Bij games is het nog niet gelukt, die moet je gewoon kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... tja. Ik denk dat er altijd wel een manier gevonden zal worden om het betalen te kunnen omzeilen
Welke games?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij games is het nog niet gelukt, die moet je gewoon kopen.
Op pc? of op Android, maakt niet uit eigenlijk, want die kan je beide gewoon illegaal downloaden hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij games is het nog niet gelukt, die moet je gewoon kopen.
Ja maar om nou alleen maar singleplayer te gaan doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef isolonl het volgende:
[..]
Op pc? of op Android, maakt niet uit eigenlijk, want die kan je beide gewoon illegaal downloaden hoor.
Ik moest eventjes lachen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef isolonl het volgende:
[..]
Wtf? ooit gehoord van thepiratebay.org? of nieuwsgroepen?
Je kan op cracked servers spelen? elke game word altijd gekraakt op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar om nou alleen maar singleplayer te gaan doen.
Ditquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef isolonl het volgende:
[..]
Wtf? ooit gehoord van thepiratebay.org? of nieuwsgroepen?
Ja maar cracked servers zijn aids.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef isolonl het volgende:
[..]
Je kan op cracked servers spelen? elke game word altijd gekraakt op een gegeven moment.
Aan elk voordeel zit z'n nadeel. Je kiest er uiteindlijk voor, niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar cracked servers zijn aids.
Als je een match gaat spelen is dat ook nooit in een cracked server. WoW kan je ook niet op een cracked server doen. (Private servers zijn kut)
Precies de keuze is aan jou, de mogelijkheid is er althans wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan elk voordeel zit z'n nadeel. Je kiest er uiteindlijk voor, niet?
Lijkt me dat je daarmee de auteursrechten schend? Of heeft die z'n app daar zelf gratis aangeboden, terwijl'ie op de Appstore (of de android-variant dan) wel wordt verkocht?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef isolonl het volgende:
[..]
Ja jij kan gewoon Applanet downloaden, legaal, en staan betaalde apps gratis op
maar de iPhone is kut met appsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef ToT het volgende:
Drivers en sync voor de Magic op de PC geïnstalleerd, maar toch wordt het kreng niet herkend!
Edit:Modderfokker! Ik moet een app van de market downloaden om iets vanaf de SD-kaart te kunnen installeren. HTC Sync werkt niet voor applicaties!
Ja heerlijk openquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee maar het is Android, dan maakt het niet uit want dat is open.
Zo open dat de providers allemaal leuke apps kunnen installeren en Android mooi kunnen branden!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |