Haha, stomme iphone!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:52 schreef iBenny het volgende:
Haha, met een Android kun je ook smsen![]()
Jullie wekker werkt niet__!
Android schijnt soms enthousiast smsjes naar verkeerde mensen te sturen. Dus dan sms je iets geils naar je vriendin en dan komt het aan bij je omaquote:
Dat is al opgelostquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:00 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Android schijnt soms enthousiast smsjes naar verkeerde mensen te sturen. Dus dan sms je iets geils naar je vriendin en dan komt het aan bij je oma
Het was al de 3de keerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:07 schreef Mixende_match het volgende:
mijn wekker deed het gewoon, die van mijn vriend niet haha. inmiddels doen ze het weer hoor
![]()
dus ik zie het problemo niet?
Kan nog lang niet tippen aan hoe je Android kan inrichten, en ik spreek uit ervaring, heb een iphone gehadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1274&bih=872
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1274&bih=872
Dus in feite is die Galaxy S gewoon beter dan de aaiphone?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:18 schreef Queetnix het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=725145&page=170
Niet persee de Galaxy S, gewoon het besturingssysteem wat er op draait, namelijk Android.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus in feite is die Galaxy S gewoon beter dan de aaiphone?
heej ik dacht al dat je moeder je wel zou wekkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:43 schreef Graseter het volgende:
Leuk de wekker deed het niet. In tegenstelling tot android kun je met een iPhone wel smsen. Volgens mij is een telefoon daar ook voor gemaakt.
1.5, 1.6, 2.0. 2.1, 2.3,3.0? Welke resolutie? Werkt deze app wel op mijn Android?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:24 schreef isolonl het volgende:
[..]
Niet persee de Galaxy S, gewoon het besturingssysteem wat er op draait, namelijk Android.
Als je nu nog niet op 2.1 zit ben je gewoon achterhaald bezig. En ook niet alle apps werken op dezelfde iPhones dus ja...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1.5, 1.6, 2.0. 2.1, 2.3,3.0? Welke resolutie? Werkt deze app wel op mijn Android?
Tis best een leuk alternatief, soms, maar het is en blijft "net niet".
Heb je daar dan keuze in? Je fabrikant moet zelf met de update komen, en 9 van de 10 keer komt die niet. Zit je dan met je oude meukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je nu nog niet op 2.1 zit ben je gewoon achterhaald bezig. En ook niet alle apps werken op dezelfde iPhones dus ja...
Oh jij bent zo 1 die veel voor z'n telefoon wil betalen, maar er weinig mee wil doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1.5, 1.6, 2.0. 2.1, 2.3,3.0? Welke resolutie? Werkt deze app wel op mijn Android?
Tis best een leuk alternatief, soms, maar het is en blijft "net niet".
Ik heb een Android telefoon EN een Android tabletquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:31 schreef isolonl het volgende:
[..]
Oh jij bent zo 1 die veel voor z'n telefoon wil betalen, maar er weinig mee wil doen.
je hoeft het niet te doen, Android is ook prima als je het standaard gebruikt.
Aha, waarom koop je dat als je Android 'een best leuk alternatief' vind?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een Android telefoon EN een Android tablet.
Heul niet mijn vriendins magic draait ipv 1.6 ook op 2.1 met Cyanogenmodquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je daar dan keuze in? Je fabrikant moet zelf met de update komen, en 9 van de 10 keer komt die niet. Zit je dan met je oude meuk.
Echt he wat een prutserquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:32 schreef isolonl het volgende:
[..]
Aha, waarom koop je dat als je Android 'een best leuk alternatief' vind?
Omdat ik (itt velen hier) wil weten waar ik het over heb voor ik blaat. Ik heb ook een iPhone, en ja, die is gewoon op bijna alle vlakken beter. Ook veel duurder, dus je krijgt waar je voor betaalt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:32 schreef isolonl het volgende:
[..]
Aha, waarom koop je dat als je Android een 'best leuk alternatief' vind?
Maar niet op het gebied van customizationquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik (itt velen hier) wil weten waar ik het over heb voor ik blaat. Ik heb ook een iPhone, en ja, die is gewoon op bijna alle vlakken beter. Ook veel duurder, dus je krijgt waar je voor betaalt.
Behalve je wekker en je antenne natuurlijk. Maar ach... Dat zijn toch details johquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik (itt velen hier) wil weten waar ik het over heb voor ik blaat. Ik heb ook een iPhone, en ja, die is gewoon op bijna alle vlakken beter. Ook veel duurder, dus je krijgt waar je voor betaalt.
Wat is er beter aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wekker kan ik simpel over zijn, ik heb een wakeup light, maar toegegeven domme fout.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Behalve je wekker en je antenne natuurlijk. Maar ach... Dat zijn toch details joh
Je moet je mening niet als feit weergeven, ik vind de iPhone niet de beste smartphone, dat vind jij... Ik blijf lekker bij Android.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wekker kan ik simpel over zijn, ik heb een wakeup light, maar toegegeven domme fout.
Antenne is nagepraat, je hebt er in de praktijk GEEN last van, dus geen issue.
iPhone is niet perfect, niets is perfect, maar het is gewoon de beste smartphone op het moment. Maar dat wil niet zeggen dat Android waardeloos is, het is gewoon nog minder.
Het doet zeker niet onder voor iPhone, en Applequote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wekker kan ik simpel over zijn, ik heb een wakeup light, maar toegegeven domme fout.
Antenne is nagepraat, je hebt er in de praktijk GEEN last van, dus geen issue.
iPhone is niet perfect, niets is perfect, maar het is gewoon de beste smartphone op het moment. Maar dat wil niet zeggen dat Android waardeloos is, het is gewoon nog minder.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moet je mening niet als feit weergeven, ik vind de iPhone niet de beste smartphone, dat vind jij... Ik blijf lekker bij Android.
MAAR MENSEN HIER MET ANDROID HEBBEN GEEN IPHONE DUS EEN IPHONE IS SLECHT. ZELFDE VERHAAL VOOR WINDOWS USERS HIER ZE HEBBEN GEEN MAC DUS MAC IS KUT. ALLE MAROKKANEN ZIJN CRIMINELEN. HOMOS ZIJN VIES EN BELGEN ZIJN DOM.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies! Daarom heeft hij ook gewoon EN een android tablet EN een android telefoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moet je mening niet als feit weergeven, ik vind de iPhone niet de beste smartphone, dat vind jij... Ik blijf lekker bij Android.
Dit is de reden dat capslock dood moet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAR MENSEN HIER MET ANDROID HEBBEN GEEN IPHONE DUS EEN IPHONE IS SLECHT. ZELFDE VERHAAL VOOR WINDOWS USERS HIER ZE HEBBEN GEEN MAC DUS MAC IS KUT. ALLE MAROKKANEN ZIJN CRIMINELEN. HOMOS ZIJN VIES EN BELGEN ZIJN DOM.
nee, dat weet ik niet, want ik vind het niet. Android blijft goedkoper aanvoelen, er zit toch lag bij het scrollen, apps crashen toch regelmatig, een takskiller is onmisbaar ivm traagheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies! Daarom heeft hij ook gewoon EN een android tablet EN een android telefoon.
Stiekem weet hij zelf ook wel dat android superieur is aan die hippe Apple shit.
Ik word elke dag wakker gemaakt door mijn iPhone en als ik mijn handen helemaal om mijn telefoon hou heb ik nog steeds alle balkjes met 3G. Sorry.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Behalve je wekker en je antenne natuurlijk. Maar ach... Dat zijn toch details joh
Nee, de iPhone is de beste smartphone op het moment voor bepaalde gebruikers. Voor jou is het het toestel dat het beste - of in ieder geval het minst slecht - bij je wensen aansluit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Bestond die maar, dan zou ik nu op de bahama's zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat weet ik niet, want ik vind het niet. Android blijft goedkoper aanvoelen, er zit toch lag bij het scrollen, apps crashen toch regelmatig, een takskiller is onmisbaar ivm traagheid.
Er zijn inmiddels redelijk veel apps, maar daar zit echt zoveel rotzooi tussen gemaakt door peuters.
Ik geef toe dat het een leuk OS is om mee te kloten als hobbist, voor de gemiddelde gebruiker voldoet het ook wel als dagelijks OS maar IN MIJN OGEN!!!! is iOs gewoon sneller, handiger en stabieler.
Die heli app is er voor de iPhone EN de iPad, emulatoren zijn er zat voor de iPhone, ok je moet jailbreaken, maar voor veel zaken moet je een Android ook rooten. En RDP, of elk ander protocol om remote een PC over te nemen kan ook met een iPhone, gratis appjes zat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nee, de iPhone is de beste smartphone op het moment voor bepaalde gebruikers. Voor jou is het het toestel dat het beste - of in ieder geval het minst slecht - bij je wensen aansluit.
Voor anderen is dat een blackberry. Voor weer anderen is dat een Android toestel. Er zullen vast mensen zijn die wensen hebben waar alleen Symbian en Windows Mobile aan kunnen voldoen. En dan heb je nog de groep die een vrijwel volledig Open Source alternatief als Maemo/MeeGo willen zodat ze hun mobiel kunnen gebruiken om hun speelgoedhelicopter te besturen, PSP emulators te draaien en via beveiligde verbindingen hun thuisdesktop kunnen benaderen.
Oh wacht, dit is ONZ. Sorry
Jij hebt froyo niet gebruikt? opzich toch sneller dan iOS 4, naar mijn ervaring, mijn telefoon is nog nooit vast gelopen, m'n apps daar in tegen wel, maarja Android is nog jong, en als het nu al kan tippen aan Apple's juweeltje, moet je nagaan over precies een jaar van nu, dan zal ik denken, haha wat ben ik toch blij met mijn Android toestelletje, en wat zal HeatWave nu balen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat weet ik niet, want ik vind het niet. Android blijft goedkoper aanvoelen, er zit toch lag bij het scrollen, apps crashen toch regelmatig, een takskiller is onmisbaar ivm traagheid.
Er zijn inmiddels redelijk veel apps, maar daar zit echt zoveel rotzooi tussen gemaakt door peuters.
Ik geef toe dat het een leuk OS is om mee te kloten als hobbist, voor de gemiddelde gebruiker voldoet het ook wel als dagelijks OS maar IN MIJN OGEN!!!! is iOs gewoon sneller, handiger en stabieler.
ja, want het houdt nu op met de iPhone, er zal NOOIT meer een nieuwe versie komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef isolonl het volgende:
[..]
Jij hebt froyo niet gebruikt? opzich toch sneller dan iOS 4, naar mijn ervaring, mijn telefoon is nog nooit vast gelopen, m'n apps daar in tegen wel, maarja Android is nog jong, en als het nu al kan tippen aan Apple's juweeltje, moet je nagaan over precies een jaar van nu, dan zal ik denken, haha wat ben ik toch blij met mijn Android toestelletje, en wat zal HeatWave nu balen!
Ja, en alle mac-gebruikers hebben geen windows dus dan is dat daarom ook maar kut.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAR MENSEN HIER MET ANDROID HEBBEN GEEN IPHONE DUS EEN IPHONE IS SLECHT. ZELFDE VERHAAL VOOR WINDOWS USERS HIER ZE HEBBEN GEEN MAC DUS MAC IS KUT. ALLE MAROKKANEN ZIJN CRIMINELEN. HOMOS ZIJN VIES EN BELGEN ZIJN DOM.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef isolonl het volgende:
[..]
Jij hebt froyo niet gebruikt? opzich toch sneller dan iOS 4, naar mijn ervaring, mijn telefoon is nog nooit vast gelopen, m'n apps daar in tegen wel, maarja Android is nog jong, en als het nu al kan tippen aan Apple's juweeltje, moet je nagaan over precies een jaar van nu, dan zal ik denken, haha wat ben ik toch blij met mijn Android toestelletje, en wat zal HeatWave nu balen!
Haha juist, er komen te veel nieuwe versies van de iPhone, wacht maar tot maart ofzo, is er al een iPhone 4S ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want het houdt nu op met de iPhone, er zal NOOIT meer een nieuwe versie komen.
Sorry, nog helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
En straks Flash he. + standaard HDMI aansluiting op vele toestellen.
ja, want er is in de android markt een hele duidelijke, overzichtelijke structuur!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef isolonl het volgende:
[..]
Haha juist, er komen te veel nieuwe versies van de iPhone, wacht maar tot maart ofzo, is er al een iPhone 4S ofzo?
Alle mac gebruikers die ik ken hebben wel windows.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en alle mac-gebruikers hebben geen windows dus dan is dat daarom ook maar kut.
Mac vs. PC-gezeik.
Daarom vrijheid blijheid toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want er is in de android markt een hele duidelijke, overzichtelijke structuur!!
9000 fabrikanten, met 100 modellen en daarop 60 verschillende versies van het OS en andere specificaties.
ja want als je 9000 x 100 doet heb je 900000 en dat is over 9000 dus er zit een logica in (ik zie hem alleen nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want er is in de android markt een hele duidelijke, overzichtelijke structuur!!
9000 fabrikanten, met 100 modellen en daarop 60 verschillende versies van het OS en andere specificaties.
Precies andere specificaties, Apple brengt hetzelfde uit, alleen dat iets beter, omdat ze dat nog achter de hand hadden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook een telefoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:51 schreef isolonl het volgende:
[..]
Precies andere specificaties, iPhone brengt hetzelfde uit, alleen dat iets beter.
Ofwel: voor jou werkt het, en jij vindt het beter dan de alternatieven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heli app is er voor de iPhone EN de iPad, emulatoren zijn er zat voor de iPhone, ok je moet jailbreaken, maar voor veel zaken moet je een Android ook rooten. En RDP, of elk ander protocol om remote een PC over te nemen kan ook met een iPhone, gratis appjes zat.
ja, en? Op het moment dat Android daadwerkelijk beter is neem ik een Androidquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:54 schreef Stokstaart het volgende:
Denk dat de arrogantie die veel Applegebruikers tentoonspreiden alleen maar inspirerend zal werken op de concurrentie.
Zoals de vanzelfsprekendheid van het enorme marktaandeel MS ooit Apple inspireerde.
Waarin zie jij dat een iPhone beter is dan een Android?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en? Op het moment dat Android daadwerkelijk beter is neem ik een Android.
En als Windows Mobile 7 beter is, neem ik dat.
feiten benny, feiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarin zie jij dat een iPhone beter is dan een Android?
Diegene die jij kent misschien. De mac-gebruikers die ik ken niet en moeten altijd alles maar krampachtig goedpraten en altijd hun heilige mac maar de hemel inprijzen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alle mac gebruikers die ik ken hebben wel windows.
Ik kan wel weer met een miljoen dingen aankomen, maar gewoon omdat ik vind dat het in de praktijk veel stabieler werkt. Mijn Android loopt toch regelmatig vast, iPhone echt bijna nooit, hooguit als ik loop te kutten met iets illegaalsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarin zie jij dat een iPhone beter is dan een Android?
Het ontloopt elkaar in feitelijke prestaties nu al nauwelijks. Dan het prijsverschil meewegend zou alleen de factor 'persoonlijke ervaringen aangaande gebruikersgemak' en trend doorslaggevend zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en? Op het moment dat Android daadwerkelijk beter is neem ik een Android.
En als Windows Mobile 7 beter is, neem ik dat.
Ik heb een prima windows pc die beter is dan menig pc van een FOK!er alleen ik zit liever op mijn mac want die is gewoon beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Diegene die jij kent misschien. De mac-gebruikers die ik ken niet en moeten altijd alles maar krampachtig goedpraten en altijd hun heilige mac maar de hemel inprijzen.
Achterlijk gedrag.
Niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... in dit geval gaat het om meningen
In mijn geval dus stabiliteit, leuk dat je 100 apps hebt onderweg, maar als die vastlopen heb je er weinig aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ontloopt elkaar in feitelijke prestaties nu al nauwelijks. Dan het prijsverschil meewegend zou alleen de factor 'persoonlijke ervaringen aangaande gebruikersgemak' en trend doorslaggevend zijn.
Op basis van dergelijke zaken is het meer een hype dat hele Isteve concept.
Dat is ook het mooie voor ieder wat wilsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn Legend is anders nog nooit vast gelopen op een programmaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan wel weer met een miljoen dingen aankomen, maar gewoon omdat ik vind dat het in de praktijk veel stabieler werkt. Mijn Android loopt toch regelmatig vast, iPhone echt bijna nooit, hooguit als ik loop te kutten met iets illegaals.
Als je Mac beter en goedkoper is dan je PC dan heb je een miskoop gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een prima windows pc die beter is dan menig pc van een FOK!er alleen ik zit liever op mijn mac want die is gewoon beter.
En goedkoper.
Goedkoperquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een prima windows pc die beter is dan menig pc van een FOK!er alleen ik zit liever op mijn mac want die is gewoon beter.
En goedkoper.
Jawel.. het is eigenlijk net een patat/friet-discussie. De een noemt het patat, de ander friet. De een vind een Android beter, de ander een Apple. En ik ben van mening dat beiden zo hun voor- en nadelen hebbenquote:
Dat hoor je vaker. Dat zo'n Apple-product veeeeeeeeeeel stabieler is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In mijn geval dus stabiliteit, leuk dat je 100 apps hebt onderweg, maar als die vastlopen heb je er weinig aan.
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je Mac beter en goedkoper is dan je PC dan heb je een miskoop gedaan![]()
Dat klopt, voor mij dus ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is ook het mooie voor ieder wat wils
[..]
Mijn Legend is anders nog nooit vast gelopen op een programmaHet programma kan dan wel crashen maar that's it... De iPhone is echt niet zo veel beter dan Android
Dat is voor 95% van de mensen op de markt op precies wat ze willenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker. Dat zo'n Apple-product veeeeeeeeeeel stabieler is.
Nu heb ik met mijn Windows7 machine en Android telefoon ook nog nooit een vastloper gehad.
Heb altijd het idee dat Apple voor retards die alleen maar streven naar eenvoud daarom ook beter werkt. Omdat ze zeg maar geen zin hebben zich te verdiepen in enige feitenkennis van hun systeem maar gewoon willen dat het werkt.
Niet dat dat ze inferieur maakt, maar wel simpeler.
Agh ik probeer dan ook apps uit die er normaal niet op horen te draaien, heb mijn legend overgeclocked dus ja... Dan loopt er wel eens een app vast..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt, voor mij dus ook.
Nou ja, dat is toch hetzelfde resultaat, je app werkt niet. Dat is op de iPhone (ja, dat komt door het naziregime van Apple) gewoon erg zeldzaam.
Bij de klok?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:02 schreef andreas612 het volgende:
zeg, waar zit trouwens de wekker bij android? kan 'm niet vinden.. behalve in de market dan.. maar meestal werken die standaard (van te voren al erin) dingen het beste.
Maar de consument is uiteindelijk ook prijsbewust. Dus als je bij Apple overal maar voor moet betalen zullen mensen wellicht bereid zijn zich juist wel weer te verdiepen in hun systeem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is voor 95% van de mensen op de markt op precies wat ze willen.
Die 5% die meer wil is voor de markt totaal niet boeiend, het moet werken, klaar.
Ja leuk is dat he! kon ik nooit met mijn iphonequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Over android gesprokenIk ga vanmiddag maar weer even een nieuwe custom Rom op mijn Legend gooien
Gewoon omdat het kan
Ja het kost wat moeite maar het is wel leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef isolonl het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he! kon ik nooit met mijn iphone
Dit is ook zoiets... dat 'naziregime' van Apple. Dat is voor zowel gebruikers, als ontwikkelaars zowel een voor- als nadeel. Je kan het er mee eens zijn, of niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt, voor mij dus ook.
Nou ja, dat is toch hetzelfde resultaat, je app werkt niet. Dat is op de iPhone (ja, dat komt door het naziregime van Apple) gewoon erg zeldzaam.
hmm.. natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh ik probeer dan ook apps uit die er normaal niet op horen te draaien, heb mijn legend overgeclocked dus ja... Dan loopt er wel eens een app vast..
[..]
Bij de klok?
En widgets +1quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is ook zoiets... dat 'naziregime' van Apple. Dat is voor zowel gebruikers, als ontwikkelaars zowel een voor- als nadeel. Je kan het er mee eens zijn, of niet.
Feit blijft dat je door de open markt bij Android meer kans hebt op 'verkeerde' apps. Daar staat dan wel tegenover dat je meer opties om te customizen, in apps, ed. hebt.
Ook al moet je jailbreaken, met cydia, installuos etc kan je mbv springboard etc alles aanpassen dat je wil.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is ook zoiets... dat 'naziregime' van Apple. Dat is voor zowel gebruikers, als ontwikkelaars zowel een voor- als nadeel. Je kan het er mee eens zijn, of niet.
Feit blijft dat je door de open markt bij Android meer kans hebt op 'verkeerde' apps. Daar staat dan wel tegenover dat je meer opties om te customizen, in apps, ed. hebt.
Alles aanpassen wat je wil? nee, niet zo goed als in Android. (zonder root)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al moet je jailbreaken, met cydia, installuos etc kan je mbv springboard etc alles aanpassen dat je wil.
Maar out of the box is het een hele gesloten GSM ja, en dat zeg je zelf al, dat is voor veel mensen een voordeel.
En voor veel mensen een nadeel (Waarom zeg je dat er niet bij?)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook al moet je jailbreaken, met cydia, installuos etc kan je mbv springboard etc alles aanpassen dat je wil.
Maar out of the box is het een hele gesloten GSM ja, en dat zeg je zelf al, dat is voor veel mensen een voordeel.
Das niet waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg... je moet van ervan houden. Ik ben iemand die liever dingen aan zijn telefoon aanpast enzo. Daarom zou een iPhone niks voor mij zijn.quote:Maar out of the box is het een hele gesloten GSM ja, en dat zeg je zelf al, dat is voor veel mensen een voordeel.
omdat het dat (ja, de markt wordt bepaald door de argeloze consument, niet door de tweaker) voor DE MEESTE mensen niet isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En voor veel mensen een nadeel (Waarom zeg je dat er niet bij?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |