Dit is klotequote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ontken noch beken de betrokkenheid van Chocolate-chick bij CRE.
Alsof niemand dat aan zag komen schatje.quote:
Ja. Ik ben de jongste en CC de een na jongste mod, en allebei pas heel kort user.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Whahahaha
Wordt dit het forum met de jongste mods hier op Fok?
haha bedanktquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof niemand dat aan zag komen schatje.Wie had er anders moeten gaan modden? Jij hebt het zo super gedaan in FB enzo.
Maar wel typisch zo net na die discussie met Bosquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof niemand dat aan zag komen schatje.Wie had er anders moeten gaan modden? Jij hebt het zo super gedaan in FB enzo.
inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Valt me trouwens op hoeveel er uit de OP niet meer komen, het worden er iedere dag minder
Discussie met bos?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar wel typisch zo net na die discussie met Bos!
Tjaquote:
mmh gluhweinquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef crv het volgende:
ik zit aan de gluhwein om op te warmen. Het is alweer zo verdomd koud hier [ afbeelding ]
lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef crv het volgende:
ik zit aan de gluhwein om op te warmen. Het is alweer zo verdomd koud hier [ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
Heb hier ook nog een fles
vergeten op te drinken laatst
maar het schijnt dat de meeste SC's wel eens een dip hebbenquote:
Dan zeg je het goedquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het schijnt dat de meeste SC's wel eens een dip hebben
Trekt wel weer aan ooit
Ik denk het niet maar goed, als ik heel eerlijk ben ik vind er ook nog weinig aan hierquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het schijnt dat de meeste SC's wel eens een dip hebben
Trekt wel weer aan ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |