Je bent zelf vol van jezelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso Turken die Turken nadoen
Hoe vol van zichzelf kan een volk zijn ?
leuke programma,quote:
Zeker.quote:
OMG! Ik ben nu bij part 3... IK WIL DE LIEFDE BEDRIJVEN MET TURKS VOER.quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe smaakt zon drankje met Turksmaak nou eigenlijk?
Just.. don'tquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
OMG! Ik ben nu bij part 3... IK WIL DE LIEFDE BEDRIJVEN MET TURKS VOER.
Het Turkse Rode Kruis (of Rode Maan) verkoopt frisdrank?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
En Turk Kizilayi is gewoon het Turkse Roden Kruis.
Ja. Cool hè .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het Turkse Rode Kruis (of Rode Maan) verkoopt frisdrank?
Wel tof, ja. Lig je daar half dood, krijg je tenminste nog wat lekkere frisdrank.quote:
Goddelijke frisdrankquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel tof, ja. Lig je daar half dood, krijg je tenminste nog wat lekkere frisdrank.
Kosjer, halal , alles.quote:
Over 6 uurtjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij bent ook netjes. Kom je naar Nederland?
Dan ga ik even de betweter uithangen maar de definitie van jetlag is dit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meer de weinige slaap die ik zal hebben.
Geschil?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan, kom hier, duelleren we van man tot man en maken we een einde aan dit geschil.
zulks een onenigheid dient te worden opgelost met een gevecht van man tot man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geschil?
Ik dacht dat we vrienden waren
Oke, ik zie je op het vliegveld !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zulks een onenigheid dient te worden opgelost met een gevecht van man tot man.
Sukkel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vond even 300 dollar contant in het vliegtuig. Wel netjes teruggegeven aan de paniekerige eigenaresse.
sukkel , je had er meubilair voor kunnen kopen in het Habbo Hotel!quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vond even 300 dollar contant in het vliegtuig. Wel netjes teruggegeven aan de paniekerige eigenaresse.
Pics van die stewardessquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen vindersloon van de eigenaar trouwens. Wel zo'n KLM-huisje met cognac van de stewardess
.
Is voor eckte bazen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht trouwens dat je geld in bundeltjes met een elastiekje erom bewaren alleen werd gedaan door dealers en pooiers.
meubi bedoel jequote:Op woensdag 5 januari 2011 09:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
sukkel , je had er meubilair voor kunnen kopen in het Habbo Hotel!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is voor eckte bazen.
Heb ff snel een foto voor je gemaakt van hoe het hoort.
[ afbeelding ]
Begin een winkeltje (manavquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef IHVK het volgende:
Hallo, ik wil heel veel geld, iemand tips?
Ga je kontje verhuren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:14 schreef IHVK het volgende:
Hallo, ik wil heel veel geld, iemand tips?
Kan ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Begin een winkeltje (manav) of verkoop shoarma dat doen toch alle Turkse ondernemers ?
Of boekhouderskantoortje
Nee nee, ik zei heel veel geld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Begin een winkeltje (manav) of verkoop shoarma dat doen toch alle Turkse ondernemers ?
Of boekhouderskantoortje
Doe je voor als Jood, en meng je tussen de rijkenquote:
quote:
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe je voor als Jood, en meng je tussen de rijken
[..]![]()
Okequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ga zelf je kontje verhuren, maar mwoah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |