Alles is te leren, al is de tango wel moeilijkquote:
Ach, ik ben een snelle leerling.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles is te leren, al is de tango wel moeilijk
Wat klinkt dat vuig bij jouquote:
moeilijk? een goede quickstep is lastigerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles is te leren, al is de tango wel moeilijk
Een goede tango is best opwindend. Het is namelijk een dans die draait om een vrouw die los wil breken en een man die haar moet controleren (man leid altijd bij het dansen uiteraard).quote:
Jess..thats it. Mooie vent, die Javier.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Delerium geloof ik.. Met die rooie dingen op 't podium waar ie in kan zitten en ie zo terkeer gaat over vanalles..
Het was geen voornemen, meer een gedachte van een aspect dat enigszins veranderd moet worden.quote:
Quickstep is lastig om in de maat te blijven, de pasjes zijn niet moeilijk. Bij een tango is het mooi uitvoeren van de passen weer belangrijker.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moeilijk? een goede quickstep is lastiger
Ik vind het niets.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een goede tango is best opwindend. Het is namelijk een dans die draait om een vrouw die los wil breken en een man die haar moet controleren (man leid altijd bij het dansen uiteraard).
We just can't waitquote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jess..thats it. Mooie vent, die Javier.
[..]
Het was geen voornemen, meer een gedachte van een aspect dat enigszins veranderd moet worden.En ik zei dat het bijna het einde was van mijn tijdperk,,dus binnekort gebeurt dat wel hoor.
Ach,,je hebt het nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw die de tango danst 3000010x sexier dan een vrouw die staat te stampen op techno of wat dan ook.
Ik las tamponquote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een goede tango is best opwindend. Het is namelijk een dans die draait om een vrouw die los wil breken en een man die haar moet controleren (man leid altijd bij het dansen uiteraard).
Die is geslotenquote:
Wie zegt dat ik dat nog niet heb meegemaakt? Hoe kan ik er dan ooit een mening over vormen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach,,je hebt het nog niet meegemaakt.
Je moet nodig eens Verlicht worden.
Omdat ik niet weet wat ik wilquote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is geslotenen waarom niet samen met mij gegaan?
![]()
Jij "voelt" dit soort muziek niet, dat is het.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat nog niet heb meegemaakt? Hoe kan ik er dan ooit een mening over vormen?
En jij 'voelt' het stijldansen misschien niet. Maakt het toch niet minder dansen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij "voelt" dit soort muziek niet, dat is het.
hi babsjequote:
gestressedquote:
Klopt. En..vind ik wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij 'voelt' het stijldansen misschien niet. Maakt het toch niet minder dansen.
* littledrummergirl masseert gasjes gespannen schouders en nekquote:
Nu vind jij stampen op techno al dansen, dus ik sta niet raar te kijken van dat antwoord. Maar je bent wel vaker wat kortzichtigquote:
Dat kan ik nu wel gebruiken jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl masseert gasjes gespannen schouders en nek
Libelle? Viva?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
Oeps.... soms moet ik gewoon niet zeggen op welk forum ik zit
Op techno kan je gewoon dansen hoor, het is geen gabber. En uh, salsa > tango.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
Nu vind jij stampen op techno al dansen, dus ik sta niet raar te kijken van dat antwoord. Maar je bent wel vaker wat kortzichtig
Darten behoort ook tot de categorie "sport", mja..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu vind jij stampen op techno al dansen, dus ik sta niet raar te kijken van dat antwoord. Maar je bent wel vaker wat kortzichtig
Leest je moeder nu mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
Oeps.... soms moet ik gewoon niet zeggen op welk forum ik zit
hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... WT ...
en hoi
De term stampen werd gebruikt, dus die heb ik ook maar gepakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Op techno kan je gewoon dansen hoor, het is geen gabber. En uh, salsa > tango.
Competitie verband he. Dat jij het niks vind, maar het niet minder een sport.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Darten behoort ook tot de categorie "sport", mja..
Verklaar je nader..
Heyquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Verbazend genoeg... zou ze het wel kunnen doen, maar nee
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt liefquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl masseert gasjes gespannen schouders en nek
Bedelaarquote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt lief
* littledrummergirl laat gasol even zitten en gaat door met de nek van peutjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt lief
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl laat gasol even zitten en gaat door met de nek van peutje![]()
Long time kennisquote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey![]()
tegen wie heb je gezegd dat je op Fok zat?
me likesquote:
* -Engel- is graag proefkonijntjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
me likes![]()
wil het binnenkort wel eens beter gaan leren, cursusje doen ofzomasseren is fijn
sluit maar aan naast peu en gas danquote:
Als ik in competitieverband bedden ga opmaken, is dat dus ook een sport..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De term stampen werd gebruikt, dus die heb ik ook maar gepakt.
[..]
Competitie verband he. Dat jij het niks vind, maar het niet minder een sport.
Zoek de definitie van sport maar eens op.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik in competitieverband bedden ga opmaken, is dat dus ook een sport..
Eerder een koekje pakken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik hap te snel.......
Wat ga ik daar aan doen?
Ik sta mn plekje af, kreeg net commentaarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sluit maar aan naast peu en gas dan
ik kan niets teruglezen hier?!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sta mn plekje af, kreeg net commentaar
Wat ben je ook een wijf somsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
commentaar van wie?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er schijnt ook communicatie achter de schermen te zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kan niets teruglezen hier?!
Openbaar maken! Alle vuige roddels willen we!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er schijnt ook communicatie achter de schermen te zijn
jaloerse vrouwspersonenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is tegen de policyquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Openbaar maken! Alle vuige roddels willen we!
doen we niet aan.. alles open en bloot gooien hier.. stelletje mietjes allemaalquote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaloerse vrouwspersonen?
Binnenkort welquote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en je mag ook niet harder dan 120...
Laat ik wel aan jou over, als je pijltjes gooien een sport noemt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek de definitie van sport maar eens op.
Ja, maar 140-150 levert me geen ontzegging van de rijbevoegdheid op, chat-logs plaatsen wel ontzegging van Fokquote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en je mag ook niet harder dan 120...
Best krom eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar 140-150 levert me geen ontzegging van de rijbevoegdheid op, chat-logs plaatsen wel ontzegging van Fok
de ontzegging van fok is veel minder desastreus dan de bekeuring die je tegemoet kan zien bij 150 km/uquote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar 140-150 levert me geen ontzegging van de rijbevoegdheid op, chat-logs plaatsen wel ontzegging van Fok
Ach, die twee dagen. Of is het zo erg gesteld met je verslaving?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
En daar komt het kortzichtige weer om de hoek kijken. Dat jij iets niet vind, maar het niet meteen over het algemeen zo. Hoe graag je dat ook wilt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laat ik wel aan jou over, als je pijltjes gooien een sport noemt.
ohja nog een voordeel, 150km/h kom je wel mee weg, een chat log, kunnen ze blijven zien, ook al is mn post editquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de ontzegging van fok is veel minder desastreus dan de bekeuring die je tegemoet kan zien bij 150 km/u
Ik had wel verwacht dat er haken en ogen aan zouden zittenquote:
je weet hoeveel ik post?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, die twee dagen. Of is het zo erg gesteld met je verslaving?
met 10 km/u kom je ook ergens weg...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja nog een voordeel, 150km/h kom je wel mee weg, een chat log, kunnen ze blijven zien, ook al is mn post edit
130 door de woonwijk vind zelfs ik te ver gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er haken en ogen aan zouden zitten
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben te lekker om me druk te maken om smooth
Ik vind het wel edgy, eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
130 door de woonwijk vind zelfs ik te ver gaan
slinger msn maar aanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met 10 km/u kom je ook ergens weg...
mietjewel de bel aan zwengelen maar hem dan snel verstoppen..
en klets het daarna door aan onsquote:
Ik heb het wel eens gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
jouw eigen probleem, de grap is, niemand kan mij toevoegen, t werkt alleen als ik iemand toevoeg bij mijquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en klets het daarna door aan ons![]()
kheb peu niet op msn
Daar ga jij weer..mij kortzichtig noemen als ik iets anders meen te vinden dan jij.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar komt het kortzichtige weer om de hoek kijken. Dat jij iets niet vind, maar het niet meteen over het algemeen zo. Hoe graag je dat ook wilt.
Daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jouw eigen probleem, de grap is, niemand kan mij toevoegen, t werkt alleen als ik iemand toevoeg bij mij
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jouw eigen probleem, de grap is, niemand kan mij toevoegen, t werkt alleen als ik iemand toevoeg bij mij
Last? Ik vind t wel relaxed, heeft ermee te maken dat ik alles qua beveiliging op max heb gezet denk ikquote:
Je mag van mij zoveel vinden. Het interesseert me werkelijk geen bal. Alleen breng je het als feit en dat is het dus niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daar ga jij weer..mij kortzichtig noemen als ik iets anders meen te vinden dan jij.
Bovendien zeg ik niet wat jij moet vinden..jij mag het een sport vinden, ik vind van niet. Kortzichtig he?
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
zou t niet zijn dat je elkaar allebei moet toevoegen
Ik geloof er NIKS vanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
iedereen: als je mij niet online ziet nu, sta ik NIET in je lijst en voor wie wel in mijn lijst zit, néé, je mist géén roddels
ja want uiteindelijk werkt dat dus welquote:
Als iemand zegt dat darten geen sport is, is dat altijd subjectief. Of moet er per se, om het wat gemakkelijker te maken, staan " ik vind dat "..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij zoveel vinden. Het interesseert me werkelijk geen bal. Alleen breng je het als feit en dat is het dus niet.
It's a feature, not a bug!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
Mijn msn blokkeert standaard nieuwe contactpersonen
Is goed, Boubie.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat darten geen sport is, is dat altijd subjectief. Of moet er per se, om het wat gemakkelijker te maken, staan " ik vind dat "..
En als het je geen bal interesseert, ga er dan ook niet op in.
ja en datquote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
Mijn msn blokkeert standaard nieuwe contactpersonen
ow..tja ligt het aan mij of zie ik er het nut niet van in om iemand die je net toevoegd gelijk te blokkerenquote:
hoiquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
* JoeBravo gooit haren los en danst topic binnen
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
go joequote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
quote:
quote:
de "quote:
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
[..]
de "" wordt voor het gemak maar over het hoofd gezien?
Tja, ik ook niet. Maar ja, Microsoft logica sinds de 2009 versie.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef cafpow het volgende:
ow..tja ligt het aan mij of zie ik er het nut niet van in om iemand die je net toevoegd gelijk te blokkeren![]()
Dat zeggen ze bij alle bugs van Microsoftquote:
Misschien om spam te voorkomen of zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ik ook niet. Maar ja, Microsoft logica sinds de 2009 versie.
Hoax! Ik heb m'n haar altijd los en kijk eens hoe dat werkt..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
Je moet vaker je haren losgooien, Joe. Ze duiken allemaal op je!
Jij hebt toch geen haar?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax! Ik heb m'n haar altijd los en kijk eens hoe dat werkt..
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
Je moet vaker je haren losgooien, Joe. Ze duiken allemaal op je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee zeikwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
[..]
Graag of niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
Nee, want dan zou ik best met je ruilen hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Kies er gewoon een (of meerdere) uit en niet zijken idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
[..]
Ik zie niet in waarom je uberhaupt zou klagen, nu springt er tenminste nog wat op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was vrijdag?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh jawel![]()
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)_1943062_64304_n.jpg
Oh, ik zit nog steeds met kaal in m'n hoofdquote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh jawel![]()
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)_1943062_64304_n.jpg
can't help being pickyquote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kies er gewoon een (of meerdere) uit en niet zijken idioot
Jofufu, mag ik vragen waarom je het voor in een middenscheiding hebt?quote:
quote:
omdat hij net als ik terugtrekkende haarlijn heeft zo te zienquote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jofufu, mag ik vragen waarom je het voor in een middenscheiding hebt?
Tis niet alleen in 't midden, en waarom.. geen idee, voorheen had ik alles achterover gekamd altijd..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jofufu, mag ik vragen waarom je het voor in een middenscheiding hebt?
En dat jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat hij net als ik terugtrekkende haarlijn heeft zo te zien
dat is geen verklaring!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat hij net als ik terugtrekkende haarlijn heeft zo te zien
MI van J-K met een comb-overquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis niet alleen in 't midden, en waarom.. geen idee, voorheen had ik alles achterover gekamd altijd..
Oh zo lijkt het iig. Mij lijkt het mooier als de scheiding niet in het midden zit zeg maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis niet alleen in 't midden, en waarom.. geen idee, voorheen had ik alles achterover gekamd altijd..
[..]
En dat ja
Zo in die scheiding is het meer een comb-over dan met alles naar achterenquote:
Oh je hoeft je helemaal niks van mij aan te trekken hoor jong, was maar een idee.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh help haar advies![]()
Ik kan geen andere opties bedenken..
Ik zag echt zoiets voor mequote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo in die scheiding is het meer een comb-over dan met alles naar achteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Tja foto posten, dan kunnen wij oordelenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag echt zoiets voor meIiieeeeeuuuuuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh nee, kom maar op met adviezen hoor! De meningen over m'n haar zijn extreem verdeeld mnlquote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh je hoeft je helemaal niks van mij aan te trekken hoor jong, was maar een idee.
Kapper vragen er iets vlots van te maken?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh help haar advies![]()
Ik kan geen andere opties bedenken..
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag echt zoiets voor meDoe normaal johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dan wordt 't weer stekeltjes, of iets korter en warrig.. Dat had de kapster ervan gemaakt laatst.. Vond ze niet leuk, want ze moest zelf bedenken wat ze ermee mocht doenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kapper vragen er iets vlots van te maken?
Nou ja, lose die middenscheiding dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee, kom maar op met adviezen hoor! De meningen over m'n haar zijn extreem verdeeld mnl
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waarom vergeet ik iedere keer te slapen..
Bedtijd! Terusten mupkes en piraten!
Verf het rozequote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh nee, kom maar op met adviezen hoor! De meningen over m'n haar zijn extreem verdeeld mnl
Truste snuit!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
En wat in de plaats?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, lose die middenscheiding dus.
Maar je kunt de voorkant toch ook gewoon anders stylen, wat losser?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan wordt 't weer stekeltjes, of iets korter en warrig.. Dat had de kapster ervan gemaakt laatst.. Vond ze niet leuk, want ze moest zelf bedenken wat ze ermee mocht doen
Nouja, je moet ze wel een kader geven. Ik zeg altijd, ik doe aan stijldansen, ga naar hardcore feesten en zit bij de directie van <vul FMCG bedrijf in> aan tafel, daar moet ik een kapsel voor hebben. Veel plezier ermeequote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan wordt 't weer stekeltjes, of iets korter en warrig.. Dat had de kapster ervan gemaakt laatst.. Vond ze niet leuk, want ze moest zelf bedenken wat ze ermee mocht doen
Ben ik het mee eens. Het is wat stijfjes zo.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je kunt de voorkant toch ook gewoon anders stylen, wat losser?
Ik weet niet hoequote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je kunt de voorkant toch ook gewoon anders stylen, wat losser?
slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ze had bij mij vrije keus, maar moest wel kunnen bij net pak/uniformquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, je moet ze wel een kader geven. Ik zeg altijd, ik doe aan stijldansen, ga naar hardcore feesten en zit bij de directie van <vul FMCG bedrijf in> aan tafel, daar moet ik een kapsel voor hebben. Veel plezier ermee
Als ik je zou zien zou ik je bewerken met wat gelquote:
Ja euh, stap in de trein zou ik zeggenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik je zou zien zou ik je bewerken met wat gel
Als ik tegen jou zeg, ik wil naar iets leuks, rijd maar en je kent me niet, dan weet je toch ook niet waar je heen moet rijdenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze had bij mij vrije keus, maar moest wel kunnen bij net pak/uniform
Zo hoog zit het bij mij nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, stap in de trein zou ik zeggen
Op die foto in je fobo is het anders niet duidelijk te zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze had bij mij vrije keus, maar moest wel kunnen bij net pak/uniform
Die is ook een stuk ouder, daar was het korte stekeltjes a la tondeusequote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Op die foto in je fobo is het anders niet duidelijk te zien.
Alleen met gel... tssskquote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik je zou zien zou ik je bewerken met wat gel
Ik zou het sowieso niet te kort doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is ook een stuk ouder, daar was het korte stekeltjes a la tondeuse
Truste Samzzquote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga eens te bed. Slaap lekker, sweeties
quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
quote:
Jij bent gek!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef ArTiC het volgende:
Moet ook maar weer eens naar de kapper want het begint matachtige verschijnselen aan te nemen
30 euro voor wat knippen
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
Truste Samzz![]()
Ik volg je voorbeeld, slaap lekker lieve [Singles]![]()
Trusten Yuuksquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
Truste Samzz![]()
kan prima voor de helftquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef ArTiC het volgende:
Moet ook maar weer eens naar de kapper want het begint matachtige verschijnselen aan te nemen
30 euro voor wat knippen
Of je laat het lang groeienquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef ArTiC het volgende:
30 euro voor wat knippen
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
Truste Samzz![]()
Dan moet je het nog steeds in model laten houdenquote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens? Blijf dan maar daar ja
Als het eenmaal op één lengte is niet echt hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
Dan moet je het nog steeds in model laten houden
Ja...het kon ook prima voor niks maarjaquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...het kon ook prima voor niks maarja
Nooit je kapster batsen...
Zolang l = 0 ja...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het eenmaal op één lengte is niet echt hoor.
Dit is nog kort man, zet je goeie bril eens op.. Yuki heeft een foto van mij gezien met lang haarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:41 schreef Boudibou het volgende:
Waarom moet perse iedereen naar de kapper?
Wat is er precies mis met wat langer haar?
Jofu moet btw wel naar de kapper,,te ziek lang haar jij..
Tondeuse is voor oude of foute mannenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Tondeuse er overheen, dan laten groeien.
Of voor na een avondje Rowwen Hèze waarna je haar roze, paars, blauw is van de varkensstiftquote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tondeuse is voor oude of foute mannen
Hence... en dan laten groeien.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef stbabylon het volgende:
Tondeuse is voor oude of foute mannen
En jij vindt dat degene die dat met zich laat doen niet fout isquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of voor na een avondje Rowwen Hèze waarna je haar roze, paars, blauw is van de varkensstift
Leuke feestjesquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of voor na een avondje Rowwen Hèze waarna je haar roze, paars, blauw is van de varkensstift
klutsje!quote:
't Is meestal de enige dag dat mijn haar écht goed zit. Zoals de kapper het doet krijg ik het nooit meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:46 schreef Kluts het volgende:
Mannen zijn het leukst als ze net van de kapper komen.
Het geeft elke man iets jongensachtigs.
Dat was ik zelf, ik ben foutquote:Op maandag 3 januari 2011 23:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij vindt dat degene die dat met zich laat doen niet fout is
Doe mij maar wat haar over na het naar de kapper gaan en dan laten groeien, vind het net wat meer sophisticated staanquote:
de dag erna is beter.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is meestal de enige dag dat mijn haar écht goed zit. Zoals de kapper het doet krijg ik het nooit meer.
Het eerste wat ik doe als ik thuis kom van de kapper is er een ander model in doenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is meestal de enige dag dat mijn haar écht goed zit. Zoals de kapper het doet krijg ik het nooit meer.
ik heb een tuckje geleerd van n kapster en tijdje terugquote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De eerste kapper die het bij mij goed doet moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
Ik snap carnaval niet zoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een concertjequote:
dat dusquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thuis kom van de kapper is er een ander model in doen
Mijn alarmbellen gingen rinkelenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook. Dan heb ik me weer iets aan laten praten, spring bij thuiskomst onder de douche, en ga dan mijn eigen ding ermee doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thuis kom van de kapper is er een ander model in doen
Moeten ze wel een goede kop hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Kluts het volgende:
En ik ben pro-kale/gemilimeterde koppen, maar niet bij elke man.
Is nog een overblijfsel van mijn voorliefde voor gabbers denk ik.
Hoeft ook nietquote:
Ja, lang niet elke man kan het hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moeten ze wel een goede kop hebben
Dat stappen dit voorjaar he? Ik ga eerst je tas/zakken controleren op stiftenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn alarmbellen gingen rinkelen
Het doet me denken aan SchijndelIk heb toen zoveel mensen met varkenstift onder gesmeerd, niet normaal
Hahaha ja, meteen wassen ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook. Dan heb ik me weer iets aan laten praten, spring bij thuiskomst onder de douche, en ga dan mijn eigen ding ermee doen.
Ik vind het eigenlijk vrijwel altijd iets aggresief hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, lang niet elke man kan het hebben.
Deze reactie snap ik niet zo. Ik had het toch nergens over carnaval?quote:
Had het over je foto in je fobo.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is nog kort man, zet je goeie bril eens op.. Yuki heeft een foto van mij gezien met lang haar
Gek doen en dress up welquote:
Ik heb geen varkenstiften meerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat stappen dit voorjaar he? Ik ga eerst je tas/zakken controleren op stiften
Hehe...4x onder de douche met jif en schuursponsjes de volgende dag, vriendin pissig omdat haar bed roze was...pricelessquote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn alarmbellen gingen rinkelen
Het doet me denken aan SchijndelIk heb toen zoveel mensen met varkenstift onder gesmeerd, niet normaal
Oh quote ik weer eens verkeerd?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze reactie snap ik niet zo. Ik had het toch nergens over carnaval?
Ik heb 1 keer mijn haar laten knippen bij die kapper in deventer tegenover de Dirk van den Broek in de stad. Het was een creep dus ben nooit meer teruggegaan.quote:
Die varkenstiften is niet iets wat met carnaval te maken heeft, anders.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms zijn er van die dingen die je uberhaupt niet wil begrijpen.
Houden zoquote:
Mwah, niet altijd. Hangt dus echt van de man af. Het kan ook wat stoers hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vrijwel altijd iets aggresief hebben.
Ja, echt he, wel 10mm lang daarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had het over je foto in je fobo.
Das echt lang haar!
Geeft niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh quote ik weer eens verkeerd?
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hehe...4x onder de douche met jif en schuursponsjes de volgende dag, vriendin pissig omdat haar bed roze was...priceless
Daar heb ik die slechte muziek niet voor nodig. Echt niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
carnaval5 dagen stom doen in n gek pakje op slechte muziek
Oh zonde. Maar idd, naar een creep ga je niet terug...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer mijn haar laten knippen bij die kapper in deventer tegenover de Dirk van den Broek in de stad. Het was een creep dus ben nooit meer teruggegaan.
Maar mijn haar was zo mooi gedaan dat ik van wildvreemden complimenten kreeg.
Had het toen halflang koper met blonde highlights.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik die slechte muziek niet voor nodig. Echt niet.
En toch.. denk ik dat ik jaar ga. Maar dat is voornamelijk om misbruik te maken van bezopen wijven. (geef ik eerlijk toe)
Ja. hij deed niks verkeerds, maar ging gewoon net te dicht tegen me aanstaan en zulks, en ik hou daar niet van.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zonde. Maar idd, naar een creep ga je niet terug...
Ho, dat wilde je dan zelf ook op dat momentquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een reden om niet te gaan, ik zou wakker worden en jij hebt misbruik van me gemaakt
Geen idee welk jaar, was in Geldrop iig...was echt tofquote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Misschien heb ik jou wel ingesmeerd
Een keer een kapster gehad die dr tieten in mn nek en gezicht druktequote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. hij deed niks verkeerds, maar ging gewoon net te dicht tegen me aanstaan en zulks, en ik hou daar niet van.Beste kapper die ik ooit heb gehad, hoewel Waxx in Apeldeurn ook ok was.
Daarbij, vieren ze in Deventer niet eens echt carnaval.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een reden om niet te gaan, ik zou wakker worden en jij hebt misbruik van me gemaakt
Gelukkig niet nee!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij, vieren ze in Deventer niet eens echt carnaval.
quote:
Uhm. Het is niet HET excuus, maar DE reden.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef Kluts het volgende:
Mijn Nijmeegse ex zei ooit: Carnaval is HET excuus om jezelf de tyfus in te zuipen en allemaal wijven te neuken waarvan je de naam niet weet.
Volgens mij had hij een punt.
Geen enkele ECHTE carnavalvierder heeft mij ooit kunnen uitleggen wat het nog meer is. Enige wat je te horen krijgt is: je snapt het toch niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef Kluts het volgende:
Mijn Nijmeegse ex zei ooit: Carnaval is HET excuus om jezelf de tyfus in te zuipen en allemaal wijven te neuken waarvan je de naam niet weet.
Volgens mij had hij een punt.
Alweer dezelfde?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Een vriendin van me is doodziek, kan niet meer overeind komen, niks, maar wel ff melden dat ze bloedgeil is![]()
Ze snappen het zelf niet eens. Kutlimbo's/brabanders/vuige katholieken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen enkele ECHTE carnavalvierder heeft mij ooit kunnen uitleggen wat het nog meer is. Enige wat je te horen krijgt is: je snapt het toch niet.
Nou? Ik zie geen probleem...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Een vriendin van me is doodziek, kan niet meer overeind komen, niks, maar wel ff melden dat ze bloedgeil is![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh wacht, en Mrs. stbabylon natuurlijk!
Zwolle is zo'n eiland, schijnt. Waar ze het Brabants vieren.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef ArTiC het volgende:
Carnaval moet je gewoon in Brabant beleven...in het oosten is het maar kafjes en Limburgers stinken dus daar moet je ook niet zijn
Ja, want in het altijd "gezellige" braboland is het wél leuk zeker. *proest*quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef ArTiC het volgende:
Carnaval moet je gewoon in Brabant beleven...in het oosten is het maar kafjes en Limburgers stinken dus daar moet je ook niet zijn
Als ze zo hard tegen de muur aan bonkt met haar hoofd doet het zoveel pijn.quote:
ladder en een rol prikkeldraad nodig?quote:
ik vind haar niet geil, al helemaal niet als ze zo doodziek isquote:
En de reden dat je dit meldt is?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ladder en een rol prikkeldraad nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |