Ik weet dat Apeldoorn half 9 is geloof ik.. Hoorde toen van een andere hiker dat hij daar 30min moest wachten omdat er om 9 uur pas personeel kwam opdagenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef Viezze het volgende:
Ik had eerst aanvangstijd 9, maar later veranderd naar 8.30 omdat ik meer ritten heb gekregen. Maar het zou wel chill zijn als ze vanaf 8 open zijn, dan kan ik er al mooi op tijd zijn. Maar niet op gokken dus
Je kan vast wel wat eerder komen hoor, ik kom regelmatig wat eerder dan de aanvangstijd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef Viezze het volgende:
Ik had eerst aanvangstijd 9, maar later veranderd naar 8.30 omdat ik meer ritten heb gekregen. Maar het zou wel chill zijn als ze vanaf 8 open zijn, dan kan ik er al mooi op tijd zijn. Maar niet op gokken dus
Weet dat ze in Eindhoven al om 8 uur open zijn, personeel komt wat later en tegen half 9 hebben ze alle auto's wel buiten staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef Viezze het volgende:
8:30quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Viezze het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat ING Groningen geopend is?
Ach ja, dat soort grappen heb ik ook wel eens. Moest een keer een auto op een privéadres ophalen. In de ritgegevens stond voor half 9. Dus ik kom daar aan om half 9, bel aan en de deur werd open gedaan door een mevrouw met een heel slaperig hoofd en een pyjama aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik weet dat Apeldoorn half 9 is geloof ik.. Hoorde toen van een andere hiker dat hij daar 30min moest wachten omdat er om 9 uur pas personeel kwam opdagen
Haha ik had dat een keer toen ik om 12u 's middags op een privé adres moest zijn, kwam er ook een meisje in pyjama en met een ubergare kop aan de deurquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort grappen heb ik ook wel eens. Moest een keer een auto op een privéadres ophalen. In de ritgegevens stond voor half 9. Dus ik kom daar aan om half 9, bel aan en de deur werd open gedaan door een mevrouw met een heel slaperig hoofd en een pyjama aan
Was hartje winter.. En ik moest sowieso al 20min lopen naar mijn privéadres want er was geen bushalte in de buurt.. Loop ik verdomme de verkeerde kant op waar ik na 20min achter kwam.. Kon ik dus 40 minuten terug lopen.. Kom ik eindelijk aan bij mijn adres.. Niemand thuis, behalve een opgefokt hondje en een kat.. Na een hoop heen-en-weer gebel.. Oh foutje de auto moet op het werk van meneer opgehaald worden.. In de haven.. Gebouw B.. Leuk.. Uur later daar aangekomen.. Denk ik wtf welk bedrijf? Geen receptie.. Volgens twee dames buiten zat er iig niemand op de 3e verdieping.. Ik verdieping 1 t/m 6 helemaal afgelopen.. Overal zaten wel 3 bedrijven.. Ik weer Easy Way bellen.. Bedrijfsnaam stond helemaal nergens aangegeven.. Ik dacht nou ik ga voor de lol ff op verdieping 3 kijken.. Bingoquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef enpe het volgende:
[..]
Haha ik had dat een keer toen ik om 12u 's middags op een privé adres moest zijn, kwam er ook een meisje in pyjama en met een ubergare kop aan de deur.
Ik ben der al eens om kwart over 8 's ochtends weggereden met een gecontroleerde auto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Viezze het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat ING Groningen geopend is?
Bus stopt bij Athlon vestiging, ernaast (Veluwekant ofzo). Dat is de lijn naar Hilversum, die pak je, die sluit gelijk aan op de intercity naar Groningenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet morgen naar Almere, ik hoor hier altijd verhalen over de bus die maar 1x per uur gaat? En ik snap geen zak van dat afleveren daar, dat wijst zich wel of is het zo ingewikkeld als op de rit informatie staat?
Goed om te horenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Viezze het volgende:En bij mijn laatste adres was de klant zo vriendelijk om mij vanaf Kolham naar Groningen CS te brengen
Dus dat scheelde weer. Ook nog een kopje koffie gekregen, allemaal prima dus
Eens! Vind het erg fijne wagens, net als de V50 trouwens!quote:
Dat is altijd leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Viezze het volgende:
Ook nog een kopje koffie gekregen, allemaal prima dus
V50 is wel een aardig stap achteruit tov een V70. V70 met een heerlijke D5 erin, terwijl veel V50 het met een PSA motor doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef CvHof het volgende:
[..]
Eens! Vind het erg fijne wagens, net als de V50 trouwens!
Ik had de 2.0D, die was wel oke. Maar de auto zelf, heerlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef CvHof het volgende:
[..]
Eens! Vind het erg fijne wagens, net als de V50 trouwens!
[..]
Dat is altijd leuk![]()
Vandaag lekker 12 uur mogen schrijven. Vestigingswerk bij Athlon Almere is zo slecht nog niet. Ik denk wel 100 auto's door de wasstraat gereden en geparkeerd maar het is niet heel vervelend werk en er zijn best leuke mensen aanwezig.
Mooiste auto van vandaag was toch wel de S63 AMG. Geluid!![]()
![]()
Morgen lekker drie ritten. Houten - Alkmaar, Alkmaar - Meerkerk en Poortugaal - Meerkerk. E280 o.a.
Soms is via lelystad (en dan de 315 naar Groningen) de snelste optie. Ik heb dat een paar keer gedaan, maar 2,5 uur in de bus duren veel langer dan 2,5 uur in de trein.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik had de 2.0D, die was wel oke. Maar de auto zelf, heerlijktoen de muziek stopte viel me op hoe stil hij eigenlijk was, zelfs met 120kmh.
Echt vet dat je een S63 hebt gereden, echt brute wagens. Ik heb een keer meegereden in een CLS63, die dingen blijven maar gaan. Jammer dat het niet zo ver was
Ik was vandaag ook wel superblij met mijn vers gekochte aux kabeltje; elke auto had een aux ingang dus ik kon lekker mijn eigen muziek afspelen zonder te klooien met cd's.
@joppie_saus, wat ook nog kan is de bus naar Nijkerk nemen, dan de trein naar Zwolle en daar overstappen op de IC naar Groningen; is volgens mij ongeveer even snel als via Hilversum
Heb je dan zo een kabeltje met een rode+witte en een jackplug? Meestal zit de aansluiting dan toch in het dashboardkastje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook wel superblij met mijn vers gekochte aux kabeltje; elke auto had een aux ingang dus ik kon lekker mijn eigen muziek afspelen zonder te klooien met cd's.
Nee jack naar jack. Aansluiting zit meestal ergens dichtbij de 12V aansluiting, de radio, of ergens onder de armsteun.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef guru033 het volgende:
[..]
Heb je dan zo een kabeltje met een rode+witte en een jackplug? Meestal zit de aansluiting dan toch in het dashboardkastje?
Dat is nice, maar ik moet vanuit Almere naar Lelystad. Zometeen nog even 9292'en om te kijken hoe ik dat het beste aan kan pakken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Bus stopt bij Athlon vestiging, ernaast (Veluwekant ofzo). Dat is de lijn naar Hilversum, die pak je, die sluit gelijk aan op de intercity naar Groningen!
Die rode en witte ingangen zitten in (vaak) franse auto's.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef guru033 het volgende:
[..]
Heb je dan zo een kabeltje met een rode+witte en een jackplug? Meestal zit de aansluiting dan toch in het dashboardkastje?
Geen gelul, veel muziek. Lecker!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef joppie_saus het volgende:
Aux kabeltje is ideaal inderdaad. Ik vermaak me trouwens ook vaak wel prima met Slam FM.
Je kan het Easyway-formulier gebruiken, maar ik vermoed dat je naar Wieuwerd moet (ook vanwege de afstand die je moet afleggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Obama het volgende:
Ik moet maandag 392KM afleggen!
Wat moet je doen als er staat dat er geen transportformulieren voor een klant bestaat?
Inderdaad naar Wieuwerd haha,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan het Easyway-formulier gebruiken, maar ik vermoed dat je naar Wieuwerd moet (ook vanwege de afstand die je moet afleggen). Dan staat er speciaal bij dat er geen transportformulieren zijn, dus dat hoef je niks mee te nemen. Die ene keer dat ik naar Wieuwerd reed, had ik zo'n visitekaartje achtergelaten bij de klant waar ik de auto ophaalde en daar m'n naam op gezet.
Krijg nou wat, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wieuwerd heeft tegenwoordig toch wel transportformulieren? ( Ronald_Morien_transportformulier.pdf)
huh er staat toch echt duidelijk in de ritgegevens:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wieuwerd heeft tegenwoordig toch wel transportformulieren? ( Ronald_Morien_transportformulier.pdf)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er om 12.45.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |