Je had gister toch het idee voor een salade?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben nog aan het zoekenweet het nog niet
ja maar weet het nu niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had gister toch het idee voor een salade?
Great Minds enzulks.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, dit is niet het "wat eten we nu"-topic hoor![]()
Laten we verder gaan over die whisky-proef-meet bij Anthrax
En straks een lente-ui soepie.quote:
Check, kom maar op met die PMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, dit is niet het "wat eten we nu"-topic hoor![]()
Laten we verder gaan over die whisky-proef-meet bij Anthrax
I am learnin'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik bespeur een 'shit ik herken het' in je post
ik doe mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima.
Wie heeft er interesse? Ik probeer deze week wel even een PM op te stellen met wat data. Moeten er wel genoeg geinteresseerden zijn.
hoeft niet. kinderen zijn hartstikke blij met een lieve, bezorgde en toegewijde mamaquote:
grmistquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:18 schreef z80 het volgende:
[..]
ik doe mee.
maar wel graag ergens waar ik ook kan slapen, ik ga met alcohol op niet meer achter het stuur zitten.
Oneensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef freecell het volgende:
P: daarom werk ik dus niet(één van de redenen)
Ik wil er 100% voor een baas kunnen zijn en zolang ik echt kleine kinderen heb kan dat niet
Je wilt er 100% voor een baas zijn? Klinkt niet gezondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef freecell het volgende:
Ik wil er 100% voor een baas kunnen zijn en zolang ik echt kleine kinderen heb kan dat niet
Bij echt kleintjes?quote:
Nouja, 100% van mijn wektijd, eigen ziekte en bijzondere omstandigheden uitgezonderdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je wilt er 100% voor een baas zijn? Klinkt niet gezond
Op zich zijn er werkgevers en banen genoeg waarbij je die flexibiliteit binnen redelijke grenzen wel hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij echt kleintjes?
Ik kan dat niet hoorAls mijn kind ziek is (niet beetje verkouden, maar echt goed ziek) wil ik er zijn voor dat kind. Zeker tot ze een beetje een leeftijd hebben dat e snappen waarom mama er niet is.
Ik heb nu zo'n baanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op zich zijn er werkgevers en banen genoeg waarbij je die flexibiliteit binnen redelijke grenzen wel hebt.
Ik ook, alleen geen kinderenquote:
Lekker als je het zo kunt afstemmenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
ik welEn de tijden dat ik werk is TARA standaard thuis en dat vind ik echt ideaal
O, dat is heerlijk inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemiddag!
Ik ben zo fier op mijn oude autootje! In december nauwelijks gereden, laatste 2.5 week stond hij stil en ondanks alle vorst e.d reed hij als een zonnetje
ben benieuwd hoe de motor het gaat doen na 4 maanden stil staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemiddag!
Ik ben zo fier op mijn oude autootje! In december nauwelijks gereden, laatste 2.5 week stond hij stil en ondanks alle vorst e.d reed hij als een zonnetje
Al maandenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en dat voor zo'n antiekje...
he ik las dat je werkt! leuk, wat doe je?
je bent een hele tijd hier niet geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Al maanden
GezinsbegeleiderWel erg leuk inderdaad
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je bent een hele tijd hier niet geweestdus dat wist ik helemaal niet.
Maar leuk joh
nu mag je vnv niet meer slapenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef golfer het volgende:
Ik heb een heel klein tukkie gedaan na de lunch.![]()
En mijn nieuwe pettyknife is met de post bezorgd.
Echt vlijmscherp.
Met 10 maanden kan ik me dat voorstellen, maar kom op zeg...deze twee zijn 5 en 7 of zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef freecell het volgende:
Ik kan best een dag zonder de kids weg, graag zelfs, maar een weekend is wel wat lang voor de jongste. (10 maanden)
Oe..da's niet tofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Er kwamen net 2 patiënten bij me die thuis denk ik geen douche hebbenWat een stank laten ze achter zeg...
He bah.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Er kwamen net 2 patiënten bij me die thuis denk ik geen douche hebbenWat een stank laten ze achter zeg...
En terugquote:
quote:
dat laatste is natuurlijk logischquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, alles wat we al hier hebben besproken.
