Thanks Lotusss, jij en ER ookquote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Lotusss het volgende:
Iedereen hier een liefdevol en gezond 2011 gewenst!
Verkoop jij je auto aan Mera, klaar slotje....quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Is www.greenwheels.nl niks? Ik zit er ook zwaar over te denken om m'n auto er uit te gooien en daarop over te stappen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Lotusss het volgende:
quote:
Hetzelfde voor jou Lotusss.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Lotusss het volgende:
Dank je Remlofquote:
De meeste mensen kopen volgens mij een auto op afbetaling. Maar Dementor heeft ook een punt. Voor ¤ 5.000,- koop je een aardig autootje, besteed er zo weinig mogelijk aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat de meeste mensen een auto gewoon even kopen?
Niet dat het uitmaakt want die optie heb ik niet.
Ik kan me echt niet voorstellen dat het normáál is dat iemand eventjes tienduizend euro op zijn rekening heeft staan om met de pin af te rekenen.
De beste wensen Lotusssquote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Lotusss het volgende:
En denk ook na over de APK kosten ieder jaar, bij een 2e hands auto kost dat ruw geschat tussen de 250 en 750/800 eurie. Of je moet heel veel geluk hebben. Bedenk ook goed of je dat wel ergens op een plank hebt liggen ieder jaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De meeste mensen kopen volgens mij een auto op afbetaling. Maar Dementor heeft ook een punt. Voor ¤ 5.000,- koop je een aardig autootje, besteed er zo weinig mogelijk aan.
Ik moet dalijk voor woon-werk alleen al dagelijks 90 kilometer rijden, dus nee, denk het nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Is www.greenwheels.nl niks? Ik zit er ook zwaar over te denken om m'n auto er uit te gooien en daarop over te stappen.
Omdat ik 1. niet tegen onverwacht hoge kosten aan wil en kan lopen wegens onderhoud en 2. geen paar duizend euro héb.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Copycat het volgende:
Waarom kopen jullie niet een okay tweedehands bakkie van een paar 1000 euro?
Kun je ook roken zoveel je wil.
Omdat ik dus zeker wil zijn van een (zeer) betrouwbare auto én van de maandelijkse lasten wegens bovengenoemde argumenten.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar auto's van 10k?
Als je het bij een garage laat doen ja. Ik was vorige maand 70 euro kwijt voor de APK inclusief kleine beurt voor m'n Chevrolet Daewoo uit '96. Dat was wel heel weinig, maar meer dan 300 heeft het me nooit gekost bij m'n "mannetje"quote:Op maandag 3 januari 2011 19:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En denk ook na over de APK kosten ieder jaar, bij een 2e hands auto kost dat ruw geschat tussen de 250 en 750/800 eurie. Of je moet heel veel geluk hebben. Bedenk ook goed of je dat wel ergens op een plank hebt liggen ieder jaar.
Geen enkel bedrag (behalve nieuwprijs) bied 100% garantie op een goed functionerende auto voor de komende jaren.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moet dalijk voor woon-werk alleen al dagelijks 90 kilometer rijden, dus nee, denk het niet
[..]
Omdat ik 1. niet tegen onverwacht hoge kosten aan wil en kan lopen wegens onderhoud en 2. geen paar duizend euro héb.
[..]
Omdat ik dus zeker wil zijn van een (zeer) betrouwbare auto én van de maandelijkse lasten wegens bovengenoemde argumenten.
Bovendien struin ik al maanden autotrack.nl en dergelijke af op zoek naar acceptabele deals voor 2000 ofzo, maar ik vind gewoon niets waarvan ik zoiets heb van ja, hiermee kan ik aardig zeker rijden.
Wij hebben ook een mannetje, hij rekent vaak alleen de prijs van het onderdeel.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het bij een garage laat doen ja. Ik was vorige maand 70 euro kwijt voor de APK inclusief kleine beurt voor m'n Chevrolet Daewoo uit '96. Dat was wel heel weinig, maar meer dan 300 heeft het me nooit gekost bij m'n "mannetje"
Voor je het weet koop je iets van Vlemmix.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef Copycat het volgende:
Heb je geen garagehouder/automonteur in je kennissenkring? Dat scheelde mij altijd klauwen met geld. Heb m niet meer nodig, dus je mag mijn garagevriend wel lenen.
Autotracker enzo vertrouw ik ook niet zo snel, vooral omdat ik geen autokennis heb. Altijd viavia gedaan en nooit een kat in de zak gekocht.
Dat doet ie van mij ook. Vond het de laatste keer zo weinig dat ik 'm maar een tientje extra heb gegevenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hebben ook een mannetje, hij rekent vaak alleen de prijs van het onderdeel.
Je weet waar ze wonen hequote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef Juud79 het volgende:
Is het geen optie om met het OV te reizen?
Oh ja. Dat is denk ik niet zo slim. Leen de mijne maar, Meer! Die is echt betrouwbaar. Zelfs mijn oude werkgever gaat er voortaan heen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef Dementor het volgende:
Voor je het weet koop je iets van Vlemmix.
Jij pakt ook bijna altijd de trein, dat maakt nogal verschil met iemand die iedere dag zijn/haar auto gebruikt. Ik waarschuw alleen maar dat het kan, mzzl hebben met APK is volgens mij meer een kwestie van geluk hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het bij een garage laat doen ja. Ik was vorige maand 70 euro kwijt voor de APK inclusief kleine beurt voor m'n Chevrolet Daewoo uit '96. Dat was wel heel weinig, maar meer dan 300 heeft het me nooit gekost bij m'n "mannetje"
Koop dan een nieuwe of bijna nieuwe drie-cilinder, geen wegenbelasting, geen BPM. Dat moet voor 10 K zo ongeveer wel kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Omdat ik dus zeker wil zijn van een (zeer) betrouwbare auto én van de maandelijkse lasten wegens bovengenoemde argumenten.
Bovendien struin ik al maanden autotrack.nl en dergelijke af op zoek naar acceptabele deals voor 2000 ofzo, maar ik vind gewoon niets waarvan ik zoiets heb van ja, hiermee kan ik aardig zeker rijden.
ff gauw 10k ophoesten is een probleem, DSB is niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe of bijna nieuw drie-cilinder, geen wegenbelasting, geen BPM. Dat moet voor 10 K zo ongeveer wel kunnen.
Garantie is nooit 100%, dat weet ik, er is altijd onderhoud, weet ik ook.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen enkel bedrag (behalve nieuwprijs) bied 100% garantie op een goed functionerende auto voor de komende jaren.
Ook met een auto van 10k krijg je te maken met onderhoud.
Ja, dat is dus precies waarom ik daar ook naar zit te kijken.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe of bijna nieuwe drie-cilinder, geen wegenbelasting, geen BPM. Dat moet voor 10 K zo ongeveer wel kunnen.
Edit: en het rijdt ongeveer 1 op 20
Ik probeer je alleen te behoeden voor rare leen constructies.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Garantie is nooit 100%, dat weet ik, er is altijd onderhoud, weet ik ook.
Ik zeg daarom ook 'zo zeker mogelijk'. Daarom vind ik lease interessant - je weet precies wat je kwijt bent.
Mijn auto kostte mij 800 euro en heb ik nu al vier jaar alleen 2 maanden terug een koppakking van 400 euro en da wast.......quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef Copycat het volgende:
Mijn laatste auto kostte me 2500 Euro en daar heb ik een aantal jaren erg veel plezier van gehad.
En als die riem op tijd was vervangen, nu waarschijnlijk nog.
Ik heb nooit een auto van boven die prijs gehad trouwens.
Greenwheels is alleen aantrekkelijk als je sporadisch een auto nodig hebt.
Daar heb je wel gelijk in. En dan is Greenwheels inderdaad ook geen optie.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jij pakt ook bijna altijd de trein, dat maakt nogal verschil met iemand die iedere dag zijn/haar auto gebruikt. Ik waarschuw alleen maar dat het kan, mzzl hebben met APK is volgens mij meer een kwestie van geluk hebben.
31.50 euroquote:Op maandag 3 januari 2011 19:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En denk ook na over de APK kosten ieder jaar,
Hoe dom denk je dat ik benquote:Op maandag 3 januari 2011 19:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen te behoeden voor rare leen constructies.
volgens mij zei Mera net dat ze geen paar duizend euro heeftquote:Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn auto kostte mij 800 euro en heb ik nu al vier jaar alleen 2 maanden terug een koppakking van 400 euro en da wast.......![]()
Maar wat Cc zegt 2 á 2 1/2 duizend en je hebt een knappe auto.
Lenen bij een bank?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe dom denk je dat ik ben
Áls ik leen doe ik dat ten eerste bij mijn vertrouwde bank
Die mijn situatie kent en alle kosten risico's in kaart brengen.
Ik wilde die optie ook posten, keek ff bij de Rabo, ook daar betaal je voor een 'persoonlijke lening' 10% rentequote:Op maandag 3 januari 2011 19:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe dom denk je dat ik ben
Áls ik leen doe ik dat ten eerste bij mijn vertrouwde bank
Die mijn situatie kent en alle kosten risico's in kaart brengen.
Kets!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wilde die optie ook posten, keek ff bij de Rabo, ook daar betaal je voor een 'persoonlijke lening' 10% rente![]()
.
Jep, maar die is alweer 18.000,-quote:Op maandag 3 januari 2011 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Stoer ding, nog nooit gezien in 't echt.
Vind jij. Ik betaal liever wat meer voor de zekerheid van een fatsoenlijke instelling waar ik reeds goede ervaringen mee heb.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lenen bij een bank?
Ook beter van niet.
SNS 7,5 procent. Ze zijn compleet gek gewordenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wilde die optie ook posten, keek ff bij de Rabo, ook daar betaal je voor een 'persoonlijke lening' 10% rente![]()
.
Ik leen liever niet tegen 10% of meer bij een instelling die in staat is om iemand financieel kapot te maken en daar geen traan om zal laten.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind jij. Ik betaal liever wat meer voor de zekerheid van een fatsoenlijke instelling waar ik reeds goede ervaringen mee heb.
Leen is ook betrouwbaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind jij. Ik betaal liever wat meer voor de zekerheid van een fatsoenlijke instelling waar ik reeds goede ervaringen mee heb.
Ik snap er niks van hoor. Iedereen doet alsof het dus de normaalste zaak van de wereld is om effe een paar duizend euro per direct te besteden te hebben. Ben ik nou echt zo lomp en arm of is het werkelijk zo'n taboe als je je auto financiert?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij zei Mera net dat ze geen paar duizend euro heeft
Consumptieve kredieten worden in vergelijking met andere kredieten minder goed afgelost, dus een hoger rente percentage om risico's af te dekken.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
SNS 7,5 procent. Ze zijn compleet gek geworden
Dat laatstequote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap er niks van hoor. Iedereen doet alsof het dus de normaalste zaak van de wereld is om effe een paar duizend euro per direct te besteden te hebben. Ben ik nou echt zo lomp en arm of is het werkelijk zo'n taboe als je je auto financiert?
Nee, dat is niet lomp. Als je er dagelijks van afhankelijk bent en je hebt hem echt nodig, dan kan dat rustig. Maar wel all-risk verzekeren natuurlijk. Hele volksstammen doen het Mera. Natuurlijk is het beter dat je contant kunt afrekenen, maar dat kan bijna niemand meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap er niks van hoor. Iedereen doet alsof het dus de normaalste zaak van de wereld is om effe een paar duizend euro per direct te besteden te hebben. Ben ik nou echt zo lomp en arm of is het werkelijk zo'n taboe als je je auto financiert?
Dat is in feite iedere instelling als je daar een lening neemt.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik leen liever niet tegen 10% of meer bij een instelling die in staat is om iemand financieel kapot te maken en daar geen traan om zal laten.
Ik had de laatste keer toevallig net een lekker klusje gedaan waarvan ik m meteen kon betalen. Trouwens niet eens, er zat een gap van een week tussen, want die Italianen betaalden weer eens te laat. Toen wilde een collega even borg voor me staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Daarom ben ik ook niet zo dol op financiële instellingen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is in feite iedere instelling als je daar een lening neemt.
Familie geen optie?quote:Ik zou toch voor een grote bank kiezen die onder scherpe controle staat en een gevestigde orde is op dat gebied dan een of andere dealer die van alles belooft, of weer een nieuwe instelling van dat ene vage reclamespotje.
ABN is overigens 7,nogwat % en dat vind ik acceptabel.
Ik vind het heel normaal hoor, dat je geen paar duizend euro op de plank hebt liggen. Wij hebben wel gespaard trouwens tot we zelf een auto konden kopen. De eerste was een oud barrel, maar door dat ding kon mijn man wel zn werk doen en toen dat liep konden we sparen voor een betere bak, zo gezegd zo gedaan. Hier niet geleend voor een auto. Maar als we niet in de situatie zouden zitten om te sparen (omdat het maandsalaris schoon op zou gaan oid) dan weet ik niet of we zouden leasen of een paar duizend euro zouden lenen om meteen iets te kopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou dat vindt mijn logisch denken ook idd, maar ik krijg bijna alleen maar reacties als "niet doen!!!!!" als ik ergens begin over financiering.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat is niet lomp. Als je er dagelijks van afhankelijk bent en je hebt hem echt nodig, dan kan dat rustig. Maar wel all-risk verzekeren natuurlijk. Hele volksstammen doen het Mera. Natuurlijk is het beter dat je contant kunt afrekenen, maar dat kan bijna niemand meer.
Spannend!!!!quote:
Dat was hier dus ook het plan. Maarja, toen kwam er een werkgever waar ik niet weg wil, die vertelde dat we over een half jaartje 45 km verderop gaan zitten.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het heel normaal hoor, dat je geen paar duizend euro op de plank hebt liggen. Wij hebben wel gespaard trouwens tot we zelf een auto konden kopen. De eerste was een oud barrel, maar door dat ding kon mijn man wel zn werk doen en toen dat liep konden we sparen voor een betere bak, zo gezegd zo gedaan. Hier niet geleend voor een auto. Maar als we niet in de situatie zouden zitten om te sparen (omdat het maandsalaris schoon op zou gaan oid) dan weet ik niet of we zouden leasen of een paar duizend euro zouden lenen om meteen iets te kopen.
Nope, ik kan je goed volgen. Maar koop er dan wel eentje die een jaar oud is of zo (demo model). Dan is de kop eraf. En van die rente en aflossing pak je 40 euro per maand al weer terug als je er eentje koopt die wegenbelastingvrij is.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou dat vindt mijn logisch denken ook idd, maar ik krijg bijna alleen maar reacties als "niet doen!!!!!" als ik ergens begin over financiering.
Ik begeef me gewoon teveel in high society, misschien is dat het.![]()
onze eerste auto was maar een paar honderd euro, we hadden geluk dat ie niet elke week wat had en dat we toch ff een paar maanden de tijd hadden om te sparen voor iets degelijkersquote:Op maandag 3 januari 2011 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was hier dus ook het plan. Maarja, toen kwam er een werkgever waar ik niet weg wil, die vertelde dat we over een half jaartje 45 km verderop gaan zitten.Zoveel kan ik niet bij elkaar sparen in zo'n korte tijd.
succes, wat ik al zei, zal niet meevallenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, verder met de zoektocht.
Bedankt voor jullie commentaar
Die Duitsers zijn gewoon een stel aanstellers. Onze trein werd gisteren ook stil gezet omdat er iemand vond dat de verwarming te hoog stond.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
succes, wat ik al zei, zal niet meevallen![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)edrag-passagier.html
Dan denk ik, kom op met de details! Hoezo verdacht gedrag. Was ie met draadjes aan het prutsen? Was ie aan het bellen en had ie het over 'ontploffen'. . .
Niks bijzonders, hij zat gewoon zijn AK47 schoon te maken, overdreven gedoequote:Op maandag 3 januari 2011 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
succes, wat ik al zei, zal niet meevallen![]()
Dan denk ik, kom op met de details! Hoezo verdacht gedrag. Was ie met draadjes aan het prutsen? Was ie aan het bellen en had ie het over 'ontploffen'. . .
Klinkt eerder als een hysterisch wijf met PMS. De wereld draait door.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:46 schreef Marrije het volgende:
En daarvoor wordt de trein stilgezet??? Wat een gründlichkeit.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die Duitsers zijn gewoon een stel aanstellers. Onze trein werd gisteren ook stil gezet omdat er iemand vond dat de verwarming te hoog stond.
Neem een mazda. Dat lor is nu 14 jaar oud. Maar hoppa starten met koud weer. Plus heb ik na mijn dierbare bwm gezocht naar wat er zo min mogenlijk langs de weg kwam te staan. Wat een tof karretje is het ... Het klopt, heeft me nooit in de steek gelatenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moet dalijk voor woon-werk alleen al dagelijks 90 kilometer rijden, dus nee, denk het niet
[..]
Omdat ik 1. niet tegen onverwacht hoge kosten aan wil en kan lopen wegens onderhoud en 2. geen paar duizend euro héb.
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die Duitsers zijn gewoon een stel aanstellers. Onze trein werd gisteren ook stil gezet omdat er iemand vond dat de verwarming te hoog stond.
Ik ben afgelopen jaar te schijterig geworden voor onverwacht erg grote uitgaven. No way dus dat ik een auto zal kopen bij een particulier! :0quote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Meertje, prima auto's, rijden als een tierelier voor de kortere afstanden. stuk voor stuk uit deze rij en ook nog goedkoper dan 10.000,-
Er zitten ook genoeg dealers tussen hoor, die zitten tegenwoordig ook op MPquote:Op maandag 3 januari 2011 19:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar te schijterig geworden voor onverwacht erg grote uitgaven. No way dus dat ik een auto zal kopen bij een particulier! :0
Maar ik ga zeker ook even kijken bij de ocassiondealers in de buurt.
Oh ok! Toch maar ff meenemen in de zoektocht dan, thanksquote:Op maandag 3 januari 2011 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zitten ook genoeg dealers tussen hoor, die zitten tegenwoordig ook op MP
Zo heeft mijn moeder haar auto ook gekocht...bij de dealer via een ad op marktplaatsquote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ok! Toch maar ff meenemen in de zoektocht dan, thanks
Zie je nu wel dat er hulp is ook hier !!!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat is niet lomp. Als je er dagelijks van afhankelijk bent en je hebt hem echt nodig, dan kan dat rustig. Maar wel all-risk verzekeren natuurlijk. Hele volksstammen doen het Mera. Natuurlijk is het beter dat je contant kunt afrekenen, maar dat kan bijna niemand meer.
Ik ben het met die Bolle eens !quote:Op maandag 3 januari 2011 18:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwoah, op een gegeven moment kwamen er allerlei filmpjes in het topic te staan.
Zoiets streeft dan al snel het hopelijk goed bedoelde doel voorbij door de armzalige situatie op film te registreren in de hoop nog meer binnen te harken.
Noem mij wat je wil maar ik vertrouw dat soort lui niet.
Het ligt er te dik bovenop, ontlok de leukste reactie van een kind door nog meer te geven.
Het is alsof je een tekening thuis krijgt van jouw Foster Parent kind.
echt waar, ik snap dat je je subforum wilt verdedigen en je hebt het tot het laatste toequote:Op maandag 3 januari 2011 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag er wel gewezen worden op een ander topic waarin ook PS2s aangeboden worden en dat daar nog iemand op de wachtlijst staat. Ik zie niet in waarom dat niet gemeld mag worden en zie ook niemand zeggen dat dat niet gemeld mag worden. En DJMO maakt pas op de plaats geloof ik dus die gunt hem aan de persoon die al wachte als ik het goed begrijp? Dat is netjes.
En updates over de kat of Jan's peuterspeelzaal etc, zijn hier wel offtopic.
oke, nu alle kritiek en wantrouwen toch niet helemaal onterecht blijkt te zijn geweestquote:Op maandag 3 januari 2011 09:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Marrije dat mag niet !![]()
Een mening? stel je voor, dat doe je maar thuis![]()
In dit topic (subforum) a.u.b. geen meningen plaatsen en al helemaal geen
kritiek of twijfels,
ben jij gek geworden !![]()
en nu weer on topic, over dat playstation enzo...
Ja, mijnheer en mevrouw hulp struikelen altijd over elkaar heen hierquote:Op maandag 3 januari 2011 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat er hulp is ook hier !!!!!
Ja hoi.. Boeiendquote:Op maandag 3 januari 2011 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben het met die Bolle eens !Godverdomme !
Nee serieus dat topic liep of loopt nog steeds? ook uit de hand, het begon met de kinderkamer, superactie dat die helemaal opgeknapt werd, maar het hield maar niet op
en dan las ik bijvoorbeeld dat iemand een lavalamp had gestuurd voor dat jochie zijn
kamertje en dan zei Pa, nou ik hou die lamp wel hier beneden want daar staat ie
ook wel leukdaar kan ik dus niet tegen, HET WAS VOOR JE ZOONJTE LULLO !!!
en die foto's en filmpjes werd ook gewoon om gevraagd en op gewacht en dan vraag
ik me af of er niemand is die eraan denkt dat er ook nog ergens een moeder is in dit
verhaal en hoe die dit allemaal vindt ???
Ik zou als moeder in ieder geval niet erg blij zijn met al die filmpjes op internet van
mijn kind.
enne Liesstop gewoon hiermee joh...
[Aangeboden] Playstation 2 met 2 controllers, 30 spellen en een Memory
[..]
echt waar, ik snap dat je je subforum wilt verdedigen en je hebt het tot het laatste toe
vol weten te houden ook al waren er ruimschoots aanwijzingen dat de boel niet klopte
en ook mensen die hun mening daarover kwijt wilden, waaronder ik, ik zal alleen voor
mijzelf spreken, en die meningen en/of opmerkingen/kritiek werden simpelweg gedelete.
Jij bent Modje dus je kan dat zo nakijken, daarbovenop kon je nog een note krijgen ook.
Bovendien ik had Marrije al gezegt dat ze ontopic moest blijven !
[..]
oke, nu alle kritiek en wantrouwen toch niet helemaal onterecht blijkt te zijn geweest
en ik begrijp dat nu wel iedereen er zo'n beetje mee klaar is, zelf de andere modjes
dus dan hoef jij de schijn ook niet meer op te houden.
Het is een raar subforum geworden, vast met de beste bedoelingen begonnen, maar
dit trekt dit soort mensen als DJMO aan en zelf mensen die zich speciaal hebben
geregistreerd alleen om spullen te vragen in dat subforum, niet te controleren dus
en de echte gulle gevers zullen zich wel behoorlijk besodemieterd voelen.
Ik denk dat je als Mod ook een beetje de taak hebt om te zorgen dat de vaste users
op Fok juist NIET besodemierd worden.
Je kan ook gewoon mensen die iets gratis weg willen geven in Vraag & Aanbod
laten posten.
Zelfs het ruiltopic van Heks was niet eens zo'n slecht idee, maar werd genegeerd,
de plannen van DK werden ook afgeschoten, min of meer,
nah dawast wel zo'n beetje![]()
ik ben mijn ei wel weer kwijt voor vandaag![]()
Hoi allemaal !
Blijkbaar, en dat terwijl een groot gedeelte van Nederland de auto financiert.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat die het wel hebben met twee puberende HBO-ers in huisquote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl een groot gedeelte van Nederland de auto financiert.
Taboe dus.
Maar 10% leunt tegen diefstal aan, echt niet normaal.
Kun je het misschien beter van je ouders lenen.
Donder op zegquote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dat terwijl een groot gedeelte van Nederland de auto financiert.
Taboe dus.
Maar 10% leunt tegen diefstal aan, echt niet normaal.
Kun je het misschien beter van je ouders lenen.
Zei ze met het grootste gemak, net als de rest van Nederlandquote:
Donder zelf op, je hebt toch net de situatieschets gehoordquote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op zegLenen zelfs van familie... Zucht.. spaar toch es. Een best karretje kan je kopen. Je moet er geen wereldreis mee willen maken.
Eigenlijk val je Liesje aan zo.quote:
Check ook de financieringen die automerken aanbieden. Soms zit er een addertje onder het gras, maar soms ook niet. Het is soms echt hééél gunstig!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ok! Toch maar ff meenemen in de zoektocht dan, thanks
Ik dacht even dat je het over een lening had. Maar het ging om die asfalthooligan.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef Marrije het volgende:
Ik zou daar als moeder ook niet blij mee zijn, das dan ook meteen de makke van een scheiding, je hebt er geen grip meer op.
Jij hebt zeker zo'n dikke leasebakquote:Op maandag 3 januari 2011 20:06 schreef Gert het volgende:
Check ook de financieringen die automerken aanbieden. Soms zit er een addertje onder het gras, maar soms ook niet. Het is soms echt hééél gunstig!
En laat je geen zand in de ogen strooien door geluksvogels die al jááááren rijden in een karretje dat ze voor een habbekrats hebben gekocht.
Neu, volgens mij nietquote:
Dan liegt een groot deel van Nederland.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zei ze met het grootste gemak, net als de rest van Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |