hi babsjequote:
gestressedquote:
Klopt. En..vind ik wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij 'voelt' het stijldansen misschien niet. Maakt het toch niet minder dansen.
* littledrummergirl masseert gasjes gespannen schouders en nekquote:
Nu vind jij stampen op techno al dansen, dus ik sta niet raar te kijken van dat antwoord. Maar je bent wel vaker wat kortzichtigquote:
Dat kan ik nu wel gebruiken jaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl masseert gasjes gespannen schouders en nek
Libelle? Viva?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
Oeps.... soms moet ik gewoon niet zeggen op welk forum ik zit
Op techno kan je gewoon dansen hoor, het is geen gabber. En uh, salsa > tango.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
Nu vind jij stampen op techno al dansen, dus ik sta niet raar te kijken van dat antwoord. Maar je bent wel vaker wat kortzichtig
Darten behoort ook tot de categorie "sport", mja..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu vind jij stampen op techno al dansen, dus ik sta niet raar te kijken van dat antwoord. Maar je bent wel vaker wat kortzichtig
Leest je moeder nu mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
Oeps.... soms moet ik gewoon niet zeggen op welk forum ik zit
hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... WT ...
en hoi
De term stampen werd gebruikt, dus die heb ik ook maar gepakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Op techno kan je gewoon dansen hoor, het is geen gabber. En uh, salsa > tango.
Competitie verband he. Dat jij het niks vind, maar het niet minder een sport.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Darten behoort ook tot de categorie "sport", mja..
Verklaar je nader..
Heyquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Verbazend genoeg... zou ze het wel kunnen doen, maar nee
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt liefquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl masseert gasjes gespannen schouders en nek
Bedelaarquote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt lief
* littledrummergirl laat gasol even zitten en gaat door met de nek van peutjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt lief
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl laat gasol even zitten en gaat door met de nek van peutje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |