quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je dan maar op 70% zit van wat je nu hebt
have funquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeeel lang
* littledrummergirl zoekt haar zachtste handdoekje en haar lekkerste douchegel
Wel nog even toevoegen dat ik om 8 uur heb ontbeten en daarna weer terug mijn bed in gekropen om keihard te lezen/leren voor persoonlijke ontwikkeling.quote:
zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijdje gedaan, word je niet vrolijk van
Rest van de dag vrij nu? Of heb je meer lessen?quote:
quote:
Nee, ik heb straks weer lesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rest van de dag vrij nu? Of heb je meer lessen?
Nogalquote:
Phoe, dat mis ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb straks weer lesDe hele dag nog.
quote:
geen mannenpoten aan mijn lijfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, allemaal handjes aan heatwave
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij láát je kont altijd afvegen?
dat klinkt zekerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar daar ga ik ook geen moeite mee hebben hoor.
Ik zei toch niet dat het allemaal mannenpootjes waren?quote:
Door een Poolse schoonmaakster zekerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik ben mijn mailbox aan het opschonen en alle verzonden berichten aan het verwijderen en zo... kom ik er een hele pleur naar mijn ex tegen. En dan wint de nieuwsgierigheid en ga je ze lezen he
nee, maar STING is toch een vent geloof ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat het allemaal mannenpootjes waren?
Ja, zeg dat mijn nieuwsgierige aardquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je ook niet doenJe brengt me wel op een idee trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |