksuele en of financiële) uitbuiting. Een ander punt is, dat in een aantal yogaverenigingen aangezet wordt tot druggebruik. Dit gebeurde destijds reeds in India. Gebruik van cannabis was een ondersteuning van het effect van yoga. Ikzelf heb gedurende een vrij korte tijd yoga beoefend, maar heb gelukkig zeer vlug de nefaste invloeden (h)erkend.
Het perverse aan yoga is, dat bij de meeste beoefenaars in een eerste fase, zeg maar het eerste jaar, zij een zekere verbetering van hun algemeen welzijn waarnemen. Daarna beginnen meestal de problemen. Wanneer deze aan de instructeurs gemeld worden, zeggen deze steevast dat dat te wijten is aan te weinig oefening of te weinig toewijding. Een aantal mensen gaan zich nog meer op yogabeoefening toeleggen en helpen zichzelf nog dieper in de problemen.
Een ander aspect is dat het vrij moeilijk is om af te haken. De slachtoffers weten wel min of meer dat hun problemen gerelateerd zijn aan de beoefening van yoga, maar durven dat tegenover zichzelf en hun omgeving niet toegeven. Er is een behoorlijke dosis moed nodig om de yogadeur definitief achter zich toe te slaan. In dat opzicht zie ik yoga zoals een drug. De situatie is op dit ogenblik zo erg dat er in de Verenigde Staten reeds gespecialiseerde ziekenhuizen bestaan om mensen te laten afkicken. Dit gaat hoofdzakelijk over slachtoffers van “kundalini”yoga. Naar schatting zouden ongeveer 40 procent van langdurige beoefenaars vroeg of laat negatieve gevolgen ondervinden. Het argument daartegen is dat er blijkbaar ook yogabeoefenaars zijn die er kerngezond uitzien. Ik zeg wel gezond 'uitzien', want als men met die mensen een tijd praat, dan merkt men heel duidelijk dat zij gebrainwasht zijn. Telkens wordt verwezen naar getuigenissen van mensen die verklaren dat zij zich nog nooit zo goed hebben gevoeld en dat dit duidelijk het gevolg is van hun yogapraktijken. Het gaat hier natuurlijk om het placebo-effect dat ook bij yoga speelt. De nefaste gevolgen worden door de yogi in alle toonaarden ontkend. Men stelt dat het manifestaties zijn van ziektes die reeds min of meer aanwezig waren op het ogenblik dat met de yogabeoefening aangevangen werd. Dit alles is natuurlijk niets meer of niets minder dan plantrekkerij. Zoals reeds eerder gezegd staan er op het internet wereldwijd getuigenissen van medici, onderzoekers en slachtoffers die waarschuwen voor de nefaste gevolgen van yoga.
Er zijn twee belangrijke websites die geraadpleegd kunnen worden door diegenen die er meer over willen weten: dangersofyoga.blogspot.com en www.yogadork.com/category/news/yoga-crime-news/. Deze laatste site is een Amerikaanse site die regelmatig melding maakt van wantoestanden in yogakringen, zoals seksuele misdrijven, pedofilie en financiële uitbuiting. Een laatste raad voor alle yogabeoefenaars: matten oprollen, inpakken en wegwezen.
Zomg, je zou bijna gaan denken dat Roger Hendrickx een PVVer isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Coos het volgende:
En over dit artikel ga ik onder het koken even nadenken.
[..]
Daar wisselen ze de luiers nauwelijks, die ruik je dan op 1000 meter afstandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
Dat vraag ik me dan af hč, as je nou een criminele, demente bejaarde hebt, hč, moet ie dan ook gechipt worden of gaat dat gewoon d.m.v zijn enkelband ? Of, of mag die enkelband af as ie gechipt wordt? Ik weet wel dat die enkelband er voor straf zit, maar zo'n oudje weet toch niet meer wat ie gedaan heeft, toch?
Dat zijn dan van die vragen die mij bezig houden..
Yoga is in ieder geval een linkse hobbyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Copycat het volgende:
Wereldwijk. Is dat een soort krachtwijk?
Ik ga het binnenkort weer oppakken, zodra mijn yogamaatje blessurevrij is. Me lekker laten hersenspoelen en drogeren tijdens de down faced dog.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Yoga is in ieder geval een linkse hobby
Nou weer iemand boos op Yoga, stoute yoga, stoute yogaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Coos het volgende:
En over dit artikel ga ik onder het koken even nadenken.
[..]
bron
Je hebt mij toch!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
De tv van oma heeft 't begeven! De allerlaatste persoon in mijn leven die geen platte tv had.
Even een nieuwe zoeken.
Ach ik ziet hier in een hotelkamer waar ooit een CRT hing en nu een nette platte tv.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:10 schreef Disana het volgende:
Ik heb ook nog een bolle die maar niet stuk wil
Och gos, dat klinkt toch een beetje zielig. Ben je morgen weer thuis?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik ziet hier in een hotelkamer waar ooit een CRT hing en nu een nette platte tv.
Een beetje Ned 1,2 en 3 kijken vanavond.
Te heet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn pc is stuk. Valt na 1-20 seconden uit. Is dat een brakke voeding?
Klinkt meer als een processor die de warmte niet kwijt kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, dat kan niet, want hij valt daarvoor te snel uit. Klinkt mij als voeding of moederbord.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klinkt meer als een processor die de warmte niet kwijt kan.
Gewoon even iemand naar laten kijken die er verstand van heeft.
Of kapot geheugen, kortom het kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want hij valt daarvoor te snel uit. Klinkt mij als voeding of moederbord.
Dat boeit me niet zoveel, ik was nu liever thuis geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, er gaat toch niets boven je eigen bed en tv.
Ik en knutselen. .quote:
Misschien een nog niet ontdekt talentquote:
eeuhhh, neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat iemand inene de ava van een ander heeft? Ik heb dat heel vaak en denk dat het door die automatische updates kom. Toevallig heb ik er een printscreen van gemaakt, ff uploaden
Dat is mijn username bij Dementor's ava en tekst.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Kijk! Vorige week had ik het ook al met D_K, die had inene de ava van Marrije, toen dacht ik eerst dat het een geintje van hem was![]()
[ afbeelding ]
Maar het is dus niet de ava, maar de naam die niet klopt. Weird.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Maf hč![]()
Misschien moet ik die automatische updates uitzetten.
En toen dacht ik aan Clumsy, deze ken ik helemaal niet.quote:
Dat is c_c, wel opletten hč, Ccquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen dacht ik aan Clumsy, deze ken ik helemaal niet.
Cccombo!quote:
Ja inderdaad, de naam klopt nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het is dus niet de ava, maar de naam die niet klopt. Weird.
Lood om oud ijzer, daar niet vanquote:
Of gewoon heel het koelblok en de fan van de processor af. Dus wel een kwestie van oververhitting!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of kapot geheugen, kortom het kan van alles zijn.
Ik dacht dat je een topic bedoelde, klik op je posthistory, zie "man swaffelt vrouw in bus". Ik moest lachenquote:
Ik probeer het nieuws weer een beetje te volgenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een topic bedoelde, klik op je posthistory, zie "man swaffelt vrouw in bus". Ik moest lachen.
Wie is iedereen?quote:
Wat mensen van hier en wat mensen van de oude Vlemmix chat. Maar het is afgelopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is iedereen?
Ik zit half te werken, net een spoedje binnengekregen.
Hč jammerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef Disana het volgende:
Wat mensen van hier en wat mensen van de oude Vlemmix chat. Maar het is afgelopen.
Slaap lekker Cc.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hč jammer.
'Iedereen zit er' deed me denken aan drFlash die dat in die FOK!-docu uitriep en daarmee een running gag ontketende.
Briefing gelezen en herlezen en nu op me laten inwerken. Ben moe, dus vroeg mijn bed in. Met boek.
quote:Zanger Gerry Rafferty (63) overleden
LONDEN - De Britse zanger Gerry Rafferty is dinsdag op 63-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn dochter bekendgemaakt aan Britse media. Rafferty was enkele maanden geleden met leverklachten opgenomen in het ziekenhuis.
Rafferty en jeugdvriend Joe Egan richtten in 1972 de band Stealer's Wheel op. Nog datzelfde jaar had de groep een grote hit met het nummer Stuck in the Middle. Drie jaar later viel Stealer's Wheel uiteen. In 1978 scoorde Rafferty een solohit met het nummer Baker Street.
Rafferty werkte samen met grootheden als Eric Clapton en Paul McCartney. Zijn laatste album verscheen in 2000. De laatste jaren kwam Rafferty meer in het nieuws om zijn alcoholverslaving dan om zijn muziek.
Rafferty werd in 1947 geboren in een voorstad van Glasgow in Schotland, als zoon van een alcoholistische mijnwerker. Zijn moeder Mary Skeffington probeerde koste wat kost te voorkomen dat de jonge Gerry door zijn vader zou worden mishandeld. Om zijn moeder te troosten schreef Rafferty later een naar haar vernoemd lied, dat verscheen op zijn eerste soloalbum Can I Have My Money Back (1972).
Ah gezellig, een lotgenoot.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor veel mensen waarschijnlijk vooral bekend van Reservoir Dogs (hoewel de song sowieso wel vrij bekend is):quote:
Volgende keer toch maar weer iemand anders laten koken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef CarOnline het volgende:
Van de week was mijn voeding kapot, toen wilde ie niet meer uit de slaap-stand.
Heel irritant. 24 keer de stekker eruit getrokken enzo.
En toen bleek het aan de voeding te liggen, hij startte gewoon niet meer op.
Ja, mijn idee!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar weer iemand anders laten koken.
Zaterdag mag je naar Utrecht, best ver toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh man. Ik heb echt walgelijke reiskriebels.
Zó irritant!
En je processor doet 't nogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo alles lijkt het weer te doen. Een afgebroken koelerblok & ventilator tegelijk. Dat heb ik nog nooit gehad.
Nou!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zaterdag mag je naar Utrecht, best ver toch?
Opnieuw alles erop gezet en die doet het nog! Nog geen uitval gehad. Ik had ook wel verwacht dat ie die zou meenemen, maar dat valt dus reuze mee. Als de processor doodgaat dan is het denk ik wel exit pc.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je processor doet 't nog? Apart
.
Nee joh! Reiskriebels, héérlijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh man. Ik heb echt walgelijke reiskriebels.
Zó irritant!
Ja dat heb ik dus nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh! Reiskriebels, héérlijk!![]()
Vooral als je wat in de la hebt liggen, of geld om dat te gaan regelen.
Ik heb bijna altijd wel een of twee reisjes in de la liggen. Voorpret, héérlijk!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:09 schreef Gert het volgende:
Toch wel wat kouder hier boven, en een kut toetsenbord.![]()
Sneue armzalige kut DELL's.
MENSEN KOOP NOOIT EEN DELL
DELL IS KUT / CUNT / FOTZE / COŃO
Effe wat internationale google hits scoren met dat PUSSY DELL
De reiskriebels zijn dus eigenlijk: New York en dat je dat graag met Noek wil. In september als het effe kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus niet
Nou ja, Berlijn. Onmeunig veel zin in
En ik mag nog niks zeggen tot 26 Januari want ut is tevens voor hem z'n verjaardag
Dus ik moet gewoon alleen voorpretten nog, voorlopig.
En dus absoluut naar NY dit jaar. Al moet ik alleen. Waar het wel naar uitziet.
Tenzij Noek nog mee wil
Absoluut. Dat zeg ik dan wel. Maar ik hoop echt dat dat door kan gaan. Zo ergens in September.
Haha nee, niet speciaal met Noek, ik ga gewoon, hoe dan ook. Maar wat het nadeel is van alleen op reis: het leuke kan je niet met iemand delen. Ik vind het niet erg hoor, ben vaak genoeg alleen naar Londen geweest, maar dat was dan 3 dagen of zo. En ik wil gewoon graag met iemand staan springen in NY dat we er dan eindelijk zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
De reiskriebels zijn dus eigenlijk: New York en dat je dat graag met Noek wil. In september. Nou, dat weet ze nu dan! Wel een héle gave bestemming.![]()
Die heb ik ook wel op nummer 1 staan qua faraway to do list. Expres niet meegepakt laatst met die trip door de States. Is wel een reisje apart waard.
Al die mogelijkheden en de voorpret zijn toch héérlijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef CarOnline het volgende:
En het leuke en tevens nare van reiskriebels zijn: als je wat loopt te zoeken komen er alleen maar meer bij. Hele avonden heb ik zo al doorgebracht
Ja, ik ben ook nooit in Edinburgh geweest, dus dat staat ook gewoon nog op mn lijstje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Al die mogelijkheden en de voorpret zijn toch héérlijk?![]()
En zéker als je besloten hebt dat je het gewoon gaat DOEN, no matter what.
Naar verre oorden reizen vind ik het leukste dat er is.
Nah, nuance, het hoeft niet per se ver te zijn: Edinburgh en Stockholm zijn óók geweldig bijvoorbeeld, en da's over het algemeen geen bestemming waar je vroeger al met je ouders bent wezen kamperen. En toch is het dichtbij.
Maar vooral de cultuurshocks zijn kicken. En dat betekent over het algemeen toch wat verder reizen.
Ja, snap heel goed dat je New York mét iemand wilt beleven!
Ik wil gaan joggen in Central Park als ik daar ben! Klinkt wel aanlokkelijk hč! Ga je mee in de kofferbak?(ja via de noordkaap, kan alleen in de winter, is een beetje gedoe maar ja).
Ssst! Nou weet Coos het!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nooit in Edinburgh geweest, dus dat staat ook gewoon nog op mn lijstje.
Eigenlijk heb ik besloten alle hoofdsteden te gaan bezoeken. En NY
Ja, mét iemand. Dat is wel het allerleukste.
Haha Noek gaat ook joggen in CP als we er zijn ( as if) en ik ga dan pancakes eten
Maar kofferbak klinkt goed, Clio had best een grote, toch?
Eritrea!quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ssst! Nou weet Coos het!![]()
Je moét gewoon joggen in CP, da's toch schitterend! So is pancakes eating met uitzicht op de hippe trenispakkies! Echt een stad met voor elk wat wils!
God nu krijg ik ook de reiskriebels! Maar ik mag dit jaar geen NY. Volgend jaar. Leuke bestemming om nog op het verlanglijstje te hebben, dus dat geeft op zich niks.
Nog meer dingen die je écht nog wil zien?
Ik wil graag terug naar de States. En ik wil naar Noord Scandinavië. Moskou. Namibië. En warme landen als het hier koud is.
Zuid-Amerika heb ik ook helemaal niéts mee, heel raar.
Japan schijnt ook heel mooi te zijn. Ja prima joh. Veel plezier ermee.
Wat vind jij een KUT land?
Da's gewoon Somalië!quote:
oh, sorry, zal ik t even editten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ssst! Nou weet Coos het!![]()
Je moét gewoon joggen in CP, da's toch schitterend! So is pancakes eating met uitzicht op de hippe trenispakkies! Echt een stad met voor elk wat wils!
God nu krijg ik ook de reiskriebels! Maar ik mag dit jaar geen NY. Volgend jaar. Leuke bestemming om nog op het verlanglijstje te hebben, dus dat geeft op zich niks.
Nog meer dingen die je écht nog wil zien?
Ik wil graag terug naar de States. En ik wil naar Noord Scandinavië. Moskou. Namibië. En warme landen als het hier koud is.
Zuid-Amerika heb ik ook helemaal niéts mee, heel raar.
Japan schijnt ook heel mooi te zijn. Ja prima joh. Veel plezier ermee.
Wat vind jij een KUT land?
Nee, net zo min als Vlamingen Hollanders zijn!quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's gewoon Somalië!
(moet je hier niet zeggen in het Eritrees restaurant trouwens)
Val zo maar even binnen en heb niet alles teruggelezen, meen je wat je hier zegt CarO ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oh, sorry, zal ik t even editten?
Ik hou niet van joggen, niet hier in t park en niet in Central Park! Maar pancakes lust ik wel
En ook heel New Yorks. Met een 7 liter beker latte.
Oh ik verheug me nu al. Hoop echt dat het kan dit jaar. ECHT echt. Maar ja, baanafhankelijk he!
Plannen zijn er al wel, dat scheelt.
Wat ik écht graag wil zien... Miami, vanwege Dexter
En Moskou inderdaad. En Berlijn staat hoog. En euhm Egypte haha.
Ik wil zo'n piramide zien! Dus daar wil ik nog wel naar toe. En China! Ik wil een keer naar China en ook naar Japan. Sinds Lost in Translation (hoi WJ!)
Een kutland? Echt een kutland? Roemenië of Polen ofzo. Dat trekt me totaal niet.
Paupers
Oh en Thailand! Ahh nee! Met die enge insecten. En douane beambten!
Als je ooit de binnenstad van het Poolse Gdansk of het Roemeense Sighisoara hebt gezien zeg je dat niet meer hč.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Val zo maar even binnen en heb niet alles teruggelezen, meen je wat je hier zegt CarO ?
Ben meerdere keren in het oosten geweest en weet hoe het er daar uit ziet. Maar daar gaat het helemaal niet om. Meer persoonlijke frustratie (je mag het jaloezie noemen) over het posten van ik kan lekker daar en daar naar toe terwijl ik dat helemaal niet meer kan. Het gaat me niet voor de wind op het moment.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je ooit de binnenstad van het Poolse Gdansk of het Roemeense Sighisoara hebt gezien zeg je dat niet meer hč.
Wut?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:28 schreef Marrije het volgende:
Daar ben je toch eens uit een vliegtuig gesprongen?
Nee, dat was Smash-It.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:56 schreef Marrije het volgende:
Was jij dat niet met een parachute op je rug? Zo'n foto kwam hier eens voorbij.
Wtf?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mogge. & Godssssssamme, krijg te horen dat ze m'n nieuwe baas uit het water gevist hebben vanmorgen.
Nou, dan zal ik je even uit de droom helpen: mij is het 2,5 jaar niet voor de wind gegaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben meerdere keren in het oosten geweest en weet hoe het er daar uit ziet. Maar daar gaat het helemaal niet om. Meer persoonlijke frustratie (je mag het jaloezie noemen) over het posten van ik kan lekker daar en daar naar toe terwijl ik dat helemaal niet meer kan. Het gaat me niet voor de wind op het moment.Maar WTF
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mogge. & Godssssssamme, krijg te horen dat ze m'n nieuwe baas uit het water gevist hebben vanmorgen.
Van plannen en rondkijken alleen al kun je blij wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je even uit de droom helpen: mij is het 2,5 jaar niet voor de wind gegaan.
En dan ook echt niet.
Geloof mij, ik had ook tijden geen geld voor een paar rundvlees lapjes
Kon zo in FHF.
Sinds van de zomer hebben we de boel weer op de rit, na allebei ontzettend hard gewerkt te hebben. En ja, dan is het nu weer tijd voor plannen. Let wel: PLANNEN. Want mijn baan staat nog steeds op de tocht. En als dat zo is, gaat er gewoon weer een dikke streep door, hoor.
Laat ons lekker fantaseren.
Jeetje, wat eng.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja. Hij leeft nog schijnbaar, maar we weten niets over zijn toestand. Kakzooi
Oh daar vind ik dus echt 3 x niks aan, dat geplan. Ik wil binnen 5 min weten waar ik de goedkoopste vlucht kan boeken en zsm alles rond hebben. Klaar, geen omkijken meer naar. Als ik er eenmaal ben dan maar beginnen met genieten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Ja en ik ga ik augustus naar Lowlands, das ook geen New York maar heb er enoooorm veel zin in.
Precies Mera, alleen het plannen al. Ik kan daar echt avonden mee zoet zijn![]()
Wat is de voordeligste vlucht, wat kost een metrokaartje, welk hotel moet ik nemen.
Dat soort dingen dus. Lekker in TRV lezen, ervaringen van anderen. En als het dit jaar geen NY wordt sparen we gewoon verder voor volgend jaar
Het is een rare constructie - mn nieuwe op-papier-baas is idd vrouw, maar mn nieuwe afdelingshoofd is een manquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeetje, wat eng.
Maar ik dacht dat je nieuwe baas vrouw was? Hoe dan ook, ik hoop dat het niet ernstig blijkt.
Ik hoop dat ik een pass krijg voor de Bread & Butter in Berlijn. Waar ik met de trein heenga, omdat alle cheap tickets al weg zijn en waar ik op de hotelkamer van beste Kees slaap.
Dan droom ik ook nog wel even verder over Manhattan. Wordt weer eens tijd, wil ik.
transavia adverteert met goedkope tickets, ook naar berlijn, allemaal al weg?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeetje, wat eng.
Maar ik dacht dat je nieuwe baas vrouw was? Hoe dan ook, ik hoop dat het niet ernstig blijkt.
Ik hoop dat ik een pass krijg voor de Bread & Butter in Berlijn. Waar ik met de trein heenga, omdat alle cheap tickets al weg zijn en waar ik op de hotelkamer van beste Kees slaap.
Dan droom ik ook nog wel even verder over Manhattan. Wordt weer eens tijd, wil ik.
Wel op de dagen dat ik ga. En ga ik schipperen (wat weer moeilijk is, want dan geen hotel) met dagen, ben ik toch nog een paar honderd euro kwijt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef Marrije het volgende:
transavia adverteert met goedkope tickets, ook naar berlijn, allemaal al weg?
Oh dat zijn de betere berichten!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is een rare constructie - mn nieuwe op-papier-baas is idd vrouw, maar mn nieuwe afdelingshoofd is een manNet als nu trouwens
Maar andere (jongere) mensen.
Maar ik hoor net dat hij niets heeftWat een geluk.
Schijnbaar is hij de sloot in gereden, zelf uit de auto geklommen met hulp van anderen en is toen na onderzoek met de ambulance naar de zaak gebracht en hier vandaan hebben ze hem naar huis gebracht.
Godemorgen mevrouw de Reisleidsterquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat zijn de betere berichten!
Maar wat een mazzel dat ie zelf de auto uit kon komen
Hopelijk mankeert hem niks.
Das ook echt 1 van mijn angsten: met de auto te water. Daarom heb ik laatst zo'n ruitentikker gekocht bij Action. Maar als je die op de kast laat liggen schiet het ook niet echt op he.
Mjah ach, het blijft relatief. Als er miljoenen auto's rondrijden heb je honderden ongelukken per dag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Nee
Ik blijf het eng vinden, dat autorijden. Hoor net iets té vaak over ongelukken dicht bij huis.
Het is ook gewoon dagelijkse orde dat er files staan wegens ernstige ongelukken, normaalste zaak van de wereldIk vind dat zeer beangstigend,
En maar roepen dat roken zo dodelijk is.
Daar sterft gelukkig niemand aan in jouw omgeving?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Nee
Ik blijf het eng vinden, dat autorijden. Hoor net iets té vaak over ongelukken dicht bij huis.
Het is ook gewoon dagelijkse orde dat er files staan wegens ernstige ongelukken, normaalste zaak van de wereldIk vind dat zeer beangstigend,
Dat is óók dodelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Nee
Niks geen klein hoekjequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
De meeste ongelukken gebeuren toch rondom huis?
Leven is risico.
Je hebt je iPad toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel op de dagen dat ik ga. En ga ik schipperen (wat weer moeilijk is, want dan geen hotel) met dagen, ben ik toch nog een paar honderd euro kwijt.
En ik vind de trein eigenlijk ook wel zijn charme hebben ... zeven uur lang.
Heb ook al naar Weeze zitten kijken, maar ook daar zijn die periode alleen nog maar dure tickets te krijgen. Als het succesvol blijkt, boek ik meteen voor juliquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Marrije het volgende:
Cc, oh balen. Jammer dat Ryanair niet vliegt in nl.
Nee. Wel aan longkanker, maar die hebben dan weer niet gerookt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar sterft gelukkig niemand aan in jouw omgeving?
Is ook, maar het is het gedwongen moeten deelnemen aan iets dat zo gevaarlijk is, dat me tegenstaat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
De meeste ongelukken gebeuren toch rondom huis?
Leven is risico.
Die vliegt ook niet op Berlijn.quote:
Oh, dan weet ik nu wel zeker dat ik er geen aanschaf.quote:
Ik ben een keer met de trein en een keer met het vliegtuig naar Berlijn geweest. En ik kan je zeggen dat het met de trein veel leuker isquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ook al naar Weeze zitten kijken, maar ook daar zijn die periode alleen nog maar dure tickets te krijgen. Als het succesvol blijkt, boek ik meteen voor juli.
En nu aan de slag!
Ah nee man, valt reuze mee!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Wel aan longkanker, maar die hebben dan weer niet gerookt.
Dodelijke auto-ongelukken echter meer dan genoeg.
[..]
Is ook, maar het is het gedwongen moeten deelnemen aan iets dat zo gevaarlijk is, dat me tegenstaat.
De wondere wereld van Mera.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Wel aan longkanker, maar die hebben dan weer niet gerookt.
Dodelijke auto-ongelukken echter meer dan genoeg.
Boekje lezen in de trein is toch héérlijk.quote:
Airport Tempelhof is the place to bequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:30 schreef Gert het volgende:
Boekje lezen in de trein is toch héérlijk.
En.. én, weet je wat je kan krijgen op de trein naar Berlijn: Bier und Bratwurst!![]()
![]()
En je stapt hartje centrum uit. Gewoon leuk. Tenminste: als je daar moet wezen en niet op een of ander industrieterrein met een beurshal.
Trein is tof, zo recht door het voormalige IJzeren Gordijn van west naar oost.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Airport Tempelhof is the place to be.
Maar het hotel is midden in de stad en betaald door de baas van beste Kees, dus dat zal geen krotje zijn.
Ik vind de trein eigenlijk ook wel een aantrekkelijke optie, lekker relaxed. En met in- en uitchecken etc. denk ik dat een vliegreis helemaal niet zoveel tijdswinst geeft.
Daar wordt de beurs gehoudenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:37 schreef remlof het volgende:
Ow en Tempelhof is al meer dan twee jaar dicht. Dat vliegveld waar Ryanair op vliegt ligt op een half uur (met de trein) van das Zentrum.
Als het vanaf Eindhoven had gekund en dan met alleen handbagage, dan wel. Als je eerst naar Weeze of Schiphol moet dan is het denk ik verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de trein eigenlijk ook wel een aantrekkelijke optie, lekker relaxed. En met in- en uitchecken etc. denk ik dat een vliegreis helemaal niet zoveel tijdswinst geeft.
Hč, wat een lekker fris en fruitig geluid zo op de vroege morgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je kunt ook heel goed longkanker krijgen van autorijden en een auto-ongeluk door roken.
't Is gewoon allemaal kut, ook de voorpret m.b.t. bovenstaande is maar matig te noemen.
Lachen hč?quote:
Gaat ie zich echt niet aan vertillen nu hij een grote kofferbak heeftquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zal onthouden ook te grinniken als jij je beste vriend mag wegdragen
Jawel! Elke keer weer een feestje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:03 schreef Jian het volgende:
Huh, New York, een stad die je gewoon een keer gezien moet hebben, daarna liefst niet meer.
Dat Amerikanen, met hun gemiddeld gevoel voor cultuur, vaak prat gaan op New York soit, maar een beetje bereisde Europeaan, kom op zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel! Elke keer weer een feestje!
Ik vind het simpelweg een heerlijke, bruisende stad waar imo ook op cultureel vlak veel te beleven valt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:11 schreef Jian het volgende:
Dat Amerikanen, met hun gemiddeld gevoel voor cultuur, vaak prat gaan op New York soit, maar een beetje bereisde Europeaan, kom op zeg
Doe mij maar gewoon een stad met een beetje geschiedenis. Een middeleeuwse kathedraal is daar lastig te spottenquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het simpelweg een heerlijke, bruisende stad waar imo ook op cultureel vlak veel te beleven valt.
Laatste keer dat ik er was, was Central Park deels ingepakt door Christo; prachtig gezicht. En die keer heb ik ook de geweldigste expositiebeleving gehad: een levendige tentoonstelling over de hoogtijdagen van disco in het Lincoln Centre.
En dan heb ik het nog niet over urenlang dwalen in het MoMa, Guggenheim, Whitney ... de prachtige brownstone gebouwen, de bijzondere modezaken in het meatpacking district, slenteren door SoHo ...
En nu wil ik direct die kant op.
Ja en Rotterdam shopt ook wel lekker weg, maar voor de restquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het simpelweg een heerlijke, bruisende stad waar imo ook op cultureel vlak veel te beleven valt.
Laatste keer dat ik er was, was Central Park deels ingepakt door Christo; prachtig gezicht. En die keer heb ik ook de geweldigste expositiebeleving gehad: een levendige tentoonstelling over de hoogtijdagen van disco in het Lincoln Centre.
En dan heb ik het nog niet over urenlang dwalen in het MoMa, Guggenheim, Whitney ... de prachtige brownstone gebouwen, de bijzondere modezaken in het meatpacking district, slenteren door SoHo ...
En nu wil ik direct die kant op.
Daar zijn weer andere steden voor. Ik hou van allebei, op hun tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doe mij maar gewoon een stad met een beetje geschiedenis. Een middeleeuwse kathedraal is daar lastig te spotten
Voor jou. Voor mij knispert het aan alle kanten. En dan geef ik die zwerver wel een dollar extra. Want waarom zouden mijn ogen daarvoor gesloten zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:25 schreef Jian het volgende:
Ja en Rotterdam shopt ook wel lekker weg, maar voor de rest![]()
Behalve een wat zurige geur (de armoede die je ruikt waarschijnlijk, ja ja, goed kijken, echt goed kijken) hangt er gewoon niets in de lucht in New York, het knispert niet, het heeft geen geschiedenis, geen gevoel, tis plastic fantastic.
Met de boot naar Ellis Island en weer terug. Of naar het Statue of Liberty.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
New York, die naam heeft wel wat magie vind ik. Maar het lijkt mij meer iets om te kunnen zeggen "Ik ben er geweest" dan "Wat is het een mooie stad".
New York binnenvaren lijkt mij nog veel mooier
vloog 27 dec op Schonefeld, dat was goed te doen. 1 uur met auto naar Dusseldorf Weeze, 55 minuten vliegen, half uur met trein naar centrum waar het hotel was. Al met al netto reistijd 5 uur. Das nog altijd beter dan die 7/8 uur met de auto waar je helemaal gaar van wordt. Daarnaast is het nog goedkoper ook nog... al was het wel overdag -12 daar, maar dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Airport Tempelhof is the place to be.
Maar het hotel is midden in de stad en betaald door de baas van beste Kees, dus dat zal geen krotje zijn.
niet helemaal waar en zeker bij New York niet, wij Europeanen doen altijd een beetje dik tegenover Amerikanen met hun "nieuwe" steden. Maar Washington DC, Boston en New York hebben echt wel geschiedenis hoor! En zelfs de westkust heeft met bijv San Fransisco echt wel geschiedenis en cultuur!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nooit in NY geweest. Het heeft me ook nooit zo kunnen bekoren. Een stad zonder geschiedenis. En dat geldt voor bijna alles in Amerika.
Aangaande de armoede heb ik het eigenlijk niet over de zwervers etc., maar meer de armoede van de stad en hoe belabberd die er eigenlijk aan toe is de gebouwen, de wegen, etc., daarom zei ik ook goed kijken, omdat je dat op de plaatjes op TV etc eigenlijk nooit goed ziet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor jou. Voor mij knispert het aan alle kanten. En dan geef ik die zwerver wel een dollar extra. Want waarom zouden mijn ogen daarvoor gesloten zijn?
Smaken verschillen gelukkig.
Ha!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef ditisHuub het volgende:
vloog 27 dec op Schonefeld, dat was goed te doen. 1 uur met auto naar Dusseldorf Weeze, 55 minuten vliegen, half uur met trein naar centrum waar het hotel was. Al met al netto reistijd 5 uur. Das nog altijd beter dan die 7/8 uur met de auto waar je helemaal gaar van wordt. Daarnaast is het nog goedkoper ook nog... al was het wel overdag -12 daar, maar dat is een ander verhaal
Goed Hubert, van Steden en Cultuur heb je duidelijk geen verstand, dus waarom vertel je ons niet even hoe het met Talpa, SBS en "The Secret Story" staat ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet helemaal waar en zeker bij New York niet, wij Europeanen doen altijd een beetje dik tegenover Amerikanen met hun "nieuwe" steden. Maar Washington DC, Boston en New York hebben echt wel geschiedenis hoor! En zelfs de westkust heeft met bijv San Fransisco echt wel geschiedenis en cultuur!
Jep. En ook het groot, groter, grootst in de overtreffende trap lijkt mij heel aardig om eens van dichtbij te zien. Natuurlijk heeft Amerika cultuur, cultuur plenty en er is ook nog genoeg te vinden vanuit de tijd dat Nederland daar voet aan wal zette. Ook dat is vast leuk om te gaan ontdekken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met de boot naar Ellis Island en weer terug. Of naar het Statue of Liberty.
Ik zeg ook niet dat er nergens cultuur is in Amerika, inderdaad ter hoogte van Memphis en New Orleans daar knispert het wel hoor, The Bluesquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Johan Derksen doet dat keer op keer met het zoeken naar de roots van de blues, zijn favo muziek. Genoeg te beleven daar lijkt mij.
Ja, maar ook armoede hč. All over the place daar. Goed systeem, dat kapitalistische radarwerk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er nergens cultuur is in Amerika, inderdaad ter hoogte van Memphis en New Orleans daar knispert het wel hoor, The Blues
Daar ben ik vorig jaar twee weken geweest. Een openbaring iig. De steden zijn fantastisch, en sluiten veel meer op mijn levensritme aan dan dat jachtige New York.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er nergens cultuur is in Amerika, inderdaad ter hoogte van Memphis en New Orleans daar knispert het wel hoor, The Blues
Diep sneu dit. Hoe kun je iets zo ver mogelijk uit zijn verband trekken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lachen hč?![]()
![]()
![]()
Ik zal onthouden ook te grinniken als jij je beste vriend mag wegdragen, kijken of je dat ook leuk vindt![]()
Jian is daar (tenminste als je New York bedoelt) al te vaak geweest. Maar dat je er voor relatief weinig geld, knappe gitaren kunt kopen is wel waarquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:47 schreef Toverheks het volgende:
Jian moet niet zeuren, als die ooit daar komt duikt ie de eerste de beste gitarenwinkel binnen en komt er de eerste 14 dagen niet meer uit, wat cultuur zal Jian denken
zie je wel, ik ken je een beetjequote:Op woensdag 5 januari 2011 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Jian is daar (tenminste als je New York bedoelt) al te vaak geweest. Maar dat je er voor relatief weinig geld, knappe gitaren kunt kopen is wel waar
Dat dus, het ritme en het gevoel van de Bluesquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar twee weken geweest. Een openbaring iig. De steden zijn fantastisch, en sluiten veel meer op mijn levensritme aan dan dat jachtige New York.
Je hoeft niet buiten New Orleans te komen overigens want de rest van die staat is niet te pruimen.
Als je er alles voor wil doen, écht alles, dan zit je er deze zomer nogquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:52 schreef Toverheks het volgende:
al zal het altijd bij een droom blijven.
Haha jaa precies!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:45 schreef Toverheks het volgende:
ik zou alles doen voor een retourtje New York, lijkt me toch fantastich zo door de straten te dwalen, alleen dat oversteken al lijkt me een avontuur op zich
als ik wil Teun kan ik nu al retourtje boeken, maar ja gaat gewoon niet, en nee ik ben niet bang om te vliegen maar dat zit er gewoon nooit meer in.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je er alles voor wil doen, écht alles, dan zit je er deze zomer nog
ik denk dat Mera mijn opmerking al anders interpreteerde dan ik m had bedoeldquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Diep sneu dit. Hoe kun je iets zo ver mogelijk uit zijn verband trekken.
Ik doelde uitrraard op jouw vaker vertoonde redenaties dat het allemaal wel meevalt met hoe slecht roken is. What the FUCK weet ik van jouw vrienden en waaraan ze dood zijn gegaan.
Ik zie 't je doen gewoon, en dan helemaal stralen als er eentje stopt. En dan de locals "wtf is she laughing about dudequote:Op woensdag 5 januari 2011 12:04 schreef CarOnline het volgende:
Haha jaa precies!
En ik wil een keer een taxi aanhouden, zo half op straat en dan TAXI!! roepen.
En die taxichauffeur zo van "ah, you european, you from Russia too?"quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie 't je doen gewoon, en dan helemaal stralen als er eentje stopt. En dan de locals "wtf is she laughing about dude?".
Haha ja, als ie stopt zeggen: Oh sorry, ik heb er geen nodig maar dit stond nog op mn 'to do list'quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie 't je doen gewoon, en dan helemaal stralen als er eentje stopt. En dan de locals "wtf is she laughing about dude?".
hahaha duidelijk nog nooit in de VS geweest!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed Hubert, van Steden en Cultuur heb je duidelijk geen verstand, dus waarom vertel je ons niet even hoe het met Talpa, SBS en "The Secret Story" staat ?
Wat voor huiswerk is dat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen. Gister tot diep in de nacht huiswerk gedaan, Vandaag weer verder.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor huiswerk is dat dan?
Klein wereldje dus ik denk je weet vast wel het één en ander. Wat is de verwachting, wordt het een redelijk groot (budgettair) opgezet spektakel, met streams, dus BB c.q. DGK omvang of wachten we op een meer low-budget variantje, wat denk jij ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahaha duidelijk nog nooit in de VS geweest!
euh bij ons gaat het enorm goed. Ene succes na het andere, SBS en The Secret Story wordt geproduceerd en niet door ons. Al ken ik wel veel makers ervan (reality genre van makers is niet zo groot) en weet ik ondertussen ook wel vrij veel ervan!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor huiswerk is dat dan?
Ja maar waarvoor? Studeer je voor dictator, voor elektricien, voor arts, voor advocaat, voor eindbaas van super mario?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon huiswerk, verslagen maken en opdrachten enzo.
Dat vroeg je een tijdje terug ook al en toen heb ik het toch al helemaal uitgelegd?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja maar waarvoor? Studeer je voor dictator, voor elektricien, voor arts, voor advocaat, voor eindbaas van super mario?
Dat was dus echte interesse en niet geveinsd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
Dat vroeg je een tijdje terug ook al en toen heb ik het toch al helemaal uitgelegd?
Als die studie toch eens zou bestaan.quote:
Had jij nou ooit nog die Les Paul van Vlemmix gekocht?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Jian is daar (tenminste als je New York bedoelt) al te vaak geweest. Maar dat je er voor relatief weinig geld, knappe gitaren kunt kopen is wel waar
Ik wil ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vroeg je een tijdje terug ook al en toen heb ik het toch al helemaal uitgelegd?
Ja kennelijk. Ik herinner mij zelfs nog dat hij aangaf dat het nu een stuk duidelijker was ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dus echte interesse en niet geveinsd.
Neuh, ik heb m er wel geld voor geboden, ook voor die Stratocaster trouwens, maar meneer Vlemmix weet echt wel wat ie weggeeft en waarvoor ie de hoofdprijs kan vragenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had jij nou ooit nog die Les Paul van Vlemmix gekocht?
oh dat weet ik nog jij en Schrutz en toen kwam ook die doc. over de Plugquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik heb m er wel geld voor geboden, ook voor die Stratocaster trouwens, maar meneer Vlemmix weet echt wel wat ie weggeeft en waarvoor ie de hoofdprijs kan vragen
Dat zijn gevaarlijke uitspraken tegenwoordig.quote:
quote:Wilders: Welten moet boeven biezen pakken
O, ik vertoef nog deels in het rijk van morpheus dankzij mijn medicatie. Ik ben een beetje van het padje af. Kan goed zijn dat je het verteld hebt, maar het wil allemaal niet te binnen schieten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, als je 3 kinderen van 6 meeneemt dan zijn die ook samen 18 (las ik vandaag in ONZ)quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke uitspraken tegenwoordig.
Vlem geeft idd geen cadeautjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik nog jij en Schrutz en toen kwam ook die doc. over de Plugwat ik zeer intressant vond.
Oh ok, en heeft het nu wel zin als ik het vertel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ik vertoef nog deels in het rijk van morpheus dankzij mijn medicatie. Ik ben een beetje van het padje af. Kan goed zijn dat je het verteld hebt, maar het wil allemaal niet te binnen schieten.
Net als dat ik van Gert & Mera niet begrepen heb.
Geeft niet hoor, verbaasde me gewoon 2x dezelfde vraag te krijgen in relatief korte tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef Laysa het volgende:
DK kan zn eigen zinnen niet eens volgen op dit moment...dus het is niet iets persoonlijks Liesje
Dat verklaart een hoop. Niet bij stilgestaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:31 schreef Laysa het volgende:
DK kan zn eigen zinnen niet eens volgen op dit moment...dus het is niet iets persoonlijks Liesje
Ah, dus het is zaak om bij JOU uit de buurt te blijven, dan zijn we allemaal veiligquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah nee man, valt reuze mee!
Ik heb al 4 aanrijdingen gehad en ik leef nog.
Oh en tig aanrijdingen met de fiets. En lopend. En ook daarmee leef ik nog.
Terwijl ik de aangeredene ben. Was.
(Ik klop even af)
trutquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dat ga ik voorlopig nog niet doen want ik merk dat ik weinig discipline heb qua huiswerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |