Wil je niet meemaken, trust me!!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
you can be as vervelend as you want honey!
ach, tis maar virtueelquote:
Ik weet huis wel hoe je januari schrijft etc. en het maakt me ook wel uit verder want anders had ik je niet gevraagd of het ''dan ik'' etc wasquote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dat is nou precies de reden waarom dit soort spelfouten voorkomen.
Vismarkt toch? Ken 't wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is dus de nieuwjaars receptie
ik werd een dag vantevoren door Sharid gebeld. de avond zelf zo rond kwart voor 12quote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef JD_SLR het volgende:
Hé 3rdRock, hoe laat word je ongeveer gebeld als je plugplaat wordt gedraaid? Kan ik er vast rekening mee houden.
Yep, kreeg vanmorgen een telefoontje. Dit wordt hem:quote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werd een dag vantevoren door Sharid gebeld. de avond zelf zo rond kwart voor 12
hoezo? bende gij d'n plugger vanavond?
Op de nieuwjaarsreceptie of op de Grote Markt? Edit: ik zie je editquote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kraak en Smaak + Riby komen trouwens ook.
was jij dat die me die band al een 100tal topics eerder tipte? naam komt me bekend voor....quote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Yep, kreeg vanmorgen een telefoontje. Dit wordt hem:
Ja klopt, heb deze ingediend toen jij de plugplaat had. Maar ik had niet verwacht dat ze hem daadwerkelijk zouden kiezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was jij dat die me die band al een 100tal topics eerder tipte? naam komt me bekend voor....
gaaf, dan ben je mijn opvolger :-) succes!
mooi manquote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Ja klopt, heb deze ingediend toen jij de plugplaat had. Maar ik had niet verwacht dat ze hem daadwerkelijk zouden kiezen.
tis wel op ekstraweekend en stendersavond.....quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef CindieY het volgende:
Vrijdag 14 januari Rigby en Kraak & Smaak dus. Ik verwacht dat weekend in 't noorden te zijn, iemand zin om heen te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |