quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 18:07 schreef ValHallen het volgende:[..]
Zou ik je dan om een gunst mogen vragen?
Ik ben bezig om een eigen boek te schrijven en ik zoek eigenlijk nog mensen die in de toekomst voor me willen proeflezen. Ik las in TTK dat het je niet echt uitmaakt wat je leest (ik stalk je niet, ik kom ook graag in TTK

) En ik zoek dus lezers met een beetje brede smaak. Het gaat namelijk om een horror/postapocalyptisch boek. Ik kan mijn vrienden wel vragen of ze het willen doen maar ik zoek geen mensen die me willen ontzien, dan liever iemand die een beetje verstand van Nederlands heeft en die ik niet persoonlijk ken..
Wel een beetje vreemd om dit in een radio topic te vragen..

Haha, ik heb inderdaad een vrij brede smaak wat boeken betreft, dus kom maar op hoor

Misschien een idee om het maar niet meer verder te regelen in een radiotopic maar even via PM ofzo?

Wel leuk in een radiotopic (waar het dus over muziek gaat oa): m'n huisgenoot blijft me verbazen. 8 van de 10 keer draait ie bijna alleen maar hiphop en rap en dergelijke, maar 2 van de 10 keer hoor ik opeens allerlei vette bands. Alleen om dan Closer van Kings of Leon vier keer achter elkaar aan te draaien is ook weer zoiets

Vet nummer trouwens!