quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef fonsoy het volgende:
Wel ons up to date houden van je buurman hoor TS!
quote:
Ja en dan 100 keer kopiėren. Elke dag 2 in z'n bus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Confronteer hem met die bon of kopieėr het en doe hem door de brievenbus.
En als het niet past komen deze jongens wel helpen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef ChiefCigar het volgende:
Of je maakt zelf wat boterzuur (internet bied veel recepten) steekt een plastic slang door z'n brievenbus (als die in de deur zit) en laat het boterzuur er doorheen het huis in lopen.
Ik kan je garanderen dat hij niet blij zal zijn, stinkt echt als de pest. (Denk aan rotte eieren vermengd met oud zweet.)
Hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En als het niet past komen deze jongens wel helpen.
[ afbeelding ]
En dan ''vallen'' ze TS zijn huis aan. Deze jongens falen op vele fronten namelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar het blijft grappig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan ''vallen'' ze TS zijn huis aan. Deze jongens falen op vele fronten namelijk
Dan varen ze er wel tegenaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan ''vallen'' ze TS zijn huis aan. Deze jongens falen op vele fronten namelijk
Vond de krekels een leuk idee, maar we hebben hier de brievenbussen allemaal bij elkaar in zo'n blok beneden.quote:
Gisteren toevallig deze lui gezien, wat een stel achterlijke kleuters zijn dat zeg!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZO NOU DAT ZAL HEM LEREN TS POEH POEH!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Vond de krekels een leuk idee, maar we hebben hier de brievenbussen allemaal bij elkaar in zo'n blok beneden.
Ik dacht een kratje maltbier voor de deur zetten in normale Grolsch flesjes ofzo? Lekker frustrerent niet-dronken worden
Hij stond op je balkon? Ongeloofwaardig.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef lordflap_ het volgende:
Nou, wat een gezeik zeg.
Sorry voor geen update.
Anyway, kom ik afgelopen donderdag thuis, staat zit die buurman op mijn balkon. Dus ik denk "mooi, die komt dat pakket brengen". Begint die gast half te janken en te schreeuwen (en stinken naar drank) dat hij het zo moeilijk heeft, en alleen is het hele jaar en geen drank. Wel dorst (?) en dus mijn drank maar opgedronken heeft. Halve buurt staat ondertussen buiten mee te genieten en ik schaam me dood.
Heb ik die turk maar half naar huis geduwd, hij zei dat hij het goed ging maken. Whatever. Vieze drank misbruiker.
Heb hier nu een half kerstpakket staan met 2 lege flessen wijn en een mooie wijnkoeler
Nee hij stond zatquote:Op maandag 10 januari 2011 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
H
[..]
Hij stond op je balkon? Ongeloofwaardig.
Oh sorry, dan is het *wel* geloofwaardig. Sorry, TS.quote:
Misschien in plaats van een grap uithalen kijken of je hulp kan zoeken voor je buurman? Al dan niet in combinatie met aangifte, hij heeft immers wel wat gestolen van je en lijkt te lijden aan alcoholisme. In zijn eentje wonen is misschien iets te zwaar voor hem.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef lordflap_ het volgende:
Vond de krekels een leuk idee, maar we hebben hier de brievenbussen allemaal bij elkaar in zo'n blok beneden.
Ik dacht een kratje maltbier voor de deur zetten in normale Grolsch flesjes ofzo? Lekker frustrerent niet-dronken worden
10 liter is natuurlijk vrij veel maar ben het hier wel mee eens. Maar eerst krekels, paar dagen later wat muizen, en daarna boterzuur had ik zeker wel gedaan. Je gaat daar toch weg man, wat kan hij je maken?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef ChiefCigar het volgende:
Je moet die vent echt eens mores leren.
Jij pikt het dus dat iemand je kerstpakket jat en de flessen leegdrinkt.
Het gaat er niet om dat het maar een kerstpakketje is, het gaat erom dat hij iets steelt van jou, en dat dan ook nog goed gaat praten, en jij hebt medelijden met hem???!!!!
Hij had al 10 liter van dat boterzuur door z'n brievenbus gehad als hij dat bij mij had geflikt.
hilarische video was datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Doe wat de Hema deed. Zij huldigden de 10.000ste winkeldief, of iets in die richting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |