Dus! Chips in je oma? Ja, nee, waarom niet?quote:Ik moet eerlijk zeggen dat in zo'n chip eigenlijk ook niet zo'n slecht idee vind,
maar dat komt misschien omdat ik een Pa heb van 80+ jaar die al een paar
maal een nogal ''vage'' periode heeft gehad, wat gelukkig nu veel beter gaat,
maar om een voorbeeld te geven,
Hij woont 5 minuten lopen van mijn moeder, hij gaat daar iedere dag om 12.00 uur
eten, meestal gaat hij er al heen om 11.00 uur, hij belt dan mijn Ma, zo van, ik ga
nu van huis, ik kom er aan en dan drinken ze eerst koffie in de kamer van mijn Ma.
Oke, toen hij een beetje ''vaag'' was, zat mijn Ma dus te wachten met de koffie,
geen Pa...
Nu wil het toeval dat mijn broertje toevallig OOK bij mijn Ma was, en na 15 minuten is
hij gaan zoeken en vond mijn vader een flink eind verderop helemaal over zijn stuur,
Dus ik wil maar zeggen, als het je Pa of Ma is wil je wel dat hij/zij zo snel mogelijk
gevonden wordt en het liefst niet in een sloot op platgereden onder een auto en
met zo'n chip heb je wel meer kans dat hij/zij zo snel mogelijk weer thuis is en ze
hoeven dan ook niet meteen achter slot en grendel wat anders misschien wel
zou gebeuren als iemand af en toe''vage periode's'' heeft omdat ze toch zo'n chipding
hebben.
Dus tja, er valt best iets voor te zeggen zo'n chipding... aangezien het er toch niet naar
uitziet dat er op korte termijn erg veel meer geld vrij komt voor de zorg, eerder minder.
Nah... stad in, jeans zoeken enzo..
Ik heb een totaal ander beeld van de haalbaarheid van nog meer zorg, Zeker met de op handen zijnde vergrijzing. De kosten zijn nu al vrijwel onbeheersbaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo een chip die weer een menselijke taak wegneemt. Ik blijf erbij dat het geld dat hiermee is gemoeid, beter kan worden besteed aan meer handjes in de zorg. En ja, ik snap dat dit geld daar niet afdoende voor is, maar dat vind ik dan weer extra reden om meer in de zorg te investeren. Zeker met de vergrijzing die gaat pieken.
Zal je zien dat die chip een watersensor heeft en je dus meteen je garantie kwijt bent op Opa/Oma.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dan ligt Pa of Ma met z'n chip in de sloot dus dat maakt geen verschil.
En dat enzo zal wel gaas zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
.
Nah... stad in, jeans zoeken enzo..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
We hebben helemaal geen extra geld nodig in de zorg, we moeten geld bespáren op strooizout en nergens meer zebrapaden maken.
Zijn wij het zo vaak niet eens dan?quote:
Dat verbroedert! Gezellig allemaal zoeken naar Mevrouw de Vries en de eerste die d'r te pakken heeft mag het grootste stuk taart op de na-borrel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben ook voor.
Wij hadden een demente vrouw in de straat die ook altijd wegliep.
Heel handig, liep de buurt weer te zoeken
Was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat verbroedert! Gezellig allemaal zoeken naar Mevrouw de Vries en de eerste die d'r te pakken heeft mag het grootste stuk taart op de na-borrel.
Toch is het een lastig probleem hoor, voor de grensstaten. Alle Zuidelijke Middellandse Zee-landen hebben er mee te kampen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:47 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat enzo zal wel gaas zijn.![]()
[ afbeelding ]
...watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh Juud en Dementor wat leuk, een meidje
Kan je lekker los op Pip-spullen![]()
Haha, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef CarOnline het volgende:
Oh Juud en Dementor wat leuk, een meidje
Kan je lekker los op Pip-spullen![]()
Ik heb een tas voor m'n zwangere buuf gekocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, daar had ik nog niet aan gedacht.
IkPip spullie.
Een verzorgingstas dan maar, of een kussen?
Ik zelf zou ze allemaal toelaten en een opleiding tot bejaardenverzorger/ster geven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch is het een lastig probleem hoor, voor de grensstaten. Alle Zuidelijke Middellandse Zee-landen hebben er mee te kampen.
De aanloop van Siberiërs en dergelijke op de Noordkaap is dan weer een stuk beter beheersbaar.
Behang is geen optie, we hebben spack spuitwerk op de muren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb een tas voor m'n zwangere buuf gekocht.
Behang!
Echt heel mooi. Ik heb die zilveren voor in de woonkamer, het staat écht heel erg leuk
En kussens, natuurlijk!
Dat laat dementor toch niet gebeuren joh.quote:
Hahaha, die Annemarie is die zweefteef die toen in SV kwamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:03 schreef Coos het volgende:
En hier hebben we de lariekoekverkopers weer.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ijks-overkomen.dhtml
Dat is wellicht hoe zo'n kaars rechtop blijft staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik las oorkaas, da's nog net even wat ranziger.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is wellicht hoe zo'n kaars rechtop blijft staan.
Bij Liesje in de tuin?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 mei meet bij liesje, ze krijgen een bevrijdingsfestival.
Heul de haag is liesjes tuin jwtzquote:
Gelukt dus met de oppas.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef CarOnline het volgende:
Jaaa net geboekt, 21-24 Feb zitten we in Berlijn in een hotel, nou nog stil houden voor de family
Het wordt een gezellig klein bevrijdingsfestivalletje.quote:
Nee, niet geluktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukt dus met de oppas.![]()
Ook weleens úit het hotel komen hoor, het is een mooie stad! Berlčn is fčn, zeggen ze altijd hier op straat, en da's niet voor niets natuurlijk.
Ja. Dat was dus geheim.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt een gezellig klein bevrijdingsfestivalletje.![]()
Dat met die wachttorens en herdershonden en hard bevelen schreeuwen doen we de dag ervoor wel weer, bij jou.
Wél gezellig! En dan mit dem Zug?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, niet gelukt
Dus ze gaan maar mee. Hopelijk heb ik het goed gedaan met de schoolvakantie
Alsof iemand daar naar binnen kan zonder toestemming. Of eruit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Dat was dus geheim.
Invite only!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wél gezellig! En dan mit dem Zug?
Zat leuks met kinderen te doen daar ook!
[..]
Alsof iemand daar naar binnen kan zonder toestemming. Of eruit.![]()
Uhuh.. alleen op uitnodiging
Denk gewoon met de auto. Is voor ons een tikkie dichterbij he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa!
We zijn het nog niet verleerd![]()
Screw them.
We're going home.
OMFG.. Dat is die zweefteef uit Studio Vlemmixquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:03 schreef Coos het volgende:
En hier hebben we de lariekoekverkopers weer.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ijks-overkomen.dhtml
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik was net op Q-music
Had gesmst met een reactie op de dj, bellen ze me terug
Was dat nu maar volgende week gebeurd, dan had ik er een auto mee kunnen winnen
En ik van mijn geld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, daar had ik nog niet aan gedacht.
IkPip spullie.
Een verzorgingstas dan maar, of een kussen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik van mijn geld.
Ik ben nog geen dag van huis of het vliegt alweer de voordeur uit.
Hou je knip maar in de gaten, Oililly heeft ook weer een doorstart gemaakt heb ik gehoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik van mijn geld.
Ik ben nog geen dag van huis of het vliegt alweer de voordeur uit.
We kiezen samen wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gekocht, weet ik verdulleme dat ik een meid krijg, kan ik niet kiezen....
Das lelijk spul mehn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hou je knip maar in de gaten, Oililly heeft ook weer een doorstart gemaakt heb ik gehoord
Nah... mijn gedachte was dan meer zo van, dat pa of Ma zo snel mogelijk wordtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dan ligt Pa of Ma met z'n chip in de sloot dus dat maakt geen verschil.
Een chip klinkt wel erg negatief, kan ook gewoon een armbandje zijn ofzo..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
Zo'n chip heeft alleen zin als er actief gemonitored wordt (wie gaat dat doen?) en er bijvoorbeeld een alarm afgaat buiten een bepaalde zone. Een mobiele telefoon biedt heel wat meer mogelijkheden om interactief met de patient te praten.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hou je knip maar in de gaten, Oililly heeft ook weer een doorstart gemaakt heb ik gehoord
ze hebben hele leuke slabbetjes bij de zeeman hoorquote:
Speciaal voor demente bejaardenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben hele leuke slabbetjes bij de zeeman hoor
nou ja zeg hahahaha die krijgen van die papieren wegwerp slabbetjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Speciaal voor demente bejaarden![]()
of ging het daar niet meer over
En van die lekkere grote witte onderbroeken, gebloemd hebben ze ook, fleurigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben hele leuke slabbetjes bij de zeeman hoor
hahahha en ik lees Juud die draagt ze ook alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En van die lekkere grote witte onderbroeken, gebloemd hebben ze ook, fleurig
oh Juud je hebt zo en zoveel voor meisjes he, echt te kust en te keur zoals ze zeggen, meer voor meiden dan voor jongens als je hier op de markt komt hele kramen met comlete minirokjes plus sokjes en kantjes en strookjes oh te snoezig allemaal. en veel stoere meidenkleding al in maatje 62, zucht al die mooie vrolijke kleurtjes en je hebt vandaag helemaal nog niks gekochtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik hou niet van Oililly...
Waar ik wel van hou is dit soort pakjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |