Da's wel sneu voor degene die eerder was. Misschien wil DJMO zich terugtrekken in de hoop dat er nog eens een ter beschikking komt?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef Blizzy28 het volgende:
Hmmm, ik wist totdat ik deze topic aan maakte niets van de vorige topic.
Nu heb ik al gePMd met DJMO en hem al beloofd aan haar.
Kan het ook niet maken tegen over haar om het weer terug te draaien.
Ik zag de PM voordat ik weer in deze topic kwam dus had al geantwoord.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:09 schreef loecje het volgende:
ik had in mijn post boven DJMO al aangegeven dat Riloway nog op de lijst stond
en een linkje naar het andere topic.
Joh, gun je het deze keer een ander . Zo'n aanbod komt vast en zeker nog weleens langsquote:Op zondag 2 januari 2011 20:35 schreef DJMO het volgende:
ik wist ook niet dat er in dat andere topic al iemand anders was. Heb die toen die net geopend was wel verlangend zitten lezen, maar snel gesloten omdat ik zag dat er anderen waren. Toen dit topic geopend werd, heb ik gepm'd ja, maar ik heb geen zin in een rel omdat ik ook graag een ps2 wil(de) hebben ..
Ik heb Blizzy hierover ook al gepm'd ..
ja jantje is pas 2 wat moet ie met een PS2 vraag ik me af, en ja ik zat ook al te zoeken naar een up-date van het katje???quote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, gun je het deze keer een ander . Zo'n aanbod komt vast en zeker nog weleens langs.
Even off topic, hoe gaat het met de kat? Heb gezocht maar kon nergens de laatste info vinden.
het ging me niet zozeer om Jan, hoewel het straks ook voor hem leuk is, maar ook om m'n dochter die 12 is en die zich hier altijd te pletter verveelt omdat ze van jeugdzorg niet achter hyves/youtube/msn etc mag. Maar ik heb toch al gezegd dat ik pas op de plaats maak? Maak je niet druk zeg..quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja jantje is pas 2 wat moet ie met een PS2 vraag ik me af, en ja ik zat ook al te zoeken naar een up-date van het katje???
maak me niet druk hoor zocht gewoon een post over je katje en kwam hier uit, nou hoop dat alles oke is met Gizmo.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
het ging me niet zozeer om Jan, hoewel het straks ook voor hem leuk is, maar ook om m'n dochter die 12 is en die zich hier altijd te pletter verveelt omdat ze van jeugdzorg niet achter hyves/youtube/msn etc mag. Maar ik heb toch al gezegd dat ik pas op de plaats maak? Maak je niet druk zeg..
Update over gizmo geef ik wel per PM.
ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, arme Gizmoquote:Op zondag 2 januari 2011 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak me niet druk hoor zocht gewoon een post over je katje en kwam hier uit, nou hoop dat alles oke is met Gizmo.
Nee Marrije dat mag niet !quote:Op maandag 3 januari 2011 05:47 schreef Marrije het volgende:
nou ja, gewoon een mening mag toch wel, iemand wijzen op een wachtlijst in een ander topic is niet zo raar.
Natuurlijk mag er wel gewezen worden op een ander topic waarin ook PS2s aangeboden worden en dat daar nog iemand op de wachtlijst staat. Ik zie niet in waarom dat niet gemeld mag worden en zie ook niemand zeggen dat dat niet gemeld mag worden. En DJMO maakt pas op de plaats geloof ik dus die gunt hem aan de persoon die al wachte als ik het goed begrijp? Dat is netjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Marrije dat mag niet !![]()
Een mening? stel je voor, dat doe je maar thuis![]()
In dit topic (subforum) a.u.b. geen meningen plaatsen en al helemaal geen
kritiek of twijfels,
ben jij gek geworden !![]()
en nu weer on topic, over dat playstation enzo...
.Ik reageerde op de zinsnede 'de rest heeft hier sowieso niks in te brengen lijkt me', daarop zei ik dat wijzen op een ander topic met een wachtende aldaar best opgemerkt kan worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag er wel gewezen worden op een ander topic waarin ook PS2s aangeboden worden en dat daar nog iemand op de wachtlijst staat. Ik zie niet in waarom dat niet gemeld mag worden en zie ook niemand zeggen dat dat niet gemeld mag worden.
Oh zo. Natuurlijk mogen we erop wijzen, maar uiteindelijk kunnen we niet beslissen voor de gever aan wie hij hem geeft natuurlijk, Ik denk dat Yska dat bedoelde. En nu weer over de playstation.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
.Ik reageerde op de zinsnede 'de rest heeft hier sowieso niks in te brengen lijkt me', daarop zei ik dat wijzen op een ander topic met een wachtende aldaar best opgemerkt kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |