Denk dat jij me verkeerd hebt begrepen, dat bewijst wel dat je een beetje naief bent! Meen ik serieus.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Of zijn jullie misschien gewoon vergeetachtigIn navolging van quote vroeg jij inderdaad of ik op mezelf woonde. Als je die twee vragen combineert (doe ik automatisch) gaat er zo'n alarm ringen in mijn hoofd
Maar, als ik arrogant overkom dan en je alsnog verkeerd begrepen heb, dan spijt me dat.
Dit is typisch zo'n moslima die als je ook maar 1 ding verkeerd zegt over de Islam/moslims, meteen op haar teentjes is getrapt. Meteen gaat schreeuwen dat je respectloos bent enzo terwijl iedereen een eigen mening en kijk op dingen heeft.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Excuses richting mijn persoontje zouden ook wel op zijn plaats zijn, gezien je uitingen in dit topic. Ik was er puur om je hulpvaardig te zijn. Niet om door mijn openheid een stempel door jou opgedrukt te krijgen en door jou alles op een ridicule manier geïnterpreteerd te zien worden.
Na u:quote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Excuses richting mijn persoontje zouden ook wel op zijn plaats zijn, gezien je uitingen in dit topic. Ik was er puur om je hulpvaardig te zijn. Niet om door mijn openheid een stempel door jou opgedrukt te krijgen en door jou alles op een ridicule manier geïnterpreteerd te zien worden.
quote:Bedoel je met geen sex trouwens alleen gemeenschap, of zou ik zelfs je mond niet mogen vullen voor de huwelijkse geloften?
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Denk dat jij me verkeerd hebt begrepen, dat bewijst wel dat je een beetje naief bent! Meen ik serieus.
En nog een keer serieus; als jij aan iemand vraagt of diegene opzich zelf woont, hetzelfde ziet als aan iemand vragen waar die precies woont vraag ik mij af wat er in je koppie omgaat.. Zowieso, wie denk je eigenlijk dat je bent? Ik heb je nog nooit gezien man, wat denk je, dat ik verliefd word via de computer?
Ja juist ja, het is inderdaad een opvallend gemeenschappelijke eigenschap van enigszins gelovige moslima's dat ze niet bekend zijn met enige vorm van humor.quote:
wattan?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef iwannabehigh het volgende:
K geloof niet eens dat ze moslima is
Niet op reageren TS.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
wattan?
ps: vond je mijn liedje mooi? en is het daarmee nu goed?
Wat anders?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef iwannabehigh het volgende:
K geloof niet eens dat ze moslima is
Jonene, ik vind je te aardig om daarop te reageren. Slaap zacht zoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Jolene22 het volgende:
Je hebt anders nog steeds geen antwoord gegeven. Al met al ben je een erg moeilijke gesprekspartner zeg.![]()
Ja ik had ook al zo'n idee na de eerste twee pagina's van dit topic dat TS wel bepaalde vreemde gedragingen heeft, alsof ze een trol is.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Jolene22 het volgende:
Je hebt anders nog steeds geen antwoord gegeven. Al met al ben je een erg moeilijke gesprekspartner zeg.![]()
En nu twijfel ik weerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Jonene, ik vind je te aardig om daarop te reageren. Slaap zacht zo
Jongens help me eens ff hier. Ligt dit nu aan mij of wat? *facepalm*quote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Jonene, ik vind je te aardig om daarop te reageren. Slaap zacht zo
Je hebt totaal geen respect voor haar!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Jongens help me eens ff hier. Ligt dit nu aan mij of wat? *facepalm*
Nee echt, ik denk dat ze liegt. Een (echte!!) moslima is niet eens op zon forum te vinden EN die zal al helemaal niet zon topic openen! Believe me. Die gaat dan wel naar zon Islamieten forum.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Wat anders?
Nee maar serieus...het vrouwelijke gen heeft sowieso al niet al te veel aanleg voor humor, maar bij moslima's lijkt het er werkelijk uit te zijn geslagen.
G, ze wil toch eerst trouwen dus klop die dikke taas van je maar af.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Socios het volgende:
Het hele topic meegelezen. Ik sta 100% achter TS.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAquote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
G, ze wil toch eerst trouwen dus klop die dikke taas van je maar af.
Als iemand mij niet respecteert kan ik net zo goed mijn sarcasme tegen je gebruiken. Het is heel kinderachtig, maar kijk eens naar wie er begon. Doorgaands ben ik begripvol, zorgzaam en lief. Maar ik ben hier niet om me te bewijzen tegenover jullie. En als dit hard klinkt, so be it. Maar doe wat aan je incasseringsvermogen ipv wijzen met de vinger. Net zoals ik bijna alles pik van wat jullie zeggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ja ik had ook al zo'n idee na de eerste twee pagina's van dit topic dat TS wel bepaalde vreemde gedragingen heeft, alsof ze een trol is.
[..]
En nu twijfel ik weer
Absurde aantijging.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef PfenisBaron het volgende:
G, ze wil toch eerst trouwen dus klop die dikke taas van je maar af.
Wie wijst er nou met de vinger dan..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Als iemand mij niet respecteerd kan ik net zo goed mijn sarcasme tegen je gebruiken. Het is heel kinderachtig, maar kijk eens naar wie er begon. Doorgaands ben ik begripvol, zorgzaam en lief. Maar ik ben hier niet om me te bewijzen tegenover jullie. En als dit hard klinkt, so be it. Maar doe wat aan je incasseringsvermogen ipv wijzen met de vinger. Net zoals ik bijna alles pik van wat jullie zeggen.
Thanx...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Socios het volgende:
Het hele topic meegelezen. Ik sta 100% achter TS.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Maar doe wat aan je incasseringsvermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |