Inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Viezze het volgende:
Athlon is chill, geen schade controleren
Voor zover we weten zit hier geen privéchauffeur in dit topic. Er is was er wel een maar die is gestopt: rene90, nu nog actief in het West-Brabant topic (zie mijn sig).quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef rick1111 het volgende:
Omdat ik voor Easyway te oud werd als hiker moet ik binnenkort weer naar Breda om als privé chauffeur te solliciteren. Vroeg me af of hier meer (ex)hikers zijn die hier ervaring mee hebben. Stelt de rijtest en sollicitatie weer net zo weinig voor? Behalve dat je een route moet voorbereiden? En hoe bevalt het werk als privé chauffeur, leuker of minder dan hiken?
Toevallig. Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef rick1111 het volgende:
Omdat ik voor Easyway te oud werd als hiker moet ik binnenkort weer naar Breda om als privé chauffeur te solliciteren. Vroeg me af of hier meer (ex)hikers zijn die hier ervaring mee hebben. Stelt de rijtest en sollicitatie weer net zo weinig voor? Behalve dat je een route moet voorbereiden? En hoe bevalt het werk als privé chauffeur, leuker of minder dan hiken?
Ja zelfde probleem hier. Ga het zo nog even proberen met kleinere bestanden, misschien helpt dat. Krijg melding zowel met Chrome als met IE. Anders maar weer via gewone post.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik ben om 10 uur al gebeld voor morgen:)
btw, ik probeerde gisteren mijn ritbon online in te leveren en die geeft steeds een foutmelding als ik op verstuur druk en vandaag was dat ook het geval. Iemand anders ook problemen?
Volgens mij word je altijd wel later gebeld, staat ook in een reactie van EW op facebook. Eergisteren werd ik om 11 uur al gebeld, dat was wel ideaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef joppie_saus het volgende:
Regio Groningen is volgens mij altijd wel wat rustiger... Anders bel ik zelf wel tegen 5 uur..
Ja, dat is wel standaard inderdaad. Geen idee wat onze voorgangers fout gedaan hebben dat ze zo doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef CvHof het volgende:
Kwam het 'kantoortje' binnen, andere EW-er was er ook net en zijn papier werd net gecontroleerd. Werd begroet door een uitgestoken hand.. niet om hem te schudden maar om mijn papier aan te pakken. Geen woord gezegd verder alleen bij mijn vertrek mompelde persoon in kwestie iets:P
Oplossing werkt. Blijkbaar kun je max. X MB bijvoegen en mijn ritbonnen van 2.5 MB zullen wel te groot zijn geweest. Verkleinen lost het probleem op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:46 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja zelfde probleem hier. Ga het zo nog even proberen met kleinere bestanden, misschien helpt dat. Krijg melding zowel met Chrome als met IE. Anders maar weer via gewone post.
Oei, dat zijn dure boetes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef RocketRonny het volgende:
Zo vandaag weer 9 uur. Dadelijk is ff kijken of het online invullen van de ritbonnen goed gaat.
Ik reed vannochtend op een Ringweg met flitspalen bij stoplichten. Het licht sprong echter net op oranje, maar voor mn gevoel was ik al te dichtbij om nog op tijd stil te kunnen staan. Dus gas bij en door oranje, denk ik. Want ik zag wel een flits, maar 3 meter rechts achter mij reed ook nog een auto door oranje (of rood dus). Nu maar hopen dat hij het was, anders heb ik 2 dagen voor noppes gewerkt
Oh ik doe dat altijd zelf, maar mag dat officieel niet dan? Kunnen ze dan zeggen dat jij schade hebt gereden ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:51 schreef joppie_saus het volgende:
Nog niet in die situatie geweest. Als ik een auto ophaalde ergens kreeg ik gelijk te horen dat ze hem even vrij zouden zetten voor mij.
Als ik terugdenk kan ik mij herinneren dat er tegen mij ook gezegd is dat ik altijd ervoor moet zorgen dat ik goed om de auto heen kan lopen en dat ik hem anders (geloof ik) vrij moet zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet, maar toen ik sollicitatie had werd mij op het hart gedrukt dit soort dingen te laten doen.
Ik heb nog nooit gehad dat er iemand mee ging om er bij te blijven met controleren; ik heb zelfs nog nooit iemand gehad die de schades controleerde bij inname/uitgiftequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef CvHof het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Volgens mij was het dat ik er zelf voor moet zorgen maar durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken. Kan er in de chauffeurshandleiding ook niks over vinden.
Trouwens, blijft degene die de auto afgeeft er bij jullie altijd bij als je de schade opneemt of gaan jullie later een krabbel halen?
Pas daar inderdaad alsjeblieft mee op inderdaad. Ik heb daar een keer enorm gezeik mee gehad. Komt bij mij wel regelmatig voor moet ik zeggen dat bij mij de nieuwe berijder komt controleren voordat hij de auto in ontvangst neemt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef Viezze het volgende:
Wat ze gisteren deden was ook een mooie streek, ik moest een huurauto ophalen..printen ze zo'n formulier uit waar op staat "auto schadevrij". Toch zat er een hele dikke kras op de tankdop; blijkt dat je altijd maar moet controleren.
Tweede auto ook, op zo'n formulier stonden een paar schaden maar ik vond er veel meer
Ik moest een keer een audi A6 ophalen die op zo'n helling stond bij een autodealer (zo'n helling van de grond naar het dak). Vlak voor de A6 stond een renault en de helling was vrij smal. Ik vroeg dus aan de medewerker (zo'n typische autoverkoper) of hij die renault even weg wou zetten. Hij was echter overtuigd van zijn fantastische rijkunsten, hij zou de A6 wel even wegrijden voor mij. Bij het wegrijden schuurde hij echter met de voorbumper langs die muur. Gevolg: zowel de bumper als de muur waren flink beschadigd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Thrasyllus het volgende:
Ik kan in de openingspost: hiker regio Utrecht/Noord-Holland! Die verhalen over Meerkerk kan ik niet meer dan beamen. Wat een dooie boel daar. Mijn formulier werd afgetekend terwijl die vent aan de telefoon zat.
Wat doen jullie trouwens met het vrijzetten van autos om schade te controleren? Vraag je dat altijd of doe je het zelf?(ik weet dat je het eigenlijk moet laten doen) Je hebt namelijk vaak van die chagrijnen die dat niet willen en het je zelf laten doen.
Prachtig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik moest een keer een audi A6 ophalen die op zo'n helling stond bij een autodealer (zo'n helling van de grond naar het dak). Vlak voor de A6 stond een renault en de helling was vrij smal. Ik vroeg dus aan de medewerker (zo'n typische autoverkoper) of hij die renault even weg wou zetten. Hij was echter overtuigd van zijn fantastische rijkunsten, hij zou de A6 wel even wegrijden voor mij. Bij het wegrijden schuurde hij echter met de voorbumper langs die muur. Gevolg: zowel de bumper als de muur waren flink beschadigd.
Ja dat klopt. Mijn allereerste rit vroeg ik dat en toen deden ze helemaal verontwaardigd. Dat dat nooit gebeurt en dat het ze allemaal veel te veel tijd kost. Ik bleef het echter volhouden, voornamelijk ook omdat dat mijn 1e rit was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef joppie_saus het volgende:
Tegen mij dat ik dan moet vragen of ze hem vrij willen zetten. Je hebt namelijk pas de verantwoordelijkheid over de auto als het innameformulier ondertekend is. Zoiets was het in ieder geval.
En jij merkt geen verschil op in je salaris?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef Fleauris het volgende:
Vind het nog steeds vreemd, ik schrijf ook nog altijd vanaf de bus de tijden (zet ik er ook bij), want ik ga bijna nooit met de trein naar mn eerste adres (vaak Rotterdam en omstreken dus is het alleen bus/metro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |