abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90818716
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Als iemand mij niet respecteerd kan ik net zo goed mijn sarcasme tegen je gebruiken.
Huh? Waar respecteer ik je niet dan? Ik stel vragen, leg uit waarom ik ze stel, veroordeel je niet en toch is het niet goed.

Damn. Dit is waarom ik dus alleen maar mannelijke vrienden heb he.
pi_90818732
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Als iemand mij niet respecteert kan ik net zo goed mijn sarcasme tegen je gebruiken. Het is heel kinderachtig, maar kijk eens naar wie er begon. Doorgaands ben ik begripvol, zorgzaam en lief. Maar ik ben hier niet om me te bewijzen tegenover jullie. En als dit hard klinkt, so be it. Maar doe wat aan je incasseringsvermogen ipv wijzen met de vinger. Net zoals ik bijna alles pik van wat jullie zeggen.
Wat je doet is vragen om advies, om vervolgens veel kritische vragen te ontwijken. Zo kunnen we je natuurlijk niet onze visie geven.
pi_90818770
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik denk dat Nederlandse mannen meer down to earth zijn. Ik val op het karakter en niet zozeer het uiterlijk. Bovendien hebben Nederlandse mannen meestal altijd een hobby/fascinatie/obsessie voor iets interessants naast het werk. Ik weet niet haha klinkt gek, maar ik vind dat soort dingen prachtig! En vooral als ze dat met jou willen delen, er alles over willen vertellen .... maak me maar uit voor gek, i know
_O-
pi_90818783
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Huh? Waar respecteer ik je niet dan? Ik stel vragen, leg uit waarom ik ze stel, veroordeel je niet en toch is het niet goed.

Nee hoor Jolene22, ligt echt niet aan jou. :)
Dit is gewoon een achterlijke trol.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90818800
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

:')
:') :')
Dat betekend niet dat we elkaars voeten moeten kussen, maar ik ging ervanuit dat je dat wel begreep
  maandag 3 januari 2011 @ 23:15:13 #181
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90818838
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Dat betekend niet dat we elkaars voeten moeten kussen, maar ik ging ervanuit dat je dat wel begreep
Ik begrijp het heel goed. Sterker nog, het is me echt méer dan duidelijk. :')
pi_90818896
oeps
  maandag 3 januari 2011 @ 23:17:13 #183
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_90818931
Ik moet zeggen dat de vraagt of je wel of niet bij je ouders woont en hoe zijn tegenover een Nederlandse vriend (zouden) staan behoorlijk relevant is.
pi_90818961
quote:

...Ik citeerde D-tjuh?! ... *confused*
pi_90819094
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef moomoo het volgende:
Ik moet zeggen dat de vraagt of je wel of niet bij je ouders woont en hoe zijn tegenover een Nederlandse vriend (zouden) staan behoorlijk relevant is.
Ik wil allang niet meer geholpen worden, bovendien was dat ook niet mijn bedoeling. En ik denk dat ik er onderhand wel uit ben :)
  maandag 3 januari 2011 @ 23:21:12 #186
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90819142
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef moomoo het volgende:
Ik denk dat het zeker belangrijk is om te weten of je nog bij je ouders woont, en hoe ze tegenover een nederlandse vriend staan. Of je bang moet zijn je schoonbroer tegen het lijf te lopen snachts op de overloop.
pi_90819158
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

_O-
Jah, ik vind mezelf ook wel zielig klinken zo tussen deze mensen. Dat ik ooit serieus gereageerd heb he? :)
pi_90819160
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik wil allang niet meer geholpen worden, bovendien was dat ook niet mijn bedoeling. En ik denk dat ik er onderhand wel uit ben :)
Wat was de bedoeling dan? Onze marocccc -.-'
pi_90819197
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Jah, ik vind mezelf ook wel zielig klinken zo tussen deze mensen. Dat ik ooit serieus gereageerd heb he? :)
Neehoor, niet zielig, maar grappig :D
  maandag 3 januari 2011 @ 23:24:18 #190
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90819293
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ah gelijk in de blokkade... :')
Je bent werkelijk achterlijk als je denkt dat je met deze instelling ooit een hollandse jongen aan de haak gaat slaan. Tenzij je inderdaad op zoek bent naar de modelbouwnerd die je hart laat vollopen met spoorlijn-N praatjes en geen weerwoord paraat heeft tegen je moslim-praatjes. En dit is helaas geen grapje van me, maar denk niet dat een westerse jongen dit soort vrouwen wil die elke vorm van discussie uit de weg gaan.
pi_90819338
En een moslim man al helemaal niet, die willen onderdanige vrouwen

Optie: word lesbisch
  maandag 3 januari 2011 @ 23:26:13 #192
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90819385
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:

Of blijf gewoon single. Je bent immers toch gezegend met een sterke familieband :')
pi_90819442
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:

Alsof de Lesbiennes op zo'n apart figuur zitten te wachten.

Nee TS moet je vanuit een helikopter droppen in de jungle, to never be seen again. Misschien heeft ze meer succes in het dierenrijk.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_90819586
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Ah gelijk in de blokkade... :')
Je bent werkelijk achterlijk als je denkt dat je met deze instelling ooit een hollandse jongen aan de haak gaat slaan. Tenzij je inderdaad op zoek bent naar de modelbouwnerd die je hart laat vollopen met spoorlijn-N praatjes en geen weerwoord paraat heeft tegen je moslim-praatjes. En dit is helaas geen grapje van me, maar denk niet dat een westerse jongen dit soort vrouwen wil die elke vorm van discussie uit de weg gaan.
Denk je nou echt dat ik met jou een serieuze discussie aan zou gaan? Pas toen jij bewees daar niet toe in staat te zijn, heb ik me teruggetrokken. Is dat je dat opgevallen kleuter?

Vooralsnog heb ik me uitstekend vermaakt vandaag, hoop jullie ook! Slaap lekker. i'm out
pi_90819632
Duidelijk een troll :')

Als zelfs Iwannabehigh je niet wilt hebben is er wel wat aan de hand. :')
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
  maandag 3 januari 2011 @ 23:32:00 #196
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90819663
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ik met jou een serieuze discussie aan zou gaan? Pas toen jij bewees daar niet toe in staat te zijn, heb ik me teruggetrokken. Is dat je dat opgevallen kleuter?

Vooralsnog heb ik me uitstekend vermaakt vandaag, hoop jullie ook! Slaap lekker. i'm out
Mij is niks opgevallen, op dat stereotype gedrag van jou na helaas.
En de aantijgingen en beledigingen richting mijn persoontje mag je voor je houden.

Maar ga maar slapen, en laat ik je niet weer stiekem zien straks bij de fietsenstalling he. :')
pi_90819758
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef Cubewood. het volgende:
Duidelijk een troll :')

Als zelfs Iwannabehigh je niet wilt hebben is er wel wat aan de hand. :')
Grappig, maar ik doe niet aan internet love, jij blijkbaar wel? Én, als ''ik zelfs'' iemand niet wil hebben? Als ik zo makkelijk ''verliefd'' kon worden op iemand, was ik dat ene meisje allang vergeten. Serieus, ga niet zo lullig ouwhoeren.. is echt niet grappig.
  maandag 3 januari 2011 @ 23:35:35 #198
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_90819841
Vond TS nog best OK tot zo'n antwoord op een doodnormale vraag, die ze vervolgens ook pertinent weigert te beantwoorden:
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:36 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik heb twee scheve voortanden, waarvan er één mist, mijn haar had ik op die foto met een strijkijzer plat gemaakt, en ik heb een hardnekkige wrat op mijn neus. bovendien zijn mijn nagels geel en ben ik in het echt 1.40m en ik heb het een-wenkbrauw-syndroom

Maar ik kom uit de rimboe. hoezo?
  maandag 3 januari 2011 @ 23:36:51 #199
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90819913
Ontroerend mooie en zeer terechte escalatie van dit in potentie erg aardige topic.

Ik denk dat TS niet beseft hoe mild wij hier nog zijn en wat de werkelijke afspiegeling van de samenleving is jegens muslams.
pi_90820031
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Grappig, maar ik doe niet aan internet love, jij blijkbaar wel? Én, als ''ik zelfs'' iemand niet wil hebben? Als ik zo makkelijk ''verliefd'' kon worden op iemand, was ik dat ene meisje allang vergeten. Serieus, ga niet zo lullig ouwhoeren.. is echt niet grappig.
Ben bang dat heel vrouwelijk FOK! inmiddels al bang voor je is geworden :')
Aangezien je na een lach van het meisje al dacht dat ze je wel zag zitten leek het me dat het niet zo moeilijk is om je hart te overwinnen.

Maar ja ik doe wel aan "internet love" ja, me huidige vriendin ook 5 jaar geleden zo ontmoet, is dat zo vreemd?
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')