WTF? Waar schrijf ik dat? Hij ziet jou al aankomen met je bleke neus en je brilletjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef zatoichi het volgende:
Waarom doe je dan geen aangifte? Verwacht je dat een paar Fokkers dat ding gaan ophalen bij je buurman?
FOK!Knokploeg jwzquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:47 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
WTF? Waar schrijf ik dat? Hij ziet jou al aankomen met je bleke neus en je brilletje
Oke, bleke neuzen en brilletjes... hmz bij nader inzien toch best behoorlijk eng eigenlijkquote:
Why so serious?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:48 schreef wendytje het volgende:
zeggen dat je bewijs hebt, dat je wergever zegt dat er een Ipad inzat en dat je op hem de inhoud van het pakket gaat verhalen (immers zijn handtekening op bon)
Ik begrijp het wel, jongens, maar ik dacht "we maken er iets leuks van met z'n allen", knal het op Youtube, leuk!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef BeSimple het volgende:
Je kan zeggen aan de intercom dat je een bon hebt. Met zijn naam erop.
Doe wat de Hema deed. Zij huldigden de 10.000ste winkeldief, of iets in die richtingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, jongens, maar ik dacht "we maken er iets leuks van met z'n allen", knal het op Youtube, leuk!
Maar Fok! is weer veel te serial!
Bestel een kerstpakket op zijn adres, wacht op de postbode, pak het pakketje af, stamp er op, en geef het aan je buur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, jongens, maar ik dacht "we maken er iets leuks van met z'n allen", knal het op Youtube, leuk!
Maar Fok! is weer veel te serial!
Lol, dat is geniaal. Foto ophangen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Doe wat de Hema deed. Zij huldigden de 10.000ste winkeldief, of iets in die richting
Ok.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:44 schreef lordflap_ het volgende:
Ik heb bij DPD de bon opgevraagt ( via oude werkgever ) met naam en handtekening van buurman.
Holy shit! Dat is geniaal!!! En dan na 3 dagen aanbellen om te vragen of hij mijn doosje krekels al gevonden heeft, en hem de bon laten zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ok.
Koop een doosje volwassen krekels bij een dierenwinkel en maak een rond gat in het doosje waar precies een pvc buisje van zo'n 20 cm in past.
Steek het buisje voor een klein stukje in de krekelbakje en zet het vast met wat plakband.
Steek een kurk of een prop papier in de buis zodat de krekels niet ontsnappen.
Wacht tot buurman slaapt, verwijder de kurk en steek de buis (met het bakje er nog aan) door de brievenbus.
De krekels zoeken gelijk de warmte op en lopen door de buis naar binnen.
Vervolgens zullen de zich op allerlei onbereikbare plaatsen verstoppen zoals achter de koelkast en daar luid tsjirpen.
Het kan enkele weken duren tot ze eindelijk het loodje leggen.
Haal natuurlijk wel het bakje met buisje weg voor de buurman het kan ontdekken.
Die is ook leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ok.
Koop een doosje volwassen voeder krekels bij een dierenwinkel en maak een rond gat in het doosje waar precies een pvc buisje van zo'n 20 cm in past.
Steek het buisje voor een klein stukje in de krekelbakje en zet het vast met wat plakband.
Wacht tot buurman slaapt, verwijder de kurk en steek de buis (met het bakje er nog aan) door de brievenbus.
Vervolgens zullen de zich op allerlei onbereikbare plaatsen verstoppen zoals achter de koelkast en daar luid tsjirpen.
Hahaha ja zo kan het ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Holy shit! Dat is geniaal!!! En dan na 3 dagen aanbellen om te vragen of hij mijn doosje krekels al gevonden heeft, en hem de bon laten zien
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Holy shit! Dat is geniaal!!! En dan na 3 dagen aanbellen om te vragen of hij mijn doosje krekels al gevonden heeft, en hem de bon laten zien
En dan kun je de taart altijd nog laten komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef fonsoy het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)unnen_de_pot_op.html
Taart op zijn adres laten komen.
Briljant!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:58 schreef Vengerr het volgende:
Ok.
Koop een doosje volwassen voeder krekels bij een dierenwinkel en maak een rond gat in het doosje waar precies een pvc buisje van zo'n 20 cm in past.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef fonsoy het volgende:
Wel ons up to date houden van je buurman hoor TS!
In de grote boze stad bel je beneden aan en praat je tegen een intercom. Das wel oans op de boerderie o nie dan?quote:
Mietjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:07 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
In de grote boze stad bel je beneden aan en praat je tegen een intercom. Das wel oans op de boerderie o nie dan?
Nee, oe begriept 't nie.quote:
Serieus geen bel daar vooor de deur? En hou maar op met je boerenpraat, waar ik woon kan ik gewoon aanbellen bij de buren voor de deur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Nee, oe begriept 't nie.
Ik bel aan, er is maar 1 bel voor zijn huis, beneden. *zucht* provincie volk...
Sorrie mien jong.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Serieus geen bel daar vooor de deur? En hou maar op met je boerenpraat, waar ik woon kan ik gewoon aanbellen bij de buren voor de deur.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Teal het volgende:
Regel ook zo'n briefje van de tnt en vul deze in dat er een pakketje op jouw huisnummer is afgeleverd.
Als hij naar jouw komt, flik je hem dezelfde streek![]()
Of je doet dat krekel verhaal
Even een postbode overvallenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Die is ook goed! En makkelijk uitvoerbaar.
In dit geval wel fotograferen dat je zelf dit briefje invult. Als die buurman je bv gaat vervolgen heb je bewijs. Je weet niet wat voor persoon het is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef Teal het volgende:
Regel ook zo'n briefje van de tnt en vul deze in dat er een pakketje op jouw huisnummer is afgeleverd.
Als hij naar jouw komt, flik je hem dezelfde streek![]()
Of je doet dat krekel verhaal
Geweldigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ok.
Vervolgens zullen ze zich op allerlei onbereikbare plaatsen verstoppen zoals achter de koelkast en daar luid tsjirpen.
Wijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:51 schreef poepgoeroe het volgende:
wat dacht je van je buurman opwachten en in elkaar slaan?
mensen die diefstal pikken
(trouwens wat zat er in het kerstpakket of weet je dat niet?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op de deur kloppen gaat zeker niet? Of hebben ze maar 1 deur voor het huis, beneden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Nee, oe begriept 't nie.
TS heeft al een bon waar de naam en handtekening van de buurman op staat. Waarom zou hij dan de bezorger proberen te achterhalen die het misschien niet meer weet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Inlognaam het volgende:
De bezorger van het kerstpakket achterhalen, 100% zekerheid hebben dat ie bij de buurman bezorgd is en vervolgens aangifte doen. Dit is gewoon pure diefstal en moet bestraft worden.
Dat is in ieder geval een goed begin voor een carrière bij de PVVquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou door zijn brievenbus poepen. Meerdere malen.
Ja en dan vervolgens op marktplaats een advertentie zetten "voederkrekels te koop" en zijn telefoonnummer er bij zetten. En er dan bij zetten dat hij bij voorkeur s'nachts gebeld wil worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou die krekel actie doen.. wel een update ervan graag
dit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ja en dan vervolgens op marktplaats een advertentie zetten "voederkrekels te koop" en zijn telefoonnummer er bij zetten. En er dan bij zetten dat hij bij voorkeur s'nachts gebeld wil worden.
Ach die moeten er ook zijn. Anders wordt het leven ook zo saai.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:40 schreef sciter het volgende:
[..]
dit.
TS is trouwens een van de meest ernstige mongolen van dit forum.
Mja, dan gaan we wel heel ver of niet? Dat is TS zijn probleem niet want dan zou hij nooit aangifte kunnen doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:37 schreef Inlognaam het volgende:
Omdat ik als kwaadwillende buurman ook even de naam van een andere buurman kan neerzetten en even een ander huisnummer en het op die manier kan spelen.
Maar goed, als ie bij de buren bezorgd is en het bewijs er echt is. Naar de politie gaan en hopen dat die er wat aan doen. Krijgt ie een boete, de rest van de buren gaan roddelen, enz.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:40 schreef sciter het volgende:
[..]
dit.
TS is trouwens een van de meest ernstige mongolen van dit forum.
heb je nu als iets ondernomen TS?quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:51 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
nòg een bleke jongen met een bril
het stikt er van hier!
Een kerstpakket van je buurman jatten gaat ook wel erg ver.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja, dan gaan we wel heel ver of niet? Dat is TS zijn probleem niet want dan zou hij nooit aangifte kunnen doen
TS is bang voor de buurman.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom TS niet gewoon even bij de buurman langs gaat?
Ik denk dat dit topic langzaam aan verdwijnt zonder dat er iets gebeuren gaat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:07 schreef Chaos-Zero het volgende:
Als TS dit filmpt + reactie, is hij baas
Een buisje van 20cm past niet in een brievenbus hoor, 2cm lijkt mij meer dan voldoendequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Zijn hele deur dicht lijmenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hij had van mij al lang secondenlijm in zn slot gehad
Klop aan op zijn deur?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Nee, oe begriept 't nie.
He klootzak ik heb je moeder geneukt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef n0ir het volgende:
Ik wil dit plan ook wel uitvoeren maar er is niemand die ik die krekel-overlast ook echt gun. Zonder dat is het vooral kattekwaad en dus suf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:58 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ok.
Vervolgens zullen ze zich op allerlei onbereikbare plaatsen verstoppen zoals achter de koelkast en daar luid tsjirpen.
Waarschijnlijk is hij een sociaal gestoord bleek (om ts' eigen woorden te gebruiken) grafisch designertje dat een enorm internet ego heeft maar jammerlijk geen testosteron produceert en dus niet genoeg mannelijkheid heeft om dat te doen. Die buurman heeft dat allang door en steelt daarom zijn kerspakket.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een kerstpakket van je buurman jatten gaat ook wel erg ver.
Wat ik niet snap is waarom TS niet gewoon even bij de buurman langs gaat?
Is ook zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Een buisje van 20cm past niet in een brievenbus hoor, 2cm lijkt mij meer dan voldoende
De beste oplossing is natuurlijk gewoon eens even de buurman flink aan de tand voelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij een sociaal gestoord bleek (om ts' eigen woorden te gebruiken) grafisch designertje dat een enorm internet ego heeft maar jammerlijk geen testosteron produceert en dus niet genoeg mannelijkheid heeft om dat te doen. Die buurman heeft dat allang door en steelt daarom zijn kerspakket.
Handige Harry: welk deel van buurman snap je niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 06:12 schreef FoolWithMokey het volgende:
Steek zijn huis in de fik. Wees er wel zeker van dat hij op dat moment ook thuis is.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Handige Harry: welk deel van buurman snap je niet?
Confronteer hem met die bon of kopieër het en doe hem door de brievenbus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:44 schreef lordflap_ het volgende:
Ik heb bij DPD de bon opgevraagt ( via oude werkgever ) met naam en handtekening van buurman.
Laat TS zelf weer even een stoere reactie bedenken hierop. Daarvoor heb ik die post gemaaktquote:[..]
De beste oplossing is natuurlijk gewoon eens even de buurman flink aan de tand voelen.
Om wat voor reden dan ook wil/durft/mag/kan ts dat niet en dan zijn we echt de kwaadste niet om ts even wat bizarre alternatieven te bieden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef fonsoy het volgende:
Wel ons up to date houden van je buurman hoor TS!
quote:
Ja en dan 100 keer kopiëren. Elke dag 2 in z'n bus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Confronteer hem met die bon of kopieër het en doe hem door de brievenbus.
En als het niet past komen deze jongens wel helpen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:43 schreef ChiefCigar het volgende:
Of je maakt zelf wat boterzuur (internet bied veel recepten) steekt een plastic slang door z'n brievenbus (als die in de deur zit) en laat het boterzuur er doorheen het huis in lopen.
Ik kan je garanderen dat hij niet blij zal zijn, stinkt echt als de pest. (Denk aan rotte eieren vermengd met oud zweet.)
Hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En als het niet past komen deze jongens wel helpen.
[ afbeelding ]
En dan ''vallen'' ze TS zijn huis aan. Deze jongens falen op vele fronten namelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar het blijft grappig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan ''vallen'' ze TS zijn huis aan. Deze jongens falen op vele fronten namelijk
Dan varen ze er wel tegenaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan ''vallen'' ze TS zijn huis aan. Deze jongens falen op vele fronten namelijk
Vond de krekels een leuk idee, maar we hebben hier de brievenbussen allemaal bij elkaar in zo'n blok beneden.quote:
Gisteren toevallig deze lui gezien, wat een stel achterlijke kleuters zijn dat zeg!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZO NOU DAT ZAL HEM LEREN TS POEH POEH!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef lordflap_ het volgende:
[..]
Vond de krekels een leuk idee, maar we hebben hier de brievenbussen allemaal bij elkaar in zo'n blok beneden.
Ik dacht een kratje maltbier voor de deur zetten in normale Grolsch flesjes ofzo? Lekker frustrerent niet-dronken worden
Hij stond op je balkon? Ongeloofwaardig.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef lordflap_ het volgende:
Nou, wat een gezeik zeg.
Sorry voor geen update.
Anyway, kom ik afgelopen donderdag thuis, staat zit die buurman op mijn balkon. Dus ik denk "mooi, die komt dat pakket brengen". Begint die gast half te janken en te schreeuwen (en stinken naar drank) dat hij het zo moeilijk heeft, en alleen is het hele jaar en geen drank. Wel dorst (?) en dus mijn drank maar opgedronken heeft. Halve buurt staat ondertussen buiten mee te genieten en ik schaam me dood.
Heb ik die turk maar half naar huis geduwd, hij zei dat hij het goed ging maken. Whatever. Vieze drank misbruiker.
Heb hier nu een half kerstpakket staan met 2 lege flessen wijn en een mooie wijnkoeler
Nee hij stond zatquote:Op maandag 10 januari 2011 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
H
[..]
Hij stond op je balkon? Ongeloofwaardig.
Oh sorry, dan is het *wel* geloofwaardig. Sorry, TS.quote:
Misschien in plaats van een grap uithalen kijken of je hulp kan zoeken voor je buurman? Al dan niet in combinatie met aangifte, hij heeft immers wel wat gestolen van je en lijkt te lijden aan alcoholisme. In zijn eentje wonen is misschien iets te zwaar voor hem.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef lordflap_ het volgende:
Vond de krekels een leuk idee, maar we hebben hier de brievenbussen allemaal bij elkaar in zo'n blok beneden.
Ik dacht een kratje maltbier voor de deur zetten in normale Grolsch flesjes ofzo? Lekker frustrerent niet-dronken worden
10 liter is natuurlijk vrij veel maar ben het hier wel mee eens. Maar eerst krekels, paar dagen later wat muizen, en daarna boterzuur had ik zeker wel gedaan. Je gaat daar toch weg man, wat kan hij je maken?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef ChiefCigar het volgende:
Je moet die vent echt eens mores leren.
Jij pikt het dus dat iemand je kerstpakket jat en de flessen leegdrinkt.
Het gaat er niet om dat het maar een kerstpakketje is, het gaat erom dat hij iets steelt van jou, en dat dan ook nog goed gaat praten, en jij hebt medelijden met hem???!!!!
Hij had al 10 liter van dat boterzuur door z'n brievenbus gehad als hij dat bij mij had geflikt.
hilarische video was datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Doe wat de Hema deed. Zij huldigden de 10.000ste winkeldief, of iets in die richting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |