In sommige landen wordt 16 niet als minderjarig beschouwd...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan mag ik toch hopen dat die op een andere manier ontgroend worden
450 euro heb ik gekregen. Fantastisch.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
Haha ik verdien hier hartstikke veel geld meeeee!
Ja die heeft een rijke-stinkerds-leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:42 schreef willemwaus het volgende:
Nu de hamvraag, levert het danny veel op met al die ads?
Mag ik bij games?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef RitseB het volgende:
Perstripjes, gratis games, gratis goodies, gamescrew heeft het beter bekeken
Ik las game screw, toen vroeg ik mezelf af wat dat was. Toen las ik opnieuw en dacht ik hoi ritseb.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef RitseB het volgende:
Perstripjes, gratis games, gratis goodies, gamescrew heeft het beter bekeken
Is Chowi der ook bij?!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
Stuur maar een soli, Chowi is er ook al bij 14.gif
Review en nieuwspost naar games@fok.nl, dan kijken we er naar :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is Chowi der ook bij?!Men! Ik ga me meteen aanmelden.
Mag ik daar ook bij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Review en nieuwspost naar games@fok.nl, dan kijken we er naar :p
Oh wacht, dan moet ik zegmaar gamen? Dat maakt het wel lastiger.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Iedere keer als ik jou naam zie moet ik denken aan de tekst: '' Ritsie Bie, Ritsie Baa, Ritsie Boe''quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gaan spellingschecken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wacht, dan moet ik zegmaar gamen? Dat maakt het wel lastiger.
Mag ik anders ook gewoon die spullen gratis? Want ik hou niet zo van gamen.quote:
Waarom wil je die spullen dan, gekkie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mag ik anders ook gewoon die spullen gratis? Want ik hou niet zo van gamen.
Omdat ze gratis zijn en ik een Nederlander benquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Waarom wil je die spullen dan, gekkie?
Ritse wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik probeer steeds te regelen dat ik in natura betaald word, maar niemand wil.
Wat een warme reactie. Ik dacht dat jij zo'n ouwe boze koe was.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik doe het gratis. Of nou ja, eigenlijk doe ik het gewoon voor jullie, de users. Het doet me deugd om jullie te zien genieten van dit forum. Dat is voor mij al voldoening genoeg.
Nee joh, alleen naar baggeraars toe kan ik wel eens minder positief zijn. Maar hou van jullie allemaal!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:26 schreef MissyN het volgende:
[..]
Wat een warme reactie. Ik dacht dat jij zo'n ouwe boze koe was.hihihihihihihihi
1 LOVE!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee joh, alleen naar baggeraars toe kan ik wel eens minder positief zijn. Maar hou van jullie allemaal!!
Wat moet jij met en van deze dingen, http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#itemsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat ze gratis zijn en ik een Nederlander ben
Die vond ik niet zo goed.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat moet jij met en van deze dingen, http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#items
Wie kan daar nou nee tegen zeggen.quote:Katy Perry-condoom
Die krijg je niet, daar ben je nog te jong voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
[..]
Wie kan daar nou nee tegen zeggen.
Dat is kul.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die krijg je niet, daar ben je nog te jong voor.
overdrijven is ook een vak apartquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik doe het gratis. Of nou ja, eigenlijk doe ik het gewoon voor jullie, de users. Het doet me deugd om jullie te zien genieten van dit forum. Dat is voor mij al voldoening genoeg.
Cynisme begrijpen ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak apart
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef speknek het volgende:
Het is geen vetpot, maar mijn smaatjes kunnen hun billen schudden.
Flikker op man dan mis ik 1000 euri in de maand.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan zou jij per direct ontslagen moeten worden
zoo. dat is nogal veel voor een zwerver.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Flikker op man dan mis ik 1000 euri in de maand.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zoo. dat is nogal veel voor een zwerver.
En zwerver heeft doorgaans geen inkomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zoo. dat is nogal veel voor een zwerver.
Neehee, dat is om je rustig te houden.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:07 schreef Michielos het volgende:
Ik krijg 3k per maand van Fok omdat ik sowieso een van de meest waardevolle users ben.
hmmm is dat seksitisch bedoelt nee dankje,quote:Op maandag 10 januari 2011 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
je mocht willen dat je eens genomen werd..
Je kent moblo toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:38 schreef Gforce304 het volgende:
[..]
hmmm is dat seksitisch bedoelt nee dankje,
een eckte baaszwerver welquote:Op maandag 10 januari 2011 20:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En zwerver heeft doorgaans geen inkomen.
Ok.quote:
Beetje bier schooieren op het station jeweetz.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, met keiveel doekoeeeee op stroat.
of ff je smegma afvegen aan conducteurquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beetje bier schooieren op het station jeweetz.
Dat zou die beste man niet waarderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of ff je smegma afvegen aan conducteur
maar, ben jij lekker van je troep af toch? je vrouw zal het ook niet zo waarderen als je met een smegmalulz thuiskomt ofwel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat zou die beste man niet waarderen.
Die kent niet anders. Gewoon vertellen dat zoiets heel normaal is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar, ben jij lekker van je troep af toch? je vrouw zal het ook niet zo waarderen als je met een smegmalulz thuiskomt ofwel?![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die kent niet anders. Gewoon vertellen dat zoiets heel normaal is.
Weeniequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:26 schreef Wing het volgende:
Waar blijven de sextapes van Myraela en o.us?!!?
quote:Aan de mods betaal je zelf mee via belastingen. Alleen met een uitkering kun je zoveel op het forum aanwezig zijn.
kutkickquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:26 schreef Wing het volgende:
Waar blijven de sextapes van Myraela en o.us?!!?
Ga je daar een dubbelzijdige dildo van kopen?quote:
Dat hoeft niet, wij modjes helpen elkaar graag een handje.. zijn niet vies van elkaar enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga je daar een dubbelzijdige dildo van kopen?
Ik ben niet zo thuis in die Fok-Mod-kliek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, wij modjes helpen elkaar graag een handje.. zijn niet vies van elkaar enzo.
Man / vrouw boeit niet.
quote:Is er al een oprotpremie voor TS?
neenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga je daar een dubbelzijdige dildo van kopen?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:39 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
... Mensen die geloven dat mods betaalt wordenHet is toch harstikke grappig om de hele dag de topic's van Nitrouz te verwijderen... Wat een kutbaan
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:39 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
... Mensen die geloven dat mods betaalt wordenHet is toch harstikke grappig om de hele dag de topic's van Nitrouz te verwijderen... Wat een kutbaan
Dat bedoel ik, mods, de gedachtepolitie, bijstandstrekkers, 't is maar hoe je ze noemt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:49 schreef goodmorningvietnam het volgende:
mods krijgen betaald om andere mensen op hun gedrag te wijzen
hoe saai kan je leven zijn
Het is een teken om te stoppen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef murp het volgende:
dus ik doe dit als enige op vrijwillige basis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |