Hard wel die juridische taal die voor buitenstaanders van de rechtswetenschap absoluut niet te volgen is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zwakzinnig, stupide, infantiel, en ook nog eens blind. God wat ben jij makkelijk op je plek te wijzen. En die travestieten beschrijving over jezelf kun je beter voor je houden en aan je moeder vertellen wanneer ze weer eens op bezoek mag komen in die verstandelijk gehandicapte kliniek waarin jij zit, domme faalhaas.
De edit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahahahha die edit of m'n mama
Kiek 'um goan
Hard wel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hard wel die juridische taal die voor buitenstaanders van de rechtswetenschap absoluut niet te volgen is.
Ja man, ik sta kei veel onder aan de ladder. En ik probeer dat te verbloemen met smiliesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke pijn, die pijn dat jij continue voelt om op je plek gewezen te worden, ver onderaan de ladder en het probeert te verbloemen met je smillies. Je bent nog te dom om zelfstandig te poepen kind.
Leuk om te lezen, dat deze faalhaas, die je bent, nu ook al woorden begint te gebruiken dat net tegen hem gesteld is. Maar goed het was in zijn algemeenheid al bekend dat jij gewoon te beperkt bent in je kunnen. Zwakzinnig kind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja man, ik sta kei veel onder aan de ladder. En ik probeer dat te verbloemen met smilies
En jij bovenaan. Je bent een baas, schreeuw tegen me! Schreeuw tegen me alsof ik je slaaf ben!
Faalhaasgo find yourself a hubby
jy moet effe kk rustig doen anders kryg je glas in je kk face boom base op je kk face kk hert met je kk gewei niet stoer doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leuk om te lezen, dat deze faalhaas, die je bent, nu ook al woorden begint te gebruiken dat net tegen hem gesteld is. Maar goed het was in zijn algemeenheid al bekend dat jij gewoon te beperkt bent in je kunnen. Zwakzinnig kind.
Zwitsal, ga eens gauw je luiers verschonen bij je vader.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
jy moet effe kk rustig doen anders kryg je glas in je kk face boom base op je kk face kk hert met je kk gewei niet stoer doen
Waarom slaap jij trouwens nog niet, lekker mokkel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja man, ik sta kei veel onder aan de ladder. En ik probeer dat te verbloemen met smilies
En jij bovenaan. Je bent een baas, schreeuw tegen me! Schreeuw tegen me alsof ik je slaaf ben!
Faalhaasgo find yourself a hubby
Ja, niet dan? Ik zou mij als rechtenstudent ook verheven boven de rest van het gepeupel voelen alleen al omdat je over een dergelijk vocabulaire beschikt.quote:
Respectquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, niet dan? Ik zou mij als rechtenstudent ook verheven boven de rest van het gepeupel voelen alleen al omdat je over een dergelijk vocabulaire beschikt.
Zwitsal?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zwitsal, ga eens gauw je luiers verschonen bij je vader.
Nee boom, face gebrabbel is lekker wil je zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zwitsal?Is dat alles wat je hebt?
Hoe oud ben jij, 70?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee boom, face gebrabbel is lekker wil je zeggenpauper.
Wat is ''iedereen''. Je vriendjes van 13?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, 70?Iedereen weet dat dat straattaal is.
Please don't spank me Mr J Lo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leuk om te lezen, dat deze faalhaas, die je bent, nu ook al woorden begint te gebruiken dat net tegen hem gesteld is. Maar goed het was in zijn algemeenheid al bekend dat jij gewoon te beperkt bent in je kunnen. Zwakzinnig kind.
Nee, gewoon iedereen in t algemeen. Elke Nederlander.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat is ''iedereen''. Je vriendjes van 13?
Toon het, met feiten pauper.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen in t algemeen. Elke Nederlander.
Ok papa.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vriendjes, even geen ruzie meer maken nu ome Vogeltjesdans er is. Vrede of ik sla je neer
Hoi Vogeltjesdans! Ik slaap nog niet omdat m'n ritme verstoord is, zoals menig fokker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom slaap jij trouwens nog niet, lekker mokkel?
Hoi GLC
Laat dit gaan, het is vermakelijk. Meneertje Jennifer Lopez zet zich met elke reactie meer voor schut.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vriendjes, even geen ruzie meer maken nu ome Vogeltjesdans er is. Vrede of ik sla je neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |