Turken zijn sowieso dikquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:14 schreef IHVK het volgende:
Door dit topic koop ik altijd teveel eten straks word ik nog dik ik zag al een beginnend buikje
Kokos is lekker, maar die normale negerzoenen zijn ook lekker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:14 schreef Landysh het volgende:
Ze zijn echt verslavend! Yani, als je van kokos houd naturlich.
De kokossmaak is wel echt aanwezig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kokos is lekker, maar die normale negerzoenen zijn ook lekker.
Ik hoop dat het ook een beetje naar die normale smaakt.
quote:Tegenwoordig staat op de verpakkingen op een heel slimme manier "sinds 1920 - Negen zoenen". Het betreft een slimme manier om terug te verwijzen naar de oude naam ('negerzoenen') onder het mom van het aantal zoenen in de verpakking.
Ooit van GOOGLE gehoord ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef Besjah het volgende:
Iemand die me uit kan leggen wat zikir precies is? Of link met uitleg?
(Zikirle bedoel ik wat ze soms bij camiler doen, dat dan je zonden vergeven worden, anladiniz hahaha)
Wachten? Op de uitslag van onze test?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef Ayca het volgende:
Pff dat wachten irriteert me echt landysh.Moet even gauw 30 posts fixen.
Dat ook. En dat je moet wachten op een mod voordat je post zichtbaar is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wachten? Op de uitslag van onze test?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhikrquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef Besjah het volgende:
Iemand die me uit kan leggen wat zikir precies is? Of link met uitleg?
(Zikirle bedoel ik wat ze soms bij camiler doen, dat dan je zonden vergeven worden, anladiniz hahaha)
Ja, die zijn lekker!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:13 schreef Landysh het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:G54LIc9ft5lpeM:http://www.buyszoenen.nl/(...)s.png&t=1]afbeelding[/url] ]
Oh op dat forum. Ja, dat is zo. Tot je 30-50ste post ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat ook. En dat je moet wachten op een mod voordat je post zichtbaar is.
Ik was vroeger nooit echt een fan van negerzoenen, maar nu ik deze heb ontdekt ben ik verkocht.quote:
Straks een gemuteerde Sinan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef IHVK het volgende:
Er komt een gifwolk af op Rotterdam, in Dordrecht zijn de sirenes al afgegaan.
PANIEK!
http://www.nu.nl/binnenla(...)edrijf-moerdijk.html
Liefdesverdriet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Weissman het volgende:
Vrouwen; de meest schijnheilige en hypocriete wezens op aarde.
Nee, de feitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Weissman, hebben jij en je ouders Turkse of Hebreeuwse/joodse namen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
JaJe bent helemaal niet joods hè? Geef maar toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij bent ook helemaal niet Turks hequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Je bent helemaal niet joods hè? Geef maar toe.
quote:
Ik bén Turks. En jij ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
En jij bent ook helemaal niet Turks he![]()
Als jij het toegeeft doe ik het ook...
[..]
Nee hoor, kijk maar 2 topics terugquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Alle vragen daarover ontwijk je.
Ik haat Kurtlar Vadisiquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef Weissman het volgende:
Boys jullie kijken echt te veel CSI en Kurtlar Vadisi
Tuurlijk kan dat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar 2 topics terug
Trouwens waarom zou ik niet Joods en Turks kunnen zijn ?
Tuurlijk niet. Just interesed. Je hoeft er niets achter te zoeken.quote:edit- Je vroeg het en ik gaf antwoord. Je verwacht toch niet dat ik mijn hele stamboom hier ga opengooien ?
Sorry, dat heb ik dan niet gezien. Maar de vraag van Zeliha hierover had je toen ontweken, vandaar dat ik het me afvroeg.quote:En ik ben Sefardisch, heb ik ook meerdere malen bevestigd...
Kurtlar Vadisi...quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:05 schreef Weissman het volgende:
Boys jullie kijken echt te veel CSI en Kurtlar Vadisi
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, de feiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kokos, bahquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:13 schreef Landysh het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:G54LIc9ft5lpeM:http://www.buyszoenen.nl/(...)s.png&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik ben er niet geweest, maar als ik zou gaan, zou ik vooral Shiraz, Esfahan en Tabriz bezoeken.quote:
En voor Iran uit de oudheid moet je natuurlijk vooral naar Persepolis en Naqsh-e Rustam (allebei in de buurt van Shiraz).quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben er niet geweest, maar als ik zou gaan, zou ik vooral Shiraz, Esfahan en Tabriz bezoeken.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef IHVK het volgende:
Haha ik keek naar EenVandaag. Drie onderwerpen:
MEGABRAND , GRIEPDODEN, OORLOG
De media voedt zich door angst.
Wat is de deal met die gifwolk die zo met Rotterdam af komt rekenenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:20 schreef IHVK het volgende:
Haha ik keek naar EenVandaag. Drie onderwerpen:
MEGABRAND , GRIEPDODEN, OORLOG
De media voedt zich door angst.
Denk dat het grotendeels al is opgelost tegen die tijd, het waait niet heel hard. Maar je weet maar nooit, tijd geleden dat er zo'n fik wasquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Wat is de deal met die gifwolk die zo met Rotterdam af komt rekenen?
alumunium hoedje ter bescherming van de straling die GSM masten uitzenden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef Rookert het volgende:
Ik doe m'n alluhoedje maar op.
/geenstijl
Waar slaat dat eigenlijk op?
Laat haar dit filmpje zien:quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:17 schreef IHVK het volgende:
Mijn ma leest de berichten van mijn broertje.
Wat is xD
Wat is q.q.
Wat is eewa
Wat is osso
Prachtige vragen
Ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:22 schreef Besjah het volgende:
Wie woont er nog meer in Rotterdam btw?
quote:
Konya.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef Besjah het volgende:
Ik ga met mijn zus wss in mei naar marokko, welke stad kan ik het beste gaan?Iemand ervaring?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2011 20:10:08 ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Konya.Ja man. Wat voor een turk ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Altijd die linkse hobbiesquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:01 schreef Ayca het volgende:
Pff dit slaat nergens op. Elk jaar krijgen we de cjppas waar normaal gesproken 15 euro op staat, maar de school besluit telkens om het geld apart te houden zodat er iets gezamelijk gedaan kan worden, maar dat wordt nooit gedaan.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja man. Wat voor een turk ben je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lezende?![]()
Iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Altijd die linkse hobbiesRechts lullen en links vullen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef Rookert het volgende:
Do you feel the same?
Am I only dreaming
Is this burning
An eternal flaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame?
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef Rookert het volgende:
Do you feel the same?
Am I only dreaming
Is this burning
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Konya.Omdat Marokko een mooi land is, denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen konya, SAKARYA Swaaa.. 54 <3
En wat vinden jullie hiervan btw:
?Ne mutlu turkum diyene! <3
Marokko is heel mooiquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Besjah het volgende:
[..]
Omdat Marokko een mooi land is, denk ik..
?
Ik hoop dat ze AIDS krijgen. Net zoals hun Belgische vrinden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Besjah het volgende:
[..]
?
Ervaring? Of ben je marokkaans, of wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Marokko is heel mooi. En wat een idioten die gasten
Aangetrouwde tante en ben er vaker geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Besjah het volgende:
[..]
Ervaring? Of ben je marokkaans, of wat?
Baghdaddy als naam, en je vraagt of hij uit Marokko komt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Besjah het volgende:
[..]
Ervaring? Of ben je marokkaans, of wat?
Idioten, maar vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Besjah het volgende:
[..]
?
Het zit nogsteeds in mn hoofd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef Rookert het volgende:
Do you feel the same?
Am I only dreaming
Is this burning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |