Soms is via lelystad (en dan de 315 naar Groningen) de snelste optie. Ik heb dat een paar keer gedaan, maar 2,5 uur in de bus duren veel langer dan 2,5 uur in de trein.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik had de 2.0D, die was wel oke. Maar de auto zelf, heerlijktoen de muziek stopte viel me op hoe stil hij eigenlijk was, zelfs met 120kmh.
Echt vet dat je een S63 hebt gereden, echt brute wagens. Ik heb een keer meegereden in een CLS63, die dingen blijven maar gaan. Jammer dat het niet zo ver was
Ik was vandaag ook wel superblij met mijn vers gekochte aux kabeltje; elke auto had een aux ingang dus ik kon lekker mijn eigen muziek afspelen zonder te klooien met cd's.
@joppie_saus, wat ook nog kan is de bus naar Nijkerk nemen, dan de trein naar Zwolle en daar overstappen op de IC naar Groningen; is volgens mij ongeveer even snel als via Hilversum
Heb je dan zo een kabeltje met een rode+witte en een jackplug? Meestal zit de aansluiting dan toch in het dashboardkastje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook wel superblij met mijn vers gekochte aux kabeltje; elke auto had een aux ingang dus ik kon lekker mijn eigen muziek afspelen zonder te klooien met cd's.
Nee jack naar jack. Aansluiting zit meestal ergens dichtbij de 12V aansluiting, de radio, of ergens onder de armsteun.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef guru033 het volgende:
[..]
Heb je dan zo een kabeltje met een rode+witte en een jackplug? Meestal zit de aansluiting dan toch in het dashboardkastje?
Dat is nice, maar ik moet vanuit Almere naar Lelystad. Zometeen nog even 9292'en om te kijken hoe ik dat het beste aan kan pakken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Bus stopt bij Athlon vestiging, ernaast (Veluwekant ofzo). Dat is de lijn naar Hilversum, die pak je, die sluit gelijk aan op de intercity naar Groningen!
Die rode en witte ingangen zitten in (vaak) franse auto's.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef guru033 het volgende:
[..]
Heb je dan zo een kabeltje met een rode+witte en een jackplug? Meestal zit de aansluiting dan toch in het dashboardkastje?
Geen gelul, veel muziek. Lecker!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef joppie_saus het volgende:
Aux kabeltje is ideaal inderdaad. Ik vermaak me trouwens ook vaak wel prima met Slam FM.
Je kan het Easyway-formulier gebruiken, maar ik vermoed dat je naar Wieuwerd moet (ook vanwege de afstand die je moet afleggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Obama het volgende:
Ik moet maandag 392KM afleggen!
Wat moet je doen als er staat dat er geen transportformulieren voor een klant bestaat?
Inderdaad naar Wieuwerd haha,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan het Easyway-formulier gebruiken, maar ik vermoed dat je naar Wieuwerd moet (ook vanwege de afstand die je moet afleggen). Dan staat er speciaal bij dat er geen transportformulieren zijn, dus dat hoef je niks mee te nemen. Die ene keer dat ik naar Wieuwerd reed, had ik zo'n visitekaartje achtergelaten bij de klant waar ik de auto ophaalde en daar m'n naam op gezet.
Krijg nou wat, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wieuwerd heeft tegenwoordig toch wel transportformulieren? ( Ronald_Morien_transportformulier.pdf)
huh er staat toch echt duidelijk in de ritgegevens:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wieuwerd heeft tegenwoordig toch wel transportformulieren? ( Ronald_Morien_transportformulier.pdf)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er om 12.45.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |