Dat het ergens is, wil niet zeggen dat het ook dermate liquide is dat het nu gebruikt kan worden om schulden af te lossen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het geld moet ergens gebleven zijn lijkt me, of wat doe je anders met 40K?
Als je zo zwakzinnig debiel ben, zeg ik dat zo iemand gelijk uit de ouderlijke macht moet worden gezet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja kom op. Auto gekocht, bankstel, drie keer op vakantie en toen was het op. Wat denk jij?
Als je niet liquide kan zijn, moet je dat soort schulden niet aan gaan, zeker niet als je verantwoordelijkheid hebt over kinderen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat het ergens is, wil niet zeggen dat het ook dermate liquide is dat het nu gebruikt kan worden om schulden af te lossen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je zo zwakzinnig debiel ben, zeg ik dat zo iemand gelijk uit de ouderlijke macht moet worden gezet.
Dus toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je niet liquide kan zijn, moet je dat soort schulden niet aan gaan, zeker niet als je verantwoordelijkheid hebt over kinderen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk besteed snuggere. En nu wil jij als een echte ramptoerist weten waaraan, hopende dat het om domme dingen gaat zodat je daar weer over kan miauwen.. zoiets?
Voor de goede orde, ik zeg dus niet dat het zo is. Maar je kan zelf vast wel wat bedenken, en bovendien doet het gewoon niet ter zake.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je zo zwakzinnig debiel ben, zeg ik dat zo iemand gelijk uit de ouderlijke macht moet worden gezet.
Ga toch maar even tellen dan. Of kampeer jij in je achtertuin in de zomervakantie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef raptorix het volgende:
Hoezo toch? Ik vraag me gewoon af waar dat geld in gegaan is, 40K heb ik de laatste 10 jaar niet uitgegeven, terwijl ik toch een bovenmodaal inkomen en eigen huis heb.
Ik ben laatste 10 jaar slechts 2 keer op vakantie geweest, maar goed niet iedereen gelooft in sprookjes, rekent maar uit, inkomen per maand plusminus 2000 euro, daar gaat aan hypotheek en vaste lasten ongeveer 1100 euro vanaf. Kortom hou je 900 over. Daar gaat ongeveer nog 120 euro per week af aan kosten voor levensonderhoud, blijft over 480, kortom, hou je per week 120 over voor de rest, ofwel 18 euro per dag. En jij denkt dat je dan ff 40K GRATIS krijgt bij je hypotheek boer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ga toch maar even tellen dan. Of kampeer jij in je achtertuin in de zomervakantie?
En de vraag was waarom je dat wilt weten, maar uit je reacties valt al aardig op te maken dat het vermoeden daarover aardig in de goede richting zat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef raptorix het volgende:
Hoezo toch? Ik vraag me gewoon af waar dat geld in gegaan is, 40K heb ik de laatste 10 jaar niet uitgegeven, terwijl ik toch een bovenmodaal inkomen en eigen huis heb.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben laatste 10 jaar slechts 2 keer op vakantie geweest, maar goed niet iedereen gelooft in sprookjes, rekent maar uit, inkomen per maand plusminus 2000 euro, daar gaat aan hypotheek en vaste lasten ongeveer 1100 euro vanaf. Kortom hou je 900 over. Daar gaat ongeveer nog 120 euro per week af aan kosten voor levensonderhoud, blijft over 480, kortom, hou je per week 120 over voor de rest, ofwel 18 euro per dag. En jij denkt dat je dan ff 40K GRATIS krijgt bij je hypotheek boer?
En wat is jouw punt? 40K lenen, en dan medelijden hebben dat die duivelse DSB's haar onder druk hebben gezet om die hypotheek aan te gaan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Je hebt je punt gemaakt hoor jongen.. move along.
Nee. Waar staat dat, dat ik dat denk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben laatste 10 jaar slechts 2 keer op vakantie geweest, maar goed niet iedereen gelooft in sprookjes, rekent maar uit, inkomen per maand plusminus 2000 euro, daar gaat aan hypotheek en vaste lasten ongeveer 1100 euro vanaf. Kortom hou je 900 over. Daar gaat ongeveer nog 120 euro per week af aan kosten voor levensonderhoud, blijft over 480, kortom, hou je per week 120 over voor de rest, ofwel 18 euro per dag. En jij denkt dat je dan ff 40K GRATIS krijgt bij je hypotheek boer?
Modaal is 1800quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee. Waar staat dat, dat ik dat denk?
Overigens is dat niet zo heel erg bovenmodaal wat je verdient hoor, maar daar ging het ook niet over.
Ja 10 jaar geleden misschien.quote:
Begin het bijna zielig voor je te vinden en om te voorkomen dat je er vannacht van wakker ligt, hier het antwoord. Let dus goed op. Je neemt een tweede hypotheek, je laat je huis verbouwen, de aannemer werkt niet voor nop en vangt 40.000, twee jaar later moet je huis wegens echtscheiding in de gedwongen verkoop, de huizenmarkt ligt immers op z'n kont, je vangt 60.000 minder dan de waarde, je spaarpot (je huis) blijkt een wc pot, doortrekken maar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef raptorix het volgende:
40K aan je woning verbouwenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Kikky het volgende:
[..]
Begin het bijna zielig voor je te vinden en om te voorkomen dat je er vannacht van wakker ligt, hier het antwoord. Let dus goed op. Je neemt een tweede hypotheek, je laat je huis verbouwen, de aannemer werkt niet voor nop en vangt 40.000, twee jaar later moet je huis wegens echtscheiding in de gedwongen verkoop, de huizenmarkt ligt immers op z'n kont, je vangt 60.000 minder dan de waarde, je spaarpot (je huis) blijkt een wc pot, doortrekken maar.
Je vraag is nog steeds niet relevant maar ach, ik heb nu eenmaal soms de behoefte mensen te helpen. Slaap lekker.
Je begint wel heel erg vervelend te worden, hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
40K aan je woning verbouwen![]()
![]()
![]()
Daarnaast uberhaupt een woning kopen op basis van 2 inkomens![]()
![]()
![]()
Maak je punt eens, mafketel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
40K aan je woning verbouwen![]()
![]()
![]()
Daarnaast uberhaupt een woning kopen op basis van 2 inkomens![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk zit een heel deel ook in het verschil in verkoopwaarde van het huis en de gesloten hypotheeksom. Dat geld kan door de gedwongen verkoop voor deze partij 'verdampt' zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het geld moet ergens gebleven zijn lijkt me, of wat doe je anders met 40K?
Wat wil je anders? Iemand roept heel hard help op een publiek forum, omdat iemand 40K!!!! cashed, en dan roept dat DSB aan terreur doet, hoe hard moet je een plaat voor je hoofd krijgen, als ik dan ook nog lees dat zo iemand kennelijk wel 3 kinderen onderhoud, dan vraag ik me serieus af of iemand dat moet doen, mijn ouders hebben 5 kinderen gelukkig op de wereld gebracht, hebben nog nooit schuld gemaakt, terwijl ze toch geen groot inkomen hadden, wat moet er in godsnaam van die kinderen terecht komen als je zelf zo een instelling hebt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je begint wel heel erg vervelend te worden, hoor.
Ja want het is bekend dat huizen de afgelopen 40 jaar alleen in prijs stijgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef snabbi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit een heel deel ook in het verschil in verkoopwaarde van het huis en de gesloten hypotheeksom. Dat geld kan door de gedwongen verkoop voor deze partij 'verdampt' zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |