quote:
Cheers buddy!quote:
Thnxquote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry Evie, ik heb het geprobeerd.
quote:
Heeft dat enig nut bij jou, je haren "los" te gooien?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, de haren los en gáán! Dat effect heeft dat nummer altijd op me
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft dat enig nut bij jou, je haren "los" te gooien?
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok.. Evie heeft een relatie een prille maar relatie.. en nu ben je weer helemaal bij...
Guzman.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm ik twijfel of ik Najib of Myjer moet opzetten, of even lekker te gaan gamen.. hmm..
Echt welquote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hakken en stampen is dansen.
Stijldansen is toch geen dansen..
Goed bezigquote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok.. Evie heeft een relatie een prille maar relatie.. en nu ben je weer helemaal bij...
Guzman heb ik maar 1 dvd van en die heb ik pas nog gezien..quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hakken en stampen is dansen.
Stijldansen is toch geen dansen..
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
Hoerenmadam met kiespijn? Dit moet over Evie gaan
wilde in Februari met wedstrijd training beginnen, maar er is geen cursus die dan startquote:
Hoe noem jij jezelf nu?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee Tijnbrein had kiespijn en hoerenmadam... damn
Dan kom jij sneller in aanmerking
Zou kunnen, maar denk niet dat je hem gezien hebtquote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Iemand die ik ken of gezien heb?
Uber aantrekkelijk intelligent (haal ik net uit een pm-etje) leuke mooie vrouw... en ubergeil en mooi natuurlijkquote:
Peu is een madam stiekem?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee Tijnbrein had kiespijn en hoerenmadam... damn
Dan kom jij sneller in aanmerking
vrouwtje naar mijn hartquote:
Ja, ik was nog niet klaar, maar je PM box zit volquote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Uber aantrekkelijk intelligent (haal ik net uit een pm-etje) leuke mooie vrouw... en ubergeil en mooi natuurlijk
Ton Zuur, Delirium, Bot, Guzman Deelt Uit?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Guzman heb ik maar 1 dvd van en die heb ik pas nog gezien..
Ik vind een vrouw die de tango danst 3000010x sexier dan een vrouw die staat te stampen op techno of wat dan ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een dame die lekker met je aan het stampen is, is way more sexier.
Wie stuurt jou zulke pm's?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Uber aantrekkelijk intelligent (haal ik net uit een pm-etje) leuke mooie vrouw... en ubergeil en mooi natuurlijk
Tangoquote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw die de tango danst 3000010x sexier dan een vrouw die staat te stampen op techno of wat dan ook.
Delerium geloof ik.. Met die rooie dingen op 't podium waar ie in kan zitten en ie zo terkeer gaat over vanalles..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ton Zuur, Delirium, Bot, Guzman Deelt Uit?
Dat jij het niks vind, maar het niet minder dansen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als jij het zegt..nou...ben he-le-maal verkocht.
Ik stamp heul sexy hoor!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw die de tango danst 3000010x sexier dan een vrouw die staat te stampen op techno of wat dan ook.
Ja leg maar aan Peu uit dat het His loss isquote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik was nog niet klaar, maar je PM box zit vol
Moet nog afkicken...gaat in stappen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je voornemen?
En toch tip jij stampend niet aan een tangodanseresquote:
juistquote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet nog afkicken...gaat in stappen.
Zit jij me nu een beetje te dissen na een compliment?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja leg maar aan Peu uit dat het His loss isMUHAHAHAHAHAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |