Wat een kutsmoesquote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je bent jonger dan ik dus ik mag dat
Ja he!quote:
Tosca is echt buitengewoon geniaal, net als Arjanquote:Op maandag 3 januari 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zag er in dat kleine stukje zó slecht uit dat het me weer leuk lijkt
En die stem van Tosca herken je echt uit duizenden he
Wanneer ik die fucking laatste Dexters nu ga kijken, of ik dr zuinig op ga zijn of ze gewoon dr doorheen knal ....quote:
Nou, ik heb van de vomar. Tijgerbrood.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb ik ook wel, maar een brood van de Supermarkt is bij mij eerder slecht dan dat van de Bakker, en aangezien ik een week met 1 brood doe vind ik dat ook wel zonde, en supermarktbrood invriezen vind ik geen succes
Zie boven. Met brood van de deka, gaat dat niet. Vomar brood echt welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het invriezen gaat prima. Het is alleen niet meer te eten na het ontdooien
Gewoon doorheen knallenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes
[..]
Ja he!
[..]
Tosca is echt buitengewoon geniaal, net als Arjan![]()
Ik heb een gesigneerde kreatief met kurk poster op mn plee hangen
[..]
Wanneer ik die fucking laatste Dexters nu ga kijken, of ik dr zuinig op ga zijn of ze gewoon dr doorheen knal ....
Dat roodquote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef Pagan het volgende:
Meubilair kan heel boeiend zijn hoor.
[ afbeelding ]
maar waar moet dat inbussleuteltje dan in?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef Pagan het volgende:
Meubilair kan heel boeiend zijn hoor.
[ afbeelding ]
eet jij geen brood?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik koop haast nooit brood
Hooguit een keer een halfje voor tosti's. En dan is supermarktbrood prima.
Neem je geen bammetjes mee naar je werk?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
hier gaat binnenkort weer ontbijt met crackers meer gaat er toch niet is als ik niet meer als n uur kan wachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik eet bijna nooit een gewone boterham nee.quote:
Zo te zien niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Over sleuteltje gesproken... is JJH nog online geweest?
Want ik heb ook geen antwoord op mijn PM van een paar dagen geleden
Ik ook! Ik zou doodgaan zonder broodquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je geen bammetjes mee naar je werk?
Hoe redt je dat tot je pauze?![]()
Ik lig om half 10 al om als ik geen bammetje heb gehad
Van die pakken met volkoren crackers mee, waar er steeds 5 in een pakje zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je geen bammetjes mee naar je werk?
Hoe redt je dat tot je pauze?![]()
Ik lig om half 10 al om als ik geen bammetje heb gehad
Crackersquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier gaat binnenkort weer ontbijt met crackers meer gaat er toch niet is als ik niet meer als n uur kan wachten
en dan een afbakkertje mee als lunch
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit een gewone boterham nee.
Op het werk eet ik liever crackers, dat geneuzel met brood ontdooien enzo.
Ik koop echt alleen gewone boterhammen als ik tosti's wil eten dus.
Heb je dan de jam en pindakaas op je werk staan?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die pakken met volkoren crackers mee, waar er steeds 5 in een pakje zitten![]()
En dan met jam of pindakaas of kaas ofzo
das waarquote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Crackershet geeft alleen zo'n rommel en is tijdens een gesprek niet te eten door het gekraak.
van die afbakbroodjes van bij de Lidl, of een pitabroodje met wat kaas oidquote:Afbakkertje?
checkquote:
Oh en die bak je dan s'morgens thuis af?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar
hoe vaak ik niet te laat was, en maar een cracker met smeerkaas mee de auto in nam, en bij aankomst eerst mezelf uitkloppen, en savonds de auto weer uitvegen
[..]
van die afbakbroodjes van bij de Lidl, of een pitabroodje met wat kaas oid
Oh ik soms ook ja, sambal smeerkaasquote:
yeps, vind ik vooral lekker als je er dan kaas met komkommer erop doet om mee te nemenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh en die bak je dan s'morgens thuis af?
Hihi in de auto eten doe ik maar niet
Handig zeg!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik soms ook ja, sambal smeerkaas
Ml, die smeersels heb ik dan idd op het werk staan
Oeh beterschap Tomboquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben vanavond niet aanwezig voor die meet-plan actie; te lang naar mn beeldscherm kijken zorgt voor koppijn wat aanleiding is tot kotsen
Ik zie wel of ik kan
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook altijd van alles op mn werk staan, smeerkaas, appelsap, crackers, hondenvoer, brood in de vriezer, Chico zn duck in de vriezer, hondenkoekjes, cup a soup , lekkere smaakjes thee![]()
beterschap , ze pmmen je welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps, vind ik vooral lekker als je er dan kaas met komkommer erop doet om mee te nemen
Fucking klote auto update quote verneukerquote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar zal die kaas met komkommer blij mee zijn
Dat had ik ook op stage. Ideaal is datquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook altijd van alles op mn werk staan, smeerkaas, appelsap, crackers, hondenvoer, brood in de vriezer, Chico zn duck in de vriezer, hondenkoekjes, cup a soup , lekkere smaakjes thee![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar zal die kaas met komkommer blij mee zijn
Oeh jaaaa Duitse broodjesquote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik eet ook niet zoveel brood. We halen brood in NL en vriezen dat in. Duits brood is duur en klein en niet echt lekker. De verse broodjes natuurlijk welMaar die halen we bij speciale gelegenheden (gasten met name). Ik moet vooral veel eiwitten eten dus ik neem dingen als kwark en kaas mee naar mijn werk.
Leuk héquote:Op maandag 3 januari 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fucking klote auto update quote verneuker![]()
KASE BROTCHEN!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik eet ook niet zoveel brood. We halen brood in NL en vriezen dat in. Duits brood is duur en klein en niet echt lekker. De verse broodjes natuurlijk welMaar die halen we bij speciale gelegenheden (gasten met name). Ik moet vooral veel eiwitten eten dus ik neem dingen als kwark en kaas mee naar mijn werk.
je mag ook gewoon zeggen dat je liever niet hebt dat ik komquote:
Bij ons, ingevroren moedermelkquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik word een beetje moe van je gejankquote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
je mag ook gewoon zeggen dat je liever niet hebt dat ik kom
Wij hadden zo een kolfkoe maar die had goddank dr eigen koelkast op dr kamer staanquote:
Bedoel je kaiser broodjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
KASE BROTCHEN!Ik zou er een moord voor doen!
Ik ben niet zo van de afkortingen.quote:
dat mag, maar als je gewoon 1 keer reageert om mn vragen zoals je naar anderen wel gedaan hebt, was ik er niet meer over begonnen. maar t punt is duidelijkquote:
Nee! Käse brotchen. Rewimo weet wel wat ik bedoelquote:
Ik heb je al 300x vertelt dat er geen datum is. Maar je blijft erover doordrammen. Kap daar eens mee dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef Ynske het volgende:
d
[..]
dat mag, maar als je gewoon 1 keer reageert om mn vragen zoals je naar anderen wel gedaan hebt, was ik er niet meer over begonnen. maar t punt is duidelijk
Doe dr dan wat aan!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig ist meer 'rellen' dan 'meet'
quote:
I am so loving itquote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig ist meer 'rellen' dan 'meet'
Nee nee, JIJ doet de organisaaaaasie, dus fix het, Qutje!quote:
Ho ho, Johnny de Mol is daar wel het hoofdbestanddeel van dan hoorquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
Wat een gekleuter zo zeg, met die 'Ik zeg lekker niet wie ik ben' op IRC
Echt, fuck die meetWe regelen onderling wel ff wat.
We wachten wel op die bbq meet met tenten bij Rewimo van de zomerquote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja fuck die IRC, roggel dat ff gewoon hier man
Ik ben zo flexibel ik vind alle meetvoorpret leukquote:Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We wachten wel op die bbq meet met tenten bij Rewimo van de zomer
Heb je onderbroeken over dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We wachten wel op die bbq meet met tenten bij Rewimo van de zomer
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben zo flexibel ik vind alle meetvoorpret leuk![]()
Oh mss kunnen jullie daar gaan BBknoeien als DJMO dr op vakantie is
Ja, hele gezellige!quote:
Ooh? Zien?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Oh, ik begrijp nu dat de Mystery IRCert een bekende was toch
Sorry
Maar ik vind het niet prettig praten als ik niet weet tegen wie
[..]
Ja, hele gezellige!
Jij was de mystery tweakert he?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Maes het volgende:
Ik neem ook maar een afstandje. Ik snap het allemaal niet zo goed meer
Doe is niet zo bitchy...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Hijs toch gevallen?
Hoe kun je dan niet snappen wat het kan zijn?
Of hij heeft iets bezeerd bij de val, of hij heeft mss iets van een toeval gehad en is daardoor gevallen en loopt daarom raar...
Tis wel vreemd als een kat zich bezeerd bij een valletje toch?
Ja, oh-oh. Doe es niet zo bitchy! Bitch! Kreng! Secreet!quote:
Ja die zijn heerlijk!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
Nee! Käse brotchen. Rewimo weet wel wat ik bedoelTe fucking lekker.
Zijn broodjes, met kaas eroverheen gesmolten
Nou, hierom... denk ik, om wat je zelf al zegtquote:Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Hijs toch gevallen?
Hoe kun je dan niet snappen wat het kan zijn?
Is niet echt logisch toch, een kat van een stoel die zich dan bezeert?quote:Tis wel vreemd als een kat zich bezeerd bij een valletje toch?
Noes, je zou nie meer zo oneindig veel van me houwen als ik saai en suf en braaf en lief zou worrequote:Op maandag 3 januari 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, oh-oh. Doe es niet zo bitchy! Bitch! Kreng! Secreet!
True. Dan dank ik je af als een greppelhoerquote:Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noes, je zou nie meer zo oneindig veel van me houwen als ik saai en suf en braaf en lief zou worre
Psies, we do not need another greppelhoerquote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
True. Dan dank ik je af als een greppelhoer
Is het een goed bruto bedrag?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
Jezus, mijn Mr komt zijn nieuwe baan en voorwaarden bespreken @zijn work.
2 uur praten en uiteindelijk hebben ze een bruto bedrag geboden waarvan ze niet weten wat het netto is![]()
for god's sake wat een lacher.
Het was helemaal geen domme opmerking, maar je interpreteerde mijn opmerking verkeerd. Mijn 'ik snap er niks van' was niet dat ik niet snap waarom hij mank loopt want dat kwam door de val, hij was bedoelt dat ik niet snap wat hij nou heeft (scheurtje of weet ik veel wat). De stoel waar ie van afviel is niet hoog en hij bleef met zijn voorpootjes gewoon op de stoel dus heeft helemaal geen harde klap gemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
My bad, ik kan zo slecht tegen domme opmerkingen![]()
Ik ben niet degene die zegt "ik snap er niks van" en dan "ja ik snap heus wel ".
QFT!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, we do not need another greppelhoer
misschien heeft hij wel het een of ander verrekt met vallenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was helemaal geen domme opmerking, maar je interpreteerde mijn opmerking verkeerd. Mijn 'ik snap er niks van' was niet dat ik niet snap waarom hij mank loopt want dat kwam door de val, hij was bedoelt dat ik niet snap wat hij nou heeft (scheurtje of weet ik veel wat). De stoel waar ie van afviel is niet hoog en hij bleef met zijn voorpootjes gewoon op de stoel dus heeft helemaal geen harde klap gemaakt.
Tis echt einde oefening hequote:Op maandag 3 januari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem nu echt uit zijn lijden moet verlossen![]()
Mond-op-ballon-beademing al geprobeerd?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je hem nu echt uit zijn lijden moet verlossen![]()
Ik wil dat Mulder & Scully Dexter gaan ontmaskerenquote:
Neequote:
Dat is wel faalquote:Op maandag 3 januari 2011 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Needat verdient hij nu incl overuren ook en dat kon ik zonder rekenmachine al berekenen.
Waarna ze sjon gaan kidnappen!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil dat Mulder & Scully Dexter gaan ontmaskeren![]()
Als hij er nu voor moet overwerken en dan niet meer, is het in elk geval geen slécht bedrag lijkt me?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Needat verdient hij nu incl overuren ook en dat kon ik zonder rekenmachine al berekenen.
Nou ja niet als ie weinig overuren maakt maar tis ieg wel een vooruitgang dan toch jaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij er nu voor moet overwerken en dan niet meer, is het in elk geval geen slécht bedrag lijkt me?
wat fijn voor je oh-ohquote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef oh-oh het volgende:
We hebben een doorbraak hier, ik kan eindelijk Bella aaien zonder dat ze een meter de lucht in springt
Hij blijft dezelfde uren werken (dat zijn er meer dan 40 dus standaard overwerk) en heeft een andere functie.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij er nu voor moet overwerken en dan niet meer, is het in elk geval geen slécht bedrag lijkt me?
Oh als hij er meer uren voor gaat maken ist niet aantrekkelijk neequote:Op maandag 3 januari 2011 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij blijft dezelfde uren werken (dat zijn er meer dan 40 dus standaard overwerk) en heeft een andere functie.
Sterker nog hij gaat nog meer uren maken.
Och flinke faal inderdaad. Mijn berekening was bruikbaarder.
Denken in oplossingen, ik hou d'r van!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, als je nu gewoon al je spullen inclusief jezelf aan het plafond lijmt, en net doet alsof er niets aan de hand is lijkt die ballon ook weer omhoog te hangen
God Zwabber, als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, als je nu gewoon al je spullen inclusief jezelf aan het plafond lijmt, en net doet alsof er niets aan de hand is lijkt die ballon ook weer omhoog te hangen
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
Op BBC zitten twee astrofysici Star Wars en andere sci-fi af te krakenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou, is dr nog iets leuks op tv of hoe zit dat?
Ik probeer nu Celebrity Mastermind op BBC1quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Op BBC zitten twee astrofysici Star Wars en andere sci-fi af te kraken
Denk dat dat het is plus het verzetten vd afspraak omdat ze nog eea moesten uitzoeken.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh als hij er meer uren voor gaat maken ist niet aantrekkelijk nee
Ik snap alleen serieus het enorme 'faal' gedeelte niet, het is toch best normaal dat ze bedragen bruto noemen en dan niet uit hun hoofd weten wat het netto is? Sterker nog, dat hoor ik vaker. Maar misschien is het anders omdat jij het wel in je hoofd hebt zitten, dan verwacht je dat een ander dat ook heeft denk ik?![]()
Inherent aan een leidinggevende functie ben ik bang en hij doet het met plezier.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso, waarom wil hij meer dan 40 uur per week werken? Ik moet er echt niet aan denken
Het is ook CAO en pensioengerelateerd dus normaal zou ik het kunnen berekenen maar deze CAO zit niet in mijn programma plus dat ze het mooi zelf mogen doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:24 schreef Rewimo het volgende:
Als je weet hoeveel belasting je ongeveer betaalt kom je een heel eind toch? Afhankelijk van het bedrag zit je dan op grofweg 30, 40 of 50%
Als je een goed bedrijf bent laat je dat even uitrekenen van te voren door je salarisdude omdat mensen nou eenmaal meer geintersseerd zijn in netto dan bruto. Veel mensen weten nauwelijks wat ze bruto verdienen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh als hij er meer uren voor gaat maken ist niet aantrekkelijk nee
Ik snap alleen serieus het enorme 'faal' gedeelte niet, het is toch best normaal dat ze bedragen bruto noemen en dan niet uit hun hoofd weten wat het netto is? Sterker nog, dat hoor ik vaker. Maar misschien is het anders omdat jij het wel in je hoofd hebt zitten, dan verwacht je dat een ander dat ook heeft denk ik?![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je een goed bedrijf bent laat je dat even uitrekenen van te voren door je salarisdude omdat mensen nou eenmaal meer geintersseerd zijn in netto dan bruto. Veel mensen weten nauwelijks wat ze bruto verdienen.
Haaaiii![]()
Ik las de afgelopen dagen allemaal singstar verhalen. Fijn dat het zo'n succes was ondanks de ongenode gasten
Ja!quote:
Jaaaaa je bent erquote:
Daar ben ik het niet mee eens, er zijn veel belangrijker dingen (vind ik hoor, persoonljikquote:Op maandag 3 januari 2011 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je een goed bedrijf bent laat je dat even uitrekenen van te voren door je salarisdude omdat mensen nou eenmaal meer geintersseerd zijn in netto dan bruto. Veel mensen weten nauwelijks wat ze bruto verdienen.
Haaaiiiquote:Haaaiii![]()
Ik las de afgelopen dagen allemaal singstar verhalen. Fijn dat het zo'n succes was ondanks de ongenode gasten
because he's nailed therequote:Op maandag 3 januari 2011 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaw heb je nu die arme Nappie ondersteboven aan zn stok gehangen???
Als ik zeg 'is het al 3 februari?' dan weet je wel genoeg denk ikquote:
Bij salarisonderhandelingen zou ik niet durven te verschijnen zonder degelijke proformaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, er zijn veel belangrijker dingen (vind ik hoor, persoonljik) die een bedrijf goed maken voor hun werknemers, dan uit je hoofd weten hoeveel een bedrag netto is. Kan het nog steeds een prima bedrijf zijn verder.
[..]
Haaaiii
Ja het was erg gezelligHoe gaat het met je?
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als ik zeg 'is het al 3 februari?' dan weet je wel genoeg denk ik![]()
Jij en ik zijn vakneuroten. Grofweg het netto salaris schatten op basis van de belastingschijf doen wij niet aan
Jezus fuckquote:
Dit dus. Een goed bedrijf gaat met de zaken op orde de onderhandelingen in.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij salarisonderhandelingen zou ik niet durven te verschijnen zonder degelijke proforma![]()
Maarja ben er al aan gewend althans dat dacht ik
quote:
Mwah, ik vond 'm wel leuk, maar niet zo goed als 4 neequote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck![]()
Oh Ll, seizoen 5 van Dexter is ook wat minder he
Ik vind het echt onzin, sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit dus. Een goed bedrijf gaat met de zaken op orde de onderhandelingen in.
Maar goed, Ml en ik zitten er nou eenmaal anders in.
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Stel tutmutsen, niet bij te houden, zeker een NTI-cursus tikken gehad
En dan wilde ik alleen maar zeggen, doei en slaap lekker...
en ben niet eens verbonden aan dit geteisem hier en dát red ik niet eens met mijn steno a la 1923
dûh
Was iedereen in deze wereld maar zo goed als julliequote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als ik zeg 'is het al 3 februari?' dan weet je wel genoeg denk ik![]()
Jij en ik zijn vakneuroten. Grofweg het netto salaris schatten op basis van de belastingschijf doen wij niet aan
Ja fijn, daar heb ik nu ook trek inquote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*nog een roze bubblegumbel blaast.
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was iedereen in deze wereld maar zo goed als jullie![]()
Helaas is er maar 1 zijn er maar 2 van jullie en moeten anderen het met de mindere goden stellen
Nee ik proef nog steeds niet wat ik eetquote:Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja fijn, daar heb ik nu ook trek in
Echt al eeuwen niet gehad, misschien wel in geen tien jaar.
En die patat pinda oh-oh, heb jij daar ook nog steeds zin in?
Ik wel
Het is ook niet erg alleen is dit de 3e keer dat het zo gaat en de vorige keren kwamen ze pas na een half jaar overal mee na aandringen en deze keer zijn we (ja zelfs mijn Mr die normaal zijn schouders ophaalt) het zatquote:Op maandag 3 januari 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin, sorry
Maar dat geeft niet, verschillen van mening maken het spannend.
Ik snap best dat het netter en beter is, maar als ze toevallig een beetje een prutser op die positie hebben zitten, zegt dat m.i. niets over de rest van het bedrijf en kan het nog steeds een uitstekende werkgever zijn verder. Maar let's agree do disagree
Je bent er een beetje klaar mee met het zwanger zijn, begrijp ik? Nog ff volhouden
Dat hield je vanmiddag anders ook niet tegen om toch trek in patat pinda te hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik proef nog steeds niet wat ik eet
Kwam ze deze week ineens tegen en heb nu al kramp in mijn kakenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja fijn, daar heb ik nu ook trek in
Echt al eeuwen niet gehad, misschien wel in geen tien jaar.
En die patat pinda oh-oh, heb jij daar ook nog steeds zin in?
Ik wel
Ah nee oke, maar die achtergrond info had ik niet natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is ook niet erg alleen is dit de 3e keer dat het zo gaat en de vorige keren kwamen ze pas na een half jaar overal mee na aandringen en deze keer zijn we (ja zelfs mijn Mr die normaal zijn schouders ophaalt) het zat
Het is niet echt alsof je gewaardeerd wordt als ze het "piep-systeem" hanteren.
Nee die info geeft ze nu pas, om dr zin te krijgenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee oke, maar die achtergrond info had ik niet natuurlijk
Of hebbie dat allemaal zitten vertellen en heb ik er overheen gelezen?
Ja maar ik ga t niet eten als ik het toch niet proef.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hield je vanmiddag anders ook niet tegen om toch trek in patat pinda te hebben
Dat kan Sjon zo regelen heurquote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik ga t niet eten als ik het toch niet proef.
Echt, ik zou een broodje poep kunnen eten, ik zou het niet proeven geloof ik
Wat frustrerendquote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah doe eens, gewoon voor de leuk voor ons. Inclusief filmpje of zoquote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe het lekker zelfquote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah doe eens, gewoon voor de leuk voor ons. Inclusief filmpje of zo
Nee, je had wel gelijk dat ik mijn eigen manier van handelen op hen afspiegelquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee oke, maar die achtergrond info had ik niet natuurlijk
Of hebbie dat allemaal zitten vertellen en heb ik er overheen gelezen?
Dat is misschien jouw methode maar niet de mijne.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die info geeft ze nu pas, om dr zin te krijgen
Geen mogelijkheid om je youtube-fix te krijgen blijft onbenut héquote:
Ho ho, jij deed t , ik niequote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is misschien jouw methode maar niet de mijne.
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hield je vanmiddag anders ook niet tegen om toch trek in patat pinda te hebben
Nu heb ik trekquote:Op maandag 3 januari 2011 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij roept dat je het kan, ik niet
Jij hangt er een kaartje aan waarop staat "dit doet ze om haar zin te krijgen" ,ik nietquote:
Hai !quote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
Hoi. Het zou werkelijk niet in me opkomen om bij salarisonderhandelingen te pretenderen dat ik wist wat een brutobedrag netto voor een medewerker zou betekenen. Ik zou als werkgever wel extreem verbaasd zijn als een werknemer dermate onvoorbereid op de onderhandelingen zou verschijnen dat ie zelf niet weet wat op dit moment zijn bruto salaris is
Het probleem zit 'm vaak niet in het bruto salaris. Dat weet men nog wel maar alles wat er daarna bij of af gaat weten ze vaak niet. Hoeveelste deel pensioen betaal je, auto van de zaak met of zonder eigen bijdrage etc en dan kan je zo maar bruto meer krijgen bij je nieuwe werkgever en minder overhouden. Dat is waarom je altijd moet vragen om een proforma waarin je ziet wat je netto overhoudt vind ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
Hoi. Het zou werkelijk niet in me opkomen om bij salarisonderhandelingen te pretenderen dat ik wist wat een brutobedrag netto voor een medewerker zou betekenen. Ik zou als werkgever wel extreem verbaasd zijn als een werknemer dermate onvoorbereid op de onderhandelingen zou verschijnen dat ie zelf niet weet wat op dit moment zijn bruto salaris is
Hoe doe je die onderhandelingen dan? Op netto basis?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef ElisaB het volgende:
Maar goed, 9 vd 10 keer zoek je pas je auto als je al in dienst bent, of zijn er bv. pakketten met variabele secundaire arbeidsvoorwaarden, dus dan is het praktisch onmogelijk bij sollicitatie al tot op een paar euro's na je salaris te berekenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm vaak niet in het bruto salaris. Dat weet men nog wel maar alles wat er daarna bij of af gaat weten ze vaak niet. Hoeveelste deel pensioen betaal je, auto van de zaak met of zonder eigen bijdrage etc en dan kan je zo maar bruto meer krijgen bij je nieuwe werkgever en minder overhouden. Dat is waarom je altijd moet vragen om een proforma waarin je ziet wat je netto overhoudt.
Bend over babequote:
Als de voorwaarden duidelijk zijn, kan de sollicitant binnen een half uur na het gesprek dit soort dingen toch zelf (laten) uitrekenen? We hebben het toch niet over volkomen kneuzenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het probleem zit 'm vaak niet in het bruto salaris. Dat weet men nog wel maar alles wat er daarna bij of af gaat weten ze vaak niet. Hoeveelste deel pensioen betaal je, auto van de zaak met of zonder eigen bijdrage etc en dan kan je zo maar bruto meer krijgen bij je nieuwe werkgever en minder overhouden. Dat is waarom je altijd moet vragen om een proforma waarin je ziet wat je netto overhoudt.
Lees mijn post nog eens, want volgens mij begrijpen wij elkaar niet. Natuurlijk doen we geen onderhandelingen op netto-basis. Never nooit nietquote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe doe je die onderhandelingen dan? Op netto basis?
De meeste medewerkers zijn inderdaad goed voorbereid
Zitten die mensen daar dan met hun ogen dicht?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:06 schreef Qwea het volgende:
Kunnen de mensen die nog op irc zitten ff daar lezen?
Door wie laten uitrekenen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als de voorwaarden duidelijk zijn, kan de sollicitant binnen een half uur na het gesprek dit soort dingen toch zelf (laten) uitrekenen? We hebben het toch niet over volkomen kneuzen
Ik zou overigens best een neppe salarisstrook willen laten maken, maar dat kan ik niet zonder inbreng van de sollicitant.
Zure zeiksnolquote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan niet. Heb echt sterrevus pijn in mijn rug
Bek houwe ouwequote:
Ben gewoon nieuwsgierigquote:
Nee serieus, als salarissen door iedereen zo uitgerekend konden worden inclusief pensioen afdrachten, CAO regels, sector fondsen en weet wat nog meer dan kan je mijn baantje ook wel opheffen.quote:
Nou goed, zo lastig is het toch werkelijk niet? Kom op zeg, je zal best op wat dingetjes moeten letten maar laten we nou ook asjeblieft niet gaan doen of het rocket science is ofzo. Als je googled kom je vaak al een heel eind met wat rekenhulpjes die je daar vindt. En wat ik zeg; áls je dus een auto neemt of bv. kan kiezen uit variable secundaire arbeidsvoorwaarden dan doe je dat toch vaak áls je al in dienst bent en laat het zich dus lastig al bij een sollicitatie oid voorrekenen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee serieus, als salarissen door iedereen zo uitgerekend konden worden inclusief pensioen afdrachten, CAO regels, sector fondsen en weet wat nog meer dan kan je mijn baantje ook wel opheffen.
Ik ga Bones afkijkenquote:
Bij ons is het keisimpel, niks geen gezeik met CAO's en pensioenen en lease wagensquote:Op maandag 3 januari 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, zo lastig is het toch werkelijk niet? Kom op zeg, je zal best op wat dingetjes moeten letten maar laten we nou ook asjeblieft niet gaan doen of het rocket science is ofzo. Als je googled kom je vaak al een heel eind met wat rekenhulpjes die je daar vindt. En wat ik zeg; áls je dus een auto neemt of bv. kan kiezen uit variable secundaire arbeidsvoorwaarden dan doe je dat toch vaak áls je al in dienst bent en laat het zich dus lastig al bij een sollicitatie oid voorrekenen.
Prima joh. Ik heb een kutbaantje wat jij zo morgen over zou kunnen nemen inderdaad want het is zo simpel dat je er met google ook wel uit komt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, zo lastig is het toch werkelijk niet? Kom op zeg, je zal best op wat dingetjes moeten letten maar laten we nou ook asjeblieft niet gaan doen of het rocket science is ofzo. Als je googled kom je vaak al een heel eind met wat rekenhulpjes die je daar vindt. En wat ik zeg; áls je dus een auto neemt of bv. kan kiezen uit variable secundaire arbeidsvoorwaarden dan doe je dat toch vaak áls je al in dienst bent en laat het zich dus lastig al bij een sollicitatie oid voorrekenen.
Jeez, dat zegt ie toch niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Prima joh. Ik heb een kutbaantje wat jij zo morgen over zou kunnen nemen inderdaad want het is zo simpel dat je er met google ook wel uit komt.
Echt
Oeh vervelend voor je zeg geen pensioenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij ons is het keisimpel, niks geen gezeik met CAO's en pensioenen en lease wagens
Nou ja als je zo goed je werkt doet als je mijn comment leest moet dat inderdaad best lukkenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Prima joh. Ik heb een kutbaantje wat jij zo morgen over zou kunnen nemen inderdaad want het is zo simpel dat je er met google ook wel uit komt.
Echt
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee serieus, als salarissen door iedereen zo uitgerekend konden worden inclusief pensioen afdrachten, CAO regels, sector fondsen en weet wat nog meer dan kan je mijn baantje ook wel opheffen.
Des te meer reden om niet bij de salarisonderhandelingen al voor elke mogelijke samenstelling een nettobedrag voor te willen rekenen.quote:Dat jij misschien een recht toe recht aan bedrijf hebt waar weinig gebeurd van bruto naar netto betekent niet dat er bij de meeste bedrijven wat ingewikkeldere berekeningen plaats vinden die een werknemer zelf niet even zo uit zijn/haar mouw schudt.
Allemachtig... je kunt toch gewoon de discussie aan gaan zonder weer helemaal pissed te worden?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Echt
Nee. Doeiquote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemachtig... je kunt toch gewoon de discussie aan gaan zonder weer helemaal pissed te worden?
Dat we nu ons eigen chat kanaal hebben! Geregistreerd.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul wat het betekent, maar ik vind het tof!
Ze hebben het goed bij jouquote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Des te meer reden om niet bij de salarisonderhandelingen al voor elke mogelijke samenstelling een nettobedrag voor te willen rekenen.
Doe eens in- en uitademenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Echt
quote:
Nee, we duo-enquote:Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
Elies, heb je de rugpijn van de Beeb overgenomen, of hebben jullie nu duo-pijn?
O-M-F-Gquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mijn bad was vorige week helemaal blauw
Ze hádden het goed bij mij (en serieus no shit; they did....)quote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ze hebben het goed bij jou![]()
Dat betekent dat er speelruimte is als je tevoren niets echt vast staands hebt
Jeetje DML, doe even normaal met je 'doei'.quote:
Denk dat het gewoon verkeerd valt als je niet helemaal fijn in je vel zitquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe eens in- en uitademen
Is het zo erg dat iemand jouw vak geen rocket science noemtHet lijkt wel alsof je er iets van wilt maken wat het niet is. Althans, zo komt het over. Ik vind het knap als iemand met cijfers kan goochelen alsof het niets is, dus mocht je de indruk hebben dat ik op je vak neerkijk, dan is dat ten onrechte. Maar je hoeft er niet zo woest over te doen.
All I said: ik vind het meer dan normaal dat salarisonderhandelingen in brutobedragen gaan en zou niet weten waarom je meesmuilend moet doen over een werkgever die niet direct een nettovariant paraat heeft.
Dan voel jij je beter denk ik, want jij praat gezellig verder over je badquote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
Denk dat het gewoon verkeerd valt als je niet helemaal fijn in je vel zit
Ha Quea zou je mij ook kunnen pm-en over de meet of is die van de baan.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat we nu ons eigen chat kanaal hebben! Geregistreerd.
Jaaaa hihi we hebben sinds kort gelukkig een douchekop dus even spoelen en schoon, dankjewel nogmaalsquote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
. Hij rook wel erg lekker he? heb je je bad weer schoon gekregen?
![]()
Oh ja ik heb het er niet meer overquote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze hádden het goed bij mij (en serieus no shit; they did....)
Ik heb heul lang vakantie, weet je nog
Dat zal allemaal best, maar dan kan je je zwangerschapshormonen misschien toch beter uit een SC houden, als het elke keer verkeerd valt allemaal. Daar doet ze zichzelf een plezier mee denk ik, ik zeg het niet eens om ons. Maar als je jezelf allemaal zo aantrekt, dan doe het gewoon niet, denk ik dan. Want het is niet de eerste keer, zeg maar. Wij hoeven niet op ons tenen te gaan lopen elke keer omdat iemand niet helemaal fijn in haar vel zit.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon verkeerd valt als je niet helemaal fijn in je vel zit
Familie van ML? Het is erfelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef indaha het volgende:
En voor allemaal zouden jullie niet lief zijn voor mekaar dathad ik jullie toch gezegd
Ja mamquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Maar goed, vrede tralala. Niemand hoeft weg (ik zeg het er nog maar even bij) maar hou het wel even een beetje gezellig zeg.
Kan me het echt niet aantrekkenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan voel jij je beter denk ik, want jij praat gezellig verder over je bad
Hoe beviel een blauw bad? Leuk, of toch terug naar roze?
Dit is geen goed moment om een songfestivalnummer in te gaan zetten zeker?quote:
Meet? Dan heb ik ook wat gemist geloof ikquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Quea zou je mij ook kunnen pm-en over de meet of is die van de baan.![]()
Ik heb even in snelleestempo de topics doorgerend dus ik kan best wat gemist hebben.
En dat chat kanaal wat is daarmee.![]()
En voor allemaal zouden jullie niet lief zijn voor mekaar dathad ik jullie toch gezegd
Misschien moeten we foto's van dr bank plaatsenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeetje DML, doe even normaal met je 'doei'.
Je komt binnen, doet nogal hoogdravend over wat wel of niet goede bedrijven zijn, wij gaan daar op een heel normale manier de discussie over aan (of mag jij alleen iets zeggen en mag er dan geen weerwoord komen?) en dan ga je helemaal uit je stekker.
Weltrusten
Jawel ein bischen frieden (zingt mee wel vals)quote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is geen goed moment om een songfestivalnummer in te gaan zetten zeker?
Ben niet zwangerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar dan kan je je zwangerschapshormonen misschien toch beter uit een SC houden, als het elke keer verkeerd valt allemaal. Daar doet ze zichzelf een plezier mee denk ik, ik zeg het niet eens om ons. Maar als je jezelf allemaal zo aantrekt, dan doe het gewoon niet, denk ik dan. Want het is niet de eerste keer, zeg maar. Wij hoeven niet op ons tenen te gaan lopen elke keer omdat iemand niet helemaal fijn in haar vel zit.
Maar goed, vrede tralala. Niemand hoeft weg (ik zeg het er nog maar even bij) maar hou het wel even een beetje gezellig zeg.
Meet is van de baanquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Quea zou je mij ook kunnen pm-en over de meet of is die van de baan.![]()
Ik heb even in snelleestempo de topics doorgerend dus ik kan best wat gemist hebben.
En dat chat kanaal wat is daarmee.![]()
Halleluujaaaaa, la la laaaaaaaquote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
Dit is geen goed moment om een songfestivalnummer in te gaan zetten zeker?
En Ruth!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Jawel ein bischen frieden (zingt mee wel vals)
Haha graag gedaan!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaaa hihi we hebben sinds kort gelukkig een douchekop dus even spoelen en schoon, dankjewel nogmaals
[..]
Oh ja ik heb het er niet meer over![]()
vakantie
quote:
Dat me dat dan weer niet opvalt hequote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
Kan me het echt niet aantrekkenricht mijn werk in zoals ik dat goed vind en niet iedereen hoeft het met me eens te zijn.
Kan me wel eens opwinden erover als het nou net mijn Mr treft/understatement
Wit.... hmmm... probeer eens een oranje bruisbal; kijken wat dat voor het plaatje doetquote:Euhh roze krijg ik er hier niet door, blauw ook niet trouwensdus hij is weer wit.
Ha-le-luuuuuuuuuuu-jaaaaaaaaaaa... OMGquote:
quote:Zwiepen met die tieten beeb
Hij is lekker hequote:
Nou dan hoef ik me niet als Zwabber te verkledenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meet is van de baan
En chatkanaal is om te chatten. Op irc. #ffsc
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat me dat dan weer niet opvalt he
[..]
Wit.... hmmm... probeer eens een oranje bruisbal; kijken wat dat voor het plaatje doet
Oh is het dat!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Barbaaf het volgende:
Ik mis de astrologen een beetje maar het zou zomaar kunnen dat de prikkelbaarheid te maken heeft met de Nieuwe Maan vannacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
Ja, waren dat Verboden Woorden?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck Greys, nam jij nou echt de woorden zwangerschaps hormonen in de mond????????
hai had over je heen gerend het topic gaat zo snel sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Stel je voor dat dit een witte vlag is.
![]()
Haaai!
Nou die kunnen zooooooo fucking slecht vallen, vooral als het waar isquote:
Dat is gewoon die witte vlag, die zie je snel over het hoofdquote:Op maandag 3 januari 2011 22:39 schreef indaha het volgende:
[..]
hai had over je heen gerend het topic gaat zo snel sorry
Wat nou meet van de baanquote:Op maandag 3 januari 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meet is van de baan
En chatkanaal is om te chatten. Op irc. #ffsc
http://irc.tweakers.net/FFSCquote:Op maandag 3 januari 2011 22:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan hoef ik me niet als Zwabber te verkleden![]()
en leg mij als internetleek eens effe uit hoe ik kan chatten of is dat zo'n pay kanaal
O ja?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen want dan negeert iig Qwea je nog meer
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:39 schreef indaha het volgende:
[..]
hai had over je heen gerend het topic gaat zo snel sorry
Ik voel de lurrrve.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
Catttttttttttttttt!!!!!
*aan voeten werpt*
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die kunnen zooooooo fucking slecht vallen, vooral als het waar is
Ja goed, maar als je dat nou van jezelf weet en het ontploft zo ongeveer elke keer...quote:Op maandag 3 januari 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die kunnen zooooooo fucking slecht vallen, vooral als het waar is
Loop je nu tegen dr te bitchen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik voel de lurrrve.![]()
![]()
Zo doet je dat Oognip.
Da's toch pas in mei?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Fuck it Baaf, jij gaat weer braaf dierentuinzegels sparen en met mij en de dogs mee naar dat stomme saaie Ouwehands ja
He ja, laten we elke maand een meet houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat nou meet van de baan![]()
Stom plan:
3e weekend van februari: Beekse Bergen Tilburg
2e weekend van maart: Blijdorp Rotterdam
1e weekend van april: Noorder Dierenpark Emmen of Amersfoort.
En dan alleen kijken op welke datum de meeeste mensen kunnen, of we houden twee of drie meets.
Oh dat je t maar weet jaquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
He ja, laten we elke maand een meet houden
Hormonen en volle maan jeweets.quote:
Whehehehehe ben je zwanger??????quote:
JAAAAAA, ik had wel helemaal 6 zegels of zo, die heb ik aan de buuf gegevenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, had jij nou een Super de Boer daar? Ja toch, dat was toch van die dierentuinzegels?
Wil je een kaart voor dat boodschappenpakket? Die van mij is bijna vol, komt van de week wel vol, maar ze verbouwen de zaak naar Jumbo en dan kan je hem niet meer inleveren
Kom je er zelf nog wel eens? Ik bedoel, zal ik hem opsturen met nog een paar zegels te gaan, of zal ik hem vol opsturen? Dan moet je nog ff wachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe ben je zwanger??????
[..]
JAAAAAA, ik had wel helemaal 6 zegels of zo, die heb ik aan de buuf gegeven
Joe obsessed woeman.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe ben je zwanger??????
[..]
JAAAAAA, ik had wel helemaal 6 zegels of zo, die heb ik aan de buuf gegeven
Ik kom dr wel maar ik koop nooit voor meer dan 10 euroquote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je er zelf nog wel eens? Ik bedoel, zal ik hem opsturen met nog een paar zegels te gaan, of zal ik hem vol opsturen? Dan moet je nog ff wachten
Nee, je verwart me met iemand andersquote:
En nu stalkt ze iedereen met auto op.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Auto op voor zwab gelukt! Fucking eindelijk
Ik lees net dat ie vandaag om 17.00 uur sloot, om 19 januari pas weer open te gaan als Jumbo.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kom dr wel maar ik koop nooit voor meer dan 10 euro![]()
![]()
Jij hebt m vast wel zo vol he
Jumbo.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees net dat ie vandaag om 17.00 uur sloot, om 19 januari pas weer open te gaan als Jumbo.
En als Jumbo geven ze vast geen Super de Boer zegels meer he? Hoefde er nog maar 3
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees net dat ie vandaag om 17.00 uur sloot, om 19 januari pas weer open te gaan als Jumbo.
En als Jumbo geven ze vast geen Super de Boer zegels meer he? Hoefde er nog maar 3
Kan je er niet 3 terug bietsen van de buurvrouw? Die zal hem inmiddels al wel vol hebben?
Oh ja doe!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef Barbaaf het volgende:
Ik kan ook weer 'ns om zegels vragen, als ik zeg dat ik er drie nodig heb krijg ik die wel
oh yeahquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Auto op voor zwab gelukt! Fucking eindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |