abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90821999

Game on :)
[P]otverdorie
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:32:24 #2
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_90822188
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:20 schreef NatteBever het volgende:
El Ham, El Ham, jammer dat je kwam. Hopelijk ben je snel weer weg, breek je je been en heb je veel pech. El Ham, El Ham, ligt best lekker in de mond, maar nog beter op je boterham.
Breek een been is normaal gesproken een gelukswens! :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 02:24:43 #3
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_90824071
Frenk de Burp is in het huis: het feest kan beginnen!

Ik voorspel één titel, één europacup, én een kaakverrekking voor de trainer - vanwege het vele lachen en juichen. Hieperdepiep hoera! :s)
Look behind you! It's your ass!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 02:25:06 #4
189963 nubreektmijnklomp
pi_90824074
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 02:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Frenk de Burp is in het huis: het feest kan beginnen!

Ik voorspel één titel, één europacup, én een kaakverrekking voor de trainer - vanwege het vele lachen en juichen. Hieperdepiep hoera! :s)
En een hoop gescheld, net als tijdens het WK :P

Je vergeet de beker.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90825718
quote:
Cvitanich en Silva weer op trainingsveld

Frank de Boer heeft vanaf vandaag bij Ajax weer de beschikking over Bruno Silva en Dario Cvitanich. De Uruguayaan en Kroatische Argentijn werden afgelopen jaar respectievelijk verhuurd aan SC Internacional uit Brazilië en het Mexicaanse Pachuca CF.

In 26 competitieduels wist Cvitanich twaalf keer te scoren. Het onder Martin Jol overbodige duo is inmiddels alweer terug in Nederland. "Dario en Bruno krijgen een eerlijke kans. Als ze daarvoor willen gaan", zei De Boer al eerder.

In een persoonlijk gesprek met de trainer gaven Cvitanich en zijn zaakwaarnemers Steinar Dietz en Ariel Kiperschmidt aan dat de spits momenteel alleen nog met Ajax bezig is, omdat de geïnteresseerde Argentijnse clubs niet aan de eis van de Amsterdammers kunnen voldoen. Ajax wil Cvitanich alleen verkopen en niet verhuren. De Boer schetste vervolgens het perspectief, dat door het vertrek van Marko Pantelic, de schorsing van Luis Suarez en de onzekere situatie rond Mounir El Hamdaoui is verbeterd.

Ook Suarez, die zondag met Silva, Cvitanich en Nicolas Lodeiro (na een tussenstop) vanuit Madrid op Schiphol aankwam, wordt vanmorgen weer op De Toekomst begroet. Na de wedstrijd tegen AC Milan kreeg de geschorste Uruguayaan vervroegd vakantie. De overige WK-gangers melden zich zaterdag weer.
pi_90825744
*O* Frank de Boer *O*

Het moet toch een x goedkomen?:)
pi_90826088
Hopelijk is Ajax volgend seizoen na een paar nederlagen nog steeds enthousiast over Frank de Boer.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:11:53 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90826102
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk is Ajax volgend seizoen na een paar nederlagen nog steeds enthousiast over Frank de Boer.
Hopelijk lopen we, zoals het hoort, een keer niet tegen een paar nederlagen aan :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_90826126
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hopelijk lopen we, zoals het hoort, een keer niet tegen een paar nederlagen aan :).
Het kan altijd eens gebeuren natuurlijk ;)
Hopelijk krijgt hij de tijd om zich te ontwikkelen bij Ajax. Volgens mij is de wil er ook wel om nu wat neer te zetten vanuit de basis.
pi_90826166
Veel wijzigingen in de top, goede zaak.

* Mangoworks2002droomt hardop...

vd Aat en Slop nog weg, dan is het schip weer schoon... Die hebben te lang al hun gang kunnen gaan...

CEO: vd Boog

CFO: ?
CCO: ?
CTO: ?

HoofdCoach: de Boer
Assistent: Spijkerman / Blind

Jong Ajax Coach: Vink
Jong Ajax Assistent: Anastasiou

Ajax A1: Fred Grim / Bergkamp

Voor de CCO (Commercie) zou ik Overmars willen halen, die heeft een zelfde rol bij GAE erg goed bekleed.

Voor de CTO (Technisch) lijkt Arnesen en Blind (op dit moment) de juiste mensen. Hiddink en v Gaal zouden ook uitermate geschikt zijn, maar zullen niet in deze rol iets voor Ajax willen betekenen. V Gaal wil alleen als CEO terug komen, en Hiddink gaat nog eerder aan de slag als trainer bij een grote club.

Van de zomer gaat Stekelenburg waarschijnlijk weg, misschien is het mogelijk om vd Sar terug te halen en te laten instromen als Keeperstrainer?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:33:21 #11
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_90826487
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Van de zomer gaat Stekelenburg waarschijnlijk weg, misschien is het mogelijk om vd Sar terug te halen en te laten instromen als Keeperstrainer?
Zou natuurlijk mooi wezen, maar ik denk dat ie zoiets bij Man utd gaat doen.
pi_90827410
quote:
Mido (Ahmed Hossam) heeft de clubleiding van Ajax laten weten zijn nabije toekomst ergens anders te zien dan in Amsterdam en per direct een andere uitdaging te willen zoeken. Mido kwam dit seizoen zes wedstrijden voor Ajax in actie, waarin hij drie doelpunten maakte.
De aanvaller kwam deze zomer transfervrij van het Engelse Middlesbrough. Hij hoeft zich om bovenstaande reden en gezien de aard van zijn contract vandaag niet te melden bij de eerste training van Ajax in 2011. De Egyptenaar heeft in Amsterdam een contract dat loopt tot en met 30 juni 2011. Ajax is bereid met Mido mee te denken en mee te praten over de wijze waarop het contract kan worden ontbonden, zodat het mogelijk wordt om voor een andere club uit te komen.

pi_90827453
Bron?
pi_90827491
pi_90827669
jammer, hij zou, mits fit, toch het dichts in de buurt komen van een ajax spits in deze selectie, maar misschien heeft frank hem niet nodig omdat hij een leuk spitsje in de jeugd kent....
pi_90827710
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
jammer, hij zou, mits fit, toch het dichts in de buurt komen van een ajax spits in deze selectie, maar misschien heeft frank hem niet nodig omdat hij een leuk spitsje in de jeugd kent....
Ik raak, een beetje, in de war, van al, je komma`s.
pi_90827938
dat ajax mido zo snel wil laten gaan betekend toch dat er een andere spits in beeld is. Toch? Toch? Toch?
pi_90828029
Weg met Mido en geeft Cvita nog een kans... Vond hem nooit heel beroerd en ben benieuwd hoe die onder De Boer speelt.
pi_90828075
Cvitanich representeerd meer waarde dan Mido, Cvitanich komt terug, niemand wil hem kopen. dus dan Mido maar laten gaan...
pi_90828177
Mido is weg :D
pi_90828192
quote:
'Tottenham Hotspur wil Suarez aantrekken'
Uitgegeven: 4 januari 2011 09:47
Laatst gewijzigd: 4 januari 2011 09:50
AMSTERDAM - Luis Suarez staat in de belangstelling van Tottenham Hotspur. De Engelse club zou bereid zijn Ajax' vraagprijs van ongeveer 20 miljoen euro te betalen.
© ProShots

De deal hangt wel van af van het vertrek van Robbie Keane. De Ierse spits komt nauwelijks meer aan spelen toe en moet eerst verkocht worden.

Pas dan hebben de Spurs de financiële ruimte om Suarez aan te trekken, meldt de Engelse krant The Independent.

Voordat manager Harry Redknapp het nieuws naar buiten bracht dat het een mogelijkheid is om David Beckham te huren van Los Angeles Galaxy, was er bij Tottenham Hotspur veel discussie over Suarez.

Topcompetitie

Nu er binnen de club twijfels zijn over de komst van Beckham, heeft de club van Rafael van der Vaart zijn pijlen weer gericht op de Uruguyaanse topschutter.

Suarez zei vorige week in een interview in de Uruguayaanse krant El Pais dat hij toe is aan het spelen in een topcompetitie, het liefst de Spaanse.

Ik zou me dingen eigen willen maken die ik niet in Nederland kan leren.
pi_90828244
Ik acht de kans groot dat zowel Mido, El Hamdaoui als Suarez deze winter nog vertrekken. Op zich wel prima, maar hopelijk haalt Ajax dan wel minimaal twee voorhoede spelers terug. Want het scorend vermogen is op dit moment wel weer érg mager.
pi_90828502
Die transfer geruchten bij VI :o

Ik vraag me af of Nicklas Bendtner wel naar Ajax zou willen :P
pi_90828711
Bendtner, hmm..
pi_90828715
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Die transfer geruchten bij VI :o

Ik vraag me af of Nicklas Bendtner wel naar Ajax zou willen :P
Klinkt meer als een wilde gok alleen gebaseerd op het feit dat hij daar op de bank zit dan dat er daadwerkelijk sprake van zou zijn.
pi_90828789
Toch lijkt Bendtner wel een ideale spits bij ajax (IMO). Misschien dat Eriksen dan ook nog meer opleeft omdat hij als een soort mentor kan fungeren :P
pi_90828959
Mounir en Eriksen zijn nog niet op het trainingsveld verschenen meldt ajaxlife op twitter
pi_90829216
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Mounir en Eriksen zijn nog niet op het trainingsveld verschenen meldt ajaxlife op twitter
quote:
Zoals @Ws8Bas tegen ons zegt: Eriksen is natuurlijk ook een WK-ganger. Die sluiten zaterdag pas aan. #training
Mounir is pleite denk ik :P
pi_90829289
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[..]

Mounir is pleite denk ik :P
Hij zou in het krachthonk zitten, maar lijkt me wel erg onwaarschijnlijk dat de rest van de groep buiten traint en alleen mounir binnen. Hij zal wel bang zijn dat hij door de media wordt aangesproken op zijn gedrag, wegwezen met die kerel
pi_90829468
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

Hij zou in het krachthonk zitten, maar lijkt me wel erg onwaarschijnlijk dat de rest van de groep buiten traint en alleen mounir binnen. Hij zal wel bang zijn dat hij door de media wordt aangesproken op zijn gedrag, wegwezen met die kerel
Alles boven de 5 miljoen is weg :Y
pi_90829632
Bendtner zou wel een ideale spits zijn voor Ajax op dit moment, maar ik zie hem niet zo snel komen
pi_90830183
'El Hamdaoui is wel op de club, maar traint binnen. Hij heeft last van keelontsteking.'

Oké.
pi_90830219
El-Ham :')
pi_90830252
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef j0rdiiii het volgende:
'El Hamdaoui is wel op de club, maar traint binnen. Hij heeft last van keelontsteking.'

Oké.
klinkt bijna geloofwaardig |:(
pi_90830280
Ik heb zin in de 2e seizoenshelft :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:02:42 #36
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90830807
Ronald als jeugdtainer _O_
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_90831289
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:45 schreef Devz het volgende:
Ik acht de kans groot dat zowel Mido, El Hamdaoui als Suarez deze winter nog vertrekken. Op zich wel prima, maar hopelijk haalt Ajax dan wel minimaal twee voorhoede spelers terug. Want het scorend vermogen is op dit moment wel weer érg mager.
Als je Suarez weg doet.. wie moet daar dan als opvolger voor komen? Stel je verkoopt hem voor 20 ben ik van mening dat je die 20 direct wel weer mag gebruiken voor een 'waardige' vervanger. Ajax met of zonder Suarez is toch een behoorlijk verschil. Die speler alleen al was bij de helft van alle goals van vorig seizoen bij Ajax betrokken..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:35:18 #38
189963 nubreektmijnklomp
pi_90831794
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als je Suarez weg doet.. wie moet daar dan als opvolger voor komen? Stel je verkoopt hem voor 20 ben ik van mening dat je die 20 direct wel weer mag gebruiken voor een 'waardige' vervanger. Ajax met of zonder Suarez is toch een behoorlijk verschil. Die speler alleen al was bij de helft van alle goals van vorig seizoen bij Ajax betrokken..
Prestaties behaald in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst! :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:

Ik hoorde het interview ook. Zou mooi zijn, echte culthelden! :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90832007
misschien net als de feijenoorders die naar bellamy gaan ( :') ) eventjes bendtner opzoeken :P
pi_90832420
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

In het vorige systeem was Suarez te belangrijk maar bij het nieuwe systeem niet meer. Zou natuurlijk wel een gemis zijn als hij weg valt. De laatste zeges waren allemaal minimaal
pi_90832616
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:57 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

In het vorige systeem was Suarez te belangrijk maar bij het nieuwe systeem niet meer. Zou natuurlijk wel een gemis zijn als hij weg valt. De laatste zeges waren allemaal minimaal
Hij mag dan misschien inderdaad wel zorgen voor de 4-0, 5-0, ik denk dat menigeen behoorlijk genoot van de vorige 2e seizoenshelft. Ik ben dus erg benieuwd wie ze voor Suarez willen halen. Iemand die uit het niets kan scoren, assists kan geven, altijd maar blijft door gaan, goede vrije trappen en een enorme plaag is voor de verdediging met z'n dribbels. Als je aan andere spitsen denkt met deze omschrijving kan Ajax ze nooit betalen, dan kom je al snel uit op iemand die slechts een paar van deze omschrijvingen kan.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_90832692
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
quote:
Ronald de Boer keert komende zomer vrijwel zeker terug naar Ajax. Frank de Boer heeft zijn broer gepolst voor de functie van jeugdtrainer bij de Amsterdammers. Dat vertelt Ronald aan de camera's. 'Frank wil me er graag bij hebben en het lijkt me ook erg leuk. De kans dat ik terug naar Nederland kom is negentig procent,' aldus Ronald de Boer.
Momenteel woont Ronald de Boer in Qatar en daar wil de Noord-Hollander niet zomaar afstand van doen. De Boer wil daarom ook de nodige vrijheid bij Ajax. 'Ik wil daarnaast de trainerscursus gaan doen, maar als ik af en toe een paar dagen naar Qatar moet, moet dat ook kunnen,' aldus De Boer, die momenteel als ambassadeur betrokken is bij het WK van 2022 in Qatar en als voetbalanalist te zien is op Al Jazeera. 'Ambassadeur blijf ik waarschijnlijk wel. Bij Al Jazeera heb ik veel vrijheid. Ik heb daar geen contract, dus als ik wil stoppen, kan dat.'
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:06:50 #43
189963 nubreektmijnklomp
pi_90832742
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

[..]

Hij zei 3 of 4 dagen in dat interview. En hij is toch alleen assistent jeugdtrainer, dus dan kan dat wel. Overigens gaat het meer om het feit dat hij gewoon een icoon is.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:09:20 #44
189963 nubreektmijnklomp
pi_90832846
En er moet inderdaad een vervanger worden gehaald voor suarez. Maar in dit systeem is hij niet meer zo belangrijk als hij onder Jol was. Dus moet er nu makkelijker een vervanger zijn te halen.

Overigens moeten we nu ook niet overdrijven. Hij was heel goed en Ajax zal niet meer iemand van zijn kaliber halen omdat wij nooit spelers van 20+ mil halen. Maar hij had ook een hoop slechte kanten.

Ik denk dat hij wel op te vangen is. Maar hij blijft natuurlijk een held.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90833265
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

klinkt bijna geloofwaardig |:(
Dat bracht Ajax zelf op twitter naar buiten ;)
pi_90833412
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En er moet inderdaad een vervanger worden gehaald voor suarez. Maar in dit systeem is hij niet meer zo belangrijk als hij onder Jol was. Dus moet er nu makkelijker een vervanger zijn te halen.

Overigens moeten we nu ook niet overdrijven. Hij was heel goed en Ajax zal niet meer iemand van zijn kaliber halen omdat wij nooit spelers van 20+ mil halen. Maar hij had ook een hoop slechte kanten.

Ik denk dat hij wel op te vangen is. Maar hij blijft natuurlijk een held.
Dat is ook waar. Hoop slechte kant. Ik hoop alleen dat we voor suarez & el ham gewoon 1 goaltjes dief terug kunnen krijgen. En niet zo'n Machlas/Charisteas geval.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:29:51 #47
189963 nubreektmijnklomp
pi_90833641
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is ook waar. Hoop slechte kant. Ik hoop alleen dat we voor suarez & el ham gewoon 1 goaltjes dief terug kunnen krijgen. En niet zo'n Machlas/Charisteas geval.
Type Huntelaar hebben we denk ik nodig.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90834481
BENDTNER!
pi_90834843
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Type Huntelaar hebben we denk ik nodig.
Dan halen we Huntelaar zélf toch gewoon terug? :P
pi_90834996
Ik hoop dat Louis nog even blijft. :) Held.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:11:38 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90835207
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Die is al jaren weg hoor :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:19:26 #52
189963 nubreektmijnklomp
pi_90835517
Haha, PSV gaat bijna failliet :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:21:07 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90835581
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat roepen ze ook al jaren over Ajax hoor :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:25:15 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90835732
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die hebben ook jaren boven hun stand geleefd, alleen hebben ze er wel sportief (nationaal) succes mee gehad
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:25:17 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_90835734
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Het Bayern-topic is verderop.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:33:10 #56
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90835965
Louis :')

Oh, Huntelaar zou gewoon terug moeten naar Ajax. En Bendtner zie ik ook wel zitten.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_90836230
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die is al jaren weg hoor :').
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Het Bayern-topic is verderop.
Sorry ik bedoelde Luis. :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:44:31 #58
189963 nubreektmijnklomp
pi_90836355
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, daarom vond ik het juist zo mooi om het nu over PSV te roepen. Soort van kharma :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:44:37 #59
157922 fathank
pi_90836360
Luizen hoef ik niet -O-
pi_90836599
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wij zijn er zo in 1 klap weer overheen als we een Suarez verkopen voor 20+ miljoen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:56:31 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90836840
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wij zijn er zo in 1 klap weer overheen als we een Suarez verkopen voor 20+ miljoen.
Sja, opzich wel natuurlijk. Maar dan moeten we dat er eerst voor krijgen :P.
Get woke, go broke!
pi_90836917
Zo gaat dat toch altijd al bij Ajax, Sneijder / Huntelaar / Babel en ga zo maar door hebben ongelooflijk veel opgebracht.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:59:06 #63
157922 fathank
pi_90836931
Dan moet je wel structureel je uitgaven op je inkomsten aanpassen en niet allerlei rollatoropa's 1,7 miljoen laten verdienen.
pi_90838555
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:59 schreef fathank het volgende:
Dan moet je wel structureel je uitgaven op je inkomsten aanpassen en niet allerlei rollatoropa's 1,7 miljoen laten verdienen.
welke opa verdient dat volgens jou dan?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:46:54 #65
157922 fathank
pi_90838697
Atouba komt volgens mij wel aardig in de buurt.

Onee, die krijgt zoveel maar verdient het niet.
pi_90838714
Gaat wel redelijk goed zo eigenlijk met alle veranderingen.. Alleen Suarez weg zou een echt gemis zijn. Als ze maar niet Elia gaan halen oid :S
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:47:42 #67
189963 nubreektmijnklomp
pi_90838725
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef mash_ het volgende:

[..]

welke opa verdient dat volgens jou dan?
Jol verdiende toch ook zo iets? Die had met zijn gewicht bijna een scootmobiel nodig :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90838728
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef DJRV het volgende:
Gaat wel redelijk goed zo eigenlijk met alle veranderingen.. Alleen Suarez weg zou een echt gemis zijn. Als maar niet Elia gaan halen oid :S
Nicklas Bendtner ^O^
pi_90838757
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:46 schreef fathank het volgende:
Atouba komt volgens mij wel aardig in de buurt.

Onee, die krijgt zoveel maar verdient het niet.
Atouba is wel heel erg ja }:|

Tis volgens mij ook goedkoper om een paar yugo's in te huren zeg maar.. :X O-)
pi_90838813
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef glenncorvers het volgende:

[..]

Nicklas Bendtner ^O^
Wel een echt aanspeel punt ja, kan functioneren zoals Pantelic dat deed, maar dan 10 jaar fitter.

Maar Bendtner is geen type suarez die overal nog wel iets van maakt.. Dus of compleet vertrouwen op de nieuw vleugel spelers of een nieuwe bal tovenaar erbij halen..
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:54:37 #71
189963 nubreektmijnklomp
pi_90838974
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef DJRV het volgende:

[..]

Wel een echt aanspeel punt ja, kan functioneren zoals Pantelic dat deed, maar dan 10 jaar fitter.

Maar Bendtner is geen type suarez die overal nog wel iets van maakt.. Dus of compleet vertrouwen op de nieuw vleugel spelers of een nieuwe bal tovenaar erbij halen..
Ik denk dat het beter is om te vertrouwen op de vleugels dan te vertrouwen op een bal tovenaar. Het liefst een beetje van allebei.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90839031
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef DJRV het volgende:

[..]

Ebicilo - Bendtner - Sulejmani, met Ebicilo en Sulejmani heb je toch twee 'baltovenaars'.
En dan Bendtner als aanspeel punt in de spits
pi_90839058
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:55 schreef glenncorvers het volgende:

[..]

Ebicilo - Bendtner - Sulejmani, met Ebicilo en Sulejmani heb je toch twee 'baltovenaars'.
En dan Bendtner als aanspeel punt in de spits
Ebicilio ziet er idd promising uit.. Ach wellicht ook maar wel doen ja, compleet op de jeugd vertrouwen.. Waarom ook niet. Spelers kopen heeft ons ook geen hoofdprijzen opgelevert.
pi_90839262
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef DJRV het volgende:

[..]

Ebicilio ziet er idd promising uit.. Ach wellicht ook maar wel doen ja, compleet op de jeugd vertrouwen.. Waarom ook niet. Spelers kopen heeft ons ook geen hoofdprijzen opgelevert.
FdB komt uit de jeugd, hij weet hoe het reilt en zeilt. MJ, MvB enzo kochten spelers, die op een bepaalde positie uit de voeten konden terwijl we misschien wel 30 miljoen hebben kunnen sparen, door eerst naar de jeugd te kijken.

Ik heb vertrouwen in Frank.
pi_90839315
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:57 schreef DJRV het volgende:

[..]

Ze hebben wel de potentie maar ze zijn zo enorm broos en afhankelijk van een echte leider. Spelers zoals Ebicilio, Eriksen en Sulejmani hebben veel creativiteit in de benen maar het levert zelden wat op in tegenstelling tot Suarez. En dan heb ik het niet over het scoringsvermogen, maar het vermogen om een actie te maken en daarna eventueel door te spelen/te scoren. Het zijn geen spelers zoals een Overmars, Finidi of Litmanen.

Er is niks mis met de aanschaf van een 'routinier' of een ervaren speler, zolang het maar niet spelers in de categorie Mido, Tainio of Ooijer zijn. Liever spelers in de categorie Pantelic.
pi_90839441
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ze hebben wel de potentie maar ze zijn zo enorm broos en afhankelijk van een echte leider. Spelers zoals Ebicilio, Eriksen en Sulejmani hebben veel creativiteit in de benen maar het levert zelden wat op in tegenstelling tot Suarez. En dan heb ik het niet over het scoringsvermogen, maar het vermogen om een actie te maken en daarna eventueel door te spelen/te scoren. Het zijn geen spelers zoals een Overmars, Finidi of Litmanen.
Wat niet is kan nog komen, maar je hebt wel gelijk dat ze afhankelijk zijn van een echte leider. Daarom kunnen we ook een meer ervaren spits halen zoals een Pantelic, hij geeft spelers vertrouwen en zekerheid. Maar iemand als Bendtner, deze jongen kun je achter de hand houden.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:08:52 #77
189963 nubreektmijnklomp
pi_90839508
Bendtner komt sowieso niet. Dus hou daar nou maar over op.

Overigens komen ebicilio en eriksen pas net kijken. Allebei 18 en 19 jaar oud. Die hebben sowieso allebei potentie om dat scoringsvermogen te krijgen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90840007
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Bendtner komt sowieso niet.
bron?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:21:19 #79
189963 nubreektmijnklomp
pi_90840090
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:19 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

bron?
Er is geen bron dat hij wel komt.

Denk je nou echt dat arsenal 29 mil + bendtner voor Suarez doet? De enige bron is the Sun :') maar die kan je nou niet echt serieus nemen...
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90840151
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Bendtner komt sowieso niet. Dus hou daar nou maar over op.

Overigens komen ebicilio en eriksen pas net kijken. Allebei 18 en 19 jaar oud. Die hebben sowieso allebei potentie om dat scoringsvermogen te krijgen.
Een groot verschil met een jaar of 15 geleden is dat de talenten nu veel eerder wereldwijd in de media komen te staan door de nieuwe technieken, youtube, internet etc. Mentale druk is duidelijk anders en daarbij komt dat talenten nu op een vroegere leeftijd al die druk ondervinden. En er zijn genoeg voorbeelden van 'talenten' te vinden die het niet maakten in de jaren erna.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:23:32 #81
189963 nubreektmijnklomp
pi_90840190
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een groot verschil met een jaar of 15 geleden is dat de talenten nu veel eerder wereldwijd in de media komen te staan door de nieuwe technieken, youtube, internet etc. Mentale druk is duidelijk anders en daarbij komt dat talenten nu op een vroegere leeftijd al die druk ondervinden. En er zijn genoeg voorbeelden van 'talenten' te vinden die het niet maakten in de jaren erna.
Ik zei niet dat ze het zouden krijgen, maar wel dat ze potentie hebben :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90840359
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Er is geen bron dat hij wel komt.

Denk je nou echt dat arsenal 29 mil + bendtner voor Suarez doet? De enige bron is the Sun :') maar die kan je nou niet echt serieus nemen...
nee, natuurlijk, zelfs 29 miljoen voor suarez alleen vind ik al veel. Ik had gelezen bij het ad dat ze 24 mil hadden geboden. Dat is ook veel geld, al moet ik het ad ook niet zo serieus nemen in dit geval.

Ik weet niet hoeveel bendtner nu waard is en hoe lang zijn contract nog duurt? Die gast zal ook wel 2miljoen verdienen dus sowieso een dure kerel. Maar stel dat ze 10mil voor bendtner willen, dan kan je natuurlijk wel 14+bendtner voor suarez doen.

goed ik hoop gewoon dat bendtner komt al zal het wel niet zo zijn. We zullen zien.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:30:36 #83
189963 nubreektmijnklomp
pi_90840467
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

nee, natuurlijk, zelfs 29 miljoen voor suarez alleen vind ik al veel. Ik had gelezen bij het ad dat ze 24 mil hadden geboden. Dat is ook veel geld, al moet ik het ad ook niet zo serieus nemen in dit geval.

Ik weet niet hoeveel bendtner nu waard is en hoe lang zijn contract nog duurt? Die gast zal ook wel 2miljoen verdienen dus sowieso een dure kerel. Maar stel dat ze 10mil voor bendtner willen, dan kan je natuurlijk wel 14+bendtner voor suarez doen.

goed ik hoop gewoon dat bendtner komt al zal het wel niet zo zijn. We zullen zien.
Ik zou het ook mooi vinden. Maar Bendtners salaris zal inderdaad wel ergens rond het maximum zijn van wat Ajax er aan wil uitgeven. En ik denk ook niet dat hij naar Ajax wil. Maar goed daar kan je alleen over speculeren.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:32:54 #84
157922 fathank
pi_90840566
Alsof je van Arsenal naar Ajax gaat :').

Dan kun je beter bij een middenmoter in de PL gaan voetballen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:35:16 #85
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90840662
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef fathank het volgende:
Alsof je van Arsenal naar Ajax gaat :').

Dan kun je beter bij een middenmoter in de PL gaan voetballen.
Een Ajax van een aantal jaar geleden, als die weer terugkomt is Ajax beter dan een middenmotor van de PL, alleen qua salarissen is het misschien minder.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_90842230
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Een Ajax van een aantal jaar geleden, als die weer terugkomt is Ajax beter dan een middenmotor van de PL, alleen qua salarissen is het misschien minder.
Ajax zelf misschien, maar de competitie is totaal niet aantrekkelijk voor spelers.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:15:16 #87
189963 nubreektmijnklomp
pi_90842300
Ik hoop dat Suarez gewoon blijft. Blijft een mooie speler :(
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:55:40 #88
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90843981
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Een Ajax van een aantal jaar geleden, als die weer terugkomt is Ajax beter dan een middenmotor van de PL,
Leuk bedacht, maar Bendtner zal echt niet voor Ajax kiezen. Wie dan wel moet komen als spits? Tja, dat is lastig. De Jong is namelijk voor de lange termijn geen optie.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:00:48 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90844173
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

Leuk bedacht, maar Bendtner zal echt niet voor Ajax kiezen. Wie dan wel moet komen als spits? Tja, dat is lastig. De Jong is namelijk voor de lange termijn geen optie.
Beste lijkt me gewoon Cvitanich een kans geven. Bendtner is inderdaad onhaalbaar. Een speler met een beetje verstand verlaat Arsenal niet voor Ajax, en de Premier League al helemaal niet voor de Eredivisie.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_90844224
Haha Bender komt echt niet, dream on!!!
pi_90844337
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:02 schreef OreO het volgende:
Haha Bender komt echt niet, dream on!!!
Dat hebben wij hier ook door .. :')
★★★
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:06:42 #92
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90844433
Als hij wel komt lach ik iedereen uit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_90844521
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat hebben wij hier ook door .. :')
:')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:10:53 #94
189963 nubreektmijnklomp
pi_90844633
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef OreO het volgende:

[..]

Waarom ga jij niet gewoon weg? :') als je toch niks toevoegt.

Weet je überhaupt wel wie "bender" is? :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:12:49 #95
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90844710
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:06 schreef Smoofie het volgende:
Oh noes, dat kan ik niet hebben hoor!!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:13:40 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90844756
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:06 schreef Smoofie het volgende:
Als hij wel komt heeft ie een steekje los.
C'est la vie
pi_90844915
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef OreO het volgende:

[..]

idd, :') . Gelukkig heb je het zelf ook door :W
★★★
pi_90845095
Cvitanich gewoon een kans geven achter El Hamdaoui of Suarez. Ga ervanuit dat ze er één van die twee behouden.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:44:12 #99
189963 nubreektmijnklomp
pi_90846020
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef IceCreamm het volgende:
Cvitanich gewoon een kans geven achter El Hamdaoui of Suarez. Ga ervanuit dat ze er één van die twee behouden.
Ik denk dat Suarez na z'n vakantie weer lekker relaxed is en wat positiever over zijn verblijf bij Ajax.
Dat, of hij snakt nu naar een warmer land :P

El ham moet gewoon weg, dat vind 99% van de supporters volgens mij.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:58:16 #100
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90846646
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:21 schreef IceCreamm het volgende:
Leuke vakantie gehad op dat onbewoonde eiland?
pi_90854503
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Leuke vakantie gehad op dat onbewoonde eiland?
Heerlijk, lekker rustig enzo ;)

Denk dat het wel goed komt met El Hamdaoui als Suarez vertrekt. Zolang dat niet het geval is komt er geen verandering in zijn situatie en kunnen we hem beter verpatsen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:28:56 #102
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_90855551
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik denk dat Suarez na z'n vakantie weer lekker relaxed is en wat positiever over zijn verblijf bij Ajax.
Dat, of hij snakt nu naar een warmer land :P

El ham moet gewoon weg, dat vind 99% van de supporters volgens mij.
In principe vind ik dat ook, maar als Suarez wel mocht gaan (wat ik niet hoop), dan hoop ik toch echt dat ze Dario of Hamlap houden. Ik ben voor de jeugd, maar een redelijke zekerheid over doelpunten zou fijn zijn. En ik denk niet dat De Jong ineens zoveel gaat scoren als hij bij mij op de WII doet. :')
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:43:03 #103
73209 dnzl
Minimalist.
pi_90856433
tvp
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:33:12 #104
189963 nubreektmijnklomp
pi_90859705
quote:
Ook Liverpool toont interesse voor El Pistolero
4 januari 2011 Auteur: Remon Scholte
Tags: Engeland, Luis Suárez, Premier League

Na Manchester United, Arsenal, Manchester City en Tottenham Hotspur duikt nu ook de naam van Liverpool op in het rijtje clubs die geïnteresseerd in Luis Suárez zijn. De aanvoeder van Ajax wordt veelvuldig genoemd in Britse media.

Volgens de Engelse krant The Independent zouden de Spurs bereid zijn om de vraagprijs van Ajax twintig miljoen euro, zegt het dagblad op tafel te leggen. Daarvoor zou het eerst wel Robbie Keane van de hand willen doen.

Een stroming binnen de club van trainer Harry Redknapp ziet David Beckham graag gehuurd van Los Angeles Galaxy, mee een ander deel bij Tottenham Hotspur wil liever Suárez van Ajax overnemen.

De populaire website caughtoffside.com meldt op haar beurt dat Liverpool-manager Roy Hodgson in Suárez de ideale partner ziet voor spits Fernando Torres. Ook de Liverpudlians zouden bereid zijn om de door Ajax gevraagde euros naar Nederland te brengen.

http://ajax1.nl/archief/luis-suarez-naar-engeland/
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90859902
Ik zou gaan voor Tottenham of Man unt als ik Suarez zou zijn. (bron is AD. dus niet veel van verwachten)
★★★
pi_90859963
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou gaan voor Tottenham of Man unt als ik Suarez zou zijn.
Tottenham, Defoe is nog wel eens gebleseerd en die andere 2 slungels kunnen er werkelijk helemaal niks van.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:45:30 #107
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90860379
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef IceCreamm het volgende:
Denk dat het wel goed komt met El Hamdaoui als Suarez vertrekt. Zolang dat niet het geval is komt er geen verandering in zijn situatie en kunnen we hem beter verpatsen.
Het komt nooit meer goed met El Ham, hij is namelijk een geboren problemenmaker. Bovendien zou Ajax volstrekt ongeloofwaardig zijn wanneer ze hem zouden 'vergeven'. Mounir heeft een grens gepasseerd en kan realistisch gezien niet meer voor Ajax uitkomen. Dat zou ik ook niet willen overigens.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:48:34 #108
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90860550
Torres en Suarez, dat zou wel eens een toffe partnership kunnen opleveren.
pi_90860636
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:48 schreef Morendo het volgende:
Klinkt mooi, maar dat zal niks worden denk ik.
★★★
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:50:41 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90860675
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:48 schreef Morendo het volgende:
Ik weet het niet, Suarez is een fenomeen maar wel blind wat het vinden van zijn medespelers betreft, Torres is een stuk completer
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:55:51 #111
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90860946
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik weet het niet, Suarez is een fenomeen maar wel blind wat het vinden van zijn medespelers betreft, Torres is een stuk completer
Die 4-2-3-1 opstellingen van Liverpool vind ik anders wel een beetje voorspelbaar worden. Liverpool heeft simpelweg een nieuwe spits nodig om te spelen naast Fernando.

En misschien kunnen we Kuyt in een ruil betrekken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:56:16 #112
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90860970
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klinkt mooi, maar dat zal niks worden denk ik.
Ik zie hem niet naar Liverpool gaan nee.
pi_90861099
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik zie hem niet naar Liverpool gaan nee.
Dat ook. Maar denk dat die twee elkaar niet gaan vinden.
★★★
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:59:00 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90861109
Gaat dat consortium dat Liverpool heeft overgenomen, überhaupt Hodgson geld geven voor transfers?
C'est la vie
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:02:13 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90861274
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

Die 4-2-3-1 opstellingen van Liverpool vind ik anders wel een beetje voorspelbaar worden. Liverpool heeft simpelweg een nieuwe spits nodig om te spelen naast Fernando.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij speelt opa Hodgon 4-4-2, 4-2-3-1 zou beter zijn met Gerrard dichter bij Torres

Maar dit is geen LFC topic
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:05:10 #116
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90861427
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
Gaat dat consortium dat Liverpool heeft overgenomen, überhaupt Hodgson geld geven voor transfers?
Dat is wel een dilemma want Hodgson zit echt op de schop. Bovendien is Hodgson iemand die een schijnbare voorliefde heeft voor Engelse spelers uit de middenmoot, want de geruchten over versterkingen betreft voornamelijk spelers als C. Cole en Upson. Ik zou hem in ieder geval geen zak met geld geven als je van plan bent hem binnenkort te ontslaan.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:07:02 #117
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90861516
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat ook. Maar denk dat die twee elkaar niet gaan vinden.
Torres schat ik íets, eigenlijk heel veel, hoger in dan El Hamdaoui. Maar nee, dat moet opzich wel lukken. Beiden hebben snelheid, een actie, doelgerichtheid.
pi_90862037
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Torres schat ik íets, eigenlijk heel veel, hoger in dan El Hamdaoui. Maar nee, dat moet opzich wel lukken. Beiden hebben snelheid, een actie, doelgerichtheid.
beide geweldige spelers, maar gaan ze elkaar wel vinden? Of gaan ze alleen voor de actie.

Suarez - Pantelic = geweldig
Torres - Gerrard = geweldig
★★★
pi_90866186
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Torres heeft anders ook aardig wat egoistisch gedrag en van die vieze trekjes die Suarez heeft.
pi_90868630
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Waarom ga jij niet gewoon weg? :') als je toch niks toevoegt.

Weet je überhaupt wel wie "bender" is? :P
Nu breektmijnklomp :W jij snapt het denk ik niet. Ga jij maar weg met je dom gelul.
pi_90868957
Toivomaki:
quote:
I signed with Ajax, because if you want to become the best, you have to be with the best
held :D
  woensdag 5 januari 2011 @ 12:38:48 #122
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_90876658
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

SPOILER
Dat dacht ik wel ja.
Straks moet Dirkie bij 3 clubs nog een keer terugkeren. :P
Ja ja
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:08:36 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90877707
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 07:22 schreef OreO het volgende:

[..]

Nu breektmijnklomp :W jij snapt het denk ik niet. Ga jij maar weg met je dom gelul.
Dom gelul? je weet niet eens Bendtner goed te schrijven. :')
C'est la vie
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:13:54 #124
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90877892
Als kuijt komt, steek ik persoonlijk de arena in de fik
LUHG
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:27:35 #125
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_90878356
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou gaan voor Tottenham of Man unt als ik Suarez zou zijn. (bron is AD. dus niet veel van verwachten)
VI meldt het ook.
Ja ja
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:57:52 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90879583
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als kuijt komt, steek ik persoonlijk de arena in de fik
dan moet je toch wel wat molotov coctails meenemen :) , maar maak je geen zorgen die komt echt niet
pi_90880756
Stekelenburg vijfde in verkiezing om beste keeperGeplaatst op: 05-01-2011 | 06:41 Auteur: S. den Boer Bron: Voetbalcentraal

Ajax' keeper Maarten Stekelenburg is vijfde geworden in de verkiezing voor beste keeper van de wereld. Dit is door IFFHS (internationale federatie van voetbalstatistici) uitgezogd en bekend gemaakt. Stekelenburg staat achter Iker Cassilas, Julio César, Petr Cech en Manuel Neuer. Stekelenburg staat vooral doordat hij goed speelde op het WK zo hoog.

Oud-Ajax keeper Edwin Van der Sar stond ook in de top tien, hij stond achtste op de lijst.

http://www.ajaxcafe.nl/ni(...)ing-om-beste-keeper/
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:31:57 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90881099
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:25 schreef Stiggie het volgende:
Stekelenburg vijfde in verkiezing om beste keeperGeplaatst op: 05-01-2011 | 06:41 Auteur: S. den Boer Bron: Voetbalcentraal

Ajax' keeper Maarten Stekelenburg is vijfde geworden in de verkiezing voor beste keeper van de wereld. Dit is door IFFHS (internationale federatie van voetbalstatistici) uitgezogd en bekend gemaakt. Stekelenburg staat achter Iker Cassilas, Julio César, Petr Cech en Manuel Neuer. Stekelenburg staat vooral doordat hij goed speelde op het WK zo hoog.

Oud-Ajax keeper Edwin Van der Sar stond ook in de top tien, hij stond achtste op de lijst.

Uitgezogd. :')
C'est la vie
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:34:37 #129
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_90881213
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan moet je toch wel wat molotov coctails meenemen :) , maar maak je geen zorgen die komt echt niet
Ik hoop het
LUHG
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:39:10 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90881402
Het zou wel een goede aankoop zijn die Kuyt, maar Dirk doet dat de Feyenoord supporters niet aan.
C'est la vie
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:49:45 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_90881845
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
Het zou wel een goede aankoop zijn die Kuyt, maar Dirk doet dat de Feyenoord supporters niet aan.
vergeet vooral zijn eigen portemonnee niet, tegen de tijd dat die weer in NL komt voetballen is hij rijk maar versleten dus goed genoeg voor Feyenoord
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:01:28 #132
189963 nubreektmijnklomp
pi_90884868
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 08:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Toivomaki:

[..]

held :D
Haha, die Finnen zijn altijd zo optimistisch over Ajax. Mooi is dat altijd :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:01:16 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90888013
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Uitgezogd. :')
Dat is echt niet normaal hoor :'). Welke mongool krijgt zoiets uit zijn keyboard? :').
Get woke, go broke!
pi_90889414
quote:

Waar is nu die gast die laatst zo bijdehand zat te doen? :P
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:27:05 #135
73209 dnzl
Minimalist.
pi_90889420
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 17:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is echt niet normaal hoor :'). Welke mongool krijgt zoiets uit zijn keyboard? :').
S. den Boer
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:29:49 #136
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_90893288
quote:

Als Stekelenburg voor een europese topclub had gespeeld was hij minimaal in de top 3 geeindigd.

Cech was niet eens aanwezig op het WK
En Neuer is toch ook niet zo bijzonder.
Ja ja
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:09:17 #137
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90895632
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Haha, die Finnen zijn altijd zo optimistisch over Ajax.
De Finnen die vandaag stonden te hangen op Hoog Catharijne anders niet. Misschien boos vanwege Mounir?
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:32:40 #138
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_90904978
Mja, dan pak je met de Hoog Catharijne crew natuurlijk wel weer net dat kleine groepje Finnen eruit die het verpest voor de rest :{
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_90905383
El Pistolero :') ?!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:17:09 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90907995
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Roi het volgende:
Dat is niet nieuw ofzo.
C'est la vie
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:26:05 #141
189963 nubreektmijnklomp
pi_90908577
quote:
zo werd hij al voor het WK genoemd.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90927243
quote:
Koning. :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:40:48 #143
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90929048
quote:
Chelsea
Vandaag meldt een Engelse krant dat Chelsea nu serieus gaat bieden op de verdediger van Ajax. Het team dat in handen is van de steenrijke Rus Abramovich wil de selectie versterken. De Engelsen zouden liefst 17 miljoen euro over hebben voor Van der Wiel.

Suarez
Ook de veelbesproken Suarez, de geschorste aanvoerder van de Amsterdammers, wordt als een voorname transfer-kandidaat genoemd. The Independent meldt dat Tottenham Hotspur bereid is 20 miljoen euro te gireren als het de spelers mag inlijven. Als de deal doorgaat, wordt Suarez teamgenoot van oud-Ajacied Rafael van der Vaart.
Sinds wanneer bemoeit RTL-Z zich hiermee.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_90929585
Suarez weg... dat scheelt weer met het vervoer van de selectie...

Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:54:39 #145
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_90929693
quote:
10s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef DS4 het volgende:
Suarez weg... dat scheelt weer met het vervoer van de selectie...

[ afbeelding ]
lol
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_90930610
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/7393

weer een oud voetballer erbij....
pi_90930675
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

Mooi :)
pi_90932084
Yannis _O_
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:16:10 #149
189963 nubreektmijnklomp
pi_90936195
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

Was ook al een tijdje bekend :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90941349
Zou Chelsea werkelijk 17 miljoen voor V/d WIel overhebben? :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:06:12 #151
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90944473
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou Chelsea werkelijk 17 miljoen voor V/d WIel overhebben? :D
Waarom niet? Lijkt mij een heel redelijke prijs voor iemand met zijn talent. Babel vertrok overigens ook voor 17 mln. Deal van de eeuw was dat zeg.....
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:09:25 #152
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90944626
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom niet? Lijkt mij een heel redelijke prijs voor iemand met zijn talent. Babel vertrok overigens ook voor 17 mln. Deal van de eeuw was dat zeg.....
Waarom wel? Niemand betaalt 17 miljoen voor een back die enkel goed heeft gespeeld in Eredivisie. Hij is dan wel international daar doet ie het verdienstelijk maar meer ook niet. En met Babel valt hij niet vergelijken dat is ten eerste een aanvaller en tweede was dat in de tijd voor de crisis, spelers worden nu voor veel minder verkocht.
C'est la vie
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:19:11 #153
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90945081
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarom wel? Niemand betaalt 17 miljoen voor een back die enkel goed heeft gespeeld in Eredivisie.
De bron die Chelsea noemde begs to differ.
quote:
Hij is dan wel international daar doet ie het verdienstelijk maar meer ook niet.
Speelde een zéér verdienstelijk WK inclusief finale. Je kunt niet doen alsof dat niets voorstelt.
quote:
En met Babel valt hij niet vergelijken dat is ten eerste een aanvaller
Aanvallers zijn over het algemeen duurder dat klopt, maar goede backs zijn momenteel schaars en dus veel geld waard.
quote:
en tweede was dat in de tijd voor de crisis, spelers worden nu voor veel minder verkocht.
Deze bewering kun je niet staven.
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:20:12 #154
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90945131
Bovendien: Glen Johnson werd voor 25 mln verkocht.....
pi_90961249
Die Johnson is echt een prutser. :') Zat gister ook weer naar hem te kijken met een neiging tot facepalm achtige bewegingen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 00:37:01 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90961310
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Morendo het volgende:
Deze bewering kun je niet staven.
Misschien niet direct maar iedereen ziet dat er bij sommige topclubs en vooral de clubs die daar niet bij horen minder geld wordt gespendeerd en ontvangen voor spelers.
C'est la vie
pi_90962107
Gregory van der Wiel
Afgelopen week werd Van der Wiel in verband gebracht met een transfer naar Chelsea. De Londense club zou zo'n zeventien miljoen pond willen neerleggen voor de rechtsback, maar vandaag meldde Frank Arnesen, technisch directeur van The Blues, dat de prioriteit niet bij de Ajacied ligt. "Gregory staat bij ons op een lijstje, maar momenteel niet bovenaan. Als dit al serieus zou gaan worden, is dat in principe op z'n vroegst komende zomer."
pi_90962155
Eerder deze week werd gemeld dat Luis Suárez op het verlanglijstje van Tottenham Hotspur staat, maar dat een bod van The Spurs zeker uitblijft zolang Robbie Keane daar nog speelt. Vandaag bevestigde Harry Redknapp echter dat Tottenham een akkoord heeft bereikt met Birmingham City over een overgang van Keane. De aanvaller moet zelf nog wel rondkomen met The Blues. De manager van Tottenham ging niet in op een mogelijke komst van Suárez, maar als we eerdere berichten kunnen geloven dan komt de weg vrij voor een transfer van de Uruguayaan. Of in elk geval voor een bod vanuit Londen.

http://ajaxinside.nl/item(...)rij-voor-Su%C3%A1rez
pi_90963381
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Sinds wanneer bemoeit RTL-Z zich hiermee.
ajax zit op de beurs.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:23:46 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90979229
quote:
Ze gebruiken dat filmpje echt voor alles.
C'est la vie
pi_90979538
quote:
Lol :P
Ik blijf me trouwens afvragen wat het orginele filmpje is. :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:11:51 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90981350
quote:
Geniaal :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:45:09 #165
189963 nubreektmijnklomp
pi_90982853
quote:
Hij is weer mooi :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91018173
Die kop is gewoon bizar op het einde.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:15:20 #167
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91018307
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die kop is gewoon bizar op het einde.
Ja, hij kan gewoon niet geloven dat Van Beukering bij Feyenooit heeft getekend.
pi_91019137
vanmiddag gelukkig weer een wedstrijdje van Ajax kijken, gaat nergens over, maar ben toch benieuwd hoe cvitanich, silva en mounir(als hij speelt) in het systeem van de boer spelen. Vind het wel jammer dat de wk-gangers rust krijgen, maar vooral de nederlanders zullen de rust hard nodig hebben.
pi_91020374
Ben benieuwd naar vanmiddag. :P
pi_91020571
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
vanmiddag gelukkig weer een wedstrijdje van Ajax kijken, gaat nergens over, maar ben toch benieuwd hoe cvitanich, silva en mounir(als hij speelt) in het systeem van de boer spelen. Vind het wel jammer dat de wk-gangers rust krijgen, maar vooral de nederlanders zullen de rust hard nodig hebben.
Ik zie dat het op Eredivisie live wordt uitgezonden toch maar ff kijken inderdaad. Ik begin voetbal afkickverschijnselen te vertonen.
pi_91021061
nvm
pi_91023173
alleen op eredivisie live?
pi_91023647
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:35 schreef child_of_the_matrix het volgende:
alleen op eredivisie live?
ook op ndr en dat kan ik hier(in de achterhoek) gewoon ontvangen

Vermoedelijke opstelling HSV:
Rost;
Demel, Kacar, Westermann, Aogo;
Zé Roberto, Jarolim, Pitroipa;
Elia, van Nistelrooy, Guerrero

Vermoedelijke opstelling Ajax:
Verhoeven;
Silva, Alderweireld, Vertonghen, Blind;
Lindgren, Emanuelson, De Jong;
Sulejmani, Suarez, Ebecilio

lijkt erop dat HSV in de sterkste opstelling speel in tegenstelling tot Ajax, al is het nog geen echt b-team van Ajax. Alleen verhoeven, silva en blind en ebecillio(voorlopig nog niet) zijn duidelijk niet van het niveau van de top van de eredivisie.
pi_91023794
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

ook op ndr en dat kan ik hier(in de achterhoek) gewoon ontvangen
Yes, hier in twente ook te ontvangen!

mm, maar er is ook nieuwjaarsborrel op de voetbal.......keuzes..keuzes.........
Hopelijk hebben ze eredivisie live wel opstaan in de kantine..

[ Bericht 14% gewijzigd door child_of_the_matrix op 08-01-2011 14:58:31 ]
pi_91024755
Suarez zal er wel zin in hebben.
★★★
pi_91025151
HSV - Ajax > Opstelling: Verhoeven, Silva, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Lindgren, De Jong, Emanuelson, Suarez, Cvitanich, Sulejmani.
[P]otverdorie
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:50:20 #177
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91026088
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:25 schreef NatteBever het volgende:
HSV - Ajax > Opstelling: Verhoeven, Silva, Alderweireld, Vertonghen, Anita, Lindgren, De Jong, Emanuelson, Suarez, Cvitanich, Sulejmani.
Interessante opstelling. De Jong op '10' neem ik aan, dan hoop ik maar dat het middenveld niet te hard wordt overlopen. Arme Lindgren....
pi_91026218
Verhoeven gaat de wedstrijd winnen voor ons.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:06:05 #179
189963 nubreektmijnklomp
pi_91026588
Goeie wedstrijd wordt dit ook, hsv met een echte opstelling en ajax met een bploeg :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:06:19 #180
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91026599
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:54 schreef NrTH het volgende:
Verhoeven gaat de wedstrijd winnen voor ons.
Bij de 1-0 verrichte hij al goed werk ja. :')
C'est la vie
pi_91026650
Nu al 1-0? _O- What happened?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_91026657
god wat een blunder
pi_91026674
ooo verhoeve staat erin :D
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:08:38 #184
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_91026694
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Goal uit hoekschop, anita loop niet op tijd uit, V Nistelrooy prikt hem erin
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:08:43 #185
189963 nubreektmijnklomp
pi_91026701
quote:
Ajax b tegen hsv A bij HSV. Kan je ook niks anders verwachten :P

Wat een stilte in dat stadion trouwens!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:08:47 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91026706
quote:
Corner die niet echt lekker verwerkt werd door Verhoeven en Anita.
C'est la vie
pi_91026734
hoe kijken jullie ik heb heel geen geluid met sopcast :(
pi_91026736
Waarom is die DSC1 (of zoiets) stream zonder geluid??
[P]otverdorie
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:09:58 #189
189963 nubreektmijnklomp
pi_91026761
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:09 schreef truedestiny het volgende:
hoe ken jullie ik heb heel geen geluid met sopcast :(
eredivisie live.

Overigens hoor je ook niks op EL, volgens mij hebben ze het achtergrond geluid weggefilterd ofzo.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:10:03 #190
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_91026766
M&M4 heeft wel geluid
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:10:53 #191
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91026812

Nu al rumoer bij de Ajax-supporters.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:11:08 #192
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91026829
Wat een klote opstelling zeg
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_91026851
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef Gwunnik het volgende:
M&M4 heeft wel geluid
channel nummer van m&m 4 ?
pi_91026868
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat een klote opstelling zeg
Dat soort opmerkingen krijg je meteen weer als het even niet goed gaat :') Redelijk sneu, Frank wil gewoon kijken hoe die spelers zich in dit systeem handhaven, niet meteen miepen.
[P]otverdorie
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:13:32 #196
189963 nubreektmijnklomp
pi_91026941
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Dat soort opmerkingen krijg je meteen weer als het even niet goed gaat :') Redelijk sneu, Frank wil gewoon kijken hoe die spelers zich in dit systeem handhaven, niet meteen miepen.
Het gaat niet eens om de opstelling bij deze wedstrijd. Hij wil gewoon sommige spelers wat speelritme geven, en kijken hoe sommige spelers het doen op andere posities.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:13:34 #197
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91026942
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:12 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Daar gaat het me helemaal niet om. ;)
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_91027065
van dijk mist wss de wedstrijd tegen ajax

http://www.voetbalprimeur(...)lder_tegen_Ajax.html
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:17:03 #199
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91027078
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef Stiggie het volgende:

Oh, dan maken we nog een kans.
pi_91027100
weet iemand de channel nummer van M&M 4?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:19:27 #201
189963 nubreektmijnklomp
pi_91027180
Ajax moet echt een nieuwe keeper kopen als steek weg gaat.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91027192
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Oh, dan maken we nog een kans.
_O- dat wordt een slachtveld
pi_91027242
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ajax moet echt een nieuwe keeper kopen als steek weg gaat.
Vermeer als hij weer beter is , is al een vooruitgang
pi_91027281
Heb hem alweer afgezet, heb totaal geen zin om hier naar te kijken.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:21:50 #205
189963 nubreektmijnklomp
pi_91027288
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:20 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Vermeer als hij weer beter is , is al een vooruitgang
Wanneer is die eigenlijk weer beter?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:23:15 #206
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91027361
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef Saekerhett het volgende:
Heb hem alweer afgezet, heb totaal geen zin om hier naar te kijken.
Ik vind dit altijd maar niks die oefenpotjes
pi_91027368
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Wanneer is die eigenlijk weer beter?
eind febr, begin mrt
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:23:48 #208
189963 nubreektmijnklomp
pi_91027387
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Ik vind dit altijd maar niks die oefenpotjes
Is ook eigenlijk niet voor de fan.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:25:41 #209
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91027464
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:16 schreef Stiggie het volgende:

Please Mulder. Dat gaat een slachting worden.
pi_91027622
wat een prachtig schot van Suarez :')
pi_91027657
beetje lame
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:30:39 #212
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91027681
Wordt deze wedstrijd trouwens gespeeld in verband met de transfer van Jol naar Ajax?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:30:46 #213
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_91027687
M&M4 = 94913 als ik t goed heb

en idd... wat n heerlijke knal van Suarez ;)
pi_91027799
dankje dat scheelt een hoop
pi_91027830
mooie kans
pi_91027912
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 16:33 schreef julian6 het volgende:
mooie kans
maar compleet verneukt
pi_91028042
irritante fluitmongolen :r
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:40:23 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91028139
2-0.
C'est la vie
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:40:28 #219
189963 nubreektmijnklomp
pi_91028144
Wat slecht zeg :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91028148
Pok!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:41:02 #221
189963 nubreektmijnklomp
pi_91028176
Maarja dat krijg je als je zo'n opstelling hebt, en die silva als rechtsback, wat een schande :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91028192
nou lekker zeg. De TV gaat uit
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:41:21 #223
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91028194
HSV is anders een héle sterke middenmotor in de BuLi hoor.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:41:49 #224
189963 nubreektmijnklomp
pi_91028215
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:41 schreef Morendo het volgende:
HSV is anders een héle sterke middenmotor in de BuLi hoor.
Hoort eigenlijk beter te zijn dan een middenmotor, maar deze opstelling zou nog verliezen van heracles :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91028271
Niveautje in het uitvak.
pi_91028307
het is maar weer duidelijk geworden dat ajax gewoon niet zonder bepaalde spelers kan :N
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:44:41 #227
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91028343
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
het is maar weer duidelijk geworden dat ajax gewoon niet zonder bepaalde spelers kan :N
Deze opmerking slaat nergens op :')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:44:42 #228
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_91028344
Zitten wat mensen met homo-angsten te brullen daar geloof ik.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:44:42 #229
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_91028345
De Boer wil iedereen een gelijke kans geven... dit soort wedstrijden laat duidelijk zien wie er wel en niet in het nieuwe systeem past. Dat komt nu ook wel naar voren denk ik...

En die opmerkingen richting Elia... kansloos :N
pi_91028378
wtf die supporters op de tribune tegen Elia
pi_91028392
wat zeggen de ajax fans dan?
pi_91028474
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 16:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Deze opmerking slaat nergens op :')
vertel.
pi_91028488
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef truedestiny het volgende:
wat zeggen de ajax fans dan?
elia kankerneger enzo
pi_91028500
het was buitenspel :D
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:48:15 #236
189963 nubreektmijnklomp
pi_91028523
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

vertel.
Er zit een verschil in het niet zonder bepaalde spelers kunnen, en gewoon een random slechte opstelling neerzetten in een nutteloze wedstrijd om te kijken of mensen ook op die positie kunnen spelen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91028534
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:47 schreef hamburgerjongen het volgende:

[..]

kankerneger enzo
lekker triest
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:49:00 #238
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_91028556
poe poe... werk aan de winkel
pi_91028558
:(
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:49:03 #240
189963 nubreektmijnklomp
pi_91028563
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:48 schreef truedestiny het volgende:

[..]

lekker triest
Tja, zo zitten ze bij elke club. Kijk maar naar liverpool - utrecht.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91028578
ajax wordt lekker vernederd ;(
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:50:13 #242
189963 nubreektmijnklomp
pi_91028629
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef truedestiny het volgende:
ajax wordt lekker vernederd
Net zoals Twente paar dagen terug :P Maar dat krijg je met dit soort opstellingen,
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:50:28 #243
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_91028643
Duidelijk niet opgewassen tegen counters ;(
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:53:16 #244
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91028775
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:

Deze topper zeker.
pi_91028794
ik ben benieuwd wat Frankie dan gaat doen tegen Galatasaray...
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:53:46 #246
189963 nubreektmijnklomp
pi_91028796
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Gwunnik het volgende:
Duidelijk niet opgewassen tegen counters ;(
Dit is ook gewoon nog slechter dan een B-elftal eigenlijk. Anita is nog slechter op het middenveld dan als linksback. Silva kan ook niet meekomen als rechtsback. Sowieso is het hele middenveld slecht en Cvitanitch in de aanval kan ik niks over zeggen, want we komen niet voor :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91028882
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk dat siem de jong niet op het middenveld hoort, silva een mindere soort manolev is, cvitanich geen ajaxspits is , suarez en sulejmani steeds naar binnen blijven trekken, anita te kort komt op het middenveld, alderweireld toch weer lange ballen gaat geven.

Kortom Ajax heeft een slechte bank, de basis kan goed voetbal spelen, maar zodra er 3 of 4 spelers vervangen worden is het drama, gelukkig heeft elke eredivisieclub daar last van :P. Ze staan nu in ieder geval weer met beide benen op de grond en de Boer weet dat er nog genoeg werk te doen is.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:00:30 #248
189963 nubreektmijnklomp
pi_91029064
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:55 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Het wordt nu wel pijnlijk duidelijk dat siem de jong niet op het middenveld hoort, silva een mindere soort manolev is, cvitanich geen ajaxspits is , suarez en sulejmani steeds naar binnen blijven trekken, anita te kort komt op het middenveld, alderweireld toch weer lange ballen gaat geven.

Kortom Ajax heeft een slechte bank, de basis kan goed voetbal spelen, maar zodra er 3 of 4 spelers vervangen worden is het drama, gelukkig heeft elke eredivisieclub daar last van :P. Ze staan nu in ieder geval weer met beide benen op de grond en de Boer weet dat er nog genoeg werk te doen is.
Waarom overdrijft iedereen zo naar aanleiding van een oefenwedstrijd? Je kan hier NIKS zeggen over het team als een geheel. Dit is alleen echt om naar individuele spelers te kijken. En dat kan amper omdat het zo'n achterlijke opstelling is :P

Nou is de bank niet geweldig nee, maar ook niet zo slecht als jij doet voorkomen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91029497
@Morendo , leuk man, maar wat moet een foto van feyenoord supporters (zie de jas van de kale knakker) in dit topic?

@ wedstrijd.. jezus wat spelen we belabberd zonder 6 basisspelers.. middenveld is nergens
constante fouten centraal achterin ook.. bah..
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:13:44 #250
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_91029717
Ach, wat Nubreektmijnklomp zegt... het is 1 oefenwedstrijd. Het is wel zo fijn dat alle dingen die niet zo lekker lopen nu naar voren komen zodat eraan gewerkt kan worden.

Oei oei...
pi_91029782
staat het nog steeds maar 3-0?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:16:58 #252
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_91029860
Slecht inspelen... elkaar niet kunnen vinden... tempo te laag... :(
pi_91029888
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Waarom overdrijft iedereen zo naar aanleiding van een oefenwedstrijd? Je kan hier NIKS zeggen over het team als een geheel. Dit is alleen echt om naar individuele spelers te kijken. En dat kan amper omdat het zo'n achterlijke opstelling is :P

Nou is de bank niet geweldig nee, maar ook niet zo slecht als jij doet voorkomen.
het is gewoon nogal frustrerend om ajax zo zwak te zien spelen, nadat je ze drie wedstrijden goed had zien spelen en hoopte dat dat spel zich zou vandaag doorzetten. Ik weet ook wel dat die lui allemaal wel een balletje kunnen trappen en (voor eredivisie begrippen)redelijke vervangers van de basis zijn, maar dan moeten de dragende spelers wel aanwezig zijn.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:19:35 #254
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_91029955
Suarez 3-1
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:20:26 #255
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_91029996
mn stream loopt achter ;)

En leuk voor Suarez... goaltjesdief :)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:20:32 #256
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_91029999
3-2 Suarez, we gaan nog winnen :P
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:20:53 #257
189963 nubreektmijnklomp
pi_91030013
haha 3-2 nu, netjes :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:21:07 #258
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_91030027
Nou, je verraad alles! :D

(kijk niet meer op t forum :P)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:21:37 #259
189963 nubreektmijnklomp
pi_91030054
Tja, het meerendeel is toch gestopt met kijken :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:21:48 #260
189963 nubreektmijnklomp
pi_91030058
Wie gaf trouwens die prachtige paas bij het eerste goal?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91030079
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie gaf trouwens die prachtige paas bij het eerste goal?
blind
pi_91030123
grappig dit
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:31:45 #263
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91030536
Die commentator krijgt hem hard van Suarez
LUHG
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:33:50 #264
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91030632
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Die commentator krijgt hem hard van Suarez
Ja, en de vrouw van De Zeeuw ook, of kloppen die geruchten niet?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:35:06 #265
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_91030693
4-2 V Nistelrooy
pi_91030708
Ruud _O_
pi_91030750
Was dat Ooijer die 2 jaar te laat uitstapte? :')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:36:26 #268
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91030767
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:33 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, en de vrouw van De Zeeuw ook, of kloppen die geruchten niet?
Klopt
LUHG
pi_91030776
weer buitenspel doepunt 2de al :D
pi_91030782
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef Saekerhett het volgende:
jep, maarja hij wordt ook een dagje ouder he:P
pi_91030800
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef truedestiny het volgende:
Was bij lange na geen buitenspel, dwaas :')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:37:09 #272
189963 nubreektmijnklomp
pi_91030809
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef Saekerhett het volgende:
Die gast kan sowieso niet voetballen. Vond ik ook erg slecht gekeept van verhoeven trouwens.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91030823
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef truedestiny het volgende:
pi_91030835
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Die gast kan sowieso niet voetballen. Vond ik ook erg slecht gekeept van verhoeven trouwens.
Idd, net als bij die eerste goal niet sterk.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:39:25 #275
189963 nubreektmijnklomp
pi_91030905
Kwam ebicilio eerst mooi weg, jammer dat hij werd vastgehouden.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:39:44 #276
189963 nubreektmijnklomp
pi_91030916
Ik zit trouwens maar met een half oog te kijken, doet blind het een beetje goed?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91030925

Waarom stellen ze hem ook in godsnaam op........... hebben we niemand anders dan dat dikkertje?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:42:00 #278
189963 nubreektmijnklomp
pi_91031019
Ebicilio loopt er zo 2 van hsv voorbij. Deed hij netjes.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91031049
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ebicilio loopt er zo 2 van hsv voorbij. Deed hij netjes.
_O_
pi_91031124
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Waarom stellen ze hem ook in godsnaam op........... hebben we niemand anders dan dat dikkertje?
Het is een oefenwedstrijdje. en Vermeer is geblesseerd.
★★★
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:47:10 #281
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_91031235
Blind heeft een nekbaard.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_91031459
Is jullie Super De Boer hoogmoed etc nou weer effe tot rust gekomen?
pi_91031609
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit is een oefenpot :')
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:58:39 #284
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91031822
quote:
Nee, kijk maar......let op:De Boer maakt ons kampioen
LUHG
pi_91032035
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Idd, net als bij die eerste goal niet sterk.
Vond het ook geen grote fouten, eerlijk gezegd. Daarnaast pakt 'ie die bal van Elia in de eerste minuut echt perfect. Ik vind het echt niet de slechtste reservekeeper die je je kunt voorstellen. Het is wennen, met name zijn lichamelijk voorkomen, maar we hoeven er niet ontevreden over te zijn.

Verder een heel rare wedstrijd vandaag. Onherkenbaar Ajax in de eerste helft. Knullige tegengoals, slecht positiespel. Tweede helft gaf wat meer vertrouwen in de komende weken. Ben benieuwd naar Galatasaray.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:03:01 #286
189963 nubreektmijnklomp
pi_91032041
quote:
Jij bent sowieso een achterlijke mongool. Dus blijf nou maar weg :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:03:40 #287
189963 nubreektmijnklomp
pi_91032072
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:02 schreef Fargo het volgende:

[..]

Vond het ook geen grote fouten, eerlijk gezegd. Daarnaast pakt 'ie die bal van Elia in de eerste minuut echt perfect. Ik vind het echt niet de slechtste reservekeeper die je je kunt voorstellen. Het is wennen, met name zijn lichamelijk voorkomen, maar we hoeven er niet ontevreden over te zijn.

Verder een heel rare wedstrijd vandaag. Onherkenbaar Ajax in de eerste helft. Knullige tegengoals, slecht positiespel. Tweede helft gaf wat meer vertrouwen in de komende weken. Ben benieuwd naar Galatasaray.
Nee geen grote fouten, maar het verschil met steek is duidelijk natuurlijk. Ook had hij maar weinig ballen klemvast.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:20:56 #288
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91032809
Nou, die Van Nistelrooij mag wel mee naar Qatar.
pi_91032884
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Jij bent sowieso een achterlijke mongool. Dus blijf nou maar weg :')
Zo een reactie zegt ook al genoeg over jou...jullie altijd met jullie grote bek.... kut ajax
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:24:11 #290
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91032937
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:22 schreef Tallie1982 het volgende:
jullie altijd met jullie grote bek
Niet generaliseren.
quote:
.... kut ajax
Je moeder.
pi_91033003
Kijk wie er in de eerste helft niet mee speelde? 5/6 basisspelers
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:26:05 #292
189963 nubreektmijnklomp
pi_91033013
quote:

[..]

Zo een reactie zegt ook al genoeg over jou...jullie altijd met jullie grote bek.... kut ajax
Jij hebt altijd een nog groter bek, en altijd bijdehand bezig. kanker nou maar een eind op. Met die kakkerlakken club van je. Mongool.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:31:47 #293
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91033241
quote:

[..]

Veilig achter je computertje hihihi
LUHG
pi_91033375
lekker gezellig weer.
pi_91033502
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Jij hebt altijd een nog groter bek, en altijd bijdehand bezig. kanker nou maar een eind op. Met die kakkerlakken club van je. Mongool.
Zie je hoe achterlijk je bent dat je niet eens weet voor welke club ik ben....maar ik zal dit topic verlaten... don't worry
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:58:38 #296
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_91034400
quote:
Zoals gezegd was het een oefenpotje
En het was nou niet bepaald in de basisopstelling.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ja ja
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:00:15 #297
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_91034489
PSV rolt HSV natuurlijk moeiteloos op :')
Of misschien ben je voor Twente. HSV - Twente, Dat kun je op papier wel af doen. :')
Ja ja
  Forum Admin zaterdag 8 januari 2011 @ 19:06:21 #298
35723 crew  GGMM
pi_91034818
4-2 verloren vind ik helemaal niet slecht met deze opstelling.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_91035404
Reageer dan gewoon niet op die trolls.
pi_91035637
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:06 schreef GGMM het volgende:
Dat dus, en die Ebecillio blijft ook tegen HSV gewoon prima overeind ^O^
pi_91035774
quote:
quote:
Kut opstelling 3-0 verloren
Goede opstelling 1-2 gewonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')