Inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Viezze het volgende:
Athlon is chill, geen schade controleren
Voor zover we weten zit hier geen privéchauffeur in dit topic. Er is was er wel een maar die is gestopt: rene90, nu nog actief in het West-Brabant topic (zie mijn sig).quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef rick1111 het volgende:
Omdat ik voor Easyway te oud werd als hiker moet ik binnenkort weer naar Breda om als privé chauffeur te solliciteren. Vroeg me af of hier meer (ex)hikers zijn die hier ervaring mee hebben. Stelt de rijtest en sollicitatie weer net zo weinig voor? Behalve dat je een route moet voorbereiden? En hoe bevalt het werk als privé chauffeur, leuker of minder dan hiken?
Toevallig. Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef rick1111 het volgende:
Omdat ik voor Easyway te oud werd als hiker moet ik binnenkort weer naar Breda om als privé chauffeur te solliciteren. Vroeg me af of hier meer (ex)hikers zijn die hier ervaring mee hebben. Stelt de rijtest en sollicitatie weer net zo weinig voor? Behalve dat je een route moet voorbereiden? En hoe bevalt het werk als privé chauffeur, leuker of minder dan hiken?
Ja zelfde probleem hier. Ga het zo nog even proberen met kleinere bestanden, misschien helpt dat. Krijg melding zowel met Chrome als met IE. Anders maar weer via gewone post.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik ben om 10 uur al gebeld voor morgen:)
btw, ik probeerde gisteren mijn ritbon online in te leveren en die geeft steeds een foutmelding als ik op verstuur druk en vandaag was dat ook het geval. Iemand anders ook problemen?
Volgens mij word je altijd wel later gebeld, staat ook in een reactie van EW op facebook. Eergisteren werd ik om 11 uur al gebeld, dat was wel ideaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef joppie_saus het volgende:
Regio Groningen is volgens mij altijd wel wat rustiger... Anders bel ik zelf wel tegen 5 uur..
Ja, dat is wel standaard inderdaad. Geen idee wat onze voorgangers fout gedaan hebben dat ze zo doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef CvHof het volgende:
Kwam het 'kantoortje' binnen, andere EW-er was er ook net en zijn papier werd net gecontroleerd. Werd begroet door een uitgestoken hand.. niet om hem te schudden maar om mijn papier aan te pakken. Geen woord gezegd verder alleen bij mijn vertrek mompelde persoon in kwestie iets:P
Oplossing werkt. Blijkbaar kun je max. X MB bijvoegen en mijn ritbonnen van 2.5 MB zullen wel te groot zijn geweest. Verkleinen lost het probleem op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:46 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja zelfde probleem hier. Ga het zo nog even proberen met kleinere bestanden, misschien helpt dat. Krijg melding zowel met Chrome als met IE. Anders maar weer via gewone post.
Oei, dat zijn dure boetes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef RocketRonny het volgende:
Zo vandaag weer 9 uur. Dadelijk is ff kijken of het online invullen van de ritbonnen goed gaat.
Ik reed vannochtend op een Ringweg met flitspalen bij stoplichten. Het licht sprong echter net op oranje, maar voor mn gevoel was ik al te dichtbij om nog op tijd stil te kunnen staan. Dus gas bij en door oranje, denk ik. Want ik zag wel een flits, maar 3 meter rechts achter mij reed ook nog een auto door oranje (of rood dus). Nu maar hopen dat hij het was, anders heb ik 2 dagen voor noppes gewerkt
Oh ik doe dat altijd zelf, maar mag dat officieel niet dan? Kunnen ze dan zeggen dat jij schade hebt gereden ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:51 schreef joppie_saus het volgende:
Nog niet in die situatie geweest. Als ik een auto ophaalde ergens kreeg ik gelijk te horen dat ze hem even vrij zouden zetten voor mij.
Als ik terugdenk kan ik mij herinneren dat er tegen mij ook gezegd is dat ik altijd ervoor moet zorgen dat ik goed om de auto heen kan lopen en dat ik hem anders (geloof ik) vrij moet zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet, maar toen ik sollicitatie had werd mij op het hart gedrukt dit soort dingen te laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |