Nou moet jij eens goed luisteren verstandelijk gehandicapte travestiet, dat jij inhoudelijk niet verder komt dan het benoemen van de eerste tien letters van het alfabet is gegeven. Maar ik zou zeggen probeer je gelimiteerde hersenen eens te gebruiken en zoek het woord initialen eens op. Het zou je beperkte geestesvermogen goed doen en je vocabulaire verbreden. Dom kind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Aldus de Mr. J Lo
Normaliter neemt de vrouw de naam van de man aan.
Dat jij jezelf serieus Mr J Lo noemt, dan ben je gewoon een bitch
Ahahahahahahhhahahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nou moet jij eens goed luisteren verstandelijk gehandicapte travestiet, dat jij inhoudelijk niet verder komt dan het benoemen van de eerste tien letters van het alfabet is gegeven. Maar ik zou zeggen probeer je gelimiteerde hersenen eens te gebruiken en zoek het woord initialen eens op. Het zou je beperkte geestesvermogen goed doen en je vocabulaire verbreden. Dom kind.
Dacht ik al, een dom kind dat vocabulaire te kort komt. Vraag je schoolvriendjes op de basisschool om je wat meer woordenschat bij te brengen, infantiel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ahahahahahahhhahahahaha
Loser
Keep going, frustrated little man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dacht ik al, een dom kind dat vocabulaire te kort komt. Vraag je schoolvriendjes op de basisschool om je wat meer woordenschat bij te brengen, infantiel.
Niet nu gaan huilen he, als je er zoals gebruikelijk er niet van te pas komt, onnozel gedrocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Keep going, frustrated little man.
of ja, bitch
Hahahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet nu gaan huilen he, als je zoals gebruikelijk er niet van te pas komt, onnozel gedrocht.
Already done, waar jij niet verder komt dan je eigen vingers, nitwit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahahahaha
Jezus christus u need to get laid
Hahahahha jij ook met je vingers hahahahahahquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Already done, waar jij niet verder komt dan je eigen vingers, nitwit.
Vooral ''haha'' en herhalen wat ik zeg, kunnen de mensen nog eens genieten van je stupiditeit. Zal ik jou eens als tip geven: die account van jou dat je pas aangemaakt hebt kun je beter verwijderen. Zelfbescherming noemen ze dat, of heeft je begeleider je daar niet van op de hoogte gesteld in die verstandelijk gehandicapte kliniek waarin jij bivakkeert.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahahahha jij ook met je vingers hahahahahah
Ik kan me slechts indenken hoe kut jouw leventje is. Gefrustreerd klein mennekequote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vooral ''haha'' en herhalen wat ik zeg, kunnen de mensen nog eens genieten van je stupiditeit. Zal ik jou eens als tip geven: die account van jou dat je pas aangemaakt hebt kun je beter verwijderen. Zelfbescherming noemen ze dat, of heeft je begeleider je daar niet van op de hoogte gesteld in die verstandelijk gehandicapte kliniek waarin jij bivakkeert.
Jij kunt helemaal niet denken, daar zijn je hersencapaciteiten te kleinschalig voor, dom kind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik kan me slechts indenken hoe kut jouw leventje is. Gefrustreerd klein menneke
Boehoe huiliequote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij kunt helemaal niet denken, daar zijn je hersencapaciteiten te kleinschalig voor, dom kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwakzinnig, stupide, infantiel, en ook nog eens blind. God wat ben jij makkelijk op je plek te wijzen. En die travestieten beschrijving over jezelf kun je beter voor je houden en aan je moeder vertellen wanneer ze weer eens op bezoek mag komen in die verstandelijk gehandicapte kliniek waarin jij zit, domme faalhaas.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Boehoe huilie
Yell at me all you want, it won't make your dried up ovaries any more fertile![]()
![]()
Hahahahah hmmm yes, drown me in the sweet waters of your envyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zwakzinnig, stupide, infantiel, en ook nog eens blind. God wat ben jij makkelijk op je plek te wijzen. En die travestieten beschrijving over jezelf kun je beter voor je houden, domme faalhaas.
Mooie ninja-edit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zwakzinnig, stupide, infantiel, en ook nog eens blind. God wat ben jij makkelijk op je plek te wijzen. En die travestieten beschrijving over jezelf kun je beter voor je houden en aan je moeder vertellen wanneer ze weer eens op bezoek mag komen in die verstandelijk gehandicapte kliniek, domme faalhaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:20 schreef Penisbaard het volgende:
Heb je vaker last van opgekropte frustraties en woede die dan opeens allemaal uit je lichaam schieten als dikke etterende puisten, MisterJ.Lo?
Welke pijn, die pijn dat jij continue voelt om op je plek gewezen te worden, ver onderaan de ladder en het probeert te verbloemen met je smillies. Je bent nog te dom om zelfstandig te poepen kind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahahahah hmmm yes, drown me in the sweet waters of your envy
Je wilt ook een vrouw zijn, ik voel je pijn
Little bitch
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mooie ninja-edit.Hahahahha die edit of m'n mamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiek 'um goan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |