w00h000 chillquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Onlangs heeft u meegedaan aan een onderzoek naar supermarkten in uw omgeving. Wij vinden het heel leuk u te mogen meedelen dat u één van de winnaars bent van een boodschappenwaardebon van ¤ 50,- alleen te besteden bij C1000 Zwijsen - Eindhoven. De waardebon kunt u tot en met 31 maart 2011 en na overleg van deze e-mail afhalen bij de hoofdcaissière van genoemde C1000. De waardebon dient in één keer besteed te worden. Wij danken u hartelijk voor uw deelname aan het onderzoek en wensen u veel plezier met uw waardebon. "
CHIIIIIIIIIIIIIIIIILL
Alleen beetje jammer dat het in één keer besteed moet worden.Maar yay gratis boodschappen. Nog iemand in Eindhoven die met me mee wil kopen en mij geld wil geven?
Ik shop maar voor 20 euro in de week ofzo
Daarom, weinig inspiratie dus ze pikken snel een download op. Niks mis mee. Mogen ze helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Inspiratie? Meer een gevalletje dat mensen sneller bij machte zijn iets te downloaden als ze aan een plaat worden herinnerd die ze nog niet hadden. Vind 't wel tof, dat 't zo snel kan gaan tegenwoordig.
Ja maar daar doe ik niets mee. Ik ga even bedenken wat ik lang gebruik en wat niet in de vriezer hoeft zegmaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan haal je daar bier, wijn en andere alcoholische versnaperingen bij? Dan loopt het bedrag wel op hoor.
Geef een feestje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar daar doe ik niets mee. Ik ga even bedenken wat ik lang gebruik en wat niet in de vriezer hoeft zegmaar.
Wel kut, heb ik besloten mijn ouders niet te spreken deze maand, heb ik allemaal dingen die ik mijn moeder wil vertellen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar nu kan je jezelf gratis onderzeiken als je wil, dat dan weer wel.
Ja I know, wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |