Bij games is het nog niet gelukt, die moet je gewoon kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... tja. Ik denk dat er altijd wel een manier gevonden zal worden om het betalen te kunnen omzeilen
Welke games?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij games is het nog niet gelukt, die moet je gewoon kopen.
Op pc? of op Android, maakt niet uit eigenlijk, want die kan je beide gewoon illegaal downloaden hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij games is het nog niet gelukt, die moet je gewoon kopen.
Ja maar om nou alleen maar singleplayer te gaan doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef isolonl het volgende:
[..]
Op pc? of op Android, maakt niet uit eigenlijk, want die kan je beide gewoon illegaal downloaden hoor.
Ik moest eventjes lachen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef isolonl het volgende:
[..]
Wtf? ooit gehoord van thepiratebay.org? of nieuwsgroepen?
Je kan op cracked servers spelen? elke game word altijd gekraakt op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar om nou alleen maar singleplayer te gaan doen.
Ditquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef isolonl het volgende:
[..]
Wtf? ooit gehoord van thepiratebay.org? of nieuwsgroepen?
Ja maar cracked servers zijn aids.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef isolonl het volgende:
[..]
Je kan op cracked servers spelen? elke game word altijd gekraakt op een gegeven moment.
Aan elk voordeel zit z'n nadeel. Je kiest er uiteindlijk voor, niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar cracked servers zijn aids.
Als je een match gaat spelen is dat ook nooit in een cracked server. WoW kan je ook niet op een cracked server doen. (Private servers zijn kut)
Precies de keuze is aan jou, de mogelijkheid is er althans wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan elk voordeel zit z'n nadeel. Je kiest er uiteindlijk voor, niet?
Lijkt me dat je daarmee de auteursrechten schend? Of heeft die z'n app daar zelf gratis aangeboden, terwijl'ie op de Appstore (of de android-variant dan) wel wordt verkocht?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef isolonl het volgende:
[..]
Ja jij kan gewoon Applanet downloaden, legaal, en staan betaalde apps gratis op
maar de iPhone is kut met appsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef ToT het volgende:
Drivers en sync voor de Magic op de PC geïnstalleerd, maar toch wordt het kreng niet herkend!
Edit:Modderfokker! Ik moet een app van de market downloaden om iets vanaf de SD-kaart te kunnen installeren. HTC Sync werkt niet voor applicaties!
Ja heerlijk openquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee maar het is Android, dan maakt het niet uit want dat is open.
Zo open dat de providers allemaal leuke apps kunnen installeren en Android mooi kunnen branden!quote:
Ja en jij het er net zo hard weer kan afhalen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zo open dat de providers allemaal leuke apps kunnen installeren en Android mooi kunnen branden!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dus je kan niet zeggen dat een Rolls Royce beter rijcomfort heeft dan een Lada. Tuurlijk man, geloof je het zelf. Sjongejonge
Wie heeft het nou weer over racen op een circuit? Wie doet dat uberhaupt, 0,5% van de automobilisten? Ik heb het over normaal rijgedrag, is dat nou zo moeilijk te snappen? Hoe je het wendt of keert, een Rolls Royce biedt nou eenmaal beter rijcomfort dan een Lada. Rijcomfort is prima objectief te vergelijken. Net als gebruiksgemak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik probeer je uit te leggen dat zaken afhankelijk zijn van jouw individuele wensen en eisen van een product.
Als jij praktisch met Facebook aan de slag wil, of met kennissen en vrienden uit het buitenland wil cammen zonder de laptop aan te slingeren kan ik prima uit de voeten met een willekeurige tablet die de helft kost van een iPad.
Daarnaast kun je niet-Apple spul veel meer en makkelijker customizen. Meer widgets beschikbaar, meer open enz enz. Veelal gratis ook.
Gebruikersgemak is afhankelijk van datgene wat jij als gebruiker voor ogen hebt. Zelfde verhaal als met auto's. Kun jij zeggen jaaaaaaaaaa een Rolls rijdt nou eenmaal beter. Wellicht ja! Als je een toertocht gaat houden. Als je een stuk wilt racen op een circuit wilt ben je meer gebaat bij een flexibeler onderstel en een lichtere auto.
Heb jij ooit in een lada gereden en in een rolls royce?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over racen op een circuit? Wie doet dat uberhaupt, 0,5% van de automobilisten? Ik heb het over normaal rijgedrag, is dat nou zo moeilijk te snappen? Hoe je het wendt of keert, een Rolls Royce biedt nou eenmaal beter rijcomfort dan een Lada. Rijcomfort is prima objectief te vergelijken. Net als gebruiksgemak.
Je snapt het hele punt niet. Als jij met je 1m Rolls het circuit opgaat verlies je het van elke random Lotus van 65k omdat je rijdt in een auto van 2500+ kg en de bochten niet fatsoenlijk kunt nemen. Daarnaast zal je ervaren dat die auto nauwelijks op de weg te houden is door zijn extreme gewicht. Dat gaat vanzelfsprekend ten koste van je rijcomfort op dat momentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef HeatWave het volgende:
Je maakt een mooie vergelijking.
Een Rolls Royce is namelijk zowel een auto om van a naar b te komen, maar het zijn over het algemeen ook waanzinnig snelle bakken met een fenomenale wegligging.
Natuurlijk kan je NOG betere sportauto's vinden, maar een auto die en praktisch EN snel is, dat vind je niet zo snel.
Ook op het circuit zal de Rolls Royce een beter rijcomfort hebben dan een Lada. Of een Lotus voor mijn part. Je zal wellicht geen wedstrijd winnen, maar het rijcomfort zal beter zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je snapt het hele punt niet. Als jij met je 1m Rolls het circuit opgaat verlies je het van elke random Lotus van 65k omdat je rijdt in een auto van 2500+ kg en de bochten niet fatsoenlijk kunt nemen. Daarnaast zal je ervaren dat die auto nauwelijks op de weg te houden is door zijn extreme gewicht. Dat gaat vanzelfsprekend ten koste van je rijcomfort op dat moment
Dus terugkomend op de Apple vs Android discussie is hetgeen je als gebruiker wenst afhankelijk van datgene wat jij als gebruiker wenselijk acht.
En dan kun jij heel snobistisch doen dat 'dat verhaal niet opgaat voor de gemiddelde gebruiker', maar er zijn specifieke toch wel vrij basale zaken die niet of moeilijk kunnen uitvoeren op zo'n Ipad. Gebruikersgemak van de iPad is dus niet per definitie superieur aan dat van zijn concurrenten.
Rijcomfort is niet alleen wegligging hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:00 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ook op het circuit zal de Rolls Royce een beter rijcomfort hebben dan een Lada. Of een Lotus voor mijn part. Je zal wellicht geen wedstrijd winnen, maar het rijcomfort zal beter zijn.
Als jij denkt dat je gebruiksgemak niet objectief kunt vergelijken, vraag ik me af wat jij hiervan vindt:
The iPad is the highest-scoring product that a leading consumer satisfaction index has ever tracked.
Is dat nog steeds subjectief? Of begint dat al meer objectief te worden?
Daarnaast is Apple veel meer dan andere merken een 'way of life'. Je kunt bijvoorbeeld een Windows pc hebben van Asus, een Nokia smartphone met Android en een Archos tablet hebben.quote:Weet jij hoeveel verschillende Android tablets er zijn.Hoe wil je dat ooit in absolute cijfers vergelijken .
Waarom zou je alle Android tablets op 1 hoop gooien? Individuele Android tablets scoren ook niet hoger hoor. Hoe verklaar je dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rijcomfort is niet alleen wegligging heGedrag in de bochten en remweg zijn minstens zo belangrijk.
En dat onderzoek is leuk, alleen en dat had ik reeds in dat andere topic gesteld:
[..]
Daarnaast is Apple veel meer dan andere merken een 'way of life'. Je kunt bijvoorbeeld een Windows pc hebben van Asus, een Nokia smartphone met Android en een Archos tablet hebben.
Bij Apple moet je (wil je tenminste een beetje praktisch kunnen syncen) meteen álles je producten van Apple kopen.
Als jij net voor 4000 euro aan Apple in je huis hebt staan zal je desgevraagd nooit toegeven dat het eigenlijk niet zo prettig werkt he
Krijgen we deze bullshit weer. VERMOEIEND!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
Als jij net voor 4000 euro aan Apple in je huis hebt staan zal je desgevraagd nooit toegeven dat het eigenlijk niet zo prettig werkt he
Blijf jij maar fijn in de objectiviteit van de gemiddelde Applegebruiker geloven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom zou je alle Android tablets op 1 hoop gooien? Individuele Android tablets scoren ook niet hoger hoor. Hoe verklaar je dat?
Goed zo, lekker schelden, niet inhoudelijk reageren. Daarmee win je de discussie wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijf jij maar fijn in de objectiviteit van de gemiddelde Applegebruiker geloven.
Wat dat betreft ben je al net zo een naïef trutje als die andere mode-hoeren.
Ik heb hier niks te winnen of te verliezen joh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Goed zo, lekker schelden, niet inhoudelijk reageren. Daarmee win je de discussie wel.
Nee, leg JIJ maar uit waarom mensen dat alleen bij Applespul niet zouden toegeven en bij ander spul wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb hier niks te winnen of te verliezen joh.![]()
Ga jij mij nou maar eens uitleggen waarom iemand die net voor een vermogen aan Applespul gekocht heeft OOIT zou toegeven dat het eigenlijk toch niet zo fijn werkt.
Daarmee geef je namelijk je eigen falen aan.
Quoted for truth.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nee, de iPhone is de beste smartphone op het moment voor bepaalde gebruikers. Voor jou is het het toestel dat het beste - of in ieder geval het minst slecht - bij je wensen aansluit.
Voor anderen is dat een blackberry. Voor weer anderen is dat een Android toestel. Er zullen vast mensen zijn die wensen hebben waar alleen Symbian en Windows Mobile aan kunnen voldoen. En dan heb je nog de groep die een vrijwel volledig Open Source alternatief als Maemo/MeeGo willen zodat ze hun mobiel kunnen gebruiken om hun speelgoedhelicopter te besturen, PSP emulators te draaien, DVDspelers aan te sluiten en via beveiligde verbindingen hun thuisdesktop te kunnen benaderen.
Oh wacht, dit is ONZ. Sorry
Faal. Telefoon komt van de Griekse woorden tèle (ver) en phônè (geluid). Ergo, een telefoon is gemaakt om te bellen en dat kan dan weer niet met een iPhone.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:43 schreef Graseter het volgende:
Leuk de wekker deed het niet. In tegenstelling tot android kun je met een iPhone wel smsen. Volgens mij is een telefoon daar ook voor gemaakt.
Klopt, kan niet. Ik bel weliswaar dagelijks met mijn iPhone 4, maar ik kom dan ook uit een andere dimensie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef plak_bandje het volgende:
[..]
Faal. Telefoon komt van de Griekse woorden tèle (ver) en phônè (geluid). Ergo, een telefoon is gemaakt om te bellen en dat kan dan weer niet met een iPhone.
Nee je kan inderdaad niet bellen met een iPhone. Helaas kan ik het toch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:20 schreef plak_bandje het volgende:
[..]
Faal. Telefoon komt van de Griekse woorden tèle (ver) en phônè (geluid). Ergo, een telefoon is gemaakt om te bellen en dat kan dan weer niet met een iPhone.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |