abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90918501
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Viezze het volgende:
Athlon is chill, geen schade controleren ^O^
Inderdaad. ^O^

Wat heeft een Opel Combo een lange remweg zeg. Ik ben gisteren bijna op een auto geklapt in de file. Ik remde niet eens heel hard, maar de wielen blokkeerden meteen. |:(
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:12:16 #52
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90919082
Voor Arval hoefde ik ook geen schade te controleren..Was ook wel fijn.
#26 || Luciano da Silva
pi_90924245
Omdat ik voor Easyway te oud werd als hiker moet ik binnenkort weer naar Breda om als privé chauffeur te solliciteren. Vroeg me af of hier meer (ex)hikers zijn die hier ervaring mee hebben. Stelt de rijtest en sollicitatie weer net zo weinig voor? Behalve dat je een route moet voorbereiden? En hoe bevalt het werk als privé chauffeur, leuker of minder dan hiken?
pi_90925768
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef rick1111 het volgende:
Omdat ik voor Easyway te oud werd als hiker moet ik binnenkort weer naar Breda om als privé chauffeur te solliciteren. Vroeg me af of hier meer (ex)hikers zijn die hier ervaring mee hebben. Stelt de rijtest en sollicitatie weer net zo weinig voor? Behalve dat je een route moet voorbereiden? En hoe bevalt het werk als privé chauffeur, leuker of minder dan hiken?
Voor zover we weten zit hier geen privéchauffeur in dit topic. Er is was er wel een maar die is gestopt: rene90, nu nog actief in het West-Brabant topic (zie mijn sig).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_90927985
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef rick1111 het volgende:
Toevallig. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik krijg namelijk als het goed is vandaag te horen of ik opnieuw word aangenomen als hiker. Privéchauffeur is voor mij persoonlijk geen optie en ik hoop echt dat ik terug kan komen. Ik zou echt teleurgesteld zijn als dit niet het geval zou zijn.

Edit: Ik ben vanaf februari weer van de partij!

Wat betreft de rijtest voor privéchauffeurs.. Ik weet dat ze daar wel strenger letten op je rijstijl. Het gaat er namelijk om dat je de klant zo comfortabel mogelijk van A naar B kan brengen. Volgens mij houdt dit in dat je nog meer moet anticiperen en subtiel van rijbaan moet kunnen wisselen e.d.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mallet op 06-01-2011 13:47:01 ]
pi_90929298
Dubbel
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:32:19 #57
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90931454
Hopelijk belt EasyWay vanmiddag nog even. Heb wel even zin om te werken.
#26 || Luciano da Silva
pi_90932122
Ik ben om 10 uur al gebeld voor morgen:)

btw, ik probeerde gisteren mijn ritbon online in te leveren en die geeft steeds een foutmelding als ik op verstuur druk en vandaag was dat ook het geval. Iemand anders ook problemen?
pi_90932158
Welke foutmelding geeft hij? Je moet bij bijna alles wat invullen, ook bij onkosten etc. Toen ik overal een 0 invulde deed hij het bij mij wel..
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:45:57 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90932195
Regio Groningen is volgens mij altijd wel wat rustiger... Anders bel ik zelf wel tegen 5 uur..
#26 || Luciano da Silva
pi_90932243
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik ben om 10 uur al gebeld voor morgen:)

btw, ik probeerde gisteren mijn ritbon online in te leveren en die geeft steeds een foutmelding als ik op verstuur druk en vandaag was dat ook het geval. Iemand anders ook problemen?
Ja zelfde probleem hier. Ga het zo nog even proberen met kleinere bestanden, misschien helpt dat. Krijg melding zowel met Chrome als met IE. Anders maar weer via gewone post.

Vandaag twee ritjes gehad. Nieuwegein -> Breda in een Polo van een dag oud en Dordt -> Meerkerk in een V50. Van die verhalen hier is niets gelogen over Meerkerk, wat een pret daar :P Wel weer drie EW-ers getroffen bij 1 bushalte.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:48:01 #62
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90932295
Hehe, wat heb je meegemaakt dan :D
#26 || Luciano da Silva
pi_90932446
Kwam het 'kantoortje' binnen, andere EW-er was er ook net en zijn papier werd net gecontroleerd. Werd begroet door een uitgestoken hand.. niet om hem te schudden maar om mijn papier aan te pakken. Geen woord gezegd verder alleen bij mijn vertrek mompelde persoon in kwestie iets:P
pi_90932676
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef joppie_saus het volgende:
Regio Groningen is volgens mij altijd wel wat rustiger... Anders bel ik zelf wel tegen 5 uur..
Volgens mij word je altijd wel later gebeld, staat ook in een reactie van EW op facebook. Eergisteren werd ik om 11 uur al gebeld, dat was wel ideaal :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:57:42 #65
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90932731
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef CvHof het volgende:
Kwam het 'kantoortje' binnen, andere EW-er was er ook net en zijn papier werd net gecontroleerd. Werd begroet door een uitgestoken hand.. niet om hem te schudden maar om mijn papier aan te pakken. Geen woord gezegd verder alleen bij mijn vertrek mompelde persoon in kwestie iets:P
Ja, dat is wel standaard inderdaad. Geen idee wat onze voorgangers fout gedaan hebben dat ze zo doen :9

En Viezze, ja, meestal later inderdaad, al was het vorige week kwart voor 1.
#26 || Luciano da Silva
pi_90933883
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:46 schreef CvHof het volgende:

[..]

Ja zelfde probleem hier. Ga het zo nog even proberen met kleinere bestanden, misschien helpt dat. Krijg melding zowel met Chrome als met IE. Anders maar weer via gewone post.

Oplossing werkt. Blijkbaar kun je max. X MB bijvoegen en mijn ritbonnen van 2.5 MB zullen wel te groot zijn geweest. Verkleinen lost het probleem op.
pi_90934763
Ik kan in de openingspost: hiker regio Utrecht/Noord-Holland! Die verhalen over Meerkerk kan ik niet meer dan beamen. Wat een dooie boel daar. Mijn formulier werd afgetekend terwijl die vent aan de telefoon zat.

Wat doen jullie trouwens met het vrijzetten van autos om schade te controleren? Vraag je dat altijd of doe je het zelf?(ik weet dat je het eigenlijk moet laten doen) Je hebt namelijk vaak van die chagrijnen die dat niet willen en het je zelf laten doen.
pi_90934895
Zo vandaag weer 9 uur. Dadelijk is ff kijken of het online invullen van de ritbonnen goed gaat.

Ik reed vannochtend op een Ringweg met flitspalen bij stoplichten. Het licht sprong echter net op oranje, maar voor mn gevoel was ik al te dichtbij om nog op tijd stil te kunnen staan. Dus gas bij en door oranje, denk ik. Want ik zag wel een flits, maar 3 meter rechts achter mij reed ook nog een auto door oranje (of rood dus). Nu maar hopen dat hij het was, anders heb ik 2 dagen voor noppes gewerkt :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:51:12 #69
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90934936
Nog niet in die situatie geweest. Als ik een auto ophaalde ergens kreeg ik gelijk te horen dat ze hem even vrij zouden zetten voor mij.
#26 || Luciano da Silva
pi_90935026
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef RocketRonny het volgende:
Zo vandaag weer 9 uur. Dadelijk is ff kijken of het online invullen van de ritbonnen goed gaat.

Ik reed vannochtend op een Ringweg met flitspalen bij stoplichten. Het licht sprong echter net op oranje, maar voor mn gevoel was ik al te dichtbij om nog op tijd stil te kunnen staan. Dus gas bij en door oranje, denk ik. Want ik zag wel een flits, maar 3 meter rechts achter mij reed ook nog een auto door oranje (of rood dus). Nu maar hopen dat hij het was, anders heb ik 2 dagen voor noppes gewerkt :P
Oei, dat zijn dure boetes.
pi_90935038
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:51 schreef joppie_saus het volgende:
Nog niet in die situatie geweest. Als ik een auto ophaalde ergens kreeg ik gelijk te horen dat ze hem even vrij zouden zetten voor mij.
Oh ik doe dat altijd zelf, maar mag dat officieel niet dan? Kunnen ze dan zeggen dat jij schade hebt gereden ofzo?
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:54:45 #72
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90935139
Ik weet het eigenlijk niet, maar toen ik sollicitatie had werd mij op het hart gedrukt dit soort dingen te laten doen.
#26 || Luciano da Silva
pi_90935238
Dat zeiden ze bij mij inderdaad ook..je hebt officieel nog niet de verantwoordelijkheid over de auto.
pi_90935252
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet, maar toen ik sollicitatie had werd mij op het hart gedrukt dit soort dingen te laten doen.
Als ik terugdenk kan ik mij herinneren dat er tegen mij ook gezegd is dat ik altijd ervoor moet zorgen dat ik goed om de auto heen kan lopen en dat ik hem anders (geloof ik) vrij moet zetten.
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:58:26 #75
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90935317
Tegen mij dat ik dan moet vragen of ze hem vrij willen zetten. Je hebt namelijk pas de verantwoordelijkheid over de auto als het innameformulier ondertekend is. Zoiets was het in ieder geval.
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')