Je had gister toch het idee voor een salade?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben nog aan het zoekenweet het nog niet
ja maar weet het nu niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had gister toch het idee voor een salade?
Great Minds enzulks.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, dit is niet het "wat eten we nu"-topic hoor![]()
Laten we verder gaan over die whisky-proef-meet bij Anthrax
En straks een lente-ui soepie.quote:
Check, kom maar op met die PMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, dit is niet het "wat eten we nu"-topic hoor![]()
Laten we verder gaan over die whisky-proef-meet bij Anthrax
I am learnin'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik bespeur een 'shit ik herken het' in je post
ik doe mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima.
Wie heeft er interesse? Ik probeer deze week wel even een PM op te stellen met wat data. Moeten er wel genoeg geinteresseerden zijn.
hoeft niet. kinderen zijn hartstikke blij met een lieve, bezorgde en toegewijde mamaquote:
grmistquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:18 schreef z80 het volgende:
[..]
ik doe mee.
maar wel graag ergens waar ik ook kan slapen, ik ga met alcohol op niet meer achter het stuur zitten.
Oneensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef freecell het volgende:
P: daarom werk ik dus niet(één van de redenen)
Ik wil er 100% voor een baas kunnen zijn en zolang ik echt kleine kinderen heb kan dat niet
Je wilt er 100% voor een baas zijn? Klinkt niet gezondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef freecell het volgende:
Ik wil er 100% voor een baas kunnen zijn en zolang ik echt kleine kinderen heb kan dat niet
Bij echt kleintjes?quote:
Nouja, 100% van mijn wektijd, eigen ziekte en bijzondere omstandigheden uitgezonderdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je wilt er 100% voor een baas zijn? Klinkt niet gezond
Op zich zijn er werkgevers en banen genoeg waarbij je die flexibiliteit binnen redelijke grenzen wel hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij echt kleintjes?
Ik kan dat niet hoorAls mijn kind ziek is (niet beetje verkouden, maar echt goed ziek) wil ik er zijn voor dat kind. Zeker tot ze een beetje een leeftijd hebben dat e snappen waarom mama er niet is.
Ik heb nu zo'n baanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op zich zijn er werkgevers en banen genoeg waarbij je die flexibiliteit binnen redelijke grenzen wel hebt.
Ik ook, alleen geen kinderenquote:
Lekker als je het zo kunt afstemmenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
ik welEn de tijden dat ik werk is TARA standaard thuis en dat vind ik echt ideaal
O, dat is heerlijk inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemiddag!
Ik ben zo fier op mijn oude autootje! In december nauwelijks gereden, laatste 2.5 week stond hij stil en ondanks alle vorst e.d reed hij als een zonnetje
ben benieuwd hoe de motor het gaat doen na 4 maanden stil staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemiddag!
Ik ben zo fier op mijn oude autootje! In december nauwelijks gereden, laatste 2.5 week stond hij stil en ondanks alle vorst e.d reed hij als een zonnetje
Al maandenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en dat voor zo'n antiekje...
he ik las dat je werkt! leuk, wat doe je?
je bent een hele tijd hier niet geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Al maanden
GezinsbegeleiderWel erg leuk inderdaad
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je bent een hele tijd hier niet geweestdus dat wist ik helemaal niet.
Maar leuk joh
nu mag je vnv niet meer slapenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef golfer het volgende:
Ik heb een heel klein tukkie gedaan na de lunch.![]()
En mijn nieuwe pettyknife is met de post bezorgd.
Echt vlijmscherp.
Met 10 maanden kan ik me dat voorstellen, maar kom op zeg...deze twee zijn 5 en 7 of zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef freecell het volgende:
Ik kan best een dag zonder de kids weg, graag zelfs, maar een weekend is wel wat lang voor de jongste. (10 maanden)
Oe..da's niet tofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Er kwamen net 2 patiënten bij me die thuis denk ik geen douche hebbenWat een stank laten ze achter zeg...
He bah.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Er kwamen net 2 patiënten bij me die thuis denk ik geen douche hebbenWat een stank laten ze achter zeg...
En terugquote:
quote:
dat laatste is natuurlijk logischquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, alles wat we al hier hebben besproken.
En de roddels over andere uiteraard
CUL SC Whisky proeverijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat laatste is natuurlijk logisch
maar heb niet bijgelezen dus geen idee wat jullie besproken hebben
Ik stuur de PM wel even door danquote:
mwah laten we het maar niet doen he? ik ga al tegen doktersadvies in door 2x per maand 2 glazen wijn te drinkenquote:
Wat mij betreft mag je het alsnog lief vragenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef DarkElf het volgende:
mmm leuk idee maar voor ons wordt dat hem niet. De mr is geen die hard fokker, die ging alleen mee naar G & B omdat ik t zo lief vroeg, en ik drink geen sterke drank.
ik zal t doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je het alsnog lief vragen.
Prima, ik heb ook nog 2 flessen cola whiskies staan. Voor de liefhebbersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef TAV74 het volgende:
Ik wou eigenlijk een fles Highland Bird meenemen, is dat iets?
quote:
ik denk trouwens dat ik t antwoord al weet hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En jij mee voor morele ondersteuning van Anna?
Eerst nog maar eens even thuis de groep in gooien of het helemaal zeker door kan gaan bij mij thuis, maar dat zal vast welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En jij mee voor morele ondersteuning van Anna?
Hehehehehe. Wat vind de Mr. trouwens lekker om te drinken qua whisky dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik denk trouwens dat ik t antwoord al weet hoorMaar goed, ik vraag het.
singleton vind hij lekker weet ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehehe. Wat vind de Mr. trouwens lekker om te drinken qua whisky dan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
singleton vind hij lekker weet iken gold label
verder geen idee!
Grotere pan halenquote:
net gedaan, maak een soep waar anderhalve kilo courgette en een kilo wortels (groentjes!quote:
bleghquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net gedaan, maak een soep waar anderhalve kilo courgette en een kilo wortels (groentjes!) ingaat
maar de bouillon paste er niet meer bij.
Niet direct zo wanhopig, pijntje hoeft niet direct iets ergs te zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb verdorie net mijn knie geblesseerd volgens mijIk stond rechtop en kon bijna niet meer mijn tenen omhoog brengen (en alleen blijven staan op mijn hiel) zonder dat mijn knie pijn ging doen. Gadverdamme...zo komt er natuurlijk nooit wat van dat lopen
Coma zuipenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
iedereen neemt een hele fles whisky mee? wat zijn jullie van plan joh
Proeven en zuipen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou, ik loop vaak gewoon door met pijn, maar deze voelt niet goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet direct zo wanhopig, pijntje hoeft niet direct iets ergs te zijn
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef LieLie het volgende:
Ik ben onderweg naar huis! En we hadden zowaar een hele productieve dag en hebben een heel groot deel van het project nu af!vakantie begin februari!
quote:
Even langs de dokter dan maar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik loop vaak gewoon door met pijn, maar deze voelt niet goed
Ja. Volgende weekquote:
quote:
ja ik dacht al, dat is geen proeverij meerquote:
Hmm, nu je het zegt..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
wat dan al? ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef LieLie het volgende:
Ik ben onderweg naar huis! En we hadden zowaar een hele productieve dag en hebben een heel groot deel van het project nu af!vakantie begin februari!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |