Wat een kutsmoesquote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je bent jonger dan ik dus ik mag dat
Ja he!quote:
Tosca is echt buitengewoon geniaal, net als Arjanquote:Op maandag 3 januari 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zag er in dat kleine stukje zó slecht uit dat het me weer leuk lijkt
En die stem van Tosca herken je echt uit duizenden he
Wanneer ik die fucking laatste Dexters nu ga kijken, of ik dr zuinig op ga zijn of ze gewoon dr doorheen knal ....quote:
Nou, ik heb van de vomar. Tijgerbrood.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb ik ook wel, maar een brood van de Supermarkt is bij mij eerder slecht dan dat van de Bakker, en aangezien ik een week met 1 brood doe vind ik dat ook wel zonde, en supermarktbrood invriezen vind ik geen succes
Zie boven. Met brood van de deka, gaat dat niet. Vomar brood echt welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het invriezen gaat prima. Het is alleen niet meer te eten na het ontdooien
Gewoon doorheen knallenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes
[..]
Ja he!
[..]
Tosca is echt buitengewoon geniaal, net als Arjan![]()
Ik heb een gesigneerde kreatief met kurk poster op mn plee hangen
[..]
Wanneer ik die fucking laatste Dexters nu ga kijken, of ik dr zuinig op ga zijn of ze gewoon dr doorheen knal ....
Dat roodquote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef Pagan het volgende:
Meubilair kan heel boeiend zijn hoor.
[ afbeelding ]
maar waar moet dat inbussleuteltje dan in?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef Pagan het volgende:
Meubilair kan heel boeiend zijn hoor.
[ afbeelding ]
eet jij geen brood?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik koop haast nooit brood
Hooguit een keer een halfje voor tosti's. En dan is supermarktbrood prima.
Neem je geen bammetjes mee naar je werk?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
hier gaat binnenkort weer ontbijt met crackers meer gaat er toch niet is als ik niet meer als n uur kan wachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik eet bijna nooit een gewone boterham nee.quote:
Zo te zien niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Over sleuteltje gesproken... is JJH nog online geweest?
Want ik heb ook geen antwoord op mijn PM van een paar dagen geleden
Ik ook! Ik zou doodgaan zonder broodquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je geen bammetjes mee naar je werk?
Hoe redt je dat tot je pauze?![]()
Ik lig om half 10 al om als ik geen bammetje heb gehad
Van die pakken met volkoren crackers mee, waar er steeds 5 in een pakje zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je geen bammetjes mee naar je werk?
Hoe redt je dat tot je pauze?![]()
Ik lig om half 10 al om als ik geen bammetje heb gehad
Crackersquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier gaat binnenkort weer ontbijt met crackers meer gaat er toch niet is als ik niet meer als n uur kan wachten
en dan een afbakkertje mee als lunch
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit een gewone boterham nee.
Op het werk eet ik liever crackers, dat geneuzel met brood ontdooien enzo.
Ik koop echt alleen gewone boterhammen als ik tosti's wil eten dus.
Heb je dan de jam en pindakaas op je werk staan?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die pakken met volkoren crackers mee, waar er steeds 5 in een pakje zitten![]()
En dan met jam of pindakaas of kaas ofzo
das waarquote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Crackershet geeft alleen zo'n rommel en is tijdens een gesprek niet te eten door het gekraak.
van die afbakbroodjes van bij de Lidl, of een pitabroodje met wat kaas oidquote:Afbakkertje?
checkquote:
Oh en die bak je dan s'morgens thuis af?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar
hoe vaak ik niet te laat was, en maar een cracker met smeerkaas mee de auto in nam, en bij aankomst eerst mezelf uitkloppen, en savonds de auto weer uitvegen
[..]
van die afbakbroodjes van bij de Lidl, of een pitabroodje met wat kaas oid
Oh ik soms ook ja, sambal smeerkaasquote:
yeps, vind ik vooral lekker als je er dan kaas met komkommer erop doet om mee te nemenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh en die bak je dan s'morgens thuis af?
Hihi in de auto eten doe ik maar niet
Handig zeg!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik soms ook ja, sambal smeerkaas
Ml, die smeersels heb ik dan idd op het werk staan
Oeh beterschap Tomboquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben vanavond niet aanwezig voor die meet-plan actie; te lang naar mn beeldscherm kijken zorgt voor koppijn wat aanleiding is tot kotsen
Ik zie wel of ik kan
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook altijd van alles op mn werk staan, smeerkaas, appelsap, crackers, hondenvoer, brood in de vriezer, Chico zn duck in de vriezer, hondenkoekjes, cup a soup , lekkere smaakjes thee![]()
beterschap , ze pmmen je welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps, vind ik vooral lekker als je er dan kaas met komkommer erop doet om mee te nemen
Fucking klote auto update quote verneukerquote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar zal die kaas met komkommer blij mee zijn
Dat had ik ook op stage. Ideaal is datquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook altijd van alles op mn werk staan, smeerkaas, appelsap, crackers, hondenvoer, brood in de vriezer, Chico zn duck in de vriezer, hondenkoekjes, cup a soup , lekkere smaakjes thee![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar zal die kaas met komkommer blij mee zijn
Oeh jaaaa Duitse broodjesquote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik eet ook niet zoveel brood. We halen brood in NL en vriezen dat in. Duits brood is duur en klein en niet echt lekker. De verse broodjes natuurlijk welMaar die halen we bij speciale gelegenheden (gasten met name). Ik moet vooral veel eiwitten eten dus ik neem dingen als kwark en kaas mee naar mijn werk.
Leuk héquote:Op maandag 3 januari 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fucking klote auto update quote verneuker![]()
KASE BROTCHEN!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik eet ook niet zoveel brood. We halen brood in NL en vriezen dat in. Duits brood is duur en klein en niet echt lekker. De verse broodjes natuurlijk welMaar die halen we bij speciale gelegenheden (gasten met name). Ik moet vooral veel eiwitten eten dus ik neem dingen als kwark en kaas mee naar mijn werk.
je mag ook gewoon zeggen dat je liever niet hebt dat ik komquote:
Bij ons, ingevroren moedermelkquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik word een beetje moe van je gejankquote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
je mag ook gewoon zeggen dat je liever niet hebt dat ik kom
Wij hadden zo een kolfkoe maar die had goddank dr eigen koelkast op dr kamer staanquote:
Bedoel je kaiser broodjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
KASE BROTCHEN!Ik zou er een moord voor doen!
Ik ben niet zo van de afkortingen.quote:
dat mag, maar als je gewoon 1 keer reageert om mn vragen zoals je naar anderen wel gedaan hebt, was ik er niet meer over begonnen. maar t punt is duidelijkquote:
Nee! Käse brotchen. Rewimo weet wel wat ik bedoelquote:
Ik heb je al 300x vertelt dat er geen datum is. Maar je blijft erover doordrammen. Kap daar eens mee dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef Ynske het volgende:
d
[..]
dat mag, maar als je gewoon 1 keer reageert om mn vragen zoals je naar anderen wel gedaan hebt, was ik er niet meer over begonnen. maar t punt is duidelijk
Doe dr dan wat aan!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig ist meer 'rellen' dan 'meet'
quote:
I am so loving itquote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig ist meer 'rellen' dan 'meet'
Nee nee, JIJ doet de organisaaaaasie, dus fix het, Qutje!quote:
Ho ho, Johnny de Mol is daar wel het hoofdbestanddeel van dan hoorquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
Wat een gekleuter zo zeg, met die 'Ik zeg lekker niet wie ik ben' op IRC
Echt, fuck die meetWe regelen onderling wel ff wat.
We wachten wel op die bbq meet met tenten bij Rewimo van de zomerquote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja fuck die IRC, roggel dat ff gewoon hier man
Ik ben zo flexibel ik vind alle meetvoorpret leukquote:Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We wachten wel op die bbq meet met tenten bij Rewimo van de zomer
Heb je onderbroeken over dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We wachten wel op die bbq meet met tenten bij Rewimo van de zomer
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben zo flexibel ik vind alle meetvoorpret leuk![]()
Oh mss kunnen jullie daar gaan BBknoeien als DJMO dr op vakantie is
Ja, hele gezellige!quote:
Ooh? Zien?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Oh, ik begrijp nu dat de Mystery IRCert een bekende was toch
Sorry
Maar ik vind het niet prettig praten als ik niet weet tegen wie
[..]
Ja, hele gezellige!
Jij was de mystery tweakert he?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef Maes het volgende:
Ik neem ook maar een afstandje. Ik snap het allemaal niet zo goed meer
Doe is niet zo bitchy...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Hijs toch gevallen?
Hoe kun je dan niet snappen wat het kan zijn?
Of hij heeft iets bezeerd bij de val, of hij heeft mss iets van een toeval gehad en is daardoor gevallen en loopt daarom raar...
Tis wel vreemd als een kat zich bezeerd bij een valletje toch?
Ja, oh-oh. Doe es niet zo bitchy! Bitch! Kreng! Secreet!quote:
Ja die zijn heerlijk!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
Nee! Käse brotchen. Rewimo weet wel wat ik bedoelTe fucking lekker.
Zijn broodjes, met kaas eroverheen gesmolten
Nou, hierom... denk ik, om wat je zelf al zegtquote:Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Hijs toch gevallen?
Hoe kun je dan niet snappen wat het kan zijn?
Is niet echt logisch toch, een kat van een stoel die zich dan bezeert?quote:Tis wel vreemd als een kat zich bezeerd bij een valletje toch?
Noes, je zou nie meer zo oneindig veel van me houwen als ik saai en suf en braaf en lief zou worrequote:Op maandag 3 januari 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, oh-oh. Doe es niet zo bitchy! Bitch! Kreng! Secreet!
True. Dan dank ik je af als een greppelhoerquote:Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noes, je zou nie meer zo oneindig veel van me houwen als ik saai en suf en braaf en lief zou worre
Psies, we do not need another greppelhoerquote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
True. Dan dank ik je af als een greppelhoer
Is het een goed bruto bedrag?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
Jezus, mijn Mr komt zijn nieuwe baan en voorwaarden bespreken @zijn work.
2 uur praten en uiteindelijk hebben ze een bruto bedrag geboden waarvan ze niet weten wat het netto is![]()
for god's sake wat een lacher.
Het was helemaal geen domme opmerking, maar je interpreteerde mijn opmerking verkeerd. Mijn 'ik snap er niks van' was niet dat ik niet snap waarom hij mank loopt want dat kwam door de val, hij was bedoelt dat ik niet snap wat hij nou heeft (scheurtje of weet ik veel wat). De stoel waar ie van afviel is niet hoog en hij bleef met zijn voorpootjes gewoon op de stoel dus heeft helemaal geen harde klap gemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
My bad, ik kan zo slecht tegen domme opmerkingen![]()
Ik ben niet degene die zegt "ik snap er niks van" en dan "ja ik snap heus wel ".
QFT!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, we do not need another greppelhoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |