Ik heb nog nooit gehad dat er iemand mee ging om er bij te blijven met controleren; ik heb zelfs nog nooit iemand gehad die de schades controleerde bij inname/uitgiftequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef CvHof het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Volgens mij was het dat ik er zelf voor moet zorgen maar durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken. Kan er in de chauffeurshandleiding ook niks over vinden.
Trouwens, blijft degene die de auto afgeeft er bij jullie altijd bij als je de schade opneemt of gaan jullie later een krabbel halen?
Pas daar inderdaad alsjeblieft mee op inderdaad. Ik heb daar een keer enorm gezeik mee gehad. Komt bij mij wel regelmatig voor moet ik zeggen dat bij mij de nieuwe berijder komt controleren voordat hij de auto in ontvangst neemt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef Viezze het volgende:
Wat ze gisteren deden was ook een mooie streek, ik moest een huurauto ophalen..printen ze zo'n formulier uit waar op staat "auto schadevrij". Toch zat er een hele dikke kras op de tankdop; blijkt dat je altijd maar moet controleren.
Tweede auto ook, op zo'n formulier stonden een paar schaden maar ik vond er veel meer
Ik moest een keer een audi A6 ophalen die op zo'n helling stond bij een autodealer (zo'n helling van de grond naar het dak). Vlak voor de A6 stond een renault en de helling was vrij smal. Ik vroeg dus aan de medewerker (zo'n typische autoverkoper) of hij die renault even weg wou zetten. Hij was echter overtuigd van zijn fantastische rijkunsten, hij zou de A6 wel even wegrijden voor mij. Bij het wegrijden schuurde hij echter met de voorbumper langs die muur. Gevolg: zowel de bumper als de muur waren flink beschadigd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Thrasyllus het volgende:
Ik kan in de openingspost: hiker regio Utrecht/Noord-Holland! Die verhalen over Meerkerk kan ik niet meer dan beamen. Wat een dooie boel daar. Mijn formulier werd afgetekend terwijl die vent aan de telefoon zat.
Wat doen jullie trouwens met het vrijzetten van autos om schade te controleren? Vraag je dat altijd of doe je het zelf?(ik weet dat je het eigenlijk moet laten doen) Je hebt namelijk vaak van die chagrijnen die dat niet willen en het je zelf laten doen.
Prachtig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik moest een keer een audi A6 ophalen die op zo'n helling stond bij een autodealer (zo'n helling van de grond naar het dak). Vlak voor de A6 stond een renault en de helling was vrij smal. Ik vroeg dus aan de medewerker (zo'n typische autoverkoper) of hij die renault even weg wou zetten. Hij was echter overtuigd van zijn fantastische rijkunsten, hij zou de A6 wel even wegrijden voor mij. Bij het wegrijden schuurde hij echter met de voorbumper langs die muur. Gevolg: zowel de bumper als de muur waren flink beschadigd.
Ja dat klopt. Mijn allereerste rit vroeg ik dat en toen deden ze helemaal verontwaardigd. Dat dat nooit gebeurt en dat het ze allemaal veel te veel tijd kost. Ik bleef het echter volhouden, voornamelijk ook omdat dat mijn 1e rit was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef joppie_saus het volgende:
Tegen mij dat ik dan moet vragen of ze hem vrij willen zetten. Je hebt namelijk pas de verantwoordelijkheid over de auto als het innameformulier ondertekend is. Zoiets was het in ieder geval.
En jij merkt geen verschil op in je salaris?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef Fleauris het volgende:
Vind het nog steeds vreemd, ik schrijf ook nog altijd vanaf de bus de tijden (zet ik er ook bij), want ik ga bijna nooit met de trein naar mn eerste adres (vaak Rotterdam en omstreken dus is het alleen bus/metro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |