SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kijk wel ff, dan is het prolly sowieso na 10'en. Eerst wil vrouwlief wat aandacht gok ikJa weet ik veel, ik dacht dat iedereen rond dezelfde leeftijd wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn uber-L337or skills zullen er vanavond niet bij zijn, woensdag tentamen dus ik zit vandaag en morgen tot sluit in de bieb.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Strijd der Titanen.
Beest tegen beest.
Rauw instinct tegen rauw instinct.
Een slag van epische proporties.
Bloed zal vergoten worden.
Botten zullen gebroken worden.
Er zal gestreden worden tot de zon ondergaat.
Stoma vs Stef.
The battle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet het niet manquote:Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Michhas![]()
Heb jij geen zin om vanavond een paar rondjes mee te spelen?
Ik ga zo Bleach kijken, en ben zo verslaafd geraakt dat ik waarschijnlijk niet meer kan stoppen met kijken
Tevens zouden jullie mijn trots en geloof breken, ik ben lang niet zo goed als jullieMaargoed, misschien speel ik wel even mee
We zien wel
![]()
![]()
Om even alle misverstanden uit de wereld te helpen, ik ben de 31 en dit is mijn zoon (die van mijn avatar): Duncan, 2,5![]()
![]()
![]()
Als ik de xdoos buiten het weekend om aanslinger is het voor fallout 3 denk ik. Maar misschien ben ik ook nog wel bij, je weet nooit![]()
![]()
Gewoon mee spelen jonge zo pro zijn we nou ook weer nietquote:Op maandag 3 januari 2011 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet het niet man
Ik ga zo Bleach kijken, en ben zo verslaafd geraakt dat ik waarschijnlijk niet meer kan stoppen met kijken
Tevens zouden jullie mijn trots en geloof breken, ik ben lang niet zo goed als jullieMaargoed, misschien speel ik wel even mee
We zien wel
![]()
Ralph Lauren kleertjesquote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Om even alle misverstanden uit de wereld te helpen, ik ben de 31 en dit is mijn zoon (die van mijn avatar): Duncan, 2,5
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon mee spelen jonge zo pro zijn we nou ook weer niet
Anyway:
Strijd der Titanen.
Beest tegen beest.
Rauw instinct tegen rauw instinct.
Een slag van epische proporties.
Bloed zal vergoten worden.
Botten zullen gebroken worden.
Er zal gestreden worden tot de zon ondergaat.
Stoma vs Stef.
The battle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande.
Als ik hier tussenkom, middenin het vuurgevecht, zal ik weggeblazen worden door jullie awesome powers.
Ik wil nog niet dood man, IK WIL NIET DOOD![]()
![]()
Is toch leukquote:
Vriendin van me is laatst bevallen. Tommy Hillfiger rompertje gekocht voor haar kleine
Wel 35 euro voor iets wat ze 2 weken aankunnen maargoed![]()
![]()
Oh.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Is toch leuk
Vriendin van me is laatst bevallen. Tommy Hillfiger rompertje gekocht voor haar kleine
Wel 35 euro voor iets wat ze 2 weken aankunnen maargoedAls ik een kindje krijg koop ik uggs voor hem/haar.
All good things are wild and free.![]()
Jochem wil geen kinderenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh.Als ik een kindje krijg koop ik uggs voor hem/haar.
![]()
![]()
Ik hoop over ongeveer 10 jaar wel. Zo niet hebben we beide een probleem.quote:All good things are wild and free.![]()
Volgens mij zit jij op 1 lijn met mijn vrouwquote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh.Als ik een kindje krijg koop ik uggs voor hem/haar.
![]()
![]()
duidelijk een ladiesman in wordingquote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Om even alle misverstanden uit de wereld te helpen, ik ben de 31 en dit is mijn zoon (die van mijn avatar): Duncan, 2,5
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en: uggs
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Ik vond ze eerst ook verschrikkelijk maar heb het er toch maar op gewaagd en ze gekocht omdat ik altijd koude voeten heb in de winter en vooral met dit weer. En ik bagger er mee door de sneeuw en alles, ze zitten echt geweldig en zo warm.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
duidelijk een ladiesman in wording
en: uggs
ik dacht dat jij als gamechick iets anders was, maar je bent net zo erg als de restquote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond ze eerst ook verschrikkelijk maar heb het er toch maar op gewaagd en ze gekocht omdat ik altijd koude voeten heb in de winter en vooral met dit weer. En ik bagger er mee door de sneeuw en alles, ze zitten echt geweldig en zo warm.
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Oh nee hoor, ik loop ook gewoon lekker in mijn all stars enzo. Maar ik ben niet de stereotype gamechick nee. En gelukkig maar want de meeste zien er niet uit.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij als gamechick iets anders was, maar je bent net zo erg als de restAll good things are wild and free.![]()
Hij lijkt precies op zijn vader!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
daar kan ik niet over oordelen want ik weet niet hoe je eruit zietquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik loop ook gewoon lekker in mijn all stars enzo. Maar ik ben niet de stereotype gamechick nee. En gelukkig maar want de meeste zien er niet uit.maar alvast goed dat je niet zo'n dik, bebrild, japans meisje bent die heel de dag WOW speelt ofzo
In de week nog een reportage gezien over gamende girls, die zagen er ook niet mis uit ze, alleen speelde ze counter strike![]()
![]()
Gelukkig niet nee. En ik zie er echt veel anders uit dan de meeste zullen verwachten. Maar dat is ook in jullie geval.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
daar kan ik niet over oordelen want ik weet niet hoe je eruit zietmaar alvast goed dat je niet zo'n dik, bebrild, japans meisje bent die heel de dag WOW speelt ofzo
Oordeel geven op basis van de games die ze spelenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:47 schreef bjorentje het volgende:
In de week nog een reportage gezien over gamende girls, die zagen er ook niet mis uit ze, alleen speelde ze counter strike
Op basis van genre (mmorpg) kun je nog wel beetje conclusie trekken vind ik, maar dit![]()
![]()
Ben ik samen met Michas nou de enige die weet hoe je eruit ziet?!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. En ik zie er echt veel anders uit dan de meeste zullen verwachten. Maar dat is ook in jullie geval.![]()
Man geef ik toch helemaal geen oordeel over die meisjes, ik zeg gewoon dat ze een klote spel aant spelen waren -_-quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Oordeel geven op basis van de games die ze spelen
Op basis van genre (mmorpg) kun je nog wel beetje conclusie trekken vind ik, maar dit![]()
I think so!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ben ik samen met Michas nou de enige die weet hoe je eruit ziet?!hebben ze zomaar mijn foto gemist.
Arme ventjesquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
I think so!hebben ze zomaar mijn foto gemist.
!
![]()
Ik denk het wel ja...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ben ik samen met Michas nou de enige die weet hoe je eruit ziet?!![]()
Vies kauwgomknauwend wijf.quote:
Wat is dat een achterlijke @#!$@!#!@# snol. Die zou ik real life wel ff met een tomahawk willen neer gooien.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik kijk normaal nooit in fobo's van jullie omdat ik niet verwacht dat jullie er foto's in hebben staan maar die foto van jou en je hond.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is dat een achterlijke @#!$@!#!@# snol. Die zou ik real life wel ff met een tomahawk willen neer gooien.
ik heb er een foto instaanquote:Op maandag 3 januari 2011 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kijk normaal nooit in fobo's van jullie omdat ik niet verwacht dat jullie er foto's in hebben staan maar die foto van jou en je hond.kijk maar eens of ik aan je verwachtingen voldoe
!
Jou had ik al helemaal anders verwacht.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik bedoel uiteraard mijn gebande account:
Fotoboek van User
Aan mijn verwachtingen iig wel Henkiequote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik heb er een foto instaankijk maar eens of ik aan je verwachtingen voldoe
!
![]()
![]()
mee slapen, allessssquote:hmmneequote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Kutkabouter was ook op die launch
ff doorscrollen naar 1:38
ja waarschijnlijk had je me als een nerderige puber verwacht omdat ik me online zo gedraag, maar dat is precies waarom het online isquote:Op maandag 3 januari 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jou had ik al helemaal anders verwacht.
Die gast op 0:43 is echt precies hoe ik de typische fokker zie.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Kutkabouter was ook op die launch
ff doorscrollen naar 1:38All good things are wild and free.![]()
jezus, zie je me zo dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die gast op 0:43 is echt precies hoe ik de typische fokker zie.![]()
![]()
Idd, wat ben ik blij dat ik geen typische fokker ben.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die gast op 0:43 is echt precies hoe ik de typische fokker zie.![]()
Dat je aan vrouwen gaat vragen om te beoordelen hoe je eruit ziet geeft wel aan dat je iig nog lang niet volwassen bent.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk had je me als een nerderige puber verwacht omdat ik me online zo gedraag, maar dat is precies waarom het online is![]()
![]()
![]()
![]()
En gelukkig houd ik niet van blond haar dus valt hij sowieso al af.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat je aan vrouwen gaat vragen om te beoordelen hoe je eruit ziet geeft wel aan dat je iig nog lang niet volwassen bent.![]()
Gho -maakt zich op-quote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En gelukkig houd ik niet van blond haar dus valt hij sowieso al af.
Moet je mijn fto eens zien?
Is maar een grapje weet je![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En gelukkig houd ik niet van blond haar dus valt hij sowieso al af.![]()
![]()
![]()
Oh kom op, moet je nu echt al die jongens hun hoop in de grond stampen?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:22 schreef mr-green het volgende:
Volgens mij valt alles af want je hebt een vriend![]()
![]()
Dan mag ik er nog wel naar kijken.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:22 schreef mr-green het volgende:
Volgens mij valt alles af want je hebt een vriendAll good things are wild and free.![]()
als ik het toevallig met jou erover had gehad had ik net zo goed gevraagd omdat ik gewoon benieuwd was hoe jullie over mij dachten, dus ga nou niet op die tour want het is gewoon echt onzin dat ik de goedkeuring van tliciouz aan het zoeken wasquote:Op maandag 3 januari 2011 19:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat je aan vrouwen gaat vragen om te beoordelen hoe je eruit ziet geeft wel aan dat je iig nog lang niet volwassen bent.![]()
![]()
Gelukkig heb ik geen foto erin staan, als mensen mij zien breekt de hel los, vraag maar aan Michhas
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
En ik dan, internet ligt dagen plat als me foto erop komtquote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef PierreTT het volgende:
Gelukkig heb ik geen foto erin staan, als mensen mij zien breekt de hel los, vraag maar aan Michhas![]()
![]()
wanneer heb jij michhas gezien dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef PierreTT het volgende:
Gelukkig heb ik geen foto erin staan, als mensen mij zien breekt de hel los, vraag maar aan Michhas
Toen ik een keer langs Arnhem kwamquote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wanneer heb jij michhas gezien dan?
weet je zeker dat het geen wasbeer was?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen ik een keer langs Arnhem kwam"Crescendo gramen sementat."
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is dat een achterlijke @#!$@!#!@# snol. Die zou ik real life wel ff met een tomahawk willen neer gooien.![]()
![]()
Waren wel een paar goede rondes die we toen straks hebben gespeeld. Alleen in TDM faalde we even hard![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef PierreTT het volgende:
Gelukkig heb ik geen foto erin staan, als mensen mij zien breekt de hel los, vraag maar aan Michhas![]()
![]()
Ik dacht dat je zei dat je niet ging campen in het vorige topic..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waren wel een paar goede rondes die we toen straks hebben gespeeld. Alleen in TDM faalde we even hard
Ook jammer dat je niet wilde snipen.![]()
Wat moet je anders in gamemodes als CTF? Is toch de bedoeling dat de vlag verdedigd wordt en deze avond was dat mijn taak omdat ik niet echt een goede objective class had. Maar we kunnen gerust nog en keer spelen was beter dan de meeste online matches.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je niet ging campen in het vorige topic..
Ook jammer dat je niet wilde snipen.
Snipen doen we een andere keer die andere gasten hadden er niet echt zin in dus die hou je van me te goed![]()
We zeiden nog aan het begin of jullie het erg vonden om een ronde met 3 mensen te spelen en dat was geen probleem volgens jullie dan moet je ook niet klagen naderhand.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:04 schreef KoningStoma het volgende:
Het is 3 tegen 4 en dan zitten er telkens 2 of meer te campenDat zijn geen goede rondes.
![]()
![]()
Ik nam aan dat het 3 tegen 3 zou zijn. 4 tegen 3 is prima, maar noem het dan geen goede ronde als je aan het campen bent.![]()
Eerste ronde in CTF hadden jullie ons best wel in de problemen en daar hadden jullie meer uit kunnen halen. Die 2de ronde CTF was gewoon zoals wij het altijd spelen. Potje demo was wel hectisch wij stonden volgens mij allemaal in de min aan het einde.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef KoningStoma het volgende:
Ik nam aan dat het 3 tegen 3 zou zijn. 4 tegen 3 is prima, maar noem het dan geen goede ronde als je aan het campen bent.![]()
Spelen we binnen kort toch nog en keer wij vonden het iig wel weer eens leuk om niet tegen totale retards te spelenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:16 schreef KoningStoma het volgende:
Dat was wel lachen ja. Alleen jammer van die ctf rondes.![]()
Ik vond het ook wel tof. Weer eens wat anders dan spelen tegen al die zwakzinnigen die je online tegenkomt. Vier tegen vier is ook perfect; niet te druk. Daarom bevalt Team Tactical me ook wel. Alleen jammer dat de meesten van ons toch liever TDM spelen dan de objective-based gamemodes.![]()
Spelen we binnen kort nog en keer wij zijn meestal toch met minimaal 4 aan het spelen dus dan moet je maar en keer een message sturenquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vond het ook wel tof. Weer eens wat anders dan spelen tegen al die zwakzinnigen die je online tegenkomt. Vier tegen vier is ook perfect; niet te druk. Daarom bevalt Team Tactical me ook wel. Alleen jammer dat de meesten van ons toch liever TDM spelen dan de objective-based gamemodes.![]()
Het is veuuul leuker om alleen maar te schieten ipv ook nog met andere dingen bezig te zijn. Tevens zitten in TDM de minste campersquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Alleen jammer dat de meesten van ons toch liever TDM spelen dan de objective-based gamemodes.![]()
![]()
daarintegen werkt het spawnsysteem in objective based games tenminste gewoon normaalquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is veuuul leuker om alleen maar te schieten ipv ook nog met andere dingen bezig te zijn. Tevens zitten in TDM de minste campers"Crescendo gramen sementat."
Het werkt niet echt beter.Bij domination spawnt er 1 team steeds op dezelfde plek. In headquarters spawn je overal en vaker naast een vijand dan in tdm. Bij de rest spawn je aan een bepaalde kant. Eigenlijk heb je alleen s&d geen last van het spawnsysteem. (behalve als iemand een tomahawk op de rcxd van je teammate gooit
)
![]()
tsja, ik vind het persoonlijk beter omdat het veel minder frustrerend is omdat je niet tussen de tegenstanders spawntquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:24 schreef KoningStoma het volgende:
Het werkt niet echt beter.Bij domination spawnt er 1 team steeds op dezelfde plek. In headquarters spawn je overal en vaker naast een vijand dan in tdm. Bij de rest spawn je aan een bepaalde kant. Eigenlijk heb je alleen s&d geen last van het spawnsysteem. (behalve als iemand een tomahawk op de rcxd van je teammate gooit
)
en ik heb het inderdaad niet over headquarters, maar over de rest
N-n-n-n-n-n-nachtbrigade!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:13 schreef SoldMayor het volgende:
Had ook wel mee willen doen in de battle, kan jullie niveau makkelijk aan.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb de epische battle gemist
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Vakantie weer voorbij dus het wordt weer tijd om flink te codden
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Moet dat niet andersom zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:31 schreef KneusTeun het volgende:
Vakantie weer voorbij dus het wordt weer tijd om flink te codden![]()
![]()
Precies, tenzij ie tijdens school niks doet ervoor en alleen maar Cod speelt en tijdens de vakantie lekker uitslaapt en chilt.quote:![]()
niet dat teun nog scholier isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:40 schreef bjorentje het volgende:
[..]
Precies, tenzij ie tijdens school niks doet ervoor en alleen maar Cod speelt en tijdens de vakantie lekker uitslaapt en chilt.
Vannacht om 01.00 uur, report for duty soldier!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ja wordt weer eens tijd daar voor..Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik speel liever object basedquote:Op maandag 3 januari 2011 22:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Daarom bevalt Team Tactical me ook wel. Alleen jammer dat de meesten van ons toch liever TDM spelen dan de objective-based gamemodes.![]()
Ik ookquote:Headquarters is toch wel de favoriet, gevolgd door Sabotage
Gewoon TDM is vrij saai.
Ik speel ook het liefst object based.
Domination, HQrs, en S&D.![]()
En dan natuurlijk ook nog groundwar om kills te maken.![]()
![]()
Als jij het woord groundwar zegt moet ik altijd denken aan de volgende zin: "O mijn god o mijn god zag je die zag je die!!11!!!"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:57 schreef SoldMayor het volgende:
Gewoon TDM is vrij saai.
Ik speel ook het liefst object based.
Domination, HQrs, en S&D.![]()
En dan natuurlijk ook nog groundwar om kills te maken.
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: