abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90935399
Wat ze gisteren deden was ook een mooie streek, ik moest een huurauto ophalen..printen ze zo'n formulier uit waar op staat "auto schadevrij". Toch zat er een hele dikke kras op de tankdop; blijkt dat je altijd maar moet controleren.

Tweede auto ook, op zo'n formulier stonden een paar schaden maar ik vond er veel meer
pi_90935470
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Volgens mij was het dat ik er zelf voor moet zorgen maar durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken. Kan er in de chauffeurshandleiding ook niks over vinden.

Trouwens, blijft degene die de auto afgeeft er bij jullie altijd bij als je de schade opneemt of gaan jullie later een krabbel halen?
pi_90935546
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef CvHof het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Volgens mij was het dat ik er zelf voor moet zorgen maar durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken. Kan er in de chauffeurshandleiding ook niks over vinden.

Trouwens, blijft degene die de auto afgeeft er bij jullie altijd bij als je de schade opneemt of gaan jullie later een krabbel halen?
Ik heb nog nooit gehad dat er iemand mee ging om er bij te blijven met controleren; ik heb zelfs nog nooit iemand gehad die de schades controleerde bij inname/uitgifte
pi_90935663
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef Viezze het volgende:
Wat ze gisteren deden was ook een mooie streek, ik moest een huurauto ophalen..printen ze zo'n formulier uit waar op staat "auto schadevrij". Toch zat er een hele dikke kras op de tankdop; blijkt dat je altijd maar moet controleren.

Tweede auto ook, op zo'n formulier stonden een paar schaden maar ik vond er veel meer
Pas daar inderdaad alsjeblieft mee op inderdaad. Ik heb daar een keer enorm gezeik mee gehad. Komt bij mij wel regelmatig voor moet ik zeggen dat bij mij de nieuwe berijder komt controleren voordat hij de auto in ontvangst neemt.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:08:25 #80
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90935809
Ik heb bij Fleetrent een meneer gehad die net klaar was met de schadecontrole toen ik de auto op kwam halen. Toen gezamenlijk nog een keer de schade bekeken of we niets over het hoofd hadden gezien. Verder heb ik ook nog nooit iemand gehad die mijn geconstateerde schade controleerde voor ondertekening van de inname. Wel heb ik bij het afleveren bij een particulier meegemaakt dat deze de auto ook nog even controleerde, maar nog niet meegemaakt dat ze niet akkoord waren. Als ik de auto bij een bedrijf afleverde geloofden ze het wel.
#26 || Luciano da Silva
pi_90935999
Voor schades idd altijd goed de tijd nemen. Als de klant uit zichzelf niet wil controleren vraag ik het altijd nog even. Zo niet, dan niet. Vanmiddag moest ik in de stromende regen een auto innemen. 1 redelijk grote deuk gevonden en genoteerd. Bij het afleveradres bleek er echter nog een klein deukje te zitten, maar gelukkig had ik me ingedekt door op het formulier te zetten dat het te hard regende voor een volledige inname/check. :)
pi_90936004
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Thrasyllus het volgende:
Ik kan in de openingspost: hiker regio Utrecht/Noord-Holland! Die verhalen over Meerkerk kan ik niet meer dan beamen. Wat een dooie boel daar. Mijn formulier werd afgetekend terwijl die vent aan de telefoon zat.

Wat doen jullie trouwens met het vrijzetten van autos om schade te controleren? Vraag je dat altijd of doe je het zelf?(ik weet dat je het eigenlijk moet laten doen) Je hebt namelijk vaak van die chagrijnen die dat niet willen en het je zelf laten doen.
Ik moest een keer een audi A6 ophalen die op zo'n helling stond bij een autodealer (zo'n helling van de grond naar het dak). Vlak voor de A6 stond een renault en de helling was vrij smal. Ik vroeg dus aan de medewerker (zo'n typische autoverkoper) of hij die renault even weg wou zetten. Hij was echter overtuigd van zijn fantastische rijkunsten, hij zou de A6 wel even wegrijden voor mij. Bij het wegrijden schuurde hij echter met de voorbumper langs die muur. Gevolg: zowel de bumper als de muur waren flink beschadigd. _O-
pi_90936143
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik moest een keer een audi A6 ophalen die op zo'n helling stond bij een autodealer (zo'n helling van de grond naar het dak). Vlak voor de A6 stond een renault en de helling was vrij smal. Ik vroeg dus aan de medewerker (zo'n typische autoverkoper) of hij die renault even weg wou zetten. Hij was echter overtuigd van zijn fantastische rijkunsten, hij zou de A6 wel even wegrijden voor mij. Bij het wegrijden schuurde hij echter met de voorbumper langs die muur. Gevolg: zowel de bumper als de muur waren flink beschadigd. _O-
Prachtig! _O-
pi_90936196
Haha lol _O_
pi_90937086
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef joppie_saus het volgende:
Tegen mij dat ik dan moet vragen of ze hem vrij willen zetten. Je hebt namelijk pas de verantwoordelijkheid over de auto als het innameformulier ondertekend is. Zoiets was het in ieder geval.
Ja dat klopt. Mijn allereerste rit vroeg ik dat en toen deden ze helemaal verontwaardigd. Dat dat nooit gebeurt en dat het ze allemaal veel te veel tijd kost. Ik bleef het echter volhouden, voornamelijk ook omdat dat mijn 1e rit was.
pi_90938354
Gefeliciteerd met je rentree Mallet!
Met schades heb ik nooit zo'n gedoe eigenlijk. Alleen m'n eerste ritje, iemand die niet akkoord ging met de schades die ik gevonden had. Toen zijn we samen nog een keer rond de auto gelopen en uiteindelijk gewoon een handtekening gekregen :Y
pi_90938716
Hoe schrijven jullie je starttijden tegenwoordig op? Voorheen stond er nog gestart vanaf "(bus)station", tegenwoordig staat er alleen station....dus de tijd dat je in de trein stapt schrijf je op ook al moet je een half uur bussen om op het station te komen?
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:25:55 #88
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90939741
Ik doe de tijd dat de trein vertrekt. Ik woon vlakbij station en wordt gebracht of ga met de bus, is amper tien minuutjes.
#26 || Luciano da Silva
pi_90939795
Valet parking / heen-een-weerrijdstudent meldt *
pi_90939843
Maar stel je woont dichtbij een station waar eens in het half uur een trein gaat, zeg om .12 en om .42. Jouw bus heeft om een of andere rede vertraging en je komt om .14 aan op het station en je hebt dus je trein gemist en je moet een half uur wachten. Is je begintijd dan .14 of .42?
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:30:16 #91
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90939939
XX42 want die tijd telt. Bus tellen ze niet meer mee, tenzij het je bus naar je beginadres is. Dat vertelden ze mij laatst aan de telefoon.
#26 || Luciano da Silva
pi_90940077
En als je in je eigen woonplaats iets moet ophalen telt het OV toch sowieso niet mee? :o
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:33:45 #93
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90940140
Zoiets las ik hier inderdaad, maar dat weet ik nog niet zeker. Zie ik wel op mijn loonstrook.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:41:00 #94
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_90940489
Dus als ik het goed begrijp...
Ik moet altijd naar Amersfoort Centraal. Dat is voor mij ongeveer een half uurtje met de bus vanaf mijn huis... Die mag ik dus niet tellen?

Morgen maar weer is een tweetal ritjes!
Hilversum - Groningen
Roden - Bleiswijk
pi_90940924
Nee, dus als je 10 dagen werkt in de maand, loop je mooi zo'n 30 euro mis. 'T is dat ik gewoon naar het station kan fietsen, anders had ik gewoon 'wat ruimer' gewerkt op een dag :')
pi_90942030
Vind het nog steeds vreemd, ik schrijf ook nog altijd vanaf de bus de tijden (zet ik er ook bij), want ik ga bijna nooit met de trein naar mn eerste adres (vaak Rotterdam en omstreken dus is het alleen bus/metro)
pi_90942137
Ja precies, en officieel mag je hem pas meenemen als hij vrijstaat om te controleren, anders moet je hem gewoon weigeren ;) Maar ik heb nog niet gehad dat ie echt compleet ingeklemd stond dat ik niks zag.

Vandaag 1,5uur in Ridderkerk rondgereden tot iemand me van de auto wilde verlossen... Het adres bracht me bij een AH, terwijl ik bij Jumbo moest zijn. Contactpersoon bleek niet te bestaan, en zowel bij Jumbo als bij AH wisten ze niets van een auto af... Na 6x met Joleen gebeld te hebben, was de enige oplossing net zo lang wachten bij de Jumbo tot iemand hem van me wilde hebben. Na een half uur kwam er een bedrijfsleidster naar me toe die na een aantal telefoontjes toch wist wat er mee mocht gebeuren... Gelukkig had ik al zo'n voorgevoel dankzij Google Maps, dus had ik mijn tijden op een uur vertraging ook gepland :) Stond om kwart over 1 in Meerkerk, waar de verhalen inderdaad echt kloppen. Stuk chagrijn wist mij te vertellen dat bushokje 5 minuten lopen was :') Gelukkig was ik voorbereid :P Kwam bij bushalte maar liefst 2 vrouwelijke hikers tegen, maar die waren over typische damesdingen aan het praten dat ik alleen een beetje schaapachtig heb zitten luisteren :')
pi_90944560
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:41 schreef guru033 het volgende:

Hilversum - Groningen

Waar in Hilversum moet je zijn?
pi_90944620
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef Fleauris het volgende:
Vind het nog steeds vreemd, ik schrijf ook nog altijd vanaf de bus de tijden (zet ik er ook bij), want ik ga bijna nooit met de trein naar mn eerste adres (vaak Rotterdam en omstreken dus is het alleen bus/metro)
En jij merkt geen verschil op in je salaris?
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:10:52 #100
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_90944684
Ik houd alle uren in een gedetailleerd excelbestand bij. Mij beduvelen ze niet.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')