En de roddels over andere uiteraard
CUL SC Whisky proeverijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat laatste is natuurlijk logisch
maar heb niet bijgelezen dus geen idee wat jullie besproken hebben
Ik stuur de PM wel even door danquote:
mwah laten we het maar niet doen he? ik ga al tegen doktersadvies in door 2x per maand 2 glazen wijn te drinkenquote:
Wat mij betreft mag je het alsnog lief vragenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef DarkElf het volgende:
mmm leuk idee maar voor ons wordt dat hem niet. De mr is geen die hard fokker, die ging alleen mee naar G & B omdat ik t zo lief vroeg, en ik drink geen sterke drank.
ik zal t doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je het alsnog lief vragen.
Prima, ik heb ook nog 2 flessen cola whiskies staan. Voor de liefhebbersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef TAV74 het volgende:
Ik wou eigenlijk een fles Highland Bird meenemen, is dat iets?
quote:
ik denk trouwens dat ik t antwoord al weet hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En jij mee voor morele ondersteuning van Anna?
Eerst nog maar eens even thuis de groep in gooien of het helemaal zeker door kan gaan bij mij thuis, maar dat zal vast welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En jij mee voor morele ondersteuning van Anna?
Hehehehehe. Wat vind de Mr. trouwens lekker om te drinken qua whisky dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik denk trouwens dat ik t antwoord al weet hoorMaar goed, ik vraag het.
singleton vind hij lekker weet ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehehe. Wat vind de Mr. trouwens lekker om te drinken qua whisky dan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
singleton vind hij lekker weet iken gold label
verder geen idee!
Grotere pan halenquote:
net gedaan, maak een soep waar anderhalve kilo courgette en een kilo wortels (groentjes!quote:
bleghquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net gedaan, maak een soep waar anderhalve kilo courgette en een kilo wortels (groentjes!) ingaat
maar de bouillon paste er niet meer bij.
Niet direct zo wanhopig, pijntje hoeft niet direct iets ergs te zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb verdorie net mijn knie geblesseerd volgens mijIk stond rechtop en kon bijna niet meer mijn tenen omhoog brengen (en alleen blijven staan op mijn hiel) zonder dat mijn knie pijn ging doen. Gadverdamme...zo komt er natuurlijk nooit wat van dat lopen
Coma zuipenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
iedereen neemt een hele fles whisky mee? wat zijn jullie van plan joh
Proeven en zuipen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou, ik loop vaak gewoon door met pijn, maar deze voelt niet goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet direct zo wanhopig, pijntje hoeft niet direct iets ergs te zijn
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef LieLie het volgende:
Ik ben onderweg naar huis! En we hadden zowaar een hele productieve dag en hebben een heel groot deel van het project nu af!vakantie begin februari!
quote:
Even langs de dokter dan maar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik loop vaak gewoon door met pijn, maar deze voelt niet goed
Ja. Volgende weekquote:
quote:
ja ik dacht al, dat is geen proeverij meerquote:
Hmm, nu je het zegt..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
wat dan al? ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef LieLie het volgende:
Ik ben onderweg naar huis! En we hadden zowaar een hele productieve dag en hebben een heel groot deel van het project nu af!vakantie begin februari!
proeven gaat om van veel verschillende soorten een klein beetje. En na het proeven mogen de flessen leegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
ja ik dacht al, dat is geen proeverij meer
Een tussendoorvakantie, tot mn stage. Maar wel een echte waarin ik niks voor school hoef te doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat dan al? ga je op vakantie?
envoor de productieve dag, dat voelt goed
Nee, jullie kunnen beter met de trein naar Groningenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Annie, fijn dat je dicht bij de A1 woont, maar is dat wel handig bij een whisky-proeverij om met de auto te komen?
Daar lachte ik niet omquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Whisky dan... Whiskey mag ook trouwens
Ik heb gedacht aan de mensen die met een Bob komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Annie, fijn dat je dicht bij de A1 woont, maar is dat wel handig bij een whisky-proeverij om met de auto te komen?
Echt niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar lachte ik niet omIk vind het leuk dat je ook whisky drinkt
Had ik niet gezocht achter je
Zo, even verbeterd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:56 schreef freecell het volgende:
Ooit een vriendin van Isabeau ontmoet die normaal was
hoe lang? Erg lekker, écht vakantie hebben ipv iedere keer toch nog leren of huiswerk makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een tussendoorvakantie, tot mn stage. Maar wel een echte waarin ik niks voor school hoef te doenen ik ga niet op vakantie hoor.
Je bent slechts vier jaar ouder dan ik, twee koters, getrouwd, ik moet er niet aan denken om over vier jaar er al twee rond te hebben lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Echt niet?
Serieus, heb ik zo'n braaf imago?
Ooit een vriendin van Isabeau ontmoet die enórm geshockeerd was dat ik zo normaal was
Die had me in een enkellange rok voorgesteld met sandalen geloof ik
Twee week, misschien drie als ik geluk heb.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe lang? Erg lekker, écht vakantie hebben ipv iedere keer toch nog leren of huiswerk maken
Kamer is een puinhoop op dit momentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind jou helemaal geen slordig iemand, borisz
Hoezo braaf? Zij heeft seksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef borisz het volgende:
Je bent slechts vier jaar ouder dan ik, twee koters, getrouwd, ik moet er niet aan denken om over vier jaar er al twee rond te hebben lopen. Dus ja hebt wel een braaf imago
![]()
Ik geef het opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo braaf? Zij heeft seksEn jij?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb jaren gerookt, geblowd, teveel gedronken (ok, dat gebeurt incidenteel nog wel eensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Je bent slechts vier jaar ouder dan ik, twee koters, getrouwd, ik moet er niet aan denken om over vier jaar er al twee rond te hebben lopen. Dus ja hebt wel een braaf imago
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb jaren gerookt, geblowd, teveel gedronken (ok, dat gebeurt incidenteel nog wel eens) en heb een héél woeste adolecentietijd achter de rug
Einde braaf imago
Yay, een braaf alter-egoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef borisz het volgende:
[..].
Maar goed van fok! ken ik je alleen maar als een lieve zorgzame moeder.
Hier nog eentjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Echt niet?
Serieus, heb ik zo'n braaf imago?
Ooit een vriendin van Isabeau ontmoet die enórm geshockeerd was dat ik zo normaal was
Die had me in een enkellange rok voorgesteld met sandalen geloof ik
Dat dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo braaf? Zij heeft seksEn jij?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb jaren gerookt, geblowd, teveel gedronken (ok, dat gebeurt incidenteel nog wel eens) en heb een héél woeste adolecentietijd achter de rug
Einde braaf imago
oja, lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:16 schreef DarkElf het volgende:
*zucht kon net mijn hele keuken dweilen... Had een pan onder de lopende kraan gezet terwijl ik even de uien in een bakje ging doen, maar goed er stond dus al van alles in de gootsteen waardoor alles overliep
Komt bekend voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:20 schreef freecell het volgende:
Borisz
Het nachtleven vind ik dan weer niksIk zuiop liever thuis met vrienden
Op jouw leeftijd al zo georganiseerd en op stand samenwonen is ook niet bevorderlijk voor een wild imagoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef LieLie het volgende:
Ik ben zo te zien vele malen saaier en braver dan FC
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
En hier nogmaals, zodat niemand hier zich buitengesloten hoeft te voelen.
Slaapplek is aanwezig maar wel in overleg met mijn vriendin , maar beperkt). Centraal gelegen, nabij de A1 (ongeveer 5 minuten rijden) en beschikking over een station vlakbij.
want driehoog achter samenwonen geeft dat imago wel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd al zo georganiseerd en op stand samenwonen is ook niet bevorderlijk voor een wild imago
Dus je komt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat noem ik nog eens gastvrijheid!![]()
Alleen wonen in een rommelig studentenhok waar je op kratten bier zit en op een ouwe bank slaaptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
want driehoog achter samenwonen geeft dat imago wel?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd al zo georganiseerd en op stand samenwonen is ook niet bevorderlijk voor een wild imago
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
quote:
Ik denk het wel, net zo rebels als ik toen ik met vaste baan in mijn eensgezinswoning trokquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
misschien als ik uitwonend ben word ik megawild
nou dat wordt dus nog wat met mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, net zo rebels als ik toen ik met vaste baan in mijn eensgezinswoning trok
Paar goede dronkenschappen per jaar en je bent al een heel eindquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou dat wordt dus nog wat met meFF goes wild!
I knowquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon naar de whiskymeet gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
nou dat wordt dus nog wat met meFF goes wild!
quote:
Wel als je Whisky drinkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Een meet met drank?
Mag ik ook komen?
En wild danskonijn
Jammerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:52 schreef DarkElf het volgende:
wij komen iig niet
meets, bah, stom gedoe, eerst zeggen mensen dat ze willen en dan krabbelen ze terug , nietwaar?
Ik drink het wel maar heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel als je Whisky drinkt.
/strenge modus![]()
Belachelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:52 schreef DarkElf het volgende:
meets, stom gedoe, eerst zeggen mensen dat ze willen en dan krabbelen ze terug , nietwaar?
Dan komen we toch maar niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
Er wordt niet op tafel gedanst, gestript of ander vulgair gedrag.
ik? dronken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Paar goede dronkenschappen per jaar en je bent al een heel eind
ik? vulgair?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er wordt niet op tafel gedanst, gestript of ander vulgair gedrag.
een paar sowieso niet (en de redenen waarom snap ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Komt er helemaal niemand op wat jij ooit stuurde?
Ik had echt heel graag gewildquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een paar sowieso niet (en de redenen waarom snap ik) , en sommigen met slagen om armen, niet zeker weten enzo ... dus geen idee hoe en wat. Mijn bedoeling was een grote eetmeet, mensen die hier vaak komen eens zien, lekker wat koken maar t is een beetje 10 kleine negertjes
Misschien is Vlaanderen gewoon te ver, dat kan natuurlijk
Ach, Vlaanderen. Dat maakt niet uit. Er rijden zat mensen naar toe, je kan allicht even vragen of je mee kan rijden. Als ik had gegaan dan had ik best mensen mee willen nemen.
Of mensen durven niet, dat kan ook of willen toch nietmaar dat zeggen ze niet iig.
de lol gaat er iig wel een tikkie af voor mij zo.
Ik snap alle redenen waarom mensen niet kunnen, heus!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had echt heel graag gewild. Maar ik kom er gewoon niet onder de verjaardag van mijn schoonzus(je) uit
.
Een volgende keer zit er dus niet in?
Gewoon doen wat goed voelt, DEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef DarkElf het volgende:
Misschien is zoveel mensen tegelijk te veel van t goede, en is kleinere meetjes makkelijker
Foto'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:09 schreef DarkElf het volgende:
de postbode belde net aan en had een pakje voor me
een jurkje!
doe ik ookquote:
hij hangt aan de trapquote:[..]
Foto's
Maak er een weekendje Vlaanderen van. Leuk hotelletje boeken, sterrenrestaurantje uitzoeken et voilá.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. voor als nog ga ik er van uit dat wij wél komen, maar ik hou altijd toch ook een slag om de arm.. Het is wel ruim 4 uur rijden voor een meet van wellicht even lang, ik moet het die week wel trekken zeg maar.Het lijkt me nog steeds gezellig namelijk
Zaterdagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef DarkElf het volgende:
hij hangt aan de trapen doe hem zaterdag aan, dus wie weet.
Ik snap het hoor, dat had ik ook met Bloemendaal, dat was een klere eind rijden voor onsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. voor als nog ga ik er van uit dat wij wél komen, maar ik hou altijd toch ook een slag om de arm.. Het is wel ruim 4 uur rijden voor een meet van wellicht even lang, ik moet het die week wel trekken zeg maar.Het lijkt me nog steeds gezellig namelijk
Komt mijn zusje etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZaterdagDan is er heul geen meet
Dus dan zie ik hem nog niet
Sja.. dan wordt de slag om de arm alleen maar groter: Sam heeft dan lange oppas nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maak er een weekendje Vlaanderen van. Leuk hotelletje boeken, sterrenrestaurantje uitzoeken et voilá.
Kilometers maken is voor ons in de regel geen probleem. Maar het laatste kwartaal vorig jaar heeft het gemak waarmee we ieder weekend op pad gaan iets bijgesteldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik snap het hoor, dat had ik ook met Bloemendaal, dat was een klere eind rijden voor onsMaar goed, t leek mij gezellig dus dan doen we het maar.
zo niet deze dan wel eens een andere meet ergensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik hoop wel dat het door gaat DE!
Vind het wel spannend
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo niet deze dan wel eens een andere meet ergens
Hoe lang doe jij er over naar Delft? Want van Delft naar DE is ongeveer 1u15quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
bij mij is het een slag om de arm DE. ik kan echt nog niet weten of ik moet werken.
hoop wel dat er wat mensen komen want als jij zegt dat Bloemendaal 4 uur rijden is dan is Vlaanderen voor mij dus ook zolang naar jou
en nog een verschil; ik ben alleen, rijd in mn eentje en dan ga je niet even gezellig een hotelletje pikken voor in je up.
jou zielig zien zitten voor het raam wachtend op mensen met al je eten kan ik niet aanzien hoorik heb er ervaring mee
nou nee valt best meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
DE, je maakt het allemaal veel te persoonlijk, Dat mensen afzeggen heeft doorgaans nauwelijks iets met jezelf te maken
Jij en Ross? of 2 anderen?quote:Ik zou ooit een huis vol visite krijgen met Oud & Nieuw, maar er bleven op de dag zelf nog maar 2 mensen overWe zijn toen maar samen naar een ander O&N feestje gegaan
Dat dus. Als het me om jou te doen was DE (als in: niet aardig vinden oid), dan had ik überhaupt nooit toegezegd in principe te willen komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
DE, je maakt het allemaal veel te persoonlijk, Dat mensen afzeggen heeft doorgaans nauwelijks iets met jezelf te maken
straks?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh, ikke kom wel dus als jullie niet komen is er des te meer curry voor mijEn die appeltaart ook
Oh wacht ff...ik ging weer strak aan de lijn doen
Daarom zei ik ook al; ik overdrijf watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dus. Als het me om jou te doen was DE (als in: niet aardig vinden oid), dan had ik überhaupt nooit toegezegd in principe te willen komen
Strak aan de lijn doen = braaf zijn en opzitten en pootjes gevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
straks?
Je zou toch al weer braaf doen?
je gaat toch geen dieet volgen he? Dan zijn we genoodzaakt dat aan de slankies te vertellen, die komen dan massaal zeggen wat ze ervan vindenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak aan de lijn doen = braaf zijn en opzitten en pootjes geven
Delft rij ik in 45 min. Oh, Aure ook? Ik dacht alleen jij en CFquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij er over naar Delft? Want van Delft naar DE is ongeveer 1u15Helaas zit mijn auto al vol dus meerijden is niet echt een optie, maar misschien wil Aure meerijden?
Twee andere mensenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef DarkElf het volgende:
nou nee valt best meeik drijf gewoon wat over
maar tis wel beetje jammer als zoveel mensen niet kunnen om welke reden dan ook, dan doe ik het misschien liever eens als meer mensen tegelijk kunnen.
Jij en Ross? of 2 anderen?
Ja, ik heb nog geen tijd genomen om te beantwoordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; heb je mijn berichtje gezien?
okquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen tijd genomen om te beantwoorden(ben officieel aan het werk, en zo
)
oh das wel jammer ja... ik ga t liefst niet weg met oud en nieuw omdat ik weet dat een van mijn katten echt bang is. meestal is dat niet ineens maar hoort dat er gewoon bij. die pers van ons is bijv echt niet onder de indruk van vuurwerk (van weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Twee andere mensenWas niet dit jaar. Dat mensen ziek worden kan, maar dat iemand ineens bedenkt dat de kat wel eens bang kan worden van het vuurwerk om dan op 31 december af te zeggen vond ik erg frustrerend.
klopt, alleen het gepm is al chaotisch ..quote:Ik prefereer overigens kleine meets boven groteMet een paar man kan het juist reuze gezellig zijn, terwijl je met 15 man chaos ervaart.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Duderella het volgende:
(Ik wil hiermee DE geen driedaagse meet opdringen overigens)
kloptquote:Maar goed, meets zijn altijd lastig te regelen. En eigenlijk is het inderdaad heel goed te snappen dat mensen zo ver van te voren nog niet weten of ze willen/kunnen. Maar als gastvrouw ben je er dan toch op ingesteld, zo werkt dat nu eenmaal. En dan is het toch jammer als het uitdunt.
De slag om de arm is ook niet de afstand, maar het feit dat we daardoor wel de hele zaterdag kwijt zijn. Als je pas geleden gigantisch op de rem hebt moeten trappen en bewust dagen en weekenden helemaal vrij hebt moeten houden omdat het allemaal over je schoenen liep is hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Duderella het volgende:
Maar ik begrijp een slag om de arm 'omdat het zo ver rijden is' niet zo. Die afstand verandert toch niet meer? Of zou Vlaanderen langzaam naar ons toedrijven?Ik zou zelf gewoon een knoop doorhakken. Wel zo makkelijk voor iedereen.
En dat de meet zelf net zo lang duurt als de reistijd, maakt toch niks uit? Het gaat om de gezelligheid. Of die nu één uur duurt of drie dagen.
Oh ja..sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je gaat toch geen dieet volgen he? Dan zijn we genoodzaakt dat aan de slankies te vertellen, die komen dan massaal zeggen wat ze ervan vinden
En vorige keer waren ze al goddelijk goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef DarkElf het volgende:
Oh P? de gekarameliseerde uien zijn nog lekkerder dan vorige keer![]()
Ik zou eerst wat gaan eten als je het onderzoek achter de rug hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef DarkElf het volgende:
zouden ze het heel raar vinden als ik mij in het ziekenhuis omkleed na de mri zodat ik in mijn auto kan springen en naar de atletiekbaan (of het bos als t niet zo nat is) kan rijden om even mijn hoofd te luchten tijdens een eindje rennen?
Daarom zei ik ook expliciet: ik snap de redenen, echt waar!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
Afstand was voor ons ook geen probleem. Bijkomende kosten dit keer eventjes wel.
Andere keer zijn we graag weer van de partij, al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid naar DE haar huissie.
Welnee, gewoon doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef DarkElf het volgende:
zouden ze het heel raar vinden als ik mij in het ziekenhuis omkleed na de mri zodat ik in mijn auto kan springen en naar de atletiekbaan (of het bos als t niet zo nat is) kan rijden om even mijn hoofd te luchten tijdens een eindje rennen?
Tussen de ochtend testen en de mri heb ik een uurtje lunchpauzequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou eerst wat gaan eten als je het onderzoek achter de rug hebt.
In jurkje de mri afdeling op, in sportkleren erafquote:
Spannend!!!!quote:En ik heb woensdag een gesprek over de anaesthesie opleiding
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Vork het volgende:
Volgens mij heb ik wat meets gemist, ik weet namelijk niets van een meet in Vlaanderen ooit. Of ik was niet welkom, dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, ik wil best nog wel een keer naar het buitenland, als daar nog gegeten wordt, ooit. Dan kom ik wel op de fiets. Wat nou afstand.
Woei.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:47 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb woensdag een gesprek over de anaesthesie opleiding
Heeft niets met niet welkom te maken, ik heb gewoon een max aantal mensen toen bepaald want ik heb geen villa ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef Vork het volgende:
Volgens mij heb ik wat meets gemist, ik weet namelijk niets van een meet in Vlaanderen ooit. Of ik was niet welkom, dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, ik wil best nog wel een keer naar het buitenland, als daar nog gegeten wordt, ooit. Dan kom ik wel op de fiets. Wat nou afstand.
Nou, ze starten pas in september, wat an sich niet erg is omdat ik hier nog een contract heb t/m juni. Misschien moet ik de boeken ook maar eens induiken, want er is een mogelijkheid tot het doen van een test voor vrijstellingenquote:
Oeh ja, ik ook ja!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
Afstand was voor ons ook geen probleem. Bijkomende kosten dit keer eventjes wel.
Andere keer zijn we graag weer van de partij, al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid naar DE haar huissie.
oh dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze starten pas in september, wat an sich niet erg is omdat ik hier nog een contract heb t/m juni. Misschien moet ik de boeken ook maar eens induiken, want er is een mogelijkheid tot het doen van een test voor vrijstellingen
Er is toch altijd een invalidetoilet waar ruimte is, gewoon doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef DarkElf het volgende:
Morgen dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Hangt ervanaf WAAR je je omkleedtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef DarkElf het volgende:
ja, ik ken het. Ik was ook niet zo aanwezig hier het afgelopen jaar. Gj heb de meeste meetideeën ook echt gemist dan wat dat betreft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heeft niets met niet welkom te maken, ik heb gewoon een max aantal mensen toen bepaald want ik heb geen villa ofzo
Spannend, Isaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, gewoon doen
Dat was ook de reden dat wij een lijstje hadden en toen een stop ingesteldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef DarkElf het volgende:
Heeft niets met niet welkom te maken, ik heb gewoon een max aantal mensen toen bepaald want ik heb geen villa ofzo
Nou in het kleedhokje bij de mri leek mij een idee.quote:
iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat wij een lijstje hadden en toen een stop ingesteld
Jammerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou in het kleedhokje bij de mri leek mij een idee.
Midden in de ingang leek mij wat koud met dit weer
36 uur? parttimer! (denken ze dan he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
Net de knuppel in het hoenderhok gegooid en de amerikanen verteld dat ik maar 36 uur werk en vrijdag vrij benEens kijken hoe gestressed ze gaan reageren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
36 uur? parttimer! (denken ze dan he?)
Vertel ze ook nog even over je aantal vakantiedagen per jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
Net de knuppel in het hoenderhok gegooid en de amerikanen verteld dat ik maar 36 uur werk en vrijdag vrij benEens kijken hoe gestressed ze gaan reageren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
Helemaal waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef Vork het volgende:
Wees er maar blij mee. Dat je je niet zo over de kop hoeft te werken om een beetje leuk te leven.
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef Vork het volgende:
Hey maar Isa, dat klikt als goed nieuws zo met van die mogelijkheden voor opleidingen enzo. Heb je er ook een beetje zin in, om weer te gaan studeren?
dat klopt. Maar waar zo ik dan heen moeten gaan? En wanneer? Ik heb geen meetingagenda vooralsnog.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Vork; als jij komt moet je het wel zeggen want dan moet ik iets anders maken want je bent vega!
he je bericht versprong, ninja-edit!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef Duderella het volgende:
Is het een specialisatie van de studie medicijnen Isa, anaesthesie? Of een hele aparte opleiding?
moet je ff DE pm'enquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef Vork het volgende:
[..]
dat klopt. Maar waar zo ik dan heen moeten gaan? En wanneer? Ik heb geen meetingagenda vooralsnog.
Aardappeltjes met rozemarijn, tijm, knof, zout, peper en olijfolie uit de oven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef DarkElf het volgende:
zeg wat eten jullie eigenlijk vanavond?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef golfer het volgende:
Zeg het maar:
waarom krijg ik deze advertentie onderaan de SC te zien?
[ afbeelding ]
oeh lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Aardappeltjes met rozemarijn, tijm, knof, zout, peper en olijfolie uit de oven.
Gegrilde groene asperges en Kipfilets in Italiaanse kruiden gemarineerd van de poelier.
Ik dacht dat ik wappie was van de jetlag, maar jij bent gewoon wappie van jouzelluf DE!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he je bericht versprong, ninja-edit!
Je chat en je bent gedateerd?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef golfer het volgende:
Zeg het maar:
waarom krijg ik deze advertentie onderaan de SC te zien?
[ afbeelding ]
Over gedateerd gesprokenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Duderella het volgende:
Je chat en je bent gedateerd?![]()
* Run Dude, run! *
skinny yoghurt? als in activia ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iek skiep de patatas, maar eet dan wel weer een skinny yoghurtje toe
Ik zat ook ff vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef DarkElf het volgende:
Zeg FF ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat jij mensen gaat ronselen voor een meet die ik eventueel organiseer .. of ligt dat nou aan mij?
Gewoon magere yoghurtquote:
ah ok, ik dacht al, misschien ligt t aan mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zat ook ff vante doen hiero hoor
foto!!!quote:M'n nieuwe spijkerjassie is binnenZo lekker dat ik er weer eentje heb die gewoon past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Waar hebbie het over?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over gedateerd gesprokenhoe is het met je schelpen?
Hebbuh jullie die nog opgegeten of zo
Leuk Bluezz!quote:
Ben ik ook blij meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef Vork het volgende:
Wees er maar blij mee. Dat je je niet zo over de kop hoeft te werken om een beetje leuk te leven.
Oh daar lag het strand mee bezaaid! Geen idee wat voor beesten daar ooit in hebben gezeten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die foto dat je die oesterdingen vast hebt
Ja, maar ook voor nu hoor, over wat langere dingen heen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Duderella het volgende:
Leuk Bluezz!
Eigenlijk wel een leuk idee voor de zomer. Ik ga ook weer eens kijken voor eentje.
Iets van de grill gok ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef DarkElf het volgende:
zeg wat eten jullie eigenlijk vanavond?
Oe, berenvleeschquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoor net dat ik zo uit eten gaNaar een berenrestaurant
Een collega morele ondersteuning geven omdat-ie alleen zit vanavond
Morgen de rest van de noodles dus maar eten
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iets van de grill gok ikMet frietjes
![]()
Op kerstavond zat ik in een Berenrestaurantquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoor net dat ik zo uit eten gaNaar een berenrestaurant
Een collega morele ondersteuning geven omdat-ie alleen zit vanavond
Morgen de rest van de noodles dus maar eten
Ja kan nu ook natuurlijk. Maar ik vind het als zomerjackie ook leuk altijd, een spijkerding. Zomerjassen vind ik verder zo lastig altijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar ook voor nu hoor, over wat langere dingen heen.
En bij jou is het heel leuk over bloemetjesjurkjes
Daarom is bonprix.nl mijn grote vriendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef Duderella het volgende:
Ja kan nu ook natuurlijk. Maar ik vind het als zomerjackie ook leuk altijd, een spijkerding. Zomerjassen vind ik verder zo lastig altijd.
En winterjassen.
En schoenen.
En onderbroeken.
Eigenlijk vind ik al het shoppen lastig. Magoe.
Ik laat Arty soms gewoon maar wat voor mij uitzoeken in een winkel. Als hij het niet pertinent zou weigeren, mocht hij ook 's avonds mijn kleren wel klaarleggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom is bonprix.nl mijn grote vriend
Ja. Het is helaas nogal wisselend van kwaliteitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op kerstavond zat ik in een Berenrestaurant
Was wel gezellig, lekker spontane bediening en foute kerstmuziek
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik laat Arty soms gewoon maar wat voor mij uitzoeken in een winkel. Als hij het niet pertinent zou weigeren, mocht hij ook 's avonds mijn kleren wel klaarleggen.![]()
![]()
Dat is helaas waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Het is helaas nogal wisselend van kwaliteit
[..]
Nopequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok, ik dacht al, misschien ligt t aan mij
Ja, maar de kwaliteit van de bezorgberen is helemaal drama hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is helaas waar
Maar de bezorgberen maken het allemaal weer goedNiets leukers dan een beer op een scooter te zien
ken bon prix wel, vind het wat te volwassen voor mij nogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Dude en Elf jullie vinden bonprix dinges vast vreselijk, maar voor mijn 46 is er wel e.e.a te vinden
Jullie kunnen beter wat kleinere maatwinkeltjes zoeken.
Vandaar dat ik er dus niets meer van begrijpquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef DarkElf het volgende:
Zeg FF ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat jij mensen gaat ronselen voor een meet die ik eventueel organiseer .. of ligt dat nou aan mij?
eniewee, vork, ik weet dus nog niet hoe en wat
Dat heb ik nog nooit geprobeerd maar zie ze wel vaak rijdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar de kwaliteit van de bezorgberen is helemaal drama hoor
Ja daar pas ik niet in dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:34 schreef DarkElf het volgende:
ken bon prix wel, vind het wat te volwassen voor mij nogmaar zit prima spul tussen denk ik.
Ik ben zelf meer van King Louie en Tante Betsy , esprit en zo. (maar ook de hema hoor, heb vandaag een hartstikke leuk rood bloesje bij de hema gekocht !)
nee snap ik.quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef DarkElf het volgende:
nee snap ik.
Ik ook niet voorheen. maar sinds een jaar wel en sindsdien ben ik wel wat sneller getriggerd om spulletjes te kopen
ja leuk is dat he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga weer een stukkie lezen in m'n lekker spannende boekie.
Die Tess Gerritsen (dacht altijd dat ze NL was) kan lekker schrijven
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Duderella het volgende:
Ik neem zo een lekker wijntje!Ik ga vanaf morgen wel weer aan de linie. Mijn hemel, veertien dagen lang aan één stuk door cocktails drinken, zorg wel voor zware botten.
ach zal wel meevallen toch? en even 'uit vakantie-en' hoort erbij dus lekker aan de vino!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Duderella het volgende:
Ik neem zo een lekker wijntje!Ik ga vanaf morgen wel weer aan de linie. Mijn hemel, veertien dagen lang aan één stuk door cocktails drinken, zorg wel voor zware botten.
oi ik kan zelf wel downloaden hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Proost
DE, laat de mr eens wat downloaden van Ólafur Arnalds. Ik denk dat je dat ook wel kunt waarderen
Sorry hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oi ik kan zelf wel downloaden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |