abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90594068
ik krijg misschien ook nog wat spelletjes binnen met de post
wacht nog even met de ps2 te versturen , maar hij gaat denk ik maandag 3 januari op de post :)
pi_90595275
quote:
Op woensdag 29 december 2010 18:42 schreef YebCar het volgende:
ik krijg misschien ook nog wat spelletjes binnen met de post
wacht nog even met de ps2 te versturen , maar hij gaat denk ik maandag 3 januari op de post :)
ik weet niet hoe dat zit met dingen versturen, maar ik wil wel heel graag de verzendkosten betalen of er moet iemand zijn in het 'verhuistopic' die binnenkort van jou naar mij rijdt. (ik weet nieteens waar je woont, je zou net zo goed mijn buurman kunnen zijn :P)
pi_90595600
quote:
Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mocht je ooit tegen deze aanlopen: doen!!!! Die is zoooo leuk, uren plezier vanwege de vele verschillende spellen van Sonic (en Knuckles) die er op staan!
ik kan niet veel meer dan fok, nu.nl en hotmail op mijn foon dus al helemaal geen linkjes aanklikken ;) Ook gelijk even antwoord op Rebel-Angel: ik heb dus helemaal geen verstand van computerspelletjes. Heb net mijn ex gesproken en gevraagd wat ze daar hebben maar die hebben dus een Wii en het kind heeft daar dus blijkbaar een eigen DS (?). De spelletjes die ze daar speelt is echt voor de jongste kinderen. Zit daar wat van bij in jouw lijstje?
  woensdag 29 december 2010 @ 20:59:05 #54
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90599712
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik kan niet veel meer dan fok, nu.nl en hotmail op mijn foon dus al helemaal geen linkjes aanklikken ;) Ook gelijk even antwoord op Rebel-Angel: ik heb dus helemaal geen verstand van computerspelletjes. Heb net mijn ex gesproken en gevraagd wat ze daar hebben maar die hebben dus een Wii en het kind heeft daar dus blijkbaar een eigen DS (?). De spelletjes die ze daar speelt is echt voor de jongste kinderen. Zit daar wat van bij in jouw lijstje?
Lukt dit dan?

Het is iig Sonic Mega Collection (wil desnoods nog wel kijken voor je of ik hem hier kan krijgen voor je, zit een heule grote winkel bij mij om de hoek met ps2 spellen 2e hands!)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_90600386
quote:
Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Lukt dit dan?
[ afbeelding ]

Het is iig Sonic Mega Collection (wil desnoods nog wel kijken voor je of ik hem hier kan krijgen voor je, zit een heule grote winkel bij mij om de hoek met ps2 spellen 2e hands!)
tof als je eens zou willen kijken ^O^ Alleen denk ik dat ik degene zal zijn die dan de game-verslaafde zal wordn, sonic is bijna jeugdsentiment :P Heeft Suus O+ geen spelletjes waar ze al te groot voor is, Ireth?
pi_90600578
quote:
17s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik weet niet hoe dat zit met dingen versturen, maar ik wil wel heel graag de verzendkosten betalen of er moet iemand zijn in het 'verhuistopic' die binnenkort van jou naar mij rijdt. (ik weet nieteens waar je woont, je zou net zo goed mijn buurman kunnen zijn :P)
dat hoeft niet
ik verzend hem gratis per rendier volgens mij ;)
  woensdag 29 december 2010 @ 21:20:44 #57
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90600827
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

tof als je eens zou willen kijken ^O^ Alleen denk ik dat ik degene zal zijn die dan de game-verslaafde zal wordn, sonic is bijna jeugdsentiment :P Heeft Suus O+ geen spelletjes waar ze al te groot voor is, Ireth?
Wij hebben juist een half jaar geleden heel wat spellen weggedaan die voor haar nog te moeilijk waren (spellen van manlief zeg maar, schietgedoe enzo..) en ze heeft n nog die 2 van disney en Sonic. Sims is op de ps2 iig geen aanrader, das gewoon een butspel! Overigens hebben we ook Tetris gehad! Die was wel leuk! En Ecco The Dolphin! O+ (alhoewel die nog erg lastig was qua besturing!)
  woensdag 29 december 2010 @ 21:35:21 #58
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_90601666
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

nou eens even kijken ik woon in een dorp bij leiden
dus dan heb je een beetje een idee van waar ik ongeveer zit

en wat betreft de games ik zou dan denk ik de disney's doen
maar daar liep ik zelf ook nog wel eens mee vast }:|
maar je kan altijd helpen ja toch
en wat ook leuk is, is bust a move
das met van die gekleurde balletjes dan moet je er 3 of meer tegen elkaar aan schieten en dan gaan ze weg
soort van omgekeerd tetris maar dan anders :P
dus roep maar en dan sturen we :)
W
Z
E
pi_90602739
ik ga naar mijn bedje toe :@ morgen even antwoorden. Sorry ben echt gesloopt :@
  woensdag 29 december 2010 @ 22:02:23 #60
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_90603049
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

nou eens even kijken ik woon in een dorp bij leiden
dus dan heb je een beetje een idee van waar ik ongeveer zit

en wat betreft de games ik zou dan denk ik de disney's doen
maar daar liep ik zelf ook nog wel eens mee vast }:|
maar je kan altijd helpen ja toch
en wat ook leuk is, is bust a move
das met van die gekleurde balletjes dan moet je er 3 of meer tegen elkaar aan schieten en dan gaan ze weg
soort van omgekeerd tetris maar dan anders :P
dus roep maar en dan sturen we :)
Die oh zo verslavende bubblegame die je zo vaak op het internet ziet? :P Zo ja, dan denk ik niet dat die moeilijk is :)

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ga naar mijn bedje toe :@ morgen even antwoorden. Sorry ben echt gesloopt :@
Weltrusten :*
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 29 december 2010 @ 22:04:20 #61
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_90603135
:Y yep die bust a move ja
en welke spelletjes wil jij hebben ?
W
Z
E
pi_90606159
Mocht er nog een ps2 beschikbaar komen hoor ik het graag
  donderdag 30 december 2010 @ 00:11:04 #63
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_90609669
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:04 schreef rebel-angel het volgende:
:Y yep die bust a move ja
en welke spelletjes wil jij hebben ?
Maakt me in principe niet zoveel uit maar mn zusjes willen toch wel graag GTA Liberty City Stories en Tekken Tag Tournaments (dat is toch een 1 tegen 1 gevechtspel?) en wil zelf géén LotR. :P
Voor de rest ben je vrij om erin te doen wat je wilt. :) Zolang het maar enige variatie heeft. :P

En ik vind dat vamperotica en mascara-klodder voorrang hebben. :)
Kaleidoscopiklimax
pi_90616374
Mij maakt het op zich ook niet veel uit hoor...
Ik heb 1 meisje van 14 en de rest zijn jongens in de leeftijd van 13, 7, 4 en bijna 3

Oh...Ik ben zooooo benieuwd hoe ze gaan reageren!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_90632473
wel foto's maken he (eventueel anoniem maken) ik ben zo benieuwd naar al die stralende koppie's
pi_90635679
ik had Yeb sowieso actiefoto's beloofd, dus die post ik gewoon hier. Dochter heeft al vaker op FOK gestaan met haar koppie ;) Kind gaat echt helemaal uit haar dak straks en de dame verdient het ook echt, ze is zoooo lief en heeft door haar syndroompje geen besef dat het bij mij een heel stuk minder is dan bij haar vader. En even voor de goede orde: ze komt absoluut niks te kort hier hoor ;)
pi_90640214
en en en ..............

zijn ze blij
pi_90641099
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef tisikke het volgende:
en en en ..............

zijn ze blij
Met het koffiezetapparaat bedoel je? ;) :P
pi_90641687
HAha

maar zet hij ook goeie koffie mmmmmmmmmmmm
pi_90642082
Ik heb 'm nog ingepakt laten zitten... Was alleen met mn oudste zoon... (Die dus daadwerkelijk denkt dat t een koffiezetapparaat is... Als ze er allemaal zijn maak ik 'm open en zorg dak dan t fototoestel in de buurt heb!!
  donderdag 30 december 2010 @ 19:31:26 #71
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_90642603
>:) evil mam hahaha
W
Z
E
pi_90645884
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef mascara-klodder het volgende:
ik had Yeb sowieso actiefoto's beloofd, dus die post ik gewoon hier. Dochter heeft al vaker op FOK gestaan met haar koppie ;) Kind gaat echt helemaal uit haar dak straks en de dame verdient het ook echt, ze is zoooo lief en heeft door haar syndroompje geen besef dat het bij mij een heel stuk minder is dan bij haar vader. En even voor de goede orde: ze komt absoluut niks te kort hier hoor ;)
gelukkig gaat het leven niet alleen om materialistisch dingen(al denken sommige mensen van wel).
  donderdag 30 december 2010 @ 22:09:07 #73
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90650677
Zegge Mascara-klodder?? Wanneer is Milou eigenlijk jarig?? O-)
pi_90745573
quote:
Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef loecje het volgende:

[..]

gelukkig gaat het leven niet alleen om materialistisch dingen(al denken sommige mensen van wel).
[ afbeelding ]
:Y Heb je helemaal gelijk in. Kind is sowieso al blij als we samen taart of pizza ofzo gaan bakken, lekker samen trutten in de keuken O+ @Ireth: ze is net jarig geweest in november :D Dus het is echt een grote verrassing! Ik kan ook niet echt een gelegenheid verzinnen om de ps2 te geven, dus krijgt ze 'm met de reden gewoon omdat ze zo'n lieverd is ;) Ben Yeb ook erg dankbaar dat hij dat mogelijk heeft gemaakt O+
  zondag 2 januari 2011 @ 16:52:21 #75
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_90750388
oke even wat pm's versturen naar de mensen war het om gaat
hoop dat ik alles nog goed heb :P
W
Z
E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: