abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90821999

Game on :)
[P]otverdorie
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:32:24 #2
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_90822188
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:20 schreef NatteBever het volgende:
El Ham, El Ham, jammer dat je kwam. Hopelijk ben je snel weer weg, breek je je been en heb je veel pech. El Ham, El Ham, ligt best lekker in de mond, maar nog beter op je boterham.
Breek een been is normaal gesproken een gelukswens! :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 02:24:43 #3
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_90824071
Frenk de Burp is in het huis: het feest kan beginnen!

Ik voorspel één titel, één europacup, én een kaakverrekking voor de trainer - vanwege het vele lachen en juichen. Hieperdepiep hoera! :s)
Look behind you! It's your ass!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 02:25:06 #4
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_90824074
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 02:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Frenk de Burp is in het huis: het feest kan beginnen!

Ik voorspel één titel, één europacup, én een kaakverrekking voor de trainer - vanwege het vele lachen en juichen. Hieperdepiep hoera! :s)
En een hoop gescheld, net als tijdens het WK :P

Je vergeet de beker.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90825718
quote:
Cvitanich en Silva weer op trainingsveld

Frank de Boer heeft vanaf vandaag bij Ajax weer de beschikking over Bruno Silva en Dario Cvitanich. De Uruguayaan en Kroatische Argentijn werden afgelopen jaar respectievelijk verhuurd aan SC Internacional uit Brazilië en het Mexicaanse Pachuca CF.

In 26 competitieduels wist Cvitanich twaalf keer te scoren. Het onder Martin Jol overbodige duo is inmiddels alweer terug in Nederland. "Dario en Bruno krijgen een eerlijke kans. Als ze daarvoor willen gaan", zei De Boer al eerder.

In een persoonlijk gesprek met de trainer gaven Cvitanich en zijn zaakwaarnemers Steinar Dietz en Ariel Kiperschmidt aan dat de spits momenteel alleen nog met Ajax bezig is, omdat de geïnteresseerde Argentijnse clubs niet aan de eis van de Amsterdammers kunnen voldoen. Ajax wil Cvitanich alleen verkopen en niet verhuren. De Boer schetste vervolgens het perspectief, dat door het vertrek van Marko Pantelic, de schorsing van Luis Suarez en de onzekere situatie rond Mounir El Hamdaoui is verbeterd.

Ook Suarez, die zondag met Silva, Cvitanich en Nicolas Lodeiro (na een tussenstop) vanuit Madrid op Schiphol aankwam, wordt vanmorgen weer op De Toekomst begroet. Na de wedstrijd tegen AC Milan kreeg de geschorste Uruguayaan vervroegd vakantie. De overige WK-gangers melden zich zaterdag weer.
pi_90825744
*O* Frank de Boer *O*

Het moet toch een x goedkomen?:)
pi_90826088
Hopelijk is Ajax volgend seizoen na een paar nederlagen nog steeds enthousiast over Frank de Boer.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:11:53 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90826102
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk is Ajax volgend seizoen na een paar nederlagen nog steeds enthousiast over Frank de Boer.
Hopelijk lopen we, zoals het hoort, een keer niet tegen een paar nederlagen aan :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_90826126
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hopelijk lopen we, zoals het hoort, een keer niet tegen een paar nederlagen aan :).
Het kan altijd eens gebeuren natuurlijk ;)
Hopelijk krijgt hij de tijd om zich te ontwikkelen bij Ajax. Volgens mij is de wil er ook wel om nu wat neer te zetten vanuit de basis.
pi_90826166
Veel wijzigingen in de top, goede zaak.

* Mangoworks2002droomt hardop...

vd Aat en Slop nog weg, dan is het schip weer schoon... Die hebben te lang al hun gang kunnen gaan...

CEO: vd Boog

CFO: ?
CCO: ?
CTO: ?

HoofdCoach: de Boer
Assistent: Spijkerman / Blind

Jong Ajax Coach: Vink
Jong Ajax Assistent: Anastasiou

Ajax A1: Fred Grim / Bergkamp

Voor de CCO (Commercie) zou ik Overmars willen halen, die heeft een zelfde rol bij GAE erg goed bekleed.

Voor de CTO (Technisch) lijkt Arnesen en Blind (op dit moment) de juiste mensen. Hiddink en v Gaal zouden ook uitermate geschikt zijn, maar zullen niet in deze rol iets voor Ajax willen betekenen. V Gaal wil alleen als CEO terug komen, en Hiddink gaat nog eerder aan de slag als trainer bij een grote club.

Van de zomer gaat Stekelenburg waarschijnlijk weg, misschien is het mogelijk om vd Sar terug te halen en te laten instromen als Keeperstrainer?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:33:21 #11
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_90826487
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Van de zomer gaat Stekelenburg waarschijnlijk weg, misschien is het mogelijk om vd Sar terug te halen en te laten instromen als Keeperstrainer?
Zou natuurlijk mooi wezen, maar ik denk dat ie zoiets bij Man utd gaat doen.
pi_90827410
quote:
Mido (Ahmed Hossam) heeft de clubleiding van Ajax laten weten zijn nabije toekomst ergens anders te zien dan in Amsterdam en per direct een andere uitdaging te willen zoeken. Mido kwam dit seizoen zes wedstrijden voor Ajax in actie, waarin hij drie doelpunten maakte.
De aanvaller kwam deze zomer transfervrij van het Engelse Middlesbrough. Hij hoeft zich om bovenstaande reden en gezien de aard van zijn contract vandaag niet te melden bij de eerste training van Ajax in 2011. De Egyptenaar heeft in Amsterdam een contract dat loopt tot en met 30 juni 2011. Ajax is bereid met Mido mee te denken en mee te praten over de wijze waarop het contract kan worden ontbonden, zodat het mogelijk wordt om voor een andere club uit te komen.

pi_90827453
Bron?
pi_90827491
pi_90827669
jammer, hij zou, mits fit, toch het dichts in de buurt komen van een ajax spits in deze selectie, maar misschien heeft frank hem niet nodig omdat hij een leuk spitsje in de jeugd kent....
pi_90827710
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
jammer, hij zou, mits fit, toch het dichts in de buurt komen van een ajax spits in deze selectie, maar misschien heeft frank hem niet nodig omdat hij een leuk spitsje in de jeugd kent....
Ik raak, een beetje, in de war, van al, je komma`s.
pi_90827938
dat ajax mido zo snel wil laten gaan betekend toch dat er een andere spits in beeld is. Toch? Toch? Toch?
pi_90828029
Weg met Mido en geeft Cvita nog een kans... Vond hem nooit heel beroerd en ben benieuwd hoe die onder De Boer speelt.
pi_90828075
Cvitanich representeerd meer waarde dan Mido, Cvitanich komt terug, niemand wil hem kopen. dus dan Mido maar laten gaan...
pi_90828177
Mido is weg :D
pi_90828192
quote:
'Tottenham Hotspur wil Suarez aantrekken'
Uitgegeven: 4 januari 2011 09:47
Laatst gewijzigd: 4 januari 2011 09:50
AMSTERDAM - Luis Suarez staat in de belangstelling van Tottenham Hotspur. De Engelse club zou bereid zijn Ajax' vraagprijs van ongeveer 20 miljoen euro te betalen.
© ProShots

De deal hangt wel van af van het vertrek van Robbie Keane. De Ierse spits komt nauwelijks meer aan spelen toe en moet eerst verkocht worden.

Pas dan hebben de Spurs de financiële ruimte om Suarez aan te trekken, meldt de Engelse krant The Independent.

Voordat manager Harry Redknapp het nieuws naar buiten bracht dat het een mogelijkheid is om David Beckham te huren van Los Angeles Galaxy, was er bij Tottenham Hotspur veel discussie over Suarez.

Topcompetitie

Nu er binnen de club twijfels zijn over de komst van Beckham, heeft de club van Rafael van der Vaart zijn pijlen weer gericht op de Uruguyaanse topschutter.

Suarez zei vorige week in een interview in de Uruguayaanse krant El Pais dat hij toe is aan het spelen in een topcompetitie, het liefst de Spaanse.

Ik zou me dingen eigen willen maken die ik niet in Nederland kan leren.
pi_90828244
Ik acht de kans groot dat zowel Mido, El Hamdaoui als Suarez deze winter nog vertrekken. Op zich wel prima, maar hopelijk haalt Ajax dan wel minimaal twee voorhoede spelers terug. Want het scorend vermogen is op dit moment wel weer érg mager.
pi_90828502
Die transfer geruchten bij VI :o

Ik vraag me af of Nicklas Bendtner wel naar Ajax zou willen :P
pi_90828711
Bendtner, hmm..
pi_90828715
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Die transfer geruchten bij VI :o

Ik vraag me af of Nicklas Bendtner wel naar Ajax zou willen :P
Klinkt meer als een wilde gok alleen gebaseerd op het feit dat hij daar op de bank zit dan dat er daadwerkelijk sprake van zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')