Wat een kutsmoesquote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je bent jonger dan ik dus ik mag dat
Ja he!quote:
Tosca is echt buitengewoon geniaal, net als Arjanquote:Op maandag 3 januari 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zag er in dat kleine stukje zó slecht uit dat het me weer leuk lijkt
En die stem van Tosca herken je echt uit duizenden he
Wanneer ik die fucking laatste Dexters nu ga kijken, of ik dr zuinig op ga zijn of ze gewoon dr doorheen knal ....quote:
Nou, ik heb van de vomar. Tijgerbrood.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb ik ook wel, maar een brood van de Supermarkt is bij mij eerder slecht dan dat van de Bakker, en aangezien ik een week met 1 brood doe vind ik dat ook wel zonde, en supermarktbrood invriezen vind ik geen succes
Zie boven. Met brood van de deka, gaat dat niet. Vomar brood echt welquote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het invriezen gaat prima. Het is alleen niet meer te eten na het ontdooien
Gewoon doorheen knallenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes
[..]
Ja he!
[..]
Tosca is echt buitengewoon geniaal, net als Arjan![]()
Ik heb een gesigneerde kreatief met kurk poster op mn plee hangen
[..]
Wanneer ik die fucking laatste Dexters nu ga kijken, of ik dr zuinig op ga zijn of ze gewoon dr doorheen knal ....
Dat roodquote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef Pagan het volgende:
Meubilair kan heel boeiend zijn hoor.
[ afbeelding ]
maar waar moet dat inbussleuteltje dan in?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef Pagan het volgende:
Meubilair kan heel boeiend zijn hoor.
[ afbeelding ]
eet jij geen brood?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik koop haast nooit brood
Hooguit een keer een halfje voor tosti's. En dan is supermarktbrood prima.
Neem je geen bammetjes mee naar je werk?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
hier gaat binnenkort weer ontbijt met crackers meer gaat er toch niet is als ik niet meer als n uur kan wachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik eet bijna nooit een gewone boterham nee.quote:
Zo te zien niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Over sleuteltje gesproken... is JJH nog online geweest?
Want ik heb ook geen antwoord op mijn PM van een paar dagen geleden
Ik ook! Ik zou doodgaan zonder broodquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je geen bammetjes mee naar je werk?
Hoe redt je dat tot je pauze?![]()
Ik lig om half 10 al om als ik geen bammetje heb gehad
Van die pakken met volkoren crackers mee, waar er steeds 5 in een pakje zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je geen bammetjes mee naar je werk?
Hoe redt je dat tot je pauze?![]()
Ik lig om half 10 al om als ik geen bammetje heb gehad
Crackersquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier gaat binnenkort weer ontbijt met crackers meer gaat er toch niet is als ik niet meer als n uur kan wachten
en dan een afbakkertje mee als lunch
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit een gewone boterham nee.
Op het werk eet ik liever crackers, dat geneuzel met brood ontdooien enzo.
Ik koop echt alleen gewone boterhammen als ik tosti's wil eten dus.
Heb je dan de jam en pindakaas op je werk staan?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die pakken met volkoren crackers mee, waar er steeds 5 in een pakje zitten![]()
En dan met jam of pindakaas of kaas ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |