Huh? Waar respecteer ik je niet dan? Ik stel vragen, leg uit waarom ik ze stel, veroordeel je niet en toch is het niet goed.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Als iemand mij niet respecteerd kan ik net zo goed mijn sarcasme tegen je gebruiken.
Wat je doet is vragen om advies, om vervolgens veel kritische vragen te ontwijken. Zo kunnen we je natuurlijk niet onze visie geven.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Als iemand mij niet respecteert kan ik net zo goed mijn sarcasme tegen je gebruiken. Het is heel kinderachtig, maar kijk eens naar wie er begon. Doorgaands ben ik begripvol, zorgzaam en lief. Maar ik ben hier niet om me te bewijzen tegenover jullie. En als dit hard klinkt, so be it. Maar doe wat aan je incasseringsvermogen ipv wijzen met de vinger. Net zoals ik bijna alles pik van wat jullie zeggen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederlandse mannen meer down to earth zijn. Ik val op het karakter en niet zozeer het uiterlijk. Bovendien hebben Nederlandse mannen meestal altijd een hobby/fascinatie/obsessie voor iets interessants naast het werk. Ik weet niet haha klinkt gek, maar ik vind dat soort dingen prachtig! En vooral als ze dat met jou willen delen, er alles over willen vertellen .... maak me maar uit voor gek, i know
Nee hoor Jolene22, ligt echt niet aan jou.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Huh? Waar respecteer ik je niet dan? Ik stel vragen, leg uit waarom ik ze stel, veroordeel je niet en toch is het niet goed.
Damn. Dit is waarom ik dus alleen maar mannelijke vrienden heb he.
Dat betekend niet dat we elkaars voeten moeten kussen, maar ik ging ervanuit dat je dat wel begreepquote:
Ik begrijp het heel goed. Sterker nog, het is me echt méer dan duidelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat we elkaars voeten moeten kussen, maar ik ging ervanuit dat je dat wel begreep
...Ik citeerde D-tjuh?! ... *confused*quote:Huh? Waar respecteer ik je niet dan? Ik stel vragen, leg uit waarom ik ze stel, veroordeel je niet en toch is het niet goed.
Damn. Dit is waarom ik dus alleen maar mannelijke vrienden heb he.
Ik wil allang niet meer geholpen worden, bovendien was dat ook niet mijn bedoeling. En ik denk dat ik er onderhand wel uit benquote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef moomoo het volgende:
Ik moet zeggen dat de vraagt of je wel of niet bij je ouders woont en hoe zijn tegenover een Nederlandse vriend (zouden) staan behoorlijk relevant is.
Ik denk dat het zeker belangrijk is om te weten of je nog bij je ouders woont, en hoe ze tegenover een nederlandse vriend staan. Of je bang moet zijn je schoonbroer tegen het lijf te lopen snachts op de overloop.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef moomoo het volgende:
Ik moet zeggen dat de vraagt of je wel of niet bij je ouders woont en hoe zijn tegenover een Nederlandse vriend (zouden) staan behoorlijk relevant is.
Jah, ik vind mezelf ook wel zielig klinken zo tussen deze mensen. Dat ik ooit serieus gereageerd heb he?quote:
Wat was de bedoeling dan? Onze marocccc -.-'quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik wil allang niet meer geholpen worden, bovendien was dat ook niet mijn bedoeling. En ik denk dat ik er onderhand wel uit ben
Neehoor, niet zielig, maar grappigquote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Jah, ik vind mezelf ook wel zielig klinken zo tussen deze mensen. Dat ik ooit serieus gereageerd heb he?
Ah gelijk in de blokkade...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik wil allang niet meer geholpen worden, bovendien was dat ook niet mijn bedoeling. En ik denk dat ik er onderhand wel uit ben
Of blijf gewoon single. Je bent immers toch gezegend met een sterke familiebandquote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
En een moslim man al helemaal niet, die willen onderdanige vrouwen
Optie: word lesbisch
Alsof de Lesbiennes op zo'n apart figuur zitten te wachten.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
En een moslim man al helemaal niet, die willen onderdanige vrouwen
Optie: word lesbisch
Denk je nou echt dat ik met jou een serieuze discussie aan zou gaan? Pas toen jij bewees daar niet toe in staat te zijn, heb ik me teruggetrokken. Is dat je dat opgevallen kleuter?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ah gelijk in de blokkade...![]()
Je bent werkelijk achterlijk als je denkt dat je met deze instelling ooit een hollandse jongen aan de haak gaat slaan. Tenzij je inderdaad op zoek bent naar de modelbouwnerd die je hart laat vollopen met spoorlijn-N praatjes en geen weerwoord paraat heeft tegen je moslim-praatjes. En dit is helaas geen grapje van me, maar denk niet dat een westerse jongen dit soort vrouwen wil die elke vorm van discussie uit de weg gaan.
Mij is niks opgevallen, op dat stereotype gedrag van jou na helaas.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik met jou een serieuze discussie aan zou gaan? Pas toen jij bewees daar niet toe in staat te zijn, heb ik me teruggetrokken. Is dat je dat opgevallen kleuter?
Vooralsnog heb ik me uitstekend vermaakt vandaag, hoop jullie ook! Slaap lekker. i'm out
Grappig, maar ik doe niet aan internet love, jij blijkbaar wel? Én, als ''ik zelfs'' iemand niet wil hebben? Als ik zo makkelijk ''verliefd'' kon worden op iemand, was ik dat ene meisje allang vergeten. Serieus, ga niet zo lullig ouwhoeren.. is echt niet grappig.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef Cubewood. het volgende:
Duidelijk een troll
Als zelfs Iwannabehigh je niet wilt hebben is er wel wat aan de hand.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik heb twee scheve voortanden, waarvan er één mist, mijn haar had ik op die foto met een strijkijzer plat gemaakt, en ik heb een hardnekkige wrat op mijn neus. bovendien zijn mijn nagels geel en ben ik in het echt 1.40m en ik heb het een-wenkbrauw-syndroom
Maar ik kom uit de rimboe. hoezo?
Ben bang dat heel vrouwelijk FOK! inmiddels al bang voor je is gewordenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Grappig, maar ik doe niet aan internet love, jij blijkbaar wel? Én, als ''ik zelfs'' iemand niet wil hebben? Als ik zo makkelijk ''verliefd'' kon worden op iemand, was ik dat ene meisje allang vergeten. Serieus, ga niet zo lullig ouwhoeren.. is echt niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